Foto

mijn beste prestaties:


-marathon 2 u 48' 23"
-halve mar  1u 14'56"
-hastings    1u 15' 50"
-winnaar crosscriterium
vrije sporters 2007
- prov. kamp. cross
vrije sporters
-tiegem 5e in 29'44"
- grijsloke 7km 6e in
22' 23"
- bédoin - mont ventoux 1 u 53' 05 "
- grijsloke 10 miles 9e in 1u 00' 37"

Foto
Foto
Foto
Mijn favorieten
  • dimitri
  • hans
  • joost
  • michael
  • bart
  • vacbl
  • wedstrijduitslagen
  • johan descheemaeker
  • lies deruddere
  • ludovic vanlede
  • fabrice
  • natalie
  • Foto
    persistence
    het relaas van een sportfamilie
    26-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.alles komt goed

    hallo ,
    deze week viel alles terug redelijk op zijn pootjes , kevin was terug thuis zondagavond . hij moet nog wat wachten eer hij terug kan sporten .
    annick  kon zo ook terug gaan trainen , robin deed gewoon voort en meestre probeerde zijn 2e doel te bereiken .

    robin deed dinsdag en zaterdag zwemmen , de woensdag werd hij 3e in de schoolcross . proficiat jongen .
    annick trainde redelijk hard .
    ma 1 uur rdl , di 8x 400m( 1' 30" ) , woe rust , do 40' rdl , vrijd 4x 800m ( 3') , zat 50' rdl , zond rust ( ze had het weekend )
    het gaat conditioneel goed met annick , ze gaat ervoor en dat zullen we ook zien aan haar prestaties denk ik .

    ik liep een belangrijke week , ik wou mijn 2e doel bereiken deze keer . dit was 100km in een week . ( kwa duur kan dit al tellen )
    ik deed ma 45' rdl met 10 versn , di 20' in 100-200-400-600-800-600-400-200-100 ( tijden telkens aan 18 km/uur , 1'20" de ronde dus )
     + 20' uit ,woe rust , do  ldl 1 u 30 , vrij ldl 1u30 , zat 20' in 3x ( 400-800) + 20' uit , zond 2u 10 ' ldl .
    het ging int begin van de week moeilijker dan opt eind van de week . dit kwam denk ik door de 1e wedstrijd van zaterdag ervoor . en ook door deze woensdag want dan gingen annick en ik naar U2 gaan kijken . een midweek topper !!!!

    nu, volgende week wordt  terug kalmer ( zo'n 70 km ) met opt eind een wedstrijd : de cross van menen . dit voor annick ook of ze loopt in deerlijk ,dat kan ook . we zullen zien .







    26-09-2010 om 18:14 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dwars door de kazerne
    hallo ,

    het was  een turbulente week !!
    onze kevin is het slachtoffer geworden van een virale infectie en moest van woensdag tot zondagmiddag verblijven int ziekenhuis van waregem .
    daardoor lag het schema van ons gezin natuurlijk helemaal dooreen .
    annick kon niet meer trainen , dus geen sportieve hoogtepunten voor haar...jammer
    ik kon nog een paar gaatjes vinden tijdens de zwemlesjes van robin . zo kon ik nog deelnemen aan de wedstrijd te vichte .
    het was mijn heroptreden na een lange tijd in de wedstrijden .
    ik zou de 4 km doen .bij de start gingen de maats , die aan de 8 km meededen , ervan door . ik probeerde te volgen . de eerste km lukte dit nog al waren dimitri en carlos al gaan vliegen . int spoor van kristof vandewalle , nicolas gevaert , garry vandewalle en carlo verleyen maakte ik de 2 e km vol . daarna moest ik ze laten gaan . mijn luchtpijp was al verbrandt ik had een moeilijke 3e km maar de laatste kreeg ik carlo int vizier en ik kwam er terug door . ik kon finishen in een tijd van 13' 40" . een goed begin , ik was tevreden .
    verder moest ik ook nog den dimi gelukwensen met zijn klinkende overwinning .
    ik kreeg na de wedstrijd ook te horen dat bert deschodt gewonnen had den vrijdag in harelbeke , ook een dikke proficiat bert , je won tegen kleppers

    hopelijk is de komende week rustiger ....

    19-09-2010 om 19:45 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    13-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zwalmjogging
    dit weekend trokken we met ons gezinnetje naar de mooie zwalmstreek .
    annick en de kids gingen er proberen  al het goede van de vorige weken nog verder te bewijzen .
    toen we richting koers reden zagen we al dat het een mooi weertje ging worden , WEERAL een mooie zomerse dag . twas toch een mooie zomer hé ( int buitenland) .
    daar aangekomen zagen we terug enkele bekenden . audrey was van de partij en ze was vergezeld van haar liefje thijs
    mia yzerbijt was er ook , zij ging na een bergmarathon en de beklimming van de kilimanjaro nog een halve marathon lopen omt af te leren .
    allé wel op een rustig tempo hé .. wat een sterke vrouw !
    verder zag ik dat ook de twee johan 's van de partij waren , de oude krijgers .
    eerst was er natuurlijk de 800 m voor de kids . kevin werd er geklopt in de sprint en werd zo dus 2e , robin zat iets verder , hij werd 7e of zo .
    ze kregen allebei een grote zak snoep en fruit , ze waren weer gelukkig
    daarna startte de 5 km , de 10,6km en de halve marathon .
    annick startte in het zog van audrey ( ze werd 1e dame op de 5km ) en liep verder een duel met johan rijsman . toen ik ze aan de aankomst zag toesnellen had ze een 50m op johan . ik riep naar johan " allé , je kan ze nog inhalen " en hij begon aan zijn eindrush. ik kon het niet laten om ook annick op te jagen en riep " johan is daar " . voila beiden sprinten nu
    johan was van tever gekomen en moest zo mijn dame voorlaten . annick werd mooi 1e dame . weeral een mooi succesje
    ze deed 44' 09" over de 10,6 km , int totaal was ze de 22 e
    we kregen als prijs een TOREN bier van " de graal " . altijd goed meegenomen hé !
    dat werd na de wedstrijd dan gevierd met een paar duvels , hehe .

    over mezelf :  
    begin de week deed ik 11x 200 m , het ging prima . ik deed ze in 37" gem. . de bedoeling was 40" maar ja..
    daarna ging ik , net als de kids , wat gaan zwemmen . wel dat heeft me een slapeloze nacht gekost . door die "andere" beweging trok mijn operatie wonde terug hevig .ook de woensdag . ik zag het eventjes niet meer zitten , maar al vlug had ik door dat het vant zwemmen was .
    ik rustte dus woensdag en donderdag ent herstelde vlug . de vrijdag liep ik een uur en de zaterdag nog een sessie 200's en 400's terug ietsje te snel ( 38" en 1' 18" ) . veel zag ik niet af , wat zeer positief was . de dag erna ( zondag ) voelde ik me prima .tesamen met wim liep ik rond grijsloke zo'n 1u 50' en verging me goed .
    ik was blij over het einde van de week , een keerpunt ? wat een verschil met dinsdag en woensdag
    vandaag had ik voor de eerste maal geen moeite om het tempo van de groep te waregem te volgen . terug een succes .
    ik begin op de rails te geraken , zaterdag zal ik in vichte eens proberen op de 4 km wedstrijd . we zullen zien .

    verder wil ik nog frederick vandenheede feliciteren met zijn prachtige prestatie !!! een overwinning op een marathon in zo'n tijd is super !!!

     
    kevin gaat ervoor


    flying robin


    de start


    als je deze bezig ziet zou je direct ook lopen hé , en da smoeltje



    onderweg vonden we ook een verdwaalde ziel , wijselijk dropten we hem af bij de infermerie


    een taaie oude krijger

    het vrouwtje doet het goed

    13-09-2010 om 20:51 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    06-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schalienhof loop te vichte
    zaterdag zijn we met ons gezinnetje naar het hol van de leeuw geweest .
    in vichte wonen namelijk den dimi en den joost , maar aangezien ik nog half in de lappenmand lig was er van vechten om dat ene been geen sprake , zelfs joost was er niet ...
    wie er wel was ? den dimi dus en ook michel dagrain , tzou bij de mannen op de 10km misschien een mooie strijd worden .
    maar eerst waren de kleintjes aan de beurt hé . daar wonnen zowel kevin als robin hun reeks succes voor de meesterkes !!
    die 2 jongens maken pa en ma zeer trots .
    even daarna was er dus de 5 km en de 10km .op de 5 km maakte pedro dujardin zijn wederoptreden met een klinkende overwinning
    op de 10 liep ( naast dimi en michel ) dus ook annick mee . annick ging redelijk vlug van start , ik riep of ze het koers verloop van vorige week al vergeten was ze deed het vervolgens iets rustiger aan en kon zo meegaan met marc michels . met hem liep ons ze de gehele koers uit . de laatste toer deden het duo nog wat vlugger om er een perfecte koers van te maken . annick kon terug blinken want er was weer een overwinning bijgekomen . bij de mannen daarintegen kon ik niet juigen . mijn maat dimitri had een slechte dag en kon zijn prestatie van vorig jaar niet herhalen ,jammer michel was hem veel te vlug af .
    maar allé voor ons gezin wast een zeer geslaagde namiddag te vichte .














    06-09-2010 om 20:52 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    01-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.grijsloke 2010
    hallo iedereen , het heeft wat langer geduurd deze week eer ik aan mijn blog kon beginnen . ik was volop bezig met waregem koerse en de eerste zwemlessen van de kids .
    ik was zaterdag redelijk nerveus toen ik mijn kleren aantrok . terug herbeginnen aan wedstrijden .. en dit 1 maand na de start van de comeback .
    de kids kennen ook reeds het classieke gehalte van  deze wedstrijd en waren dus ook zenuwachtig .annick daarintegen was mevrouw zen , zeer tegen haar gewoonte
    na het afhalen van de nummers en het opspelden ervan was het reeds tijd om de kids te laten opwarmen . ze hadden er allebei zin in .
    eerst moest robin starten met 1000m voor de boeg  . hij liep een sterke reeks en werd mooi derde .
    even daarna was kevin aan de beurt met 3 rondes te gaan ( 1500m ) . hij deelde zijn reeks mooi in en werd net als zijn broertje 3 e .
    dit was reeds een succes .
    daarna trok ik naart wit huis boven op den berg om er te supporteren voor mijn maatjes op de 7 km .
    na de eerste passage ( na pikkelstraat ) waren joost , federick en fabrice op kop met even daarna pascal en maiko . mooi zo !
    toen ik ze den 2e maal zag ( na de boskant) was frederick riebedebie en liep joost 2e en fabrice net erna . mayko en pascal vochten en hevig duel uit .
    vlug warmde ik me op door naar de finish te snellen waar ik een schitterende zege van frederick zag en een even mooie 2 e plaats van joost zag . proficiat aan beiden . aan den derden fabrice ook proficiat en de moed om de volgende keren voor winst te gaan , tzal wel lukken klassebak !
    verder zag ik nog pascal voor mayko eindigen , opmerkelijk . let wel : ze liepen allebei  een fantastische tijd . na nog vele felicitaties aan vele andere bekenden was het de beurt aan de 10 miles .
    annick en ik starten behoedzaam . tot aan de 2e maal pikkelstraat heb ik annick moeten in houden en op de eerste maal boskant liet ik ze de eerste maal wat versnellen . met het resultaat dat ze de achtervolgende mannen mooi afschudde . ze was sterk bezig .
    annick liep verder sterk naar beneden en op de laatste maal pikkel kwam ze nog een  volgend groepje tegen . ik liep er naar de leiding en annick volgde . op de beklimming ging annick goed door . verder volgde nog een afdaling met een wedstrijdtempo naar de kerk en even verder laatste maal boskant . daar zei ik tegen annick , nu mag je alles geven tot boven aant wit huis . ze deed het voortreffelijk en schudde zo aan de boom dat ook meestre het moeilijk kreeg
    het groepje was niet meer , annick en lieven liepen terug alleen . zo liepen we verder tot aan de aankomst . moe maar voldaan zagen dat annick 1u 12' had gelopen . ik denk dat dit een hele mooie tij d voor haar was , maar dat ze vooral haar race mooi had ingedeeld .proficiat schat
    wat later zag ik den dimi . die had een supertijd gelopen tesamen met ludovic . ik zal nog veel moeten trainen jongens , alvast proficiat !

    voor mij was het gewoon megatof om er weer bij tezijn en terug een pint te kunnen drinken na een wedstrijd en er gezellig op terug te blikken met de maten .ik was ook blij dat ik reeds meekon met mijn vrouw . mijn peil stijgt beetje bij beetje ,al ist nog een lange weg het heeft me moed .

    allé tot de volgende wedstijd .

    meestre 














    01-09-2010 om 17:25 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    23-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.smouterie jogging in overmere
    hallo,

    de familie demeestere is er terug aan begonnen !
    eindelijk , t'begon tijd te worden !

    zaterdag zijn we met onze gezinnetje afgezakt naar overmere . we doen dit bijna ieder jaar . het is een rustige ideale voorbereiding op de klassieker van grijsloke het weekend erna . wat ook zeer meegenomen is dat is de ommegang en de kermis die erbij hoort .
    de kids verdienen ook hun beloning na de wedstrijd .

    de wedstrijdjes zelf : het begon al meteen mega goed met de 750m voor de kleinsten . robin behaalde een 3e plaats
    even daarna was er de jongeren loop( 1700 m ) . kevin was de jongste van het pak . de andere kindjes waren 1 of 2 jaar ouder . ik hoopte op een verdienstelijke wedstrijd van onze oudsten en gaf hem gewoon de goeie moed mee .
    hij startte mee met de kopgroep en bleef erbij , enkele kinderen vielen af en nog steeds bleef onze kevin erbij . wetende dat hij trager zou zijn in de sprint gaf ik hem de raad eens vroeg te proberen . hij probeerde en kreeg 2 meter maar joran , de nog enige overblijvende tegenstander kon mooi  kevin  passeren en won . kevin werd dus fantastisch 2 e . hij had diep geweest maar was zeer tevreden met zijn prestatie , annick en ik nog veel meer .

    rond 15u15 was het de beurt aan de 11,5 km en de 9 km . annick startte in de lanste afstand . de eerste 2 ronden van de 4 liep ze op "rolantie " .
    er was en meisje voor haar maar deze was van de 9 km . 2 vrouwen volgden redelijk kort na annick en 1 ervan was voor de 11,5 km .
    zou het nog spannen ?
    ik hoopte dat ze , zoals afgesproken , haar nog niet overdaan had . ik riep haar int begin van de derde ronde te versnellen . ze kon dit doen en ze  kon zo ook een paar venten voorbij steken . de achterstand van de vrouwen na haar kwam groter . toen ze haar laatste ronde inging was het plan nog eens goed diep te gaan in voorbereiding op komende week ( wedstrijdfase nagebootst , traag beginnen en hevig eindigen ) .het lukte wonderwel en ons annickske won direct haar eerste koers .

    een prachtige inkomer voort gehele gezin .

    lieven liep natuurlijk nog niet mee ..... ik zit voorlopig aan  4 trainingen per week . de conditie gaat goed omhoog maar ik moet iedere keer wat rust inlassen erna om het " trekken "  onder de operatiewond wat te laten uitdeinen . de lies zelf trekt ook wat overigens volstrekt normaal is na al dat naaien . enfin t'is nu reeds 2 en een halve maand geleden dat ik geopereerd ben en ik kreeg groen licht van de dokter .
    dat ik nog niet op conditie ben krijg ik zo nu en dan eens goed ingepeperd de zondag liep dimitri naast mij en vroeg me of hij een trui mocht gaan aantrekken omdat hij het kou kreeg door mijn te trage tempo . een ideale joke om me te motiveren ......
    vandaag was ik heel gelukkig dat ik terug mocht en kon meelopen met onze groep in waregem . het ging echt goed en we hebben heel veel gelachen . er terug kunnen bij zijn is al een overwinning op zich nu nog die echte overwinning hé !

    allé tot in grijsloke loperkes en sympatisanten .

    23-08-2010 om 20:22 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    09-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.terug lopen

    terug lopen is terug zweten ,
    weer leren afzien en telkens de conditie hermeten .

    terug de tegenwind en het belgisch weer op je kop voelen ,
    om het daarna doodmoe met een lekkere douche te doorspoelen .

    terug pijn in de benen krijgen
    door bergop te lopen en veel te hijgen .

    terug het gewicht van 72 kg naar 65 kg proberen te brengen ,
    door een schema te maken en de duurlopen te verlengen .

    terug in waregem langs de konijntjes passeren ,
    een maandag te vlug lopen en die blijft dan de hele week hangen in je kleren .

    terug de zondag in grijsloke de pikkelstraat bedwingen ,
    en daarna apperitieven tot we bijna zingen .

    terug trainen in't bos , op de piste of gewoon op de baan ,
    en s'morgens moeilijk de trap af gaan .

    terug die blog invullen ,
    andere uitslagen bekijken en daar dan lang over lullen .

    terug zijn tussen de vrienden .............................

    yep, i'm back

    09-08-2010 om 14:27 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (8)
    14-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de operatie
    hallo ,
    vorige woensdag ging ik naar antwerpen om er te geopereerd te worden aan mijn lies hernia ( lies breuk ) .
    het was in antwerpen omdat de dr. die ik leerde kennen in' t UZ zijn practijk heeft aldaar .
    de operatie verliep in orde zonder bijkomstigheden . het werd wel geen kijkoperatie zoals aangekondigd maar een operatie met een snee van zowat 5 cm.
    dit omdat er teveel weefselschade was ....
    enfin , het herstel zal wat traag verlopen , de focus is dus herstellen zonder nog te hervallen . ik zal zeer voorzichtig moeten zijn.
    de dokter door wie ik geopereerd werd was de enige in het gehele resum die het euvel vond EN er iets aan deed !!!
    een grote chapeau dus voor dr . ronald dedeurwaerder .
    tevens een hint voor wanhopigen .

    bay bay en tot loops


    14-06-2010 om 19:17 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    30-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.harelbeke , gent en anvaing
    hallo, vorige week gingen we de vrijdag naar harelbeke met de 2 kids .
    robin liep er een mooie 4e plaats , kevin behaalde met een derde plaats het podium .
    verder keek ik op naar het duel vanwijnsberghe - deschodt in de hoofdwedstrijd . bert ging er direct vandoor en won ( gemakkelijk ) .
    filip eindigde 2e net voor de aanklampende dimitri ( ik vond het een prachtige prestaite van dimi na blessureleed ) .
    ik vond het jammer voor filip dat hij uitendelijk eens door bert werd geklopt .
    voor den bert vond ik het dan weer super .ook de prestatie van hans,steven , stijn vermeulen ,ignace en ludovic volgde ik aandachtig .
    tja t'is moeilijk te supporteren als er veel vrienden aanwezig zijn
     



    de dag erna was annick aan de beurt . zij ging het doen in gent , meerbepaald de stroppenloop van rc gent .
    eerst wou onze robin toch zichzelf nog eens bewijzen en liep een prachtige 4e plaats op 25 deelnemers , ik vond het redelijk sterk van onze kleinste .
    annick startte in een echte hitte . ze deed het in haar derde wedstrijd toch niet slecht , het wordt beter en beter ...
    ze finishte als 6e dame in deze zwaar bezette wedstijd . opmars
    deze week gingen we met zijn allen naar anvaing om er de "la foulee anvinoise" te zien lopen met annick erbij .. nee meestre deed niet mee
    annick deed het terug nog wat beter en eindigde als 2e dame . deze heuvelachtige loop ( 10,5km ) met veel wind deed ze in 43' 47 " . opmars again .
    de kids deden het kalm ( ) aan .

    meestre wacht af tot de 9 e juni hé

    30-05-2010 om 00:00 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    16-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.witte rook
    na een lange winterslaap ...................

    ons gezin had  de laaste maanden met heel wat pech af te rekenen . allemaal niet megaerg maar zeer vervelend allemaal .we zijn met zijn allen bij heel wat dokters geweest .
    de piekmomenten waren een hoop slechte tanden , kevin 6 dagen hospitaal , robin met de zona , annick  3x keelonsteking  en natuurlijk meestre met zijn lies .

    toen de kids weer ok waren begon annick terug onder stoom te geraken . ze begon terug hard te trainen . dit gevolgd door een eerste wedstrijd vorige week in kain , direct de mont st aubert omhoog . keihard wakkergeschud !!!
    deze week gingen we met ons gezin naar melle . robin liep er 2e en kevin zalig 1e , annick werd op de 10km meer dan tevreden 2e dame na de sterke natalie tijtgat . ons gezin staat er weer





    zie hem weer stralen ......



    king of the koekoekstraat in melle











    terug waar ze hoort te zijn .



    we zaten in het mekka van de delerium stremens en deze jongen moest toch iets drinken van de concurrentie , de snodaard .





    what about meestre zul je zeggen ?
    wel, om een lang verhaal kort te maken . hij ging bij vele dokters , hij vond nergens een oplossing , hij modderde zo maanden aan ....
    tot filip vanwijnsberghe me attend maakte op een dokter in het uz in gent .
    deze man vond wel de oorzaak . het verdikt luidde een hernia aan de lies .
    dit kan enkel operatief hersteld worden . dit zal begin juni gebeuren .
    daarna nog revalidatie en een comeback van je welste .
    tot in de oorlog mannekes

    16-05-2010 om 18:11 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    18-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cross meulebeke
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo , kevin , robin en ik waren zondag te gast bij de cross van meulebeke . robin liep er de 8e en kevin de 7e plaats , niet zo sterk als anders .
    dit kwam doordat ze bleven "haperen " in de eerste bocht . hopelijk hebben ze er iets uit geleerd , dat zal wel het belangrijkste zijn hé .

    over mezelf : het is nog altijd even erg . ik zal vanaf nu wel "proberen " wat te zwemmen of te fietsen . hopelijk lukt dit want het kriebelt enorm , het zijn harde tijden . enfin , thuis gaat alles prachtig dat is toch het belangrijkste

    verder hoop ik vlug veel beterschap voor mijn maat , john vanneste en veronique . ik was niet goed van het nieuws .
    hopelijk zien we vlug zijn typerende lach terug .....

    18-03-2010 om 17:26 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    08-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cross ingelmunster
    zondag ben ik met mijn 2 jongentjes naar de cross in ingelmunster geweest ( annick moest werken ) .
    daar zag ik robin 7 e worden . hij deed zijn allerbeste , ik was terug tevreden .
    daarna zag ik kevin prachtig 3e worden . hij was goed mee in de start en liept direct 3e en stond die plaats nooit meer af . moest hij niet zoveel achter hem kijken dan was hij misschien nog 2 e , wie weet . de jongen was uitermate tevreden , het deed me wat ...
    vacbl deed het voor de rest ook prima . ik was fotograaf van dienst . mijn camera zag de blije kevin , een zeer goeie audrey en een stijn vermeule die beide konden lachen op commando van de fotograaf . de camera zag ook een zeer goeie laura en bert en ignace . we zagen ook claude zwaar afzien .  

















    08-03-2010 om 19:51 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    06-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.frieksies
    hallo, ik ben er nog eens toegeraakt om mijn blog in te vullen....

    the story :

    ik ben dus naar dr parmentier geweest de maandag avond . die  bekeek nog eens de mri - test en liet nog een echografie gebeuren op de lies , niets gevonden . zijn taktiek : hij gaf me een spuit cortisone en vertelde me te rusten ....voor zover het lopen dus .
    na 2 weken kwam ik terug bij de arts om te vertellen dat het nog niet verbetert was . hij antwoorde erop dat ik moest naar de kine gaan , waarschijnlijk heb ik problemen met de buikspieren of met de adductoren en de kine is daarvoor het geschikte plan .
    ik dus naar de kine ( dr clarisse in vichte ) , die begon met me mijn verhaal te laten vertellen en daarna gaf hij me een aantal "frieksies " die ik me nog lang zal onthouden ...
    nu vandaag heb ik al 2 x geweest , het einde is nog NIET in zicht , ik zie er vanaf maar het leven is niet dit alleen .

    wat ik verder nog meemaakte ? ik heb vandaag mijn praktisch examen afgelegd voor initiator atletiek trainer , ik had 22 kids les te geven .
    de examinator vond dat ik het goed gedaan had en op zijn blad zag ik allemaal voldoendes , allé dit hebben we dus al .
    een week geleden deed ik ook nog een theoretisch examen en ook dit kon ik goed , de uitslag weten we echter nog niet .
    of ik erdoor ben nog veel minder , ik ben wachtende tesamen met jullie .

    de rest van het gezin :

    robin en kevin liepen in beveren - leie hun 2e cross , robin werd 7e ( hij werd zowat weggewaaid ) en kevin ( vol courage ) werd 4e , een opmerkelijk resultaat van onzen oudsten .
    annick deed haar eerste wedstrijd van het jaar en werd verdienstelijk 3e algemeen en 1 sen2   , een hoopgevend begin dus .

     



    06-03-2010 om 19:12 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    15-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het vervolg van de pijn
    hallo iedereen ,

    na de buikgriep ben ik dan toch eindelijk beginnen lopen , ik had ondanks de blijvende pijn toch veel goesting .
    de eerste week verliep moeilijk maar ik haalde toch zo'n 50 km , de week daarna ging ik met kevin naar den huisdokter en ik begon er nog eens over tegen hem . die wou me eens een mri - scan laten doen om eens en voor altijd te weten welk beest er in mijn lichaam schuilde .
    ik liep gewoon verder en de woensdag ging ik naar roeselare om de scan er te laten gebeuren . ik moest in een tunnel liggen en die maakte een enorm lawaai .
    eens eruit vroeg ik welk kleur mijn beest had , de dr. antwoorde droog dat de uitslag zou worden opgestuurd .
    ik was woedend . die avond trainde ik voor de eerste keer mee in beveren - leie . het ging redelijk , al moet ik zeggen dat het verschil met bert groot aanvoelde .
    de vrijdag belde ik na een uurloopje naar de huisdokter om de uitslag = ze hadden niets gevonden . eventjes was ik compleet van de plank .
    ik herpakte me gauw ik zag in dat het dus niets met spieren of adductoren kon zijn , dus ..... gewoon verder doen aan de heropstanding .
    de dokter raadde me een bezoek aan bij dr parmentier in waregem . ik moet er morgen naar toe , we zullen zien .

    ondertussen liep ik deze vorige week reeds een 100 - tal km's , voor het geval dat iemand me ooit een plantrekker zou noemen deed ik er vandaag nog een schepje bovenop . tesamen met joost liep ik een duurloopje van 2 uur , in de sneeuw .
    de pijn verergerd nooit maar is altijd aanwezig .vooral int begin .

    wat ik zeker niet mag vergeten te vertellen is dat ik gisteren met kevin en robin naar de cross van dadizele ben geweest .ik zelf en de vrouw liepen er niet de kids destemeer . kevin werd na een val in de start 7e en onze robin was de ster van ons gezin met een zeer knappe 3e plaats van ongeveer 50 kids .allebei mijn kinderen gingen dit jaar een reeks hoger dus pa en ma zijn dik tevreden over de prestaties van hun kinderen
    de prestatie van de dag was voor bert deschodt mijn grote vriend die zowaar nico algoet kon kloppen , mijn respect en een grote proficiat jongen .ook audrey ,mia , nicole deden het uitstekend met een overwinning .
    annick deed dus niet mee maar is wel oerend hard aant trainen , ze zal er weldra staan .
    tot in de oorlog !!!! gauw

    15-02-2010 om 21:43 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    28-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toxoplasmose
    nooit gedacht dat ik deze titiel ooit zou gebruiken ! maar dit was het verdikt van dr. termote .....

    ik moet het ergens opgelopen hebben  in de tuin of rond de kattebak of op een receptie wat rauw of minder goed vlees gegeten te hebben , who knows .
    het feit is dat ik het moet "UITZIEKEN" , en het daarna nooit meer zal krijgen . de ziekte manifesteert zich door een onsteking van de lymfeklieren . bij mij dus langs de rechterkant boven de lies .
    een geluk bij ongeluk , ik ben niet zwanger .
    ik ging reeds beginnen lopen maar buikgriep dacht er anders over deze week .

    shit dus .

    28-01-2010 om 13:21 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (8)
    25-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het nieuwe jaar
    hallo beste sportvrienden ,

    ik zou je graag vertellen dat ik bezig ben met elke week over de 100 km aant trainen ben maar niets is minder waar.....

    ik ging herbeginnen rond 4 jan. en tegen 6 jan had ik het al zitten !!! ik had nogthans niets geforceerd maar toch kreeg ik pijn net boven mijn rechterlies . de eerste week beet ik op de tanden maar helpen deed het niet .
    de 2e week ging ik op visite bij dr. termote . die vertelde me te rusten !!!!!!! ik had nog niet gelopen .
    ik dacht een verrokken spier te hebben maar de 3 week werd duidelijk dat ik geen kwetsuur had . wat ik heb weet nog niemand .....
    dr termote heeft mijn bloed laten checken en woensdag of donderdag aanstaande weet ik meer . klieronsteking of buikvliesontsteking of iets dergelijks we zien wel . één feit is zeker , het gaat niet om te lopen
    zondag ging ik toch eens 30' lopen , tot overmaat van ramp kwam ik thuis en voelde me slechter en slechter . verkoudheid en geen energie
    mij kenende weet je dat ik de muren op loop
    daarbij komt ook nog eens dat onze kevin ook ernstig ziek is aan zijn longen , de sport mag hij dus ook niet beoefenen . hij is er ook niet bepaald happy mee !!
    het slaat nog niet mee dit jaar , gelukkig kan annick wel trainen als nooit tevoren . zij zal voor de glorie moeten zorgen dit voorjaar .

    25-01-2010 om 18:34 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    03-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jaaroverzicht annick delaere

    annick haar seizoen begon met trainen als nooit tevoren , zowel op lange afstand als op snelheid . daarna begon ze via de cross van dadizele en herseaux wedstrijdritme op te doen om een eerste keer haar te tonen in de cross van ingelmunster waar ze 2e werd


    dit was maar op gang komen , hierna volgde een trio van halve marathons .
    de eerste liep ze bergop in hastings waar annick tevens genoot van het prachtige weekend met grijsloke .
    in hastings liep ze 1 u 35 ' over de bergloop . de trainingen hadden hun werk gedaan .


    de eerste echte afspraak was echter rijsel waar ze haar rekord op de halve wilde breken .
    ze deed het glansrijk en klokte een tijd van 1 u 30' 15"
    het jaar was super begonnen
    daarna volgde de welbekende trip naar pardubice waar mijn vrouwke 1u 33' liep over de halve .
    niet zo scherp als tevoren maar t'weekend zelf was vele malen belangrijker .



    laat ons zeggen dat dit het eerste deel was van het jaar .
    die zware trainingen en 3 halve marathons brachten tewege dat annick nog nooit zo scherp stond en nog nog nooit zo getraind was .
    zo won ze haar eerst volgende wedstrijd op 1 mei : de " run for fun " en dit tegen een beter en beter wordende valerie steen



             2 weken later won ze opt zelfde elan in oostende de wijkloop nieuwe stad      



      ze had de smaak te pakken

    ook juni was een succes .via een voorbereiding op de piste ging annick naar het waalse ogy en ook daar ging ze met de bloemen naar huis . het was nog niet gedaan . ze won ook in bavikhove waar ze ook een zeer goeie tijd liep , de snelheid op de 10 km lag reeds duidelijk hoger .



    daarna was het tijd voor de zomervakantie . even rusten en dan verder bouwen op het vorige ....
    via overmere ( 2e ) ging het naar keiem ( 8e ) om zo terug de overwinning terug te kunnen mee pakken in vichte en ook in zwalm .





    daarna liep annick de dynamica run in meulebeke en daar werd ze 2e . sterk na een te sterke vriendin charline vanneste ...
    een paar weken daarna volgde haar beste wedstrijd van het jaar met de statieloop in deerlijk .
    toen ze ernaar toe ging dacht ik nooit dat ze zou winnen . de concurrentie was er zeer zwaar met een reeds zeer sterke valerie steen , een gevaarlijk goeie lies deruddere en sophie tuttens . annick verraste me en won er , haar tijd was ook beter als nooit tevoren ..



    in de bergloop te tiegem liep mijn vrouw de 6 km waar ze terug kon winnen .



    daarna volgden zwevegem waar ze 2 e werd en ronse waar ze tegen de echt goeie straatloopsters liep maar toch nog knap 5e werd en haar tijd van vorig jaar met 40" verbrak .
    annick kon ook nog eens  winnen in herseux ( saint nicolas )
    daarna was het de beurt aan de corrida's van waregem , langemark en tielt .de concurrentie was te hoog voor mijn schat om er te winnen , ze werd er respectievelijk 4e, 4e en 5e . in tielt was het een droom om eens in de top 10 te belanden . annick was dus heel blij zo het seizoen te kunnen afsluiten .



     dus ... ik wou dat ik ook kon zeggen dat ik zoveel nog kon verbeteren , het was een super seizoen
    ze was 9 keer 1e , 6 maal 2e en 1 maal derde en ze liep enkel 25 wedstrijden .
    less is more

    voor 2010 wenst annick even veel vriendschap van iedereen en hoopt ze een even succesvol seizoen . duidelijke doelen heeft ze niet .

    ik nog  moet zeggen dat ik enorm fier ben op haar en haar terug volledig zal helpen om tot een succes te komen .



    03-01-2010 om 19:05 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    31-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.overzicht 2009 : lieven demeestere
    prettige feestdagen aan iedereen , hier ben ik dan eindelijk met mijn jaar overzicht van 2009 .
    de eerste doelen dit jaar waren de crossen . ik had me voorbereid in oostende t'sas sijkens en daar liep het al zeer goed , ik werd er eerste veteraan  . dit was nog niets de week erna werd het terug een thiller in de eerste cross in dadizele .
    na de start ging nico serroen ervan door , ik volgde vanop afstand en kon midden de race nico remonteren . ik dacht er winstkansen te hebben voor 1 maal tegen den nico . het was dus zeer jammer dat hij enkele ogenblikken erna gekwetst moest op geven . zo werd ik eerste voor dimitri sabbe . het jaar begon uitstekend !!


    ik ging zo verder op mijn elan en kon zo ook de crossen van beveren leie winnen en die van ingelmunster . in ingelmunster wou ik zeker winnen omdat ik er het vorig jaar zwaar had afgegaan .


    deel 1 geslaagd dus . nu moest ik trainen voor de halve marathon . ik ging er 3 na elkaar lopen . de eerste was die van hastings waar ik een komplete offday had . jammer maar het weekend zelf was super geslaagd , ook al omdat annick de trip naar engeland had meegedaan .



    daarna volgde de halve van rijsel waar ik wel een goede tijd liep , 1u 15' 23"
    de derde halve was een super toemaatje . we kregen via vacbl de mogelijkheid om naar tjechié te reizen en er een halve te lopen
    dankbaar aanvaarden annick en ik  het geschenk en ook de andere vacbl-ers die meegingen waren van mijn beste maten .
    het werd er één van de mooiste weekends dat ik ooit mocht beleven .mijn tijd was 1 u 16' 40 " , goed maar niet super hé .



    het 2e deel was dus ook geslaagd ... mijn derde doel was een wedstrijd winnen in harelbeke . dit liep niet van een leien dakje mede omdat ik wat minder snelheid had na die marathons en joost en dimitri aan 18 km per uur raazden
    onvergetelijk was hierbij het duel tegen dimitri in de gaversloop . ik verloor er van mijn maatje maar ik had wel genoten van het duel .

    op 27 juni was het dan zover en won ik uiteindelijk toch een wedstrijd in het harelbeeks criterium . daarna was het 4e doel grijsloke the 10 miles
    ik trainde er zeer hard voor . ik loop ook zeer graag bergop en als " training " liep ik op vakantie de mont ventoux omhoog , kompleet geschift als je erbij nog weet dat ik all the way ging . ongelooflijk hard maar ik zal het nooit vergeten ( positief bedoeld hé )



    op 29 augustus was het dan zover . grijsloke is voor mij zeer speciaal omdat ermee begonnen met lopen ben .
    ik deed het ( volgens mij toch ) zeer goed met een 9e plaats in een tijd van 1u 00' 37" . dit doel was dus ook geslaagd .

    na grijsloke volgden snelheids wedstrijden en trainingen .dit om terug te pieken naar de crossen na zwalm  liep ik ondermeer waregem en werd er 2e na fabrice laga

    verder had ik nog eens een offday in harelbeke waar ik zogezegd dimitri ging kloppen . ik was te traag voor een dimitri in superform en moest lossen en daarna ontplofte ik gewoon en liep zo verder aan een veel te lage snelheid
    dit was mijn grootste ontgoocheling vant jaar . enfin infeite niet zo erg want de week daarna kon ik de eerste cross van het najaar winnen in menen !!

    ik wou als volgend doel het criterium winnen maar door werk verplichtingen en een familie weekend was dit niet mogelijk . ik zette alles op het proventiaal kampioenschap . ik won er op een onnavolgbare wijze . na de hele tijd niet mee te kunnen liep ik mijn concurrenten allen achter in de laatste ronde en dit gewoon door het oorverdovende gesupporter van alle mensen . ik had het nog nooit meegemaakt .
    dit was het hoogtepunt van het jaar . ik was na de race aangedaan door zoveel vriendschap mijnen tewege.

    het laatste doel was de 5 km in deerlijk . ik trainde verder op snelheid en begon beter en beter te lopen met als gevolg een  overwinning in langemark . jammer dat de apotheose niet plaatsvond !





    finaal overzicht .
    het was een zeer geslaagd jaar volgens mij . ik kreeg terug veel vriendschap door het lopen en kon weer veel verschillende dingen beleven .
    ik had in het totaal 7 overwinningen .
    doelen  2010 : het crosscriterium met de sen 1 en sen 2 tesamen !!!
                           duels winnen tegen mijn maats op de stratenlopen ( waaronder harelbeke en de walen )
                           grijsloke 10 miles onder het uur 
                           deerlijk 5km onder 16'
                           veel fun en amusement beleven
    dit wens ik ook aan alle mensen die op deze blog eens passeren . tot in de oorlog !!!
    ps binnen een paar dagen volgt het jaar overzicht van annick

    31-12-2009 om 16:37 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    20-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kerst en sneeuw te deerlijk
    hallo beste makkers ,

    tja hier loop je dan met superbenen ......
    de weergoden hebben dus beslist dat de corrida niet kan doorgaan . jammer voor ons maar zeer jammer voor de organisatoren
    die mannen hebben waarschijnlijk de hele nacht geen oog dicht gedaan . ze zagen dat het erger en erger werd ,het moet verschrikkelijk geweest zijn ze mogen de moed niet laten zakken t' zal volgend jaar wel terug een knaller worden ik zal er zeker bij zijn .
    hopelijk voor hen komt er niet teveel gezaag over dat inschrijvingsgeld en kunnen ze ermee doen wat ze zelf willen ,ik moet niets terug alleen al uit repect voor de manschappen .

    toen ik opstond vanmorgen zag ik direct dat " onder de 16' " niet ging  lukken , ik had wel goesting om te lopen maar vreesde dus de aflasting .
    toen ik de aflasting vernam via sammy op de website van "de kim " belde ik naar den joost om het te vertellen . wat nu ? vroegen we ons af .
    we zouden doortrainen tot st eloois winkel . toen s'middags de vrouw thuis kwam ( ze moest werken in dit hondeweer ) had ik reeds beslist voor mezelf dat ik ging rusten en dit voor 2 weken .... ik had ook reeds gehoord dat het maandagnamiddag , dinsdag en donderdag nog ging sneeuwen !!! als je niet kan DOORtrainen dan loop je beter geen wedstrijd en bereid je je voor op het komende seizoen hé .
    ik was blijkbaar te zenuwachtig in huis en annick gebood me te gaan lopen ik ging een 40 tal minuutjes gaan lopen . het was wel eens wat anders , ik vond het zalig
    toen ik thuis kwam moest annick al terug gaan werken ....

    nuja een zondag namiddag in de zetel met de cross op en een koffie bij de hand is ook niet slecht .
    ik zal het vanavond eens feestelijk maken voor het vrouwke zodat ze die moeilijke dag goed kan afsluiten .


    er was toch veel sneeuwpret .....

    papa ging loslopen en moest zelfs zijn zonnebril aandoen ,hoe ironisch .

    20-12-2009 om 17:36 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    14-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.corrida langemark
    hallo iedereen ,
    zondag zijn we naar de corrida in langemark geweest . ik liep er de korte afstand ter voorbereiding van de 5 km van deerlijk , annick liep er de 10,8 km  .
    bij het opwarmen keek ik rond naar de eventuele tegenstanders ... ik kende bijna niemand . jammer dacht ik want ik had graag veel tegenstand om goed af te zien en zo progressie te maken voor volgende week .
    enfin , mijn benen waren goed , ik zou mezelf wel doen afzien hé !
    bij de start moest ik toch even slikken , ik liep pas 7e . er was dus tegenstand genoeg .....
    ik volgde en schoof langzaam op . enen van die rappe starters was wel vooruit gebleven : benjamin demarcke .
    ik bleef volgen tot op 10m en liet hem zo lopen tot zowat halfweg . daarna kwam ik bij hem en probeerde hem er direct af te lopen , wat niet lukte . we bleven dan maar elkaar aflossen , hij pakte telkens redelijk stevig over . ik zag af maar hield nog wat over voor een ultime jump .
    die kwam er dan zowat 400m voor de aankomst . het bleek de goeie want benjamin brak . daar krijg je vleugels van hé en de overwinning was een feit . wel zwaar afgezien wat ook de bedoeling was infeite ...
    zo , voor mij was de dag geslaagd . volgens de uitslag had ik toch de 3,6 km in 11' 23" afgelegd wat zowat 18,97 km per uur is ! tja we zullen daar maar geen al te grote conclusies uit trekken zeker ? het gevoel was goed dus meestre zal wel goed bezig zijn .

    daarna was annick aan de beurt . ik stond tesamen met audrey ( die had bij de vrouwen de korte afstand gewonnen ) de meute op te wachten .
    charline passerde als 1e en kort erna gwendolyn de deyne en als 3e annick . dat was wel heel kort na gwendolyn . nog even daarna heidi ameloot .de 2e ronde passeerden de vrouwen in dezelfde volgorde alleen was het verschil tss 1 en 2 groter geworden en tss 3 en 4 kleiner .
    dat was niet zo goed voor annick . we moedigden haar stevig aan .
    ze deed al wat ze kon maar kon het niet houden tegen heidi en zo werd mijn strijdende vrouw 4e , tochwel eerste veterane . dus weeral een succes voor annick . zeliep de 10,8 in 41' 16" en dat is dus aan 15,7 km per uur . dat is bijna 2 ' beter dan 2007 zeer goed dus .

    het weekend was terug een meevaller , het jaar ondertss ook !

    14-12-2009 om 19:22 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)



    annicks beste
    -2x winnaar mls-criterium
    -halve mar. 1u30' 15"( lille 2009 )
    -1ste omloop kluis-
    bergen.
    2004 pk cross vrije sp.
    - 1ste wingene 2006
    2009 hasting 1/2 marathon
    in 1u 35'
     - 1ste schalienloop vichte


    Foto

    Foto

    kevin's beste:
    25m schoolslag in 37"
    50m schoolslag in 1'03"
    (2e in zwevegem)
    100m schoolslag in 1'48"
    (3e in ieper)
    400m lopen in 1' 27"
    1ste eurojogging har.2007
    1ste eurojogging har.2008
    1ste overmere  2008
    1ste overmere 2009
    2e grijsloke 2009
    1ste vichte 2009
    3e cross avifrora 2010
    2e deerlijk kerstcor.2010
    robin's beste:
    100m schoolslag in 2' 16"
    100m vrije slag in 2'13"
    2e grijsloke 2008
    1e zwevegem 2008
    25m zwemmen in 40'
    400m lopen in 1' 43"
    6e grijsloke 2009
    1ste vichte 2009
    3e cross dadizele 2010

    Foto

    Foto

    Archief per week
  • 01/06-07/06 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 27/05-02/06 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs