Inhoud blog
  • Uitslagen 2016
  • North C Trail Koksijde
  • Wevelgem Run&Bike 10,8km
  • Boezinge 12km
  • Uitslagen/wedstrijd kalender 2015
  • Crossduatlon Geluwe
  • Kust trail run
  • den Halven van Damme
  • Sprintduatlon Waardamme
  • Kermisloop Wijnenedale 11,8km
  • Duatlon Kortrijk
  • NVV 10km
  • Mermorial Tom Compernole Defensie
  • BK powerman Hosingen(LUX)
  • Cross duatlon Mesen 6km-24km-3km
  • Kortemark loopt 10 km
  • Veldloop Ieper Defensie
  • Corride Lombardsijde
  • Uitslagen/wedstrijd kalender 2014
  • Halve marathon
  • BK 1/2 marathon Defensie Flawinne
  • Duatlon Memorial "Benny Vansteelant" Torhout
  • BK wielrennen Defensie Peer 19 sept 2014
  • Sprintduatlon Waardamme 09/09/2014
  • Runway run 10km Koksijde 27/08/14
  • BK Powerman Geel 03/08/2014
  • BK 1/4 duatlon Kortrijk
  • BK ploegenduatlon Gullegem
  • Duatlon Elsegem 3/35/3
  • BK sprintduatlon Doornik
  • Presto-loop Ichtegem 10,5km 21/04/14
  • EK Powerman Horst 15/60/7,5
  • 1/4 Duatlon Geluwe
  • Kortemark 20km
  • Run&bike wevelgem
  • Sportman van Koekelare 2014
  • Militaire veldcross Ieper
  • Wedstrijd kalender 2013 en uitslagen!
  • BK veldlopen schaffen Defensie
  • BK Run & Bike Sterrebeek 03/11/13
    Mijn filmpjes
  • Capino 1/4 Duatlon 2010
  • Kasseiloop Eernegem 2010
  • BK ploegenduatlon Wevelgem 04/07/2010
  • 1/4 duatlon Geluwe 2012
  • 1/8 duatlon Ruddervoorde 22/04/12
  • 1/8 duatlon Elsegem 2012
  • BK duatlon Tielt 03/06/12
  • BK Ploegen duatlon 30 09 12 Wevelgem ETZ 2
  • Offroad Duatlon wetteren 2012
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
                                                                           
           PR marathon
            Torhout 2010
               2h45m45
                                                 
            PR 1/2 marathon        

              Sluis    2001
              1h15m31s

                                                  
                

                
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn clubs
  • Duatlon club ETZ
  • Wielergroep "En Bloc"
  • Molenlopers Bekegem
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Olivier D'haene_ Run en duatleet

    18-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boezinge 12km

    Hallo,


    Zondag 17/01/16,de eerste wedstrijd van het jaar,(Boezinge 12km) en na mijn rust was het een moment om mezelf eens te testen.

    De start was om 15h05,vijf min na de dames en zoals gewoonlijk snel zekers met dit sterk deelnemers veld.

    Het waren vier ronden en  na de eerste ronde wist ik al van oké vertragen anders komt het niet goed,ik kon zo mijn

    wedstrijd goed indelen en kwam in 44m10 binnen op plaats 17,op GPS 12,300m waar ik tevreden me ben.



    Mvg,


    Olivier














    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Over mijzelf
    Ik ben D haene Olivier
    Ik ben een man en woon in (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 20/11/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen,fietsen,zwemmen .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    http://www.timecoach.be/
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Wielergroep En Bloc Koekelare
  • ETZ Wevelgem
  • Molenlopers Bekegem
  • scott2run
  • Joeri Vansteelant
  • Jochen Neyrinck
  • Xavier De Vriendt
  • Kenneth Vandedriessche
  • Christoph Fieuw

  • Duatlon site
  • Xander Denys
  • Davy Stieperaere
  • Dieter Brouckaert
  • Stijn Fincioen
  • Natalie Tijtgat
  • Tri /duatlon shop
  • Stefaan Vandorpe
  • Pascal vanaudenaerde

    Mijn favorieten
  • Jesse Van Nieuwenhuyse
  • Bjorn Rondelez
  • Quartier Christophe
  • Sam Lepoutre
  • Frederik.Decaesteker
  • Lies Vanaudenaerde
  • kurt-thomas-jurgens en Ilse

  • Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Laatste commentaren
  • Kampioenen (kurt jurgens)
        op BK Run & Bike Sterrebeek 03/11/13
  • Het blijft fantastisch hé!! (Nico Ameele)
        op BK sprintduatlon Torhout 22/09/13
  • Campione!!! (kurt jurgens)
        op BK kwart duatlon Wevelgem 09/06/13
  • Fantastisch! (Nico)
        op BK kwart duatlon Wevelgem 09/06/13
  • Foto's BK duatlon 28/04/2013 (luc)
        op BK ploegenduatlon Doornik 28/04/13
  • Matriaal


    RACE



    Foto

    Foto

    Foto

    TT-bike

    Foto

    Foto

    29er

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Startpagina !

    Klik hier
    om dit blog als uw startpagina in te stellen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs