Inhoud blog
  • Uitslagen 2016
  • North C Trail Koksijde
  • Wevelgem Run&Bike 10,8km
  • Boezinge 12km
  • Uitslagen/wedstrijd kalender 2015
  • Crossduatlon Geluwe
  • Kust trail run
  • den Halven van Damme
  • Sprintduatlon Waardamme
  • Kermisloop Wijnenedale 11,8km
  • Duatlon Kortrijk
  • NVV 10km
  • Mermorial Tom Compernole Defensie
  • BK powerman Hosingen(LUX)
  • Cross duatlon Mesen 6km-24km-3km
  • Kortemark loopt 10 km
  • Veldloop Ieper Defensie
  • Corride Lombardsijde
  • Uitslagen/wedstrijd kalender 2014
  • Halve marathon
  • BK 1/2 marathon Defensie Flawinne
  • Duatlon Memorial "Benny Vansteelant" Torhout
  • BK wielrennen Defensie Peer 19 sept 2014
  • Sprintduatlon Waardamme 09/09/2014
  • Runway run 10km Koksijde 27/08/14
  • BK Powerman Geel 03/08/2014
  • BK 1/4 duatlon Kortrijk
  • BK ploegenduatlon Gullegem
  • Duatlon Elsegem 3/35/3
  • BK sprintduatlon Doornik
  • Presto-loop Ichtegem 10,5km 21/04/14
  • EK Powerman Horst 15/60/7,5
  • 1/4 Duatlon Geluwe
  • Kortemark 20km
  • Run&bike wevelgem
  • Sportman van Koekelare 2014
  • Militaire veldcross Ieper
  • Wedstrijd kalender 2013 en uitslagen!
  • BK veldlopen schaffen Defensie
  • BK Run & Bike Sterrebeek 03/11/13
    Mijn filmpjes
  • Capino 1/4 Duatlon 2010
  • Kasseiloop Eernegem 2010
  • BK ploegenduatlon Wevelgem 04/07/2010
  • 1/4 duatlon Geluwe 2012
  • 1/8 duatlon Ruddervoorde 22/04/12
  • 1/8 duatlon Elsegem 2012
  • BK duatlon Tielt 03/06/12
  • BK Ploegen duatlon 30 09 12 Wevelgem ETZ 2
  • Offroad Duatlon wetteren 2012
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
                                                                           
           PR marathon
            Torhout 2010
               2h45m45
                                                 
            PR 1/2 marathon        

              Sluis    2001
              1h15m31s

                                                  
                

                
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn clubs
  • Duatlon club ETZ
  • Wielergroep "En Bloc"
  • Molenlopers Bekegem
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Olivier D'haene_ Run en duatleet

    19-12-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitslagen/wedstrijd kalender 2015
    Uitslagen/wedstrijd kalender 2015.

    Datum Plaats Discipline Uitslag
    zaterdag 10 januari Lombardsijde run 10 km 9de overall,3de H35 
                                                 
    woensdag 21 januari
    Ieper
    Veldloop Defensie
    1ste veteraan

    zondag 1 februari

    Wevelgem

    run&bike 10km

    11de samen met Brecht
    zondag 22 februari Kortemark run 10km
    14de overall in 34m10
    zondag 22 maart

    Tournai

    BK 1/8 Ploegenduatlon 6de plaats
    zondag 29 maart

    Geluwe

    1/4 duatlon Geen deelname,ziek!
    Zaterdag 11 april
    Mesen
    1/8 crossduatlon
    6de overall
    zondag 19 april

    Ruddervoorde

     sprintduatlon DNF Platte tube
    zaterdag 10 mei

    Hosingen (LUX)

    BK Duatlon Long Distance

    48ste
    Vrijdag 05 juni

    Lombardsijde

    Memorial Tom compernolle Defensie 7,4km in duinen


    1ste H45,4de overall
    Vijdag 19 juni
      Torhout

    NVV 10km Run

    3de H45 22st overall
    zaterdag 4 juli

    Kortrijk

    1/4 Duatlon

    3de H40 17de overall
    Zaterdag 08 aug
    Tourhout(wijnendale)
    run 11,8km
    2de H40  13de overall
    zondag 6 September

    Waardamme

    1/8 duatlon 1ste H40 6de overall
    zaterdag 19 september

    Damme

    1/2 Duatlon LD

    1ste H40 3de overall
    zaterdag 03 oktober

    Bredene

    14km kust trail run
    2de overall
    zaterdag 14 november Geluwe 1/8 cross duatlon 1ste H40 13de overall
    Woensdag 09 december
    Schaffen
    BK veldlopen Defensie
    Afgelast

    19-12-2015 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Crossduatlon Geluwe
    Hallo,

    Zaterdag 14/11 deelgenomen aan de crossduatlon in Geluwe,3,5km lopen,20km MTB en nog eens 3,5km lopen.
    Het was een dag met veel wind en regen waardoor het parcour na één ronde lopen en of fietsen volledig veranderd
    was,de eerste run was ik rustig gestart,dan de MTB op en gas geven,na 1,5km beneden moest ik al van de fiets om
    mijn ketting er terug op te leggen,het begon al goed direct 30sec kwijt want, het was juist beneden aan de voet van de
    molenhoek kasseien,mijn ketting is een dan nog eens een keer of vijf van het grote blad naar het kleine gegaan zonder
    dat ik dit wilde en kreeg hem er terug moeilijk op waardoor ik bijna tot stilstand kwam en door deze ellende ook nog
    een stuur fout of twee erbij en hup daar gingen de seconden,ik had verder een heel goed gevoel en werd toch nog 13de
    algemeen en 1ste veteraan waarmee ik toch content mag zijn ;)

    Groeten,

    Olivier










    20-11-2015 om 16:20 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kust trail run
    Hallo,

    Zaterdag 3okt 15 meegedaan in Bredene aan de 1ste kust trail run.
    Je kon kiezen om 8/14 of 28km te lopen,ik liep de 14km die op gps
    uiteindelijk 13km was,het was dan ook een zwaar maar mooi parcour.
    Aan de start van de 14km zag ik Kris Coddens en wist al direct van
    plaats één is al bekent,verder veel onbekende gezichten dus afwachten
    wie er zat om toch een podium plaats te kunnen lopen,eens gestart zag
    het er goed uit samen met Kris alleen weg,na 2km Kris laten gaan en mijn
    eigen wedtrijd lopen,het was goed en zo als 2de over de meet.

    grts,

    Olivier






    05-10-2015 om 11:50 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.den Halven van Damme
    Hallo,

    Op 19 sept15 deelgenomen aan den Halven van Damme,het was zowel
    duatlon als triathlon en we moesten het tegen elkaar opnemen.
    Voor mij de eerste keer dat ik een duatlon deed op deze afstand,wij
    moesten 7,5km lopen en de triatleten 2km zwemmen,dan 90km fietsen
    niet stayer en nog eens 19km lopen,ik had een goeie eerste run en ging
    als 2de in de wisselzone,het fietsen was zwaar door de wind maar het
    ging goed bij mij een na 30km kwam ik op kop van de wedstrijd(leuk),
    pas aan 76km werd ik voorbij gestoken en zat zo terug in 2de positie  om de
    laatste run van 19km te lopen,normaal zat het erin om de wedstrijd te winnen
    als ik mooi aan 16km/h gemiddeld zou kunnen lopen en normaal kan ik dat maar
    op de fiets te weinig gedronken door het opgeblazen gevoel in de maag met als
    gevolg dat ik na 10km bijna 3min aan de kant stond met krampen en zo de wedstrijd
    verder uitliep aan 13km/h en uiteindelijk 3de overall in de duatlon en 1ste H40 werd.
    Toch een week lang gevloekt maar toch tevreden met het resultaat.

    Grts,

    Olivier













    05-10-2015 om 11:39 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sprintduatlon Waardamme
    Hallo,

    Gisteren deelgenomen aan de sprintduatlon in Waardamme,het is altijd een snelle
    wedstrijd door het vlakke parcour en de korte afstand.
    Het eerst lopen(4,5km)was vlammen aan 18,7km/h gemiddeld,in mijn cat H40 was
    het een spannende strijd tussen mij en Bert De Waele(ex prof) voor de overwinning,
    Bert heeft zijn lopen goed bij getraind,op het eerst lopen kon ik wat afstand nemen
    maar op de fiets kwam hij terug bij mij,ik was alleen en zag ze met drie komen en zo
    wat recup ingeschakeld tot ze bij mij waren,dan samen rond draaien met vier maar
    al snel moest er ééntje lossen,ploegmaat Jonas zat ook bij mij dat goed uit kwam,hij
    heeft ook geen schrik van op kop te rijden,in de laatste ronde als ik van kop ging
    demarreerde Bert,ik en Jonas beperkte het en bleven op 15m waardoor we in de wissel
    terug samen waren,de 2de run waren ik en Bert sneller gewisseld en begonnen aan de
    laatste run,in de eerst ronde moest ik plots een gaatje laten op hem van 10m maar in
    de 2 de ronde kwam ik er weer door liep het dicht nam over en dan iets versnellen,
    uiteindelijk moets hij er af en werd ik 1st H40 en 6de overall in een mooie spannende
    wedstrijd,nadien zij ik nog tegen Bert van amai uw lopen is nog gebeterde en hij
    antwoorde van ze zeiden  mij van interval te trainen en zo zie je wel dat dit voldoening
    heeft,ik kreeg te horen van hem dat we mooi konden mee draaiden en dit is altijd leuk
    om het van zo iemand te mogen horen.

    Sportieve groeten,

    Olivier












    07-09-2015 om 10:47 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-08-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kermisloop Wijnenedale 11,8km
    Hallo,

    Zaterdag 08aug een mooie wedstrijd gelopen in Wijnendale/Torhout,het was wel
    heel warm en in het bos en rond het Kasteel d'aertrycke met wat afkoeling en een
    mooi parkoer,het was dan ook mijn eerste wedstrijd van het scott2run criterium
    en het was leuk om de vele atleten nog eens terug te zien.Ik liep een goeie wedstrijd
    en werd er 2de H40 en 13de overall ;)

    Mvg,

    Olivier







    10-08-2015 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duatlon Kortrijk
    Hallo,

    Zaterdag 04 juli was het te doen in Kortijk op de normaal voorziene  kwart duatlon,deze werd in gekort door de warmte van 9/40/6 naar
    6/27/3,ik vond het eerst jammer maar in de 2de run dacht ik er toch  anders over,Het was voor mij dan een goeie test na de mindere
    vermoeide periode met ijzer en vit D te kort om eens te zien waar ik sta en moet zegen dat het goed ging vooral tijdens het fietsen op dit
    parcour zat ik met een goed gevoel ik werd er 17de overall en 3de in mijn cat H40,enkel in de laatste ronde half weg lopen steken in de mild waardaar ik moest vertragen was iets minder leuk.

    Mvg,Olivier














    06-07-2015 om 10:33 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NVV 10km
    Hallo,

    Op vrijdag 19 juni deelgenomen aan de 10km op de NVV in Torhout.
    Met meer dan 1000 aan de start en een mooie sfeer en veel volk en
    supporters aan de kant liep ik daar een goeie wedstrijd in 34m47s
    en werd daar mee 3de in mijn cat en 22ste overall.

    Mvg,Olivier

    06-07-2015 om 10:17 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mermorial Tom Compernole Defensie
    Hallo,

    Op vrijdag 05 juni 15 was het de duinen cross in het kwartier van Lombardsijde,
    Een mooie wedstrijd maar een zwaar parcour en dit jaar nog eens met de hitte erbij
    als extra,zelf iets rustiger gestart en zo telkens opgeschoven tot ik op plaats drie zat,
    maar dan even verkeerd gelopen en plaats drie weg en zo 4de overall en 1ste H45
    geworden met een goed gevoel,dus content!!

    Mvg,Olivier

    04-07-2015 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK powerman Hosingen(LUX)
    Hallo,

    Op 11 mei 15,BK powerman dit jaar in Hosingen(LUX).
    Met een ziek gevoel toch deelgenomen maar had toch beter naar mijn lichaam
    geluisterd en thuis gebleven,het werd een OFFDAY,eerste run van 10km was
    nog oké maar eens op de fiets wist ik direct wat een wedstrijd het ging worden.
    Benen zwaar en bijten om de 60km niet stayer fietsen uit te doen,dan de 2de run
    nog een grotere ramp,ongeveer 10min verloren,tot 3 maal toe krampen en darmen
    die zich omdraaiden in mijn uitgeputte lichaam,gewoon weg leeg.

    Mvg,

    Olivier









    31-05-2015 om 19:13 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cross duatlon Mesen 6km-24km-3km
    Hallo,

    Zaterdag 11 april deelgenomen aan de cross duatlon in Mesen.
    Het was eens iets ander dan op de weg en door ziekte kon ik Geluwe
    niet meedoen heb ik om wat wedstrijd gevoel aan deze meegedaan.
    Mijn 29er fiets zat pas samen en ik heb hem drie dagen voor wedstrijd
    kunnen testen maar alles zat meteen goed.Het weer was niet zo goed
    bewolkt en veel wind,het parkoer was zwaar op en neer en in de eerste
    run van 6km kwam ik als 6de de wisselzone binnen en als 7de eruit.
    Het groepje van de eerste vijf was jammer genoeg weg en ik kon er niet
    naar toe rijden maar die dat juist voor mij de wissel uit kwam wel en ik
    vroeg hem mee te werken en hij knikte van ja maar hij moest in de 2de
    ronde van vier lossen en zo moest ik alleen verder vechten tegen de wind.
    Uiteindelijk mijn plaats kunnen behouden om zo de 2de loopfase in te gaan
    en als 6de te eindigen.

    Mvg,

    Olivier




    15-04-2015 om 09:16 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kortemark loopt 10 km
    Hallo,

    Zondag 22/02/15 deelgenomen in Kortemark aan de 10km,normaal loop ik daar
    elk jaar de 20km maar dit jaar bewust gekozen voor de 10km omdat het nog wat
    vroeg op het jaar is en de laatste kilometers op de 20 dan te diep moe gaan.
    Met een opwarming en daarna los te lopen had ik ook een goeie training die dag
    van 15km,om 13hr30 start met heel wat ETZ'ers en een sterk bezet deelnemers veld.
    Eens gestart voelde ik dat het goed zat,de wedstrijd was redelijk zwaar met de wind
    die er was,maar ik zat goed met nog twee jonge team makkers bij me en zo konden
    we mooi rond draaien,ik liep dan ook een mooie tijd van 34m10s en werd daarmee
    14de en 3deH40 ;)

    Mvg,

    Olivier








    25-02-2015 om 20:07 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veldloop Ieper Defensie
    Hallo,

    Op 21januari 15 was het de veldloop in Ieper van Defensie,het parcour lag er
    zwaar bij,de zondag ervoor was het zoals elk jaar cross voor de burgers.
    Wij veteranen lopen onze eigen wedstrijd over 6km,ik heb direct snel gestart
    en nam zo direct de kop met een gat van 20m op Christ VDB waar ik vorig jaar
    nog tegen verloop in de sprint,in de 3de ronde vergrootte mijn voorsprong en kon
    ik zo zonder risico's de vierde en laatste ronde afweren om als 1st over de streep
    te gaan met een goed gevoel ;)

    Mvg,

    Olivier



    02-02-2015 om 11:40 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corride Lombardsijde
    Hallo,

    Om te beginnen aan iedereen de mijn blog bekijkt beste wensen en een goeie gezondheid!!
    Op 10/01/15 stond mijn eerste wedstrijd op het programma,de corrida in Lombardsijde.
    Door het slechte weer vooral de wind hadden ze het parcoer gewijzigd,we keerden niet
    terug over het strand maar langs het fietspad en de duinen waardoor de afstand 8,5km was
    in totaal op mijn garmin.Het was daardoor niet minder lastig,van bij de start heb ik vollebak
    gegeven om mij eens te testen hoe het zat en ben content,plaats kunnen behouden van begin af
    en zo mooi 9de algemeen en 3de H35 geworden ;)

    Mvg,

    Olivier

    Bijlagen:
    http://corridalombardsijde.be/onewebmedia/uitslag%20corrida%2010%20km%202015.pdf   

    14-01-2015 om 10:29 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-12-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitslagen/wedstrijd kalender 2014

    Uitslagen/wedstrijd kalender 2014

    22 januari     Ieper militare veldloop                                                                 2de veteraan
    16 februari   Wevelgem Run&Bike                                                                  16de samen met Johan Viaene
    23 februari   Kortemark 20km                                                                          26ste in 1h12m32                                                           
    27 februari   Grobbendonk BK veteranen cross defensie 7,4km                          5de in 26m25
    30 maart      Geluwe 1/4 duatlon                                                                     9de overall/2de H40              .
    13 april        Horst(NL) EK powerman                                                            Zilver H40 en 5de overall in age groups.
    21 april        Ichtegem 10,5 km                                                                        8ste overall 3de H40 in 35m34
    27 april        Doornik  BK sprintduatlon                                                         4de H40                                                     .
    09 mei         Lombardsijde Memorial Tom Compernolle                                       1ste H40 6de overall                                  .
    09 juni          Elsegem sprintduatlon                                                                  2de H40 13de overall                                   .
    20 juni          Torhout 10km Tom Compernolle                                                   1ste H40 17de overall in 34m45                  .
    29 juni         Wevelgem BK ploegenduatlon                                                     4de plaats                                                     .
    05 juli          Kortrijk BK 1/4 duatlon                                                               Zilver H40 en 12de overall(9de belg)          .
    21 juli          Bekegem 11,2km                                                                           4de H40 en 11de overall in 40m20s
    03 aug         Geel BK Powerman                                                                       Opgave!!                                                       .

    27 aug         Koksijde runway run 10km                                                             1ste H40 en 4de overall  in 34m43                .
    09 sept         Waardamme sprintduatlon                                                            1ste H40 en 6de overall                                  .
    19 sept         Peer BK wielrennen Defensie                                                       28ste                                                                .
    21 sept         Torhout sprintduatlon                                                                     1ste H40 en 7de overall                                   .
    25 sept         Flawinne BK 1/2 marathon Defensie                                          2de H40 en 11de overall                                  .

    03 okt           1/2 marathon Kuurne                                                                    15de overall                                                       .

    10 dec          BK cross Defensie Schaffen  9 km                                                45ste op 940 in 33min                                     .






    17-12-2014 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Halve marathon

    Hallo,


    Vrijdag avond naar Kuurne geweest om er de 1/2 marathon"rapper dan een ezel" te lopen.

    Het is een mooie wedstrijd met meer dan 500 deelnemers en veel volk op het parcour tijdens

    de jaarlijkse kermis en feesten in Kuurne.Mij doel was tussen de 1h16 en 1h17 te lopen.

    Om 19h30 start,het was dan ook een snelle start en al snel zaten de meesten in hun positie.

    Na 5km voelde ik al mijn benen,dus niet fris en een probleem om zo die tijd te halen,het was

    dus al vroeg afzien en doorbijten ,uiteindelijk werd ik 15de in een tijd van 1h18m44s waar

    ik niet echt tevreden mee ben,de afstand op mijn Gps was ook iets verder.

    Nu zal ik de komende weken wat rusten,zal eens deugd doen ;)


    Mvg,


    Olivier










    06-10-2014 om 19:42 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK 1/2 marathon Defensie Flawinne
    Hallo,

    Op 25 september 14 deelgenomen aan het BK halve marathon Defensie.
    Dit jaar was het in Flawinne,om 10hr start,dus vroeg op staan.
    Het weer was zeer goed,maar een super tijd kan men niet lopen op dit
    soort parcour,heuvelachtig en enkele kilometers in modder en bos.
    Het was dan wel nog een snelle start,ook omdat het licht bergaf ging,
    zat in een mooie 2de groepje met zes maar na kilometer vier ongeveer zat ik
    nog enkel met Stefaan Stockman,tegen aan kilometer 15 moest ik hem laten
    gaan,hij was sterk en heb ik dan alleen door gelopen en zo als 11de en 2de
    H40 geeindigd,1st H40 werd de super atleet Gino Van Geyte.
    Mijn tijd 1h19m04 waar ik op dit parcour tevreden mee ben ;)

    Mvg,

    Olivier

    02-10-2014 om 14:02 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duatlon Memorial "Benny Vansteelant" Torhout

    Hallo,

    Zondag 21 sept 2014 was het de laatste duatlon van het jaar,vorig jaar werd ik op dit parkoer

    nog Belgisch kampioen,dit jaar was het een sprintduatlon zonder dat er een titel te verdienen was.

    De start was terug snel,op de eerste run had ik een gemiddelde van juist geen 18,5 km/h,fietsen

    was ook snel met die wind erbij was het toch soms bijten,de tweede run ging nog vlot aan 3,30

    de kilometer en ik kon zo als 1ste H40 en 7de overall de meet over.


    Mvg,Olivier










    24-09-2014 om 20:06 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK wielrennen Defensie Peer 19 sept 2014

    Hallo,

    Op 19 sept naar het vliegveld van Kleine-Brogel afgezakt om het BK wielrennen te doen.

    Voor mij een goeie training die geslaagd was,de bedoeling om mee te koersen er overal

    bij te zijn en gaatjes dicht rijden,zoveel mogelijk vooraan te zitten was ook één van de opties

    want achterin was het af en toe wel eens gevaarlijk koersen,niemand die alle weg geraakte

    waardoor het op een massasprint eindigde,ik heb mij daarin niet veel gemoeid en werd er 28ste.


    Mvg,Olivier





    20-09-2014 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sprintduatlon Waardamme 09/09/2014

    Hallo,


    Sprintduatlon in Waardamme was terug een goeie wedstrijd voor mij,zowel lopen

    als fietsen ging goed waar mee ik een 6de plaats overall en een 1st H40 plaats behaalde.


    Mvg,Olivier











    11-09-2014 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben D haene Olivier
    Ik ben een man en woon in (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 20/11/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen,fietsen,zwemmen .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    http://www.timecoach.be/
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Wielergroep En Bloc Koekelare
  • ETZ Wevelgem
  • Molenlopers Bekegem
  • scott2run
  • Joeri Vansteelant
  • Jochen Neyrinck
  • Xavier De Vriendt
  • Kenneth Vandedriessche
  • Christoph Fieuw

  • Duatlon site
  • Xander Denys
  • Davy Stieperaere
  • Dieter Brouckaert
  • Stijn Fincioen
  • Natalie Tijtgat
  • Tri /duatlon shop
  • Stefaan Vandorpe
  • Pascal vanaudenaerde

    Mijn favorieten
  • Jesse Van Nieuwenhuyse
  • Bjorn Rondelez
  • Quartier Christophe
  • Sam Lepoutre
  • Frederik.Decaesteker
  • Lies Vanaudenaerde
  • kurt-thomas-jurgens en Ilse

  • Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Laatste commentaren
  • Kampioenen (kurt jurgens)
        op BK Run & Bike Sterrebeek 03/11/13
  • Het blijft fantastisch hé!! (Nico Ameele)
        op BK sprintduatlon Torhout 22/09/13
  • Campione!!! (kurt jurgens)
        op BK kwart duatlon Wevelgem 09/06/13
  • Fantastisch! (Nico)
        op BK kwart duatlon Wevelgem 09/06/13
  • Foto's BK duatlon 28/04/2013 (luc)
        op BK ploegenduatlon Doornik 28/04/13
  • Matriaal


    RACE



    Foto

    Foto

    Foto

    TT-bike

    Foto

    Foto

    29er

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Startpagina !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs