Inhoud blog
  • Uitslagen 2016
  • North C Trail Koksijde
  • Wevelgem Run&Bike 10,8km
  • Boezinge 12km
  • Uitslagen/wedstrijd kalender 2015
  • Crossduatlon Geluwe
  • Kust trail run
  • den Halven van Damme
  • Sprintduatlon Waardamme
  • Kermisloop Wijnenedale 11,8km
  • Duatlon Kortrijk
  • NVV 10km
  • Mermorial Tom Compernole Defensie
  • BK powerman Hosingen(LUX)
  • Cross duatlon Mesen 6km-24km-3km
  • Kortemark loopt 10 km
  • Veldloop Ieper Defensie
  • Corride Lombardsijde
  • Uitslagen/wedstrijd kalender 2014
  • Halve marathon
  • BK 1/2 marathon Defensie Flawinne
  • Duatlon Memorial "Benny Vansteelant" Torhout
  • BK wielrennen Defensie Peer 19 sept 2014
  • Sprintduatlon Waardamme 09/09/2014
  • Runway run 10km Koksijde 27/08/14
  • BK Powerman Geel 03/08/2014
  • BK 1/4 duatlon Kortrijk
  • BK ploegenduatlon Gullegem
  • Duatlon Elsegem 3/35/3
  • BK sprintduatlon Doornik
  • Presto-loop Ichtegem 10,5km 21/04/14
  • EK Powerman Horst 15/60/7,5
  • 1/4 Duatlon Geluwe
  • Kortemark 20km
  • Run&bike wevelgem
  • Sportman van Koekelare 2014
  • Militaire veldcross Ieper
  • Wedstrijd kalender 2013 en uitslagen!
  • BK veldlopen schaffen Defensie
  • BK Run & Bike Sterrebeek 03/11/13
    Mijn filmpjes
  • Capino 1/4 Duatlon 2010
  • Kasseiloop Eernegem 2010
  • BK ploegenduatlon Wevelgem 04/07/2010
  • 1/4 duatlon Geluwe 2012
  • 1/8 duatlon Ruddervoorde 22/04/12
  • 1/8 duatlon Elsegem 2012
  • BK duatlon Tielt 03/06/12
  • BK Ploegen duatlon 30 09 12 Wevelgem ETZ 2
  • Offroad Duatlon wetteren 2012
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
                                                                           
           PR marathon
            Torhout 2010
               2h45m45
                                                 
            PR 1/2 marathon        

              Sluis    2001
              1h15m31s

                                                  
                

                
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn clubs
  • Duatlon club ETZ
  • Wielergroep "En Bloc"
  • Molenlopers Bekegem
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Olivier D'haene_ Run en duatleet

    06-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK 1/4 duatlon Kortrijk
    Hallo,

    Zaterdag 05 juli 14 stond het BK 1/4 duatlon op het programma.
    Voor mijn is de meest haalbare plaats,zilver bij de H40 met Tom
    die dit jaar in de cat H40 erbij komt en een sterkere loper is.
    Voor de start hoopte ik op een podium plaats met het gevoel van
    de laatste 2 maand waar ik me toch wel vermoeid voelde,uiteindelijk had
    ik een goeie eerste run,Tom de betere loper was weg en bij mij zat Claude
    die H40 is en mij waard is,dan de wissel naar het fietsen ging vlot en
    nog in de eerste ronde van drie kwamen we bij Tom,we zaten in een mooie
    groep en konden mooi ronddraaien die wel nodig was met de strakke
    wind a hoewel er altijd zijn die enkel in het wiel blijven zitten,na het
    fietsen terug wisselen,ik kwam er goed uit met voorsprong op Tom en
    Claude maar na een km was Tom daar en ik kon dit tempo niet aan zoals
    gedacht,Claude heb ik niet meer gezien en zo werd ik 2de in mijn cat(zilver)
    en 12de overall(9de belg)met 45sec na Tom,waar ik tevreden mee ben.

    Mvg,Olivier



















    06-07-2014 om 19:01 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK ploegenduatlon Gullegem
    Hallo,

    Zondag 30juni14 was het de beurt aan het BK ploegenduatlon georganiseerd door
    eigen club ETZ.Dit jaar was er ook in de voormiddag een triatlon en daarom ging
    het door in Gullegem ipv in Wevelgem.Ons topteam,heren en dames moesten hun
    titel verdedigen,ETZ 2 mijn team moest het brons van vorig jaar verdedigen.
    Voor de topteams geen probleem ze hebben het terug gehaald(TOP).
    Voor ons het niet gelukt,we werden 4de met 21s op de 3de en 40s op de 2de.
    Toch ben ik tevreden,tof en een goed team en een leuke dag meer moet dat niet zijn ;)

    Grtz,

    Olivier













    02-07-2014 om 20:03 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duatlon Elsegem 3/35/3
    Hallo,

    Maandag 9 juni 14 heb ik deelgenomen aan de sprintduatlon van Elsegem.
    Het is er ééntje die in het voordeel speelt van de mindere lopers en betere
    fietsers(3km/35km/3km),het fietsparcour was aan gepast door werken en
    het was meer draaien en dit op een nat wegdek,"gevaarlijk" geen risico's
    nemen,lopen was oké,fietsen was minder,mijn ketting sloeg over telkens
    als ik na een bocht moest optrekken.Ben uiteindelijk 13de overall en
    2de H40 geworden waar ik toch tevreden mee ben.

    Mvg,Olivier










    13-06-2014 om 20:56 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK sprintduatlon Doornik
    Hallo,

    Op 27 april 14 naar Doornik geweest om er deel te nemen aan het BK sprintduatlon.
    Veel wil ik er niet over kwijt,had een Off Day,werd er 4de H40 pfffff.

    Groeten,Olivier






    07-05-2014 om 21:09 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-04-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Presto-loop Ichtegem 10,5km 21/04/14
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo,

    Paasmaandag is het altijd te doen in Ichtegem op de presto-loop een wedstrijd van 10,5km.
    Het is dan ook een redelijke zware wedstrijd,niet vlak en meestal wind.Dat was dit jaar
    niet anders.Ik was naar daar gegaan om nog eens mijn snelheid te trainen want dit doe ik
    eigenlijk te weinig en alleen kan je nooit zo snel trainen dan in groep,ik toch niet.
    Vanaf de start heb ik dan direct de gas open gedraaid,met drie liepen ze sneller weg en ik zat
    met met een groepje in de rug.Na een kilometer of twee was het uitgedund naar vier man,ik
    en drie van MACW en iets verder nog ééntje van MACW,twee ervan waren dan ook veteranen.
    We hebben blijven geven en in de laatste ronde kwam Decock Wouter nog bij ons,dus vier man
    van MACW(sterke club).In de laatste 500m moest ik ze toch laten gaan want dat sprinten ging
    voor mij toch iets te snel,piste trainen is toch wel ok voor snelheid.Ben dan als 8ste over de meet
    gekomen en 3de H40 in een tijd van 35m34 goed voor 17,7km/h gemiddeld,ben klaar voor het
    BK sprintduatlon in Doornik nu zondag ;)


    Mvg,

    Olivier

    Bijlagen:
    http://www.scott2run-wvl.be/PDF/ICH_20140421_10500.pdf   

    23-04-2014 om 19:34 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EK Powerman Horst 15/60/7,5
    Hallo,

    Zaterdag 12 april 14 zijn ik en Johan Viaene naar Horst(NL) vertrokken om er de zondag
    deel te nemen aan het EK powerman 15km lopen,60km tijdrit en nog eens 7,5km te lopen.
    De zaterdag nummers afhalen,fiets parcour verkennen en daarna pasta party,tegen 20h00
    naar het hotel één pintje drinken om goed te slapen een om 22h bedtijd.de wedstrijd voor
    ons startte om 09h30.De eerste run verliep goed 15km in 51m47(17,4 gemiddeld).
    Zat toen achter op 1m25 van ploegmaat Tom Van Driessche die een betere loper is,
    dan de fiets op met het gedacht van Tom bij te halen en een gat te slaan om zo voorsprong te
    maken voor de 2de run.Het fietsen ging niet zoals gepland(37,2 gemiddeld),ik kwam maar
    bij Tom in de laatste 5km en kon dan ook geen gat meer slaan,er was ook veel wind maar
    dit voor iedereen natuurlijk.Dus samen de wisselzone in waar ik sneller wisselde en zo toch
    200meter kon nemen op Tom.Maar iets verder mocht ik even aan de kant staan met krampen.
    Tom passeerde me en ik zag hem gaan,terug vertrekken maar het deed zo pijn dat ik de
    laatste run maar aan 15,2 gemiddeld kon lopen en zo op 1m45s van Tom en 2de in mijn
    age group finishte.Dus Zilver en 5de overall in de age groups.

    Sportieve groeten,

    Olivier

















    17-04-2014 om 11:50 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-04-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1/4 Duatlon Geluwe
    Hallo,

    Zondag 30/03/14 was het de eerste weg duatlon van het seizoen in Geluwe;
    Voor mij een goeie test en training voor het EK Powerman in Horst.
    Er waren dan ook enkele sterke concurrenten bij,de wedstrijd verliep goed.
    De eerste run was oké en tijdens het fietsen voelde ik me goed maar moest
    wel het meeste kop werk doen,de jonge gasten hadden niet zo veel zin om te fietsen.
    In de 2de run liep het ook goed enkel voelde ik de benen wel van het kopwerk dat
    ik deed en moest uiteindelijk 14sec toegeven aan Claude en werd ik zo 2de H40
    en 9de overall waar ik tevreden mee ben.

    Mvg,

    Olivier






    03-04-2014 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-02-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kortemark 20km
    Hallo,

    Zondag 23/02/14 deelgenomen aan Kortemark loopt en wedstrijd van 20km.
    Elk jaar is het een drukke bezetting,voor vele een goeie test van de conditie.
    Het was redelijk weer enkel de wind was zoals gewoonlijk hier terug van de partij.
    Heb van beging tot het einde in een klein groepje meegedraaid en met een goed gevoel
    aangekomen in een tijd van 1h12m32s,1m07s sneller dan vorig jaar dus best tevreden.

    Mvg,Olivier







    26-02-2014 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-02-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Run&bike wevelgem
    Hallo,

    Op 16 februari 14 organiseerde ETZ een Run&Bike,ik had het aan Johan Viaene
    gevraagd om samen eraan deel te nemen en zo kon ik er een goeie interval training van maken.
    Het was dan ook een zwaar parcour langs de Leie,er lagen stroken bij dat je sneller kon lopen
    dan fietsen,samen hebben wij de 10km afgelegd in 37m25 en werden daarmee 16de op 82.

    Mvg,Olivier










    23-02-2014 om 09:49 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-02-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sportman van Koekelare 2014
    Hallo,

    Zaterdag 08 februari 14 werd ik verkozen tot sportman van Koekelare.
    Voor mij een mooie erkenning en afsluiter van seizoen 2013!






    10-02-2014 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-02-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Militaire veldcross Ieper
    Hallo,

    Op 22 januari 14 was het in Ieper een militaire veldloop"Hofkens"
    Het was dan ook een goeie test met hoe het zat met de conditie.
    Ben dan direct vanaf de start naar de kop gegaan en tempo maken,er
    konden er twee volgen en na twee ronden van vier moest er nog ééntje af,
    Christ Vandenbroucke was sterk en ik kon hem in de laatste ronde niet los
    krijgen waardoor we een sprint hadden en Christ iets sneller was,zo werd
    ik 2de veteraan met een goed gevoel nadien,i'm happy ;)

    Mvg,Olivier











    05-02-2014 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wedstrijd kalender 2013 en uitslagen!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wedstrijd kalender 2013 en uitslagen!














    05 Januari          Corrida Lombardsijde 10km                                          8ste overall 3de H35 in 33m48                               .

    23 Januari          Militaire veldloop Ieper 4,8km                                       2de H40 in 17m12 (sneeuw)                                   .
    10 Februari        Run en Bike Wevelgem                                                 5de plaats samen met Kurt Preem                            .
    24 Februari        Kortemark 20 km                                                         4de H40 23ste overall in 1hr13m40                         .
    19 Maart           BK defensie MTB Koksijde                                        Zilver H40                                                                  .
    28 April            BK ploegen duatlon Doornik                                     Brons in 56m41s                                                     .
    05 Mei              1/8 duatlon Ruddervoorde                                              1ste H40 6de overall                                               .
    14 Mei              1/8 triatlon Zeebrugge Marine                                         7ste overall                                                             .
    18 Mei              1/8 duatlon Elsegem                                                     1ste H40 9de overall                                                .
    31 Mei              Zwevezele 10km                                                          8ste overall in 34m25s                                              .
    09 Juni             BK 1/4 duatlon Wevelgem                                        Goud masters in 1h52m58                                     .
    06 Juli               1/4 duatlon Kortrijk                                                      1ste H40 15de overall                                               .
    21 Juli               Bekegem 15km                                                            2de H40 6de overall                                                  .
    04 Augustus      BK Powerman Geel 10/60/10                                    Goud masters 40+                                                   .
    10 Augustus      Torhout 11,5 km                                                            3de master 10de overall in 41m39s                            .
    16 Augustus      1/8 duatlon Halle                                                          1ste master 12de overall                                             .
    18 Augustus       Koers Koekelare                                                          1ste plaats
    28 Augustus       Koksijde 10,2km                                                          1ste plaats in 34m51                                                  .
    01 September    1/8 duatlon Waardamme                                               1ste master en 9de overall in 52m18s                        .
    22 September    BK  1/8 duatlon Torhout                                              Goud masters BK/PK en 2de PK overall                  .
    19 Oktober        Oostende 10,3 km                                                           6de overall 2de H35                                                    .
    22 Oktober        BK ploegen tijdrit defensie Koksijde                           6de plaats op 17 ploegen                                           .
    03 november     BK Run&Bike 16km met Kurt Jurgens                       Goud masters 8ste overall 51min                             .
    11 december      BK veldlopen Defensie Schaffen  9km130                   50ste op 1183  in 32m55                                          .




     

    12-12-2013 om 00:00 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK veldlopen schaffen Defensie
    Hallo,

    Vandaag naar schaffen geweest om mijn laatste wedstrijd van het jaar te lopen,
    het BK veldlopen Defensie.na drie weken op een laag pitje te trainen door de kuit
    problemen toch deelgenomen met de hoop top 50 te halen,het was dan ook prachtig
    weer en spikes waren niet nodig maar het blijft dan toch altijd een zware wedstrijd
    omwille van het parcour,uiteindelijk na een goeie start ben ik 50ste  geworden in 32m55
    op GPS 9km en 130 meter aan een avg van 16,6 waar ik zeer tevreden mee ben want
    had het eigenlijk niet verwacht,maandag moet ik naar osteopaat om acupunctuur in de
    beide kuiten te doen en dan twee weken rust om hopelijk begin januari te trainen
    met frisse benen aan het nieuwe duatlon seizoen ;)

    Mvg,Olivier

    Bijlagen:
    http://www.chronorace.be/web2/Classements/classement.aspx?eventId=6592774799388&mode=large&IdClassement=10015&srch=&scope=All&page=0   

    11-12-2013 om 20:12 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK Run & Bike Sterrebeek 03/11/13
    Hallo,

    Zondag 03 november 13 was het in Sterrebeek het BK Run&Bike 15,6km.
    Clubmakker Kurt Jurgens had mij gevraagd of ik met hem wilde deelnemen
    en daar heb ik niet over getwijfeld want samen bij de heren H40 was de kans
    groot dat we ook daar met de titel konden lopen.Er waren heel wat snelle
    lopers aan de start want dit is een voordeel in een run&bike wedstrijd;
    De start was snel,500m lopen tot aan de fietser tegen 19,5 gemiddeld dan
    wisselen en dan mag je zoveel wisselen als u wilt maar je mag niet meer dan
    10m van elkaar zijn,het terrein was ook redelijk zwaar op en neer en de helft
    offroad,Kurt en ik waren elkaar waard en verstonden elkaar goed bij het
    wisselen,we konden zo de wedstrijd afmaken in 51min aan 18,4 gemiddeld
    en werden 8ste overall en 1ste H40 I'm Happy









    Bijlagen:
    https://sites.google.com/site/dutricxl6/run-bike-2013/results   

    12-11-2013 om 19:49 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    23-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oostende 10,3 km
    Zaterdag 19/10/13 naar Oostende afgezakt om er de laatste wedstrijd van het Oostends loopcriterium te lopen.
    Het is dan ook een mooie wedstrijd en we zijn er met de molenlopers van Bekegem dan ook altijd aanwezig.
    Voor de start begon het lichtjes te regenen maar eens gestart gingen de sluizen voor een 5 tal min open en
    waren we direct doorweekt,het parcour is dan ook grotendeels in het bosje en werd al gauw een veldloop.
    Ik zat van bij de start vooraan en heb dit dan zo kunnen houden om als 6de overall en 2de H35 hier
    te eindigen,nadien was het nog gezellig napraten met een natje ;)

    Mvg,Olivier
     









    Bijlagen:
    http://www.loopcriterium.be/sites/default/files/wedstrijduitslagen/massajogging-2013_0.pdf   

    23-10-2013 om 20:17 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK sprintduatlon Torhout 22/09/13
    Hallo,

    Zondag was het BK sprintduatlon in Torhout 4,5/18,5/3 laatste weg duatlon van het jaar.
    Het is dan ook altijd volle bak op deze afstanden,ik kon dan ook mijn derde titel van dit
    jaar veroveren na de kwart en powerman.Ik wist al dat ik het niet zomaar zou krijgen
    met de heren +40 die aan de start stonden.Eens vertrokken was het de gas open en heb ik
    de eerste run aan 18km/h gemiddeld,de fiets op en zag dat Claude Van Stijdonck mee was,
    tijdens het fietsen werkten we allemaal goed samen en konden zo een gemiddelde van 40,5
    halen,dan de wissel terug in en zo snel mogelijk wisselen zodat ik een kloof had op Claude,
    heb deze kunnen behouden (17,6km/h avg) en zo terug Belgisch Kampioen geworden.
    Hier mee  ben ik ook provenciaal kampioen H40 en 2de overall geworden
    Smile
     
    Mvg,Olivier

















    Bijlagen:
    http://connect.garmin.com/activity/381243611   
    http://vtdl.triathlon.be/upload/resultaten/20130922-torhout.pdf   
    http://www.youtube.com/watch?v=mUkNJWiiHkU&feature=youtu.be   

    25-09-2013 om 20:30 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    03-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duatlon Waardamme 01 sept 2013
    Hallo,

    Zondag 1 september 13,deelgenomen aan de sprintduatlon in Waardamme,een
    wedstrijd met een snel parcour waar je direct de gas moet open draaien.
    De eerste run was dan ook boven de 18 gemiddelde en het fietsen was koers
    boven de 40 gemiddeld,een goeie 2de run en zo als eerste master en 9de algemeen
    de eind meet gehaald,happy van mijn wedstrijd en een goed gevoel om op 22sept
    het BK sprintduatlon in Torhout nog eens vollebak te gaan ;)

    Mvg,Olivier















    Bijlagen:
    http://vtdl.triathlon.be/upload/resultaten/20130901-waardamme.pdf   

    03-09-2013 om 19:54 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Runway Run Koksijde 10km 28/08/13
    Hallo,

    Woensdag avond was het in Koksijde de Runway Run en wedstrijd voor een goed doel.
    U kon er deelnemen aan de 5,5km of 10km,om 19hr start en die op het militair vliegveld
    van Koksijde.Het was een mooie wedstrijd en de organisatie was in orde.
    De start was iedereen samen in totaal rond de 660 atleten,na het startschot zo snel mogelijk
    naar voor om te kunnen zien wie op de 10km zat,ik zat direct voor aan met Brecht Etz'er en
    voor ons een onbekende,dus met drie weg,nog iets verder Davy Stieperaere maar hij liep de 5km.
    Aan km 5 versnelde de onbekende en ik met Brecht moeste passen,ik zag dat hij 10á15 meter
    verder niet meer wegliep van on en dacht van zal er rustig naar toe lopen en dit lukte ook,
    Brecht moest de rollen wel lossen en aan km 7 was ik er bij,we bleven samen en telkens ik
    versnelde was hij er terug bij maar in de laatste 500m kon ik nog een bommetje gooien en
    was hem kwijt,met 10sec voorsprong won ik de wedstrijd die iets meer was(10,2km) in
    34m51,Brecht die er vorige jaar won werd knap 3de.


    Mvg,Olivier








    01-09-2013 om 10:04 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kampioenschap van Koekelare 18/08/13
    Hallo,

    Zondag deelgenomen aan het kampioenschap van Koekelare,het was het 4de jaar
    dat het parcour over koekelareberg was maar deze keer met de aankomst boven.
    Voor mij dan ook eerste deelname op dit parcour,zoals de meeste hier weten dat
    ik goed bezig ben wisten ze ook wel wie zijn wiel ze moesten kiezen.We moesten
    tien keer de berg op en ik zette me dan ook telkens op kop om een strak tempo te
    maken en zo het peloton van 30 tal man uit te dunnen.Tot aan de zesde ronde was
    de helft nog mee en in de zesde keer de berg op had ik plots maar ééntje meer bij me
    en ik kon hem overtuigen dar we we waren en rijden maar half we deze ronde voelde
    ik als hij op kop kwam het met 2á3 km/h vertraagde en keek ik achterom en zag een
    10tal man dichter komen dus gas open dacht ik tot boven op de berg met gevolg dat
    ik alleen weg was en nog drie ronden alleen kon gaan en verder uitliep en zo de
    wedstrijd mooi winnen en Kampioen van Koekelare worden ;)

    Mvg,Olivier













    21-08-2013 om 20:35 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duatlon Halle 3,3/33/2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo,

    Vrijdag 16/08/13 afgezakt  met Pascal naar Halle om er deel te nemen aan een 1/8 duatlon.
    Het is dan ook een mooie wedstrijd met veel volk want het is gans het weekend feest in Halle.
    Om 19hr15 start,zeer snel ik liep eerste run aan  een avg van 18km/h en kwam als 18de de
    wissel binnen,een goeie wissel en direct omhoog vlammen om zo op te schuiven,met een
    7de fiets tijd en een laatse run als 16de tijd ben ik overall 12de en 1ste master geworden;

    Mvg,Olivier

    Bijlagen:
    Duatlon Halle 2013 (1).jpg (78.2 KB)   
    Duatlon Halle 2013 (10)-800.jpg (30.9 KB)   
    Duatlon Halle 2013 (12)-800.jpg (20.3 KB)   
    Duatlon Halle 2013 (4).jpg (74.3 KB)   
    Duatlon Halle 2013 (8)-800.jpg (42.7 KB)   
    Duatlon Halle 2013 (9)-800.jpg (48.2 KB)   
    http://www.youtube.com/watch?v=AySPicHV5rk&feature=youtu.be   

    19-08-2013 om 22:21 geschreven door Olivier D'haene  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben D haene Olivier
    Ik ben een man en woon in (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 20/11/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen,fietsen,zwemmen .

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    http://www.timecoach.be/
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Wielergroep En Bloc Koekelare
  • ETZ Wevelgem
  • Molenlopers Bekegem
  • scott2run
  • Joeri Vansteelant
  • Jochen Neyrinck
  • Xavier De Vriendt
  • Kenneth Vandedriessche
  • Christoph Fieuw

  • Duatlon site
  • Xander Denys
  • Davy Stieperaere
  • Dieter Brouckaert
  • Stijn Fincioen
  • Natalie Tijtgat
  • Tri /duatlon shop
  • Stefaan Vandorpe
  • Pascal vanaudenaerde

    Mijn favorieten
  • Jesse Van Nieuwenhuyse
  • Bjorn Rondelez
  • Quartier Christophe
  • Sam Lepoutre
  • Frederik.Decaesteker
  • Lies Vanaudenaerde
  • kurt-thomas-jurgens en Ilse

  • Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Laatste commentaren
  • Kampioenen (kurt jurgens)
        op BK Run & Bike Sterrebeek 03/11/13
  • Het blijft fantastisch hé!! (Nico Ameele)
        op BK sprintduatlon Torhout 22/09/13
  • Campione!!! (kurt jurgens)
        op BK kwart duatlon Wevelgem 09/06/13
  • Fantastisch! (Nico)
        op BK kwart duatlon Wevelgem 09/06/13
  • Foto's BK duatlon 28/04/2013 (luc)
        op BK ploegenduatlon Doornik 28/04/13
  • Matriaal


    RACE



    Foto

    Foto

    Foto

    TT-bike

    Foto

    Foto

    29er

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Startpagina !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs