jij bent stom ik noem tom
Inhoud blog
  • welkom iedereen!
  • tip
  • euhhh
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    hebt u netlog???
    ja
    neen
    ik ga da krijgen
    euhhh
    ja ik wil u op netlog
    Bekijk resultaat

    Over mijzelf
    Ik ben tom, en gebruik soms ook wel de schuilnaam den tom.
    Ik ben een man en woon in moes (Belgiƫ) en mijn beroep is student.
    Ik ben geboren op 04/07/1997 en ben nu dus 26 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: kaatsen.
    ge kunt ook tof zijn ma da denk ik nie da gij da zijt
    17-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tip
    kijk ook eens naar                    "vraag het aan jane"!

    17-11-2009, 19:33 Geschreven door den tom  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.euhhh
    ik denk na........
    ik denk na over dit gedicht
    ik denk na over dit gedicht hoe het zou klinken
    ik denk te veel!

    17-11-2009, 19:30 Geschreven door den tom  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom
    welkom!!!!!!!!!!!!!!!
    op de tofste blog!!!!!!

    17-11-2009, 19:28 Geschreven door den tom  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Archief per week
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009

    E-mail mij

    hebt u vragen email mij dan


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs