Irish Wolfhounds of Beltine
Foto

Inhoud blog
  • De meisjes poseren op 7 weken.
  • Mijn kindjes van Jaxx - 7 weken oud!
  • Nieuwjaar wensen bij bomma en spelen met Anton.
  • Gelukkig Nieuwjaar !!!
  • Echte foto's met Nikon.

    Archief per week
  • 15/08-21/08 2011
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 02/11-08/11 2009

     

    He is your friend,

    your partner,

    your defender,

    your dog.


    You are his life,

    his love,

    his leader.


    He will be yours,

    faithful and true,

    to the last beat

    of his heart.


    You owe it to him

    to be worthy

    of such devotion.
     

    Author unknown.




    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Devlynn of Beltine x Embassador of First Avenue
    20-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De meisjes poseren op 7 weken.
    Na de jongens mochten de 5 meisjes ook één voor één op tafel.

    Hier is Kaitlynn of Beltine, 7 weken.

    Dit is Kassandra, de verleidster...

    Ze geeft liever kusjes, maar moet toch ook mooi gaan staan.

    Kassandra staat niet graag stil.

    De andere kant, maar Kassandra wil niet meer...

    Karlynn of Beltine heeft zin om te spelen.

    Toch nog even stil staan, Karlynn!

    Karlynn bijt!

    Foto's vertellen niet altijd de waarheid. Hier lijkt Karlynn een beetje kort.

    En op deze foto lijkt Karlynn een beetje lang.

    Karly of Beltine, 7 weken.

    Mijn vijfde en laatste dochter: Kaylynn of Beltine.
     
    Tijdens de fotosessie had ik mijn pootjes vol met mijn andere kindjes.

    Ik heb alles trots in 't oog gehouden.

    Ook dat rode appeltje...

    Oh oh, zie je Ianina aan dat appeltje snuffelen?

    Het einde van deze showsessie... Kaylynn is tevreden, en ik denk zij niet alleen!

    20-08-2011, 00:00 geschreven door Devlynn of Beltine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn kindjes van Jaxx - 7 weken oud!
    Wat vliegt de tijd, ze zijn vandaag al zeven weken oud, mijn schatjes!
    Ze mogen steeds langer in de tuin en dat vind ik hééérlijk!
    Natuurlijk moesten ze vandaag ook weer één voor één op tafel voor show-foto's.
    Ik heb het allemaal trots in 't oog gehouden, tot de verleiding te groot werd... dat mooie rode appeltje op de tafel...
    Voor de foto's allemaal getrokken waren was dat appeltje verdwenen... en zij maar zoeken onder de tafel, hi hi....

    Vrij!

    Eerst zoeken ze waar ik ben, ze willen nog altijd melk van mij.

    Daarna trekken ze op verkenning.

    Ze genieten van hun vrijheid.

    Maar dan is het weer tijd voor de wekelijkse show-sessie. 
    Eén voor één op tafel. Ze begint met de reuen. 
    Dit is Keane of Beltine, 7 weken oud.

    Nog eens Keane.

    Dit is Kynyng.

    En nog eens Kynyng.

    Karan denkt dat hij netjes moet zitten.

    Maar ook hij moet mooi gaan staan.

    Andere kant : Karan of Beltine, 7 weken oud.

    Dit is Kaspian.

    De vijfde en laatste reu is Killian.

    En nog eens langs de andere kant: Killian of Beltine.


    20-08-2011, 00:00 geschreven door Devlynn of Beltine  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Foto

    Dag iedereen!
    Ik ben Devlynn of Beltine, Irish Wolfhound, geboren op 23 april 2004.
    Ik heb erg lang moeten wachten tot het eindelijk mijn beurt was om pupjes te krijgen, maar uiteindelijk is het dan toch gebeurd.
    Eerst moest ik mijn hartje laten onderzoeken, daarna mijn oogjes, en toen dat allemaal in orde bleek, toen mocht ik mee met de auto.
    Toen ik Embassador zag, begreep ik meteen waarom mijn zus Desertrose zo gek op hem was. Wat hebben we leuk gespeeld! Ik heb hem laten zien hoe snel ik kan lopen en... hoe ver ik kan springen! En toegegeven... met één teen minder, moest hij zeker niet voor mij onderdoen. Op zaterdag 5 en zondag 6 september was hij heel blij om mij te zien en... op deze blog kan u genieten van het resultaat van die ontmoeting.
    Ik ben zelf niet zo'n praatvaar, dus laat ik met plezier mijn kleintjes aan het woord.
    Groetjes en een lieve lik, van Devlynn.
    (soms ook Devlynneke en heel soms Devèlynn genoemd)


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs