Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Categorieën
Archief
  • Alle berichten
    Zoeken met Google


    Zoeken in blog

    Foto
    Over mijzelf
    Ik ben alexander
    Ik ben een man en woon in Boujan sur Libron (Frankrijk) en mijn beroep is geen beroep.
    Ik ben geboren op 21/11/1997 en ben nu dus 26 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: tennis, guitaar, liefde, meisjes, muziek, Dee Jays, skiien.
    IK ben een normale jongen vaak verlieft op meisjes en meisjes zijn ook vaak verlieft op mij.
    Blog als favoriet !
    Inhoud blog
  • welkom bezoekers
    Foto
    Foto
    Foto
    GEWONE LIEFDE
    ...........+...........= Hartje !!!!!!!
    Een iemand heeft een liefje en wil zich daarmee de stoerste uithangen van de heele school maar dat laat ik niemand toe, iedereen moet een liefje hebben is hij leelijk of niet het belangerijkste is dat iedereen gelukkig moet zijn met zijn of haar liefje
    29-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    29-03-2009 om 10:47 geschreven door alex53

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Tags:LIEFDE IS TOCH DE MOOISTE ONDEKKING
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bijlagen:
    hartjeBIS.gif (73 KB)   

    29-03-2009 om 10:45 geschreven door alex53

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
    Tags:LIEFDE IS TOCH DE MOOISTE ONDEKKING
    16-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom bezoekers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo allemaal deze site heb ik op 16/02/09 gestaart vandaag dus !!!! SmileVery Happy Smile

    16-02-2009 om 12:12 geschreven door alex53

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)


    Archief per week
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/02-22/02 2009

    Foto

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Gastenboek
  • groetjes aan iedereen op de wereld
  • huh
  • hoi pien
  • hoi
  • HOooooi

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Inhoud blog
  • welkom bezoekers

    Foto

    Laatste commentaren

    Andere leuke Sites !
  • bloggen.be
  • Runescape (online spel)
  • MINICLIP (spelletjes)
  • Youtube (videos)

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kodalinefansite
    www.bloggen.be/kodalin
    Startpagina !

    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs