Irish Wolfhounds of Beltine
Foto

Inhoud blog
  • De meisjes poseren op 7 weken.
  • Mijn kindjes van Jaxx - 7 weken oud!
  • Nieuwjaar wensen bij bomma en spelen met Anton.
  • Gelukkig Nieuwjaar !!!
  • Echte foto's met Nikon.

    Archief per week
  • 15/08-21/08 2011
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 02/11-08/11 2009

     

    He is your friend,

    your partner,

    your defender,

    your dog.


    You are his life,

    his love,

    his leader.


    He will be yours,

    faithful and true,

    to the last beat

    of his heart.


    You owe it to him

    to be worthy

    of such devotion.
     

    Author unknown.




    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Devlynn of Beltine x Embassador of First Avenue
    25-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerstmis.

    Vandaag is het Kerstmis.
    Kerstmis is blijkbaar een dag dat er geen bezoek komt, vreemd...
    We mochten vandaag ook alleen maar naar buiten om onze plasjes en hoopjes te doen, want na de spuitjes moesten we nog drie dagen voorzichtig zijn, zei de dierenarts.
    We hebben dus lekker heel de dag met elkaar, met ons speelgoed en met de baasjes gespeeld.

    We mochten 's ochtends op ons gemak ontwaken bij het vuur.


    We hebben een mooie eland gekregen om mee te spelen.


    Zus wou controleren of ze ook zo gekke dingen boven haar oren had....


    Natuurlijk hebben we ook weer lekker gegeten.


    Allemaal samen zonder ruzie te maken.


    Dat hebben we daarna gedaan,... voor de beer...


    Icefire (smidje) had gewonnen!


    Links op deze foto zie je Icewolf (vlieger). Kijkt hij niet schattig? 




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Foto

    Dag iedereen!
    Ik ben Devlynn of Beltine, Irish Wolfhound, geboren op 23 april 2004.
    Ik heb erg lang moeten wachten tot het eindelijk mijn beurt was om pupjes te krijgen, maar uiteindelijk is het dan toch gebeurd.
    Eerst moest ik mijn hartje laten onderzoeken, daarna mijn oogjes, en toen dat allemaal in orde bleek, toen mocht ik mee met de auto.
    Toen ik Embassador zag, begreep ik meteen waarom mijn zus Desertrose zo gek op hem was. Wat hebben we leuk gespeeld! Ik heb hem laten zien hoe snel ik kan lopen en... hoe ver ik kan springen! En toegegeven... met één teen minder, moest hij zeker niet voor mij onderdoen. Op zaterdag 5 en zondag 6 september was hij heel blij om mij te zien en... op deze blog kan u genieten van het resultaat van die ontmoeting.
    Ik ben zelf niet zo'n praatvaar, dus laat ik met plezier mijn kleintjes aan het woord.
    Groetjes en een lieve lik, van Devlynn.
    (soms ook Devlynneke en heel soms Devèlynn genoemd)


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs