Cyclocross & Wegwielrennen
Verslagen, uitslagen & mijn wedstrijdkalender
Inhoud blog
  • Nieuwe blog online
  • Nieuw blog
  • En we zijn terug vertrokken
  • Trainen op een laag pitje
  • Terug aan't trainen !
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    23-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe blog online
    Vanaf heden kunnen jullie mij volgen op:

    http://dennisgeerts.wordpress.com/

    Deze blog update ik niet meer

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    23-09-2010, 13:09 geschreven door Dennis  
    14-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw blog
    Een nieuw seizoen, een nieuwe blog. Ik ben nog even aan het uitkijken waar ik mij op zal inschrijven.

    Wat ik al wel kan vertellen zijn mijn 2volgende wedstrijden.

    Op 19 september start ik om 12u15 in Koningshooikt.
    Op 25 september start ik waarschijnlijk om 12u15 in Stabroek.

    De kalender zal worden aangevuld op mijn nieuwe blog, die hopelijk snel online zal staan.

    Ondertussen zijn er ook al 2 wedstrijden gereden:

    Te kessel-Fort & vorige week zondag te Wiekevorst. De form is nog niet echt super, lees: er moet nog héél veel water naar de wei vloeien alvorens ik een deftige uitslag kan rijden. Maar we blijven hard trainen en hopelijk kan ik in Stabroek alvast een beter uitslag neerzetten, wat me nog nooit gelukt is.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    14-09-2010, 12:46 geschreven door Dennis  
    25-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En we zijn terug vertrokken

    Begin deze maand terug deftig kunnen trainen.
    Het merendeel van onze verhuis nr het appartement is nu gedaan. Ik kan me weer aan de schema's houden & dat merk ik ook.
    Tijdens mijn test bij nottebohm bleek dat ik meer dan 60 (das meer dan 1W/kg!) winst heb gemaakt in mijn 2mmol . Maw, mijn duurtrainingen hebben wel degelijk hun nut bewezen.
    Tijdens de eerste week van de juni trokken we een week naar de vogezen om daar wat extra kilometers maar vooral hoogtemeters te maken.
    Op 5 dagen tijd, 420km & over de 6500 hoogtemeters afgelegd.

    Vorige week werd het dan tijd om de eerste koers te rijden. Een rondje van 4km in het verre Zeeland.
    Kwartiertje voor de start aangekomen, fiets op, 1 toertje kunnen rijden en vertrokken.
    Na enkele ronden moeten lossen bij de A groep, nadien nog kunnen aanpikken voor enkele ronden bij de B's.
    (50km / 1u23 / gem hs 169 inclusief 'opwarming & cooldown')

    Gisteren ben ik dan gaan koersen bij de VWF. Ook daar weer na enkele rondes (zonder opwarming deze keer) moeten afhaken.
    Gelukkig kunnen aanpikken bij de toeristen, ook al werd daar zeker evenhard gereden.
    Enkele rondjes voor het einde ook daar moeten lossen & nadien nog met 3 rondgedraaid tot we één ronde voor het einde uit koers werden genomen.
    (48km, 1u14, gem hs 175 'deze keer zonder opwarming')


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-06-2010, 13:29 geschreven door Dennis  
    15-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trainen op een laag pitje
    De laatste week(en) train ik op een laag pitje. In Maart heb ik al 175km's verzameld
    Reden hiervan is dat we zo snel mogelijk in ons app willen & dat dit nu eventjes voorrang krijgt op de fiets-activiteiten. Ik probeer toch nog 2x week op de fiets te kruipen & 2x te gaan fitnessen. Tussendoor spring ik ook nog wel even in mijn loopschoenen om de conditie niet al te veel te verliezen

    Tegen eind april hoop ik zeker terug meer op mijn fiets te zitten!
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-03-2010, 11:43 geschreven door Dennis  
    01-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug aan't trainen !
    Ik ben zondag terug begonnen met trainen & dit jaar worden de schema's opgesteld door Sportkine Paul Van Loon.
    De nadruk ligt nu alvast op de duurtrainingen & stabilisatie-oefeningen van de rug/buikspieren.
    Begin april zal ik bij Nottebohm een nieuwe inspanningstest afwerken om te kijken of er evolutie is tegenover vorig jaar.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-03-2010, 13:12 geschreven door Dennis  
    11-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Genoeg gerust !
    Ik heb bijna genoeg gerust.
    Woensdag aanstaande heb ik alvast een afspraakje met de dokter om mijn bloed eens te laten controleren alvorens het nieuw seizoen aan te vangen.

    De eerste weken zal het vooral gewoon worden aan de nieuwe positie op de fiets.
    Alsook een nieuw zadel & misschien wel spleedplay pedalen...

    Links & rechts eens een joggingske doen & wss ga ik ook nog een abbonement nemen bij de fitness om wat krachttraining te doen om zo het cross-seizoen goed in te zetten. Een stabiele rug is toch vrij belangrijk heb ik dit jaar weer gemerkt.

    Het begint stillekesaan terug te pikken zoals ze hier zeggen

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-02-2010, 13:27 geschreven door Dennis  
    25-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Evaluatie 2009 - 2010
    Na een jaartje proberen (seizoen 2008 - 2009) volgde dit jaar een cross-seizoen met een iets wat betere voorbereiding. Er werden meer kilometers afgelegd en ook gerichter getraind. Ook was er voor de eerste keer sprake van een ploeg (zelfs 2) en de goesting was groter dan ooit tevoren.

    Wat gegevens:

    Materiaal:

    Fort Frame - Tiagra 2010 - Xpozed Wheels met Grifo 32" / Fir Antara Dura ace naven met Rhino's 34.
    Xcluziv DIRT 2010 - Tiagra 2009 als trainingsfiets / materiaalpost.

    Ploeg:

    Tot begin november Xcluziv Bikes - Zottegem. Nadien heb ik de overstap gemaakt naar TEAM Raats (www.teamraats.nl). Hier kom ik terecht in een team vol met crossers, hopen ervaring en een schitterende teamspirit. Nooit meer alleen op de cross, altijd worden we bijgestaan met raad en daad. En met Edwin in de ploeg hebben we een meervouding NK en zelfs wereldkampioen in de ploeg. Een echte klasbak dus.

    Uitslagen:

    Cyclocross Essen Horendonk 24/39
    Cyclocross Wechelderzande 15/30
    Cyclocross Koningshooikt 34/52
    Cyclocross Stabroek 32/42
    Cyclocross Minderhout 24/37
    Cyclocross Zele 7/22
    Cyclocross Brecht 18/31
    Cyclocross Wilrijk 21/32
    Cyclocross Strijbeek 17/24
    cyclocross Merelbeke 11/18
    Cyclocross Herenthout 11/28
    Cyclocross Meer 16/25
    Cyclocross Rijkevorsel 34/43
    cyclocross Viersel 23/33
    Cyclocross Meer 23/23 DNF
    Crosscriterium - WTC Waarloos 16/110
    BK Kasterlee 20/35

    De doelstelling voor dit seizoen was om zo weinig mogelijk gedubbeld te worden. Dit is in de meeste crossen (juist) gelukt. Ik onthoud vooral mijn 11 de plaats bij de VDN in Herenthout en mijn 20ste plaats op het BK voor Amateurs in Kasterlee begin dit jaar. Alhoewel ik maar 17 crossen heb afgewerkt ben ik toch blij dat ik de laatste wedstrijden van het seizoen niet meer hoef mee te maken.
    Wat betreft klassementen kan ik zeggen dat ik ondanks een forfait & DNF in de wedstrijden te Meer (wegens te koud!) toch een mooie 11de plaats heb kunnen versieren. En dit toch op 75 deelnemers. Iets waar ik met trots op mag terugkijken.

    Momenteel is de riem er af, enkele weken rusten & eens goed genieten van het uitgaansleven ja
    Daarna begin ik terug rustig te trainen om vanaf april - mei - juni wat meer wegkoersen te rijden. Want snelheid kom ik zeker te kort, dat heb ik in het begin van het seizoen hard ondervonden. Ook ga ik proberen om het aantal kilometers in vergelijking met 2009 ( 8058km) wat op te drijven en meer gestructureerd te trainen. Ook de woensdagtrainingen met Paul zijn zeker een must-have voor volgende winter.

    Ik bedankt alvast, mijn vorige en huidige ploeg. Mijn ouders, vriendin vr het geduld en het supporteren.
    Tijs & Paul voor de moeite & de hulp. Stefan idem.

    Op naar volgend seizoen zou ik zo zeggen. Waar ik meer crossen hoop te rijden. Vooral bij de WBV & KNWU dan. Het niveau daar ligt hoger dan bij de VDN & ik hoop toch volgende winter weer een heuse stap voorwaarts te zetten. Al hoop ik af & toe bij de VDN toch een top 10 plek mee te pikken.

    Tot binnenkort op deze blog, eerst vakantie & frietjes!

    Dennis



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    25-01-2010, 17:17 geschreven door Dennis  
    24-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Einde seizoen
    Het is op, ik geef er de brui aan
    Een paar weekjes rusten, wat joggen en misschien af & toe eens met de toeristen meebollen....

    Een van de dagen maak ik de evaluatie van mijn seizoen

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-01-2010, 11:20 geschreven door Dennis  
    19-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BK2010 Kasterlee Amateurs

    Zondag was het eindelijk zo ver, mijn eerste BK als veldrijder. Het echte BK nog wel waar ik dan ook alle kleppers aan de start zou zien verschijnen. Op voorhand had ik niet echt een idee hoe of wat ik vandaag zou moeten verwachten.

    Bij aankomst in Kasterlee ga ik me direct inschrijven en doe al een ronde of 2 verkenning. Ik merk direct dat de aanloopstrook zeer lastig is. Volgens mij een kleine kilometer asfalt na de start om dan links het veld in te draaien. Modder, slijk, water tot aan de post. Een bocht van 180 graden gevolgd door een technische bosstrook. Hier mag ik zeker geen fouten maken. Na al dat draaien en keren komen we eventjes terug op de baan om nadien direct af te draaien richting weiland. Allé, modderland. Want daar stond geen sprietje gras meer op. Maar niet erg, ik hou er wel van. Lekker stoempen & trekken op die pedalen. Hier zal het dan ook moeten gebeuren als ik afstand wil nemen van mijn concurrenten.

    Na het opwarmen rij ik nog rustig op mijn rollen, tot een 10tal minuten voor de officiele start. Aangezien ik amper 6 puntjes gesprokkeld heb moest ik helemaal achteraan start, dan geraak ik nog niet in mijn pedaal & begin als laatste aan de kilometer achtervolging alvorens het bos in te draaien. Regelmatig kan ik mensen inhalen, voorbijsteken tot ik in een groepje van 3 man terecht kom. Ik wacht in de technische stroken rustig mijn moment af & telkens we in het veld komen plaats ik een versnelling. Ronde na ronde moet er iemand of tot ik nog met een Waalse collega overblijf. Op het asfalt vraagt die telkens om over te nemen maar technisch is hij veel beter dan ik. Ik speel telkens even wat theater & na een paar honderd meter af te wachten plaats ik ronde na ronde een versnelling. In de voorlaatste ronde breekt hij (eindelijk ) en rij ik alleen verder.
    Regelmatig hoor ik mijn supporters roepen & dat geeft toch een stimulans om op de momenten dat je eigenlijk wil recupereren nogmaals op die pedalen te gaan staan.

    Ik finish uiteindelijk als 20ste van de 35 deelnemers.
    Moest ik wat beter kunnen starten had ik mij misschien wat beter kunnen plaatsen in de eerste wedstrijdhelft... Nuja, ik ben "tevreden".
    Doelstelling voordien was , niet gedubbeld worden & een top 25 rijden. Beide zijn bereikt, op naar volgend jaar!

    Hopelijk met meer kilometers in de benen & wat meer wegkoersen op het programma.

    Zondag start ik bij de WTK (Zilvermeer) & 31januari rij ik mijn laatste cross in Waarloos. Altijd een gezellige boel daar


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-01-2010, 08:29 geschreven door Dennis  
    15-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het BK komt dichterbij
    Iets wat ik mij 2 jaar geleden nooit zou zien doen hebben, een echt kampioenschap rijden...
    Voor een gewone wedstrijd ben ik meestal al wel redelijk zenuwachtig, voor dit is het nog 10x erger
    Ik start zondag om 13u30 voor een uurtje afzien. Ik heb me voorgenomen om mezelf het snot voor de ogen te rijden & kapot aan te komen aan de streep. De uitslag is van geen tel, al ga ik me zondag zeker niet laten wegdrummen bij de start & probeer ik om direct in een mooi groepje te zitten.
    Aangezien het vrij technisch is zal ik héél veel moeten geven in de minder technische stukken & rekenen op fouten van concurrenten.

    Starturen:
    masters     C: 10.30 uur
    masters     B: 11.30 uur
    masters     A: 12.30 uur
    amateurs: 13.30 uur
    nieuwelingen + dames jeugd: 14.30 uur
    elite z/c +beloften: 15.30 uur
    Lokalen:

    Inschrijvingen : Sporthal, Duineneind, Kasterlee

    Kleedkamers : Voetbalplein SK Kasterlee en Sporthal



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    15-01-2010, 16:58 geschreven door Dennis  
    11-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Volgend weekend het BK voor Amateurs!
    Ik ben ondertussen al ongelooflijk zenuwachtig! Hopelijk kan ik deze week nog een paar keer goed doortrainen.
    Vrijdagavond ga ik langs de masseur & zondag is het dan zover!
    Tijs zal alvast meegaan met mijn 2de fiets in de materiaalpost.

    Man, wat ben ik zenuwachtig!
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-01-2010, 08:22 geschreven door Dennis  
    07-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFGELASTING WEDSTRIJDEN
    De crosswedstrijden van zaterdag & zondag bij de VDN zijn afgelast wegens sneeuwval.
    Volgende cross: het BK voor Amateurs!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-01-2010, 21:33 geschreven door Dennis  
    04-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Morgenavond afspraak bij de kraker
    Zoals de titel al duidelijk maakt, dinsdagavond word ik bij de kraker van dienst verwacht. Hopelijk kan hij mij snel van de rugpijn afhelpen zodat ik nog eens volluit kan gaan op training. Momenteel heb ik nog steeds last van stekende pijn ter hoogte van mijn ribben maar dan aan de achterkant van rug.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-01-2010, 12:36 geschreven door Dennis  
    02-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rugblessure
    2010 begint alvast zéér goed, een rug die tegensputtert en waardoor ik amper kracht kan zetten.
    Zelfs uit bed stappen is pijnlijk; ik beslis dan ook wijselijk om niet te gaan crossen & het maar bij een training op de rollen te houden.

    Spijtig want ik had er zin in Embarassed
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-01-2010, 09:30 geschreven door Dennis  
    29-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.27/12/2009 - Kerstcross Waarloos
    Zondag 27/12/2009,

    Na een weekend vol met sneeuw en slechte resultaten had ik al een hele week stiekem mijn hoop gelegd op de cross van Waarloos.
    Georganiseerd door de plaatselijke veteranen, jenever kraampkes a volonté & iedereen die mee mag doen. Voor sommige is het denk ik zelf de eerste keer van het jaar dat ze met een fiets (mtb'ers mochten ook meedoen) buitenkwamen.
    Maw, het niveau was dus echt niet hoog & het parcours lag er nog super vettig bij wat het allemaal nog leuker maakte.

    Tijdens de opwarming kwamen we wel tot de conclusie dat het er supergevaarlijk bij lag. Hele stukken ijs waar we wel over moesten, je moest oppassen om niet te vallen. In totaal waren er 116 deelnemers, gezellige boel daar! De eerste 15 uit het klassement (2 vorige crossen) mochten op de eerste rij starten & nadien was het vooral drummen & 15minuten wachten alvorens de start ging.
    Ik kon direct al wat opschuiven uit de achtergrond maar de eerste waren direct gaan vliegen. De eerste 2 ronden moest ik vooral mijn weg banen tussen iets minder snelle renners & verloor ik vooral veel tijd op de koplopers die ik natuurlijk niet meer zou zien. Ik kan me niet herinneren dat iemand mij voorbij gestoken heeft. Het parcours lag er echt vettig bij: slijk , modder , sneeuw, 4 beekjes waar je door moest fietsen of lopen & de ijsplekken van de opwarming die herschapen werden in één grote modder-poel. Hemels!! Ik kon gewoon gebruik maken van al mijn kracht & de technische stukken daar liep ik gewoon. Dikwijls wel 4 of 5 renners voorbij. Ik voelde me best wel in mijn sas en ging goed vooruit. Op de gevaarlijke stukken nam ik wel geen risico en na een klein uurtje cross kwam ik als 16de over de eindmeet.
    Als je rekening houd met het feit dat ik ongeveer als 60ste de weide in draaide & de eerste 2 ronden meer tijd verloren heb door tragere renners op singletrack stukken mag je besluiten dat ik toch een goede beurt heb gemaakt.

    Ook bedankt aan de verzorgers ter plaatste die mij fantatisch geholpen hebben met de fietswissel.

    Uitslag: 16/116

    Volgend weekend rij ik op zaterdag in Meerhout.
    Zondag weet ik nog niet of ik start. Sint Niklaas laat ik waarschijnlijk links liggen.



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-12-2009, 20:37 geschreven door Dennis  
    20-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2x Forfait - Sneeuw strooit roet in het eten!
    Zaterdag 19/12/2009:

    Hevige sneeuwval & temperaturen van -11° celcius zorgden ervoor dat ik na 30minuten als allerlaatste moest afstappen.
    Onderkoeling, bevroren tenen & vooral handen deden me voor de eerste keer in mijn 'korte carriere' echt afstappen. Pijnlijk moet ik toegeven, dat laatste rondje was echt niet te doen :

    Zondag 20/12/2009:

    Weerdom hevige sneeuwval zorgt ervoor dat ik forfait geef. Hopelijk valt de schade mee in het klassement. Ik hoop nog een top 15 te halen deze winter in het GC.

    Volgende races:

    09/01 & 10/01 te Rijkevorsel.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-12-2009, 13:25 geschreven door Dennis  
    15-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13/12/2009 - Viersel VDN
    Tijdens de week was ik op woensdag al even het parcours gaan verkennen met Rob & Kris. Dinsdagnacht had het dan ook hard geregend en de weidestukken lagen er lekker sappig bij. Als het nog wat extra zou regenen zou het nogeens een goede vettige cross worden. Allé; daar hoopte ik toch stiekem op. Zondag bij aankomst was het echter anders. Ik had al direct door dat de vrieskoude er een supersnel/technisch parcours van had gemaakt. Een goede start zou dan ook belangrijk zijn. Laat me nu net 5 minuten voor de start nog moeten plassen, iemand dat het foute uur zegt & teveel volk op de eerste rij. Giet dat samen in een snelle start en je weet direct dat ik er niet goed uit kwam. Als een van de laatste van het veld moet ik de achtervolging inzetten & zie direct al mijn concurenten wegrijden. Vandaag zal ik 3 plaatsen in het algemeen klassement verliezen.

    Ik loop nog wat renners in, sommige renners steken mij voorbij & ik finish op een teleurstellende 23ste plaats op 38starters. De slechte start zat er voor iets tussen maar het ging vandaag gewoon te snel. Op een bepaalde moment kon ik niet meer bijschakelen & blijkbaar reed ik reeds op mijn 44*13.
    Buiten de snelle stukken was het vooral draaien & keren geblazen en de stukken tussenin waren voor mij niet lang/zwaar genoeg om nu het verschil te kunnen maken tegenover mijn concurenten. Nam ik 50 meter in de weide dan kwam de rest met de vingers in de neus terug aansluiten in de technische passages.

    Positief is wel dat ik toch wat risico's heb genomen en een uur lang zonder valpartij heb kunnen doorrijden. Meestal maak ik wel een of twee slippertjes maar deze keer was dit dus niet het geval.
    Rekening houdend met het feit dat ik nog maar 2 jaar fiets, hoop ik tegen volgend jaar toch een betere techniek te krijgen. Momenteel ben ik nog te veel afhankelijk van het parcours.  De woensdagmiddagtrainingen met Paul hebben mij al veel wijzer gemaakt, hopelijk kan ik dit doortrekken naar volgende winter toe!

    Uitslag: 23/38 deelnemers
    Winnaar: Erwin de Wit
    Klassement: 11de / 76

    Volgend weekend staan er 2 crossen op het programma te Meer.
    Voorspellingen zijn niet echt in mijn voordeel:
    Koude, mogelijks sneeuw en een technische snelweg als parcours zullen niet in mijn voordeel spelen.
    Tanden bijten en gas geven zal de enigste manier worden om mijn klassement te verdedigen.
    Stiekem hoop ik nog op een top 10 plek tegen het einde van het jaar; al weet ik dat dit best wel moeilijk zal worden maar we kunnen enkel maar ons best doen!

    Kris Ceulemans  351
    Tom Schallenbergh 346
    Kevin van Roey 342
    Koen Diels 341
    Dennis Geerts 340
    Nico de Coninck 339
    Nick Nuytemans 338

    Het blijft in ieder geval spannend tot het einde van het seizoen.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-12-2009, 08:43 geschreven door Dennis  
    08-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een nieuwe setje wielen bijna klaar voor een drukke periode
    Klik op de afbeelding om de link te volgen



    Ondertussen heb ik van Jurgen mijn setje XPOZED Wielen mogen ontvangen.
    Ze zien er alvast super uit & wegen amper iets ;-)
    Via www.crosstubes.nl heb ik ook een setje Challenge Grifo's bekomen die ik door mijn meester-kitter Stefan laat plakken.
    Naast die FIR Antara's met het Rhino profiel heb ik dan 2 setjes carbon voor in mijn wedstrijdfiets. Daar moet ik al even verder mee kunnen.

    Er breekt ondertussen een zeer drukke periode aan, met enkele dubbele crossen op het programma.
    Vooral naar de cross van dit weekend kijk ik wel uit, aangezien het een nieuw parcours is waar naar't schijnt veel werk is ingestoken (zelfs het wasbord van loenhout zou nagemaakt zijn!).
     


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-12-2009, 00:00 geschreven door Dennis  
    07-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.05/12 PK Rijkevorsel
    Vorige zaterdag was er voor Amateurs & Masters A dus het Provinciaal Kampioenschap voor de renners afkomstig uit Antwerpen.
    Dit was een open koers georganiseerd door de moedige veldrijder, wat ik dus niet echt goed snap, maar soit. PK zou volgens mij toch een echt PK moeten zijn & geen open koers. Hierdoor stond ik dus op de laatste rij (wegens amper startpunten in de moedige veldrijder) en draaide ik als een van de laatste de eerste bocht in.
    Na wat opgeschoven te zijn kwam het eerste technische stuk er aan & verloor ik terug wat plaatsen. Er was een klein stukje wei waar ik wel meters kon terugwinnen/plaatsen kon opschuiven maar echt in de wedstrijd zat ik nooit. Ben ook weer een paar keer serieus tegen de grond gegaan op de technische passages & ook de plekken waar het lopen sneller ging dan het fietsen zag ik pas na de cross. Dat is waarschijnlijk nog het gebrek aan ervaring.
    Ik finish, ontevreden, als 35ste van de 43 deelnemers. Hoeveel ik in de uitslag van het PK was weet ik nog niet; op één of andere manier kan ik dat nergens terugvinden

    Woensdag ga ik trainen op het parcours te Viersel, zondag is het een wedstrijd voor de Verstandhouding der Noorderkempen. Hopelijk kan ik mijn 8ste plaats in het klassement verdedigen.

    Alvast nogmaals bedankt aan Tom om mijn fietsje bij te houden in de post!

    Winnaar : Sven van Eyndt

    Ook proficiat aan Kris Snels die zilver won op het PK!
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-12-2009, 08:18 geschreven door Dennis  
    03-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rijkevorsel PK - Gezocht materiaalman/vrouw
    Hallo,

    Zaterdag start ik in het PK te Rijkevorsel om 12uur.
    Wegens ziekte van mijn vader kunnen mijn ouders dus niet mee & zoek ik nog iemand die mij wil vergezellen om tijdens de wedstrijd een mogelijke fietswissel te voorzien.

    Laat maar iets weten via dit blog of een mailtje & we komen er wel uit ;-)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-12-2009, 17:52 geschreven door Dennis  
    VOLGENDE WEDSTRIJDEN: 
     



    Archief per week
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Bekijk ook dit!
  • Xcluziv Cycling Team
  • Xcluziv.net
  • Xposed Wheels!

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs