Inhoud blog
  • Uitslagen 2016
  • North C Trail Koksijde
  • Wevelgem Run&Bike 10,8km
  • Boezinge 12km
  • Uitslagen/wedstrijd kalender 2015
  • Crossduatlon Geluwe
  • Kust trail run
  • den Halven van Damme
  • Sprintduatlon Waardamme
  • Kermisloop Wijnenedale 11,8km
  • Duatlon Kortrijk
  • NVV 10km
  • Mermorial Tom Compernole Defensie
  • BK powerman Hosingen(LUX)
  • Cross duatlon Mesen 6km-24km-3km
  • Kortemark loopt 10 km
  • Veldloop Ieper Defensie
  • Corride Lombardsijde
  • Uitslagen/wedstrijd kalender 2014
  • Halve marathon
  • BK 1/2 marathon Defensie Flawinne
  • Duatlon Memorial "Benny Vansteelant" Torhout
  • BK wielrennen Defensie Peer 19 sept 2014
  • Sprintduatlon Waardamme 09/09/2014
  • Runway run 10km Koksijde 27/08/14
  • BK Powerman Geel 03/08/2014
  • BK 1/4 duatlon Kortrijk
  • BK ploegenduatlon Gullegem
  • Duatlon Elsegem 3/35/3
  • BK sprintduatlon Doornik
  • Presto-loop Ichtegem 10,5km 21/04/14
  • EK Powerman Horst 15/60/7,5
  • 1/4 Duatlon Geluwe
  • Kortemark 20km
  • Run&bike wevelgem
  • Sportman van Koekelare 2014
  • Militaire veldcross Ieper
  • Wedstrijd kalender 2013 en uitslagen!
  • BK veldlopen schaffen Defensie
  • BK Run & Bike Sterrebeek 03/11/13
    Mijn filmpjes
  • Capino 1/4 Duatlon 2010
  • Kasseiloop Eernegem 2010
  • BK ploegenduatlon Wevelgem 04/07/2010
  • 1/4 duatlon Geluwe 2012
  • 1/8 duatlon Ruddervoorde 22/04/12
  • 1/8 duatlon Elsegem 2012
  • BK duatlon Tielt 03/06/12
  • BK Ploegen duatlon 30 09 12 Wevelgem ETZ 2
  • Offroad Duatlon wetteren 2012
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
                                                                           
           PR marathon
            Torhout 2010
               2h45m45
                                                 
            PR 1/2 marathon        

              Sluis    2001
              1h15m31s

                                                  
                

                
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn clubs
  • Duatlon club ETZ
  • Wielergroep "En Bloc"
  • Molenlopers Bekegem
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Olivier D'haene_ Run en duatleet

    04-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mermorial Tom Compernole Defensie
    Hallo,

    Op vrijdag 05 juni 15 was het de duinen cross in het kwartier van Lombardsijde,
    Een mooie wedstrijd maar een zwaar parcour en dit jaar nog eens met de hitte erbij
    als extra,zelf iets rustiger gestart en zo telkens opgeschoven tot ik op plaats drie zat,
    maar dan even verkeerd gelopen en plaats drie weg en zo 4de overall en 1ste H45
    geworden met een goed gevoel,dus content!!

    Mvg,Olivier

    04-07-2015 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK powerman Hosingen(LUX)
    Hallo,

    Op 11 mei 15,BK powerman dit jaar in Hosingen(LUX).
    Met een ziek gevoel toch deelgenomen maar had toch beter naar mijn lichaam
    geluisterd en thuis gebleven,het werd een OFFDAY,eerste run van 10km was
    nog oké maar eens op de fiets wist ik direct wat een wedstrijd het ging worden.
    Benen zwaar en bijten om de 60km niet stayer fietsen uit te doen,dan de 2de run
    nog een grotere ramp,ongeveer 10min verloren,tot 3 maal toe krampen en darmen
    die zich omdraaiden in mijn uitgeputte lichaam,gewoon weg leeg.

    Mvg,

    Olivier









    31-05-2015 om 19:13 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cross duatlon Mesen 6km-24km-3km
    Hallo,

    Zaterdag 11 april deelgenomen aan de cross duatlon in Mesen.
    Het was eens iets ander dan op de weg en door ziekte kon ik Geluwe
    niet meedoen heb ik om wat wedstrijd gevoel aan deze meegedaan.
    Mijn 29er fiets zat pas samen en ik heb hem drie dagen voor wedstrijd
    kunnen testen maar alles zat meteen goed.Het weer was niet zo goed
    bewolkt en veel wind,het parkoer was zwaar op en neer en in de eerste
    run van 6km kwam ik als 6de de wisselzone binnen en als 7de eruit.
    Het groepje van de eerste vijf was jammer genoeg weg en ik kon er niet
    naar toe rijden maar die dat juist voor mij de wissel uit kwam wel en ik
    vroeg hem mee te werken en hij knikte van ja maar hij moest in de 2de
    ronde van vier lossen en zo moest ik alleen verder vechten tegen de wind.
    Uiteindelijk mijn plaats kunnen behouden om zo de 2de loopfase in te gaan
    en als 6de te eindigen.

    Mvg,

    Olivier




    15-04-2015 om 09:16 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kortemark loopt 10 km
    Hallo,

    Zondag 22/02/15 deelgenomen in Kortemark aan de 10km,normaal loop ik daar
    elk jaar de 20km maar dit jaar bewust gekozen voor de 10km omdat het nog wat
    vroeg op het jaar is en de laatste kilometers op de 20 dan te diep moe gaan.
    Met een opwarming en daarna los te lopen had ik ook een goeie training die dag
    van 15km,om 13hr30 start met heel wat ETZ'ers en een sterk bezet deelnemers veld.
    Eens gestart voelde ik dat het goed zat,de wedstrijd was redelijk zwaar met de wind
    die er was,maar ik zat goed met nog twee jonge team makkers bij me en zo konden
    we mooi rond draaien,ik liep dan ook een mooie tijd van 34m10s en werd daarmee
    14de en 3deH40 ;)

    Mvg,

    Olivier








    25-02-2015 om 20:07 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veldloop Ieper Defensie
    Hallo,

    Op 21januari 15 was het de veldloop in Ieper van Defensie,het parcour lag er
    zwaar bij,de zondag ervoor was het zoals elk jaar cross voor de burgers.
    Wij veteranen lopen onze eigen wedstrijd over 6km,ik heb direct snel gestart
    en nam zo direct de kop met een gat van 20m op Christ VDB waar ik vorig jaar
    nog tegen verloop in de sprint,in de 3de ronde vergrootte mijn voorsprong en kon
    ik zo zonder risico's de vierde en laatste ronde afweren om als 1st over de streep
    te gaan met een goed gevoel ;)

    Mvg,

    Olivier



    02-02-2015 om 11:40 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corride Lombardsijde
    Hallo,

    Om te beginnen aan iedereen de mijn blog bekijkt beste wensen en een goeie gezondheid!!
    Op 10/01/15 stond mijn eerste wedstrijd op het programma,de corrida in Lombardsijde.
    Door het slechte weer vooral de wind hadden ze het parcoer gewijzigd,we keerden niet
    terug over het strand maar langs het fietspad en de duinen waardoor de afstand 8,5km was
    in totaal op mijn garmin.Het was daardoor niet minder lastig,van bij de start heb ik vollebak
    gegeven om mij eens te testen hoe het zat en ben content,plaats kunnen behouden van begin af
    en zo mooi 9de algemeen en 3de H35 geworden ;)

    Mvg,

    Olivier

    Bijlagen:
    http://corridalombardsijde.be/onewebmedia/uitslag%20corrida%2010%20km%202015.pdf   

    14-01-2015 om 10:29 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-12-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitslagen/wedstrijd kalender 2014

    Uitslagen/wedstrijd kalender 2014

    22 januari     Ieper militare veldloop                                                                 2de veteraan
    16 februari   Wevelgem Run&Bike                                                                  16de samen met Johan Viaene
    23 februari   Kortemark 20km                                                                          26ste in 1h12m32                                                           
    27 februari   Grobbendonk BK veteranen cross defensie 7,4km                          5de in 26m25
    30 maart      Geluwe 1/4 duatlon                                                                     9de overall/2de H40              .
    13 april        Horst(NL) EK powerman                                                            Zilver H40 en 5de overall in age groups.
    21 april        Ichtegem 10,5 km                                                                        8ste overall 3de H40 in 35m34
    27 april        Doornik  BK sprintduatlon                                                         4de H40                                                     .
    09 mei         Lombardsijde Memorial Tom Compernolle                                       1ste H40 6de overall                                  .
    09 juni          Elsegem sprintduatlon                                                                  2de H40 13de overall                                   .
    20 juni          Torhout 10km Tom Compernolle                                                   1ste H40 17de overall in 34m45                  .
    29 juni         Wevelgem BK ploegenduatlon                                                     4de plaats                                                     .
    05 juli          Kortrijk BK 1/4 duatlon                                                               Zilver H40 en 12de overall(9de belg)          .
    21 juli          Bekegem 11,2km                                                                           4de H40 en 11de overall in 40m20s
    03 aug         Geel BK Powerman                                                                       Opgave!!                                                       .

    27 aug         Koksijde runway run 10km                                                             1ste H40 en 4de overall  in 34m43                .
    09 sept         Waardamme sprintduatlon                                                            1ste H40 en 6de overall                                  .
    19 sept         Peer BK wielrennen Defensie                                                       28ste                                                                .
    21 sept         Torhout sprintduatlon                                                                     1ste H40 en 7de overall                                   .
    25 sept         Flawinne BK 1/2 marathon Defensie                                          2de H40 en 11de overall                                  .

    03 okt           1/2 marathon Kuurne                                                                    15de overall                                                       .

    10 dec          BK cross Defensie Schaffen  9 km                                                45ste op 940 in 33min                                     .






    17-12-2014 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Halve marathon

    Hallo,


    Vrijdag avond naar Kuurne geweest om er de 1/2 marathon"rapper dan een ezel" te lopen.

    Het is een mooie wedstrijd met meer dan 500 deelnemers en veel volk op het parcour tijdens

    de jaarlijkse kermis en feesten in Kuurne.Mij doel was tussen de 1h16 en 1h17 te lopen.

    Om 19h30 start,het was dan ook een snelle start en al snel zaten de meesten in hun positie.

    Na 5km voelde ik al mijn benen,dus niet fris en een probleem om zo die tijd te halen,het was

    dus al vroeg afzien en doorbijten ,uiteindelijk werd ik 15de in een tijd van 1h18m44s waar

    ik niet echt tevreden mee ben,de afstand op mijn Gps was ook iets verder.

    Nu zal ik de komende weken wat rusten,zal eens deugd doen ;)


    Mvg,


    Olivier










    06-10-2014 om 19:42 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK 1/2 marathon Defensie Flawinne
    Hallo,

    Op 25 september 14 deelgenomen aan het BK halve marathon Defensie.
    Dit jaar was het in Flawinne,om 10hr start,dus vroeg op staan.
    Het weer was zeer goed,maar een super tijd kan men niet lopen op dit
    soort parcour,heuvelachtig en enkele kilometers in modder en bos.
    Het was dan wel nog een snelle start,ook omdat het licht bergaf ging,
    zat in een mooie 2de groepje met zes maar na kilometer vier ongeveer zat ik
    nog enkel met Stefaan Stockman,tegen aan kilometer 15 moest ik hem laten
    gaan,hij was sterk en heb ik dan alleen door gelopen en zo als 11de en 2de
    H40 geeindigd,1st H40 werd de super atleet Gino Van Geyte.
    Mijn tijd 1h19m04 waar ik op dit parcour tevreden mee ben ;)

    Mvg,

    Olivier

    02-10-2014 om 14:02 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duatlon Memorial "Benny Vansteelant" Torhout

    Hallo,

    Zondag 21 sept 2014 was het de laatste duatlon van het jaar,vorig jaar werd ik op dit parkoer

    nog Belgisch kampioen,dit jaar was het een sprintduatlon zonder dat er een titel te verdienen was.

    De start was terug snel,op de eerste run had ik een gemiddelde van juist geen 18,5 km/h,fietsen

    was ook snel met die wind erbij was het toch soms bijten,de tweede run ging nog vlot aan 3,30

    de kilometer en ik kon zo als 1ste H40 en 7de overall de meet over.


    Mvg,Olivier










    24-09-2014 om 20:06 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK wielrennen Defensie Peer 19 sept 2014

    Hallo,

    Op 19 sept naar het vliegveld van Kleine-Brogel afgezakt om het BK wielrennen te doen.

    Voor mij een goeie training die geslaagd was,de bedoeling om mee te koersen er overal

    bij te zijn en gaatjes dicht rijden,zoveel mogelijk vooraan te zitten was ook één van de opties

    want achterin was het af en toe wel eens gevaarlijk koersen,niemand die alle weg geraakte

    waardoor het op een massasprint eindigde,ik heb mij daarin niet veel gemoeid en werd er 28ste.


    Mvg,Olivier





    20-09-2014 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sprintduatlon Waardamme 09/09/2014

    Hallo,


    Sprintduatlon in Waardamme was terug een goeie wedstrijd voor mij,zowel lopen

    als fietsen ging goed waar mee ik een 6de plaats overall en een 1st H40 plaats behaalde.


    Mvg,Olivier











    11-09-2014 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Runway run 10km Koksijde 27/08/14

    Hallo,


    Na Geel terug de draad opgenomen met een loopwedstrijd de Runway run in Koksijde.

    Vorig jaar won ik daar nog,dit jaar waren er al wat sterkere lopen aanwezig.

    Na een snelle start in een kopgroep van vijf viel het na een kilometer op twee al

    volledig uit elkaar,ik kon mijn vierde plaat vast houden en werd er 1st bij de H40.

    Door het goede gevoel waren we weer vertrokken om zo het seizoen aftewerken.


    Mvg,


    Olivier








    30-08-2014 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK Powerman Geel 03/08/2014

    Hallo,


    Het BK Powerman Geel was die jaar een slechte ervaring,1ste run(10km) was Oké maar

    het fietsen was 4ronden van 15km en in ronde twee ging het al niet meer goed,kreeg geen

    drank meer binnen en mijn maag stond op ontploffen,in ronde drie moest ik dan overgeven

    op de fiets nog niet meegemaakt,in het ingaan van de vierde ronde heb ik dan maar gestopt

    want ik dacht dat ik van mijn fiets ging vallen,dus mijn eerste opgave in een duatlon is een feit.


    Mvg,


    Olivier





    15-08-2014 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK 1/4 duatlon Kortrijk
    Hallo,

    Zaterdag 05 juli 14 stond het BK 1/4 duatlon op het programma.
    Voor mijn is de meest haalbare plaats,zilver bij de H40 met Tom
    die dit jaar in de cat H40 erbij komt en een sterkere loper is.
    Voor de start hoopte ik op een podium plaats met het gevoel van
    de laatste 2 maand waar ik me toch wel vermoeid voelde,uiteindelijk had
    ik een goeie eerste run,Tom de betere loper was weg en bij mij zat Claude
    die H40 is en mij waard is,dan de wissel naar het fietsen ging vlot en
    nog in de eerste ronde van drie kwamen we bij Tom,we zaten in een mooie
    groep en konden mooi ronddraaien die wel nodig was met de strakke
    wind a hoewel er altijd zijn die enkel in het wiel blijven zitten,na het
    fietsen terug wisselen,ik kwam er goed uit met voorsprong op Tom en
    Claude maar na een km was Tom daar en ik kon dit tempo niet aan zoals
    gedacht,Claude heb ik niet meer gezien en zo werd ik 2de in mijn cat(zilver)
    en 12de overall(9de belg)met 45sec na Tom,waar ik tevreden mee ben.

    Mvg,Olivier



















    06-07-2014 om 19:01 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK ploegenduatlon Gullegem
    Hallo,

    Zondag 30juni14 was het de beurt aan het BK ploegenduatlon georganiseerd door
    eigen club ETZ.Dit jaar was er ook in de voormiddag een triatlon en daarom ging
    het door in Gullegem ipv in Wevelgem.Ons topteam,heren en dames moesten hun
    titel verdedigen,ETZ 2 mijn team moest het brons van vorig jaar verdedigen.
    Voor de topteams geen probleem ze hebben het terug gehaald(TOP).
    Voor ons het niet gelukt,we werden 4de met 21s op de 3de en 40s op de 2de.
    Toch ben ik tevreden,tof en een goed team en een leuke dag meer moet dat niet zijn ;)

    Grtz,

    Olivier













    02-07-2014 om 20:03 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duatlon Elsegem 3/35/3
    Hallo,

    Maandag 9 juni 14 heb ik deelgenomen aan de sprintduatlon van Elsegem.
    Het is er ééntje die in het voordeel speelt van de mindere lopers en betere
    fietsers(3km/35km/3km),het fietsparcour was aan gepast door werken en
    het was meer draaien en dit op een nat wegdek,"gevaarlijk" geen risico's
    nemen,lopen was oké,fietsen was minder,mijn ketting sloeg over telkens
    als ik na een bocht moest optrekken.Ben uiteindelijk 13de overall en
    2de H40 geworden waar ik toch tevreden mee ben.

    Mvg,Olivier










    13-06-2014 om 20:56 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK sprintduatlon Doornik
    Hallo,

    Op 27 april 14 naar Doornik geweest om er deel te nemen aan het BK sprintduatlon.
    Veel wil ik er niet over kwijt,had een Off Day,werd er 4de H40 pfffff.

    Groeten,Olivier






    07-05-2014 om 21:09 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-04-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Presto-loop Ichtegem 10,5km 21/04/14
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo,

    Paasmaandag is het altijd te doen in Ichtegem op de presto-loop een wedstrijd van 10,5km.
    Het is dan ook een redelijke zware wedstrijd,niet vlak en meestal wind.Dat was dit jaar
    niet anders.Ik was naar daar gegaan om nog eens mijn snelheid te trainen want dit doe ik
    eigenlijk te weinig en alleen kan je nooit zo snel trainen dan in groep,ik toch niet.
    Vanaf de start heb ik dan direct de gas open gedraaid,met drie liepen ze sneller weg en ik zat
    met met een groepje in de rug.Na een kilometer of twee was het uitgedund naar vier man,ik
    en drie van MACW en iets verder nog ééntje van MACW,twee ervan waren dan ook veteranen.
    We hebben blijven geven en in de laatste ronde kwam Decock Wouter nog bij ons,dus vier man
    van MACW(sterke club).In de laatste 500m moest ik ze toch laten gaan want dat sprinten ging
    voor mij toch iets te snel,piste trainen is toch wel ok voor snelheid.Ben dan als 8ste over de meet
    gekomen en 3de H40 in een tijd van 35m34 goed voor 17,7km/h gemiddeld,ben klaar voor het
    BK sprintduatlon in Doornik nu zondag ;)


    Mvg,

    Olivier

    Bijlagen:
    http://www.scott2run-wvl.be/PDF/ICH_20140421_10500.pdf   

    23-04-2014 om 19:34 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EK Powerman Horst 15/60/7,5
    Hallo,

    Zaterdag 12 april 14 zijn ik en Johan Viaene naar Horst(NL) vertrokken om er de zondag
    deel te nemen aan het EK powerman 15km lopen,60km tijdrit en nog eens 7,5km te lopen.
    De zaterdag nummers afhalen,fiets parcour verkennen en daarna pasta party,tegen 20h00
    naar het hotel één pintje drinken om goed te slapen een om 22h bedtijd.de wedstrijd voor
    ons startte om 09h30.De eerste run verliep goed 15km in 51m47(17,4 gemiddeld).
    Zat toen achter op 1m25 van ploegmaat Tom Van Driessche die een betere loper is,
    dan de fiets op met het gedacht van Tom bij te halen en een gat te slaan om zo voorsprong te
    maken voor de 2de run.Het fietsen ging niet zoals gepland(37,2 gemiddeld),ik kwam maar
    bij Tom in de laatste 5km en kon dan ook geen gat meer slaan,er was ook veel wind maar
    dit voor iedereen natuurlijk.Dus samen de wisselzone in waar ik sneller wisselde en zo toch
    200meter kon nemen op Tom.Maar iets verder mocht ik even aan de kant staan met krampen.
    Tom passeerde me en ik zag hem gaan,terug vertrekken maar het deed zo pijn dat ik de
    laatste run maar aan 15,2 gemiddeld kon lopen en zo op 1m45s van Tom en 2de in mijn
    age group finishte.Dus Zilver en 5de overall in de age groups.

    Sportieve groeten,

    Olivier

















    17-04-2014 om 11:50 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben D haene Olivier
    Ik ben een man en woon in (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 20/11/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen,fietsen,zwemmen .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    http://www.timecoach.be/
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Wielergroep En Bloc Koekelare
  • ETZ Wevelgem
  • Molenlopers Bekegem
  • scott2run
  • Joeri Vansteelant
  • Jochen Neyrinck
  • Xavier De Vriendt
  • Kenneth Vandedriessche
  • Christoph Fieuw

  • Duatlon site
  • Xander Denys
  • Davy Stieperaere
  • Dieter Brouckaert
  • Stijn Fincioen
  • Natalie Tijtgat
  • Tri /duatlon shop
  • Stefaan Vandorpe
  • Pascal vanaudenaerde

    Mijn favorieten
  • Jesse Van Nieuwenhuyse
  • Bjorn Rondelez
  • Quartier Christophe
  • Sam Lepoutre
  • Frederik.Decaesteker
  • Lies Vanaudenaerde
  • kurt-thomas-jurgens en Ilse

  • Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Laatste commentaren
  • Kampioenen (kurt jurgens)
        op BK Run & Bike Sterrebeek 03/11/13
  • Het blijft fantastisch hé!! (Nico Ameele)
        op BK sprintduatlon Torhout 22/09/13
  • Campione!!! (kurt jurgens)
        op BK kwart duatlon Wevelgem 09/06/13
  • Fantastisch! (Nico)
        op BK kwart duatlon Wevelgem 09/06/13
  • Foto's BK duatlon 28/04/2013 (luc)
        op BK ploegenduatlon Doornik 28/04/13
  • Matriaal


    RACE



    Foto

    Foto

    Foto

    TT-bike

    Foto

    Foto

    29er

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Startpagina !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs