De Lotus
E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Gastenboek

Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Mailinglijst

Wil je op de hoogte blijven van onze bezigheden, schrijf je dan hier in!



agenda

Belangrijke data in mijn agenda


Alternatief onthaasten
02-04-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom!
Welkom bij De Lotus!

Mijn naam is Kelly en heb sinds een 10 tal jaar reeds interesse in alternatieve therapieën. Zoals vele mensen had en heb ik regelmatig last van stress. Onze maatschappij gaat snel en vele mensen kunnen hier niet meer met mee, met als gevolg burn out, vermoeidhied die vaak blijft duren, last van spieren en gewrichten... allen ten gevolge van stress.

"Stress" een woord dat iedereen wel kent, de ene persoon is al wat gevoeliger dan de andere. Maar toch is dit woord een begrip voor sommige mensen, het gaat hun hele leefwereld bepalen.

Dat je er iets aan moet doen, dat staat vast, maar wat? Wel je kan naar je huisdokter gaan en uitleggen hoe je je voelt, hij is het best geplaatst om je verder te helpen met eventueel een doorverwijzing of medicijnen.
OF je kan een alternatieve manier proberen om je stress onder controle te leren houden.

Massages, yoga, bach bloesem therapie, oorkaarsen, moxa,... allemaal gezonde manieren om weer tot jezelf te komen, vele technieken zijn daarenboven geschikt voor volwassenen en voor kinderen, zélfs voor baby's.

In mijn eigen zoektocht naar een evenwichtiger leven heb ik ervaren dat vele alternatieve therapieën zeker een oplossing kunnen bieden, dus wil ik mijn ervaring delen met andere mensen. In september / oktober open ik mijn eigen relaxatiepraktijk te Lier, in deze blog deel ik dan ook graag mijn ervaringen en voorbereidingen met U.



Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)

Archief per week
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010

    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs