Het dagboek van een loper
Foto
Mijn favorieten
  • Joost Dewaele
  • Ludovic Vanlede
  • Hans Detavernier
  • Loopcriterium wallonië (Acrho)
  • Dieter Van Lierde
  • Johan Descheemacker
  • Steven Hocedez
  • Lieven Demeestere
  • Bart Verkaemer
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn Desmet
  • Fabrice Laga
  • Carlos Timperman
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    10-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dwars door Geluwe (14,6 km)
    Vandaag stond voor mij de laatste wedstrijd in Geluwe op het programma alvorens toch enige rust in te lassen. Al van bij aankomst zag ik dat het een parcourtje was dat op mijn pezige lijf geschreven was. Het was een lekker vlak parcours waar ik mijn sportieve lusten kon op bot vieren. Tijdens mijn verkenningsronde ondervond ik toch een vrij lange strook met enige tegenwind maar liet me daardoor niet uit mijn lood slaan.

    Ik zou vandaag nog eens vlammen zoals de voorbije weken om dan met een zeer voldaan gevoel mijn rustweekje te beginnen. Voornaamste concurrenten vandaag waren Didier Verstraete, Mario Vanacker, Lernhout Dries en natuurlijk Vanlede Ludo. Om 15u werd gestart en algauw trok zich een meute van een 300-tal deelnemers op gang.

    Aanvankelijk werd niet zo snel gestart en bevond me in een groepje met Vanlede, Verstraete, Vannacker,... Even liep ik zelfs op kop bij aanvang omdat ik dacht dat het iets te traag ging. Anderhalve kilometer verder besloot Didier Verstraete even te gaan versnellen en had onmiddellijk een kloofje. Ikzelf besloot gezwind met hem mee te gaan. Dat was serieus verkeerd gedacht en besloot wijselijk hem na een paar honderden meter aanklampen hem te laten gaan. Mijn benen waren op dit eigenste moment reeds verzuurd door die kleine cartouche die ik verschoten had.

    Algauw kwam Vanlede terug aansluiten maar zelfs hier begon ik al in moeilijkheden te geraken. Dit alles speelde zich af in de eerste 3 kilometer van de wedstrijd. Ik moest gewoonweg lossen en met nog een goeie 11 km te gaan wist ik dat ik vandaag nog eens ouderwets ging scoren, ... jammergenoeg op negatieve wijze. Bij passage van de tweede ronde liep ik nog rond een 7de à 8ste positie.

    Bij doortocht van de derde ronde was ik al gekelderd naar een 13 plaats om vervolgens mijn laatste ronde zo maar eventjes 11 plaatsen te verliezen en als 24ste over de streep te strompelen. Met een eindtijd van 54min.25sec over 14,6 km was de vernedering kompleet.:evil::evil::evil:
    Ik moet toegeven dat ik echt baalde als een stekker na aankomst want het was toch al een tijd geleden dat ik nog zo'n cutwedstrijd gelopen had. 'k Stel me nu steeds de vraag waar het vandaag misgelopen is maar 'k zou het begot niet weten. Vandaag, kon ik dus echt helemaal geen vuist maken en was ik echt gene stamp tegen mijn kloten waard.

    Via deze link www.dwarsdoorgeluwe.be kan je de uitslag van vandaag terugvinden, want 'k heb geen goesting om hier den top 25 mee te geven.:twisted::wink: 'k Vind het vooral spijtig voor mezelf dat ik nu zo'n desastreuze wedstrijd moet lopen alvorens mijn rustweek in te gaan. Ik had veel liever in schoonheid geëindigd. Enfin, ik zal maar het goede van de voorbije weken maar onthouden zekers.

    Om af te sluiten wil ik Vanlede toch feliciteren met zijn prachtige 3de plaats en supertijd. Zelfs in een goeie dag zou hij vandaag moeilijk te kloppen geweest zijn. Ik denk dat we richting de corrida's nog veel misérie zullen kennen om hem te kloppen. Hopelijk kan hij zijn huidig formpeil nog een tijdje behouden. Dit gezegd zijnde wens ik jullie allen nog een fijn weekend toe. Salut.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (8)

    13-10-2009
    lap

    Dit zal je extra prikkelen en we krijgen er nog een extra sterke DM3 voor terug binnen enkele weken.  Hopelijk tot gauw op een wedstrijd.



    13-10-2009, 16:57 geschreven door Carlos
    12-10-2009
    dank u dank u
    Ja je zegt het zelf "hopelijk kan hij zijn vormpeil blijven behouden" Kvrees dat mijn vormpeil na ploegsteert ook zal minderen Maar we zien wel.

    Uw rust ga je deugd doen.

    PS waren de appelsienen lekker?

    12-10-2009, 09:16 geschreven door ludo
    aansluiten
    Ik moet me volledig aansluiten bij 'Luc'.
    Je hebt er een prachtseizoen opzitten. Die éne mindere dag zullen we vlug vergeten. Zou willen tekenen voor uw resultaten. grts

    12-10-2009, 02:28 geschreven door felix
    11-10-2009
    Kop op !
    Dimi,

    Kop op hé, we hebben allemaal eens een mindere periode.De boog kan niet altijd gespannen zijn.
    Even wat welverdiende rust nemen zou ik zeggen.

    Groeten,
    Steven

    11-10-2009, 21:33 geschreven door steven
    ...
    ...en toch heb je een super seizoen achter de rug... vooral dat onthouden hé.

    11-10-2009, 21:29 geschreven door natalie
    kl**tn
    Dimi, t´is triestig,  dit trok idd op geen ba**en.  Ben zelfs eigenlijk beschaamd in ui ploatse.  Man,man,man, toegegeven, de derde tijd van ludo was best snel (vorig jaar deed ik er quasi net even lang over), dus ok, winnen is misschien wat te veel, maar 24ste??? komaan jong.... dit vraagt om wat straftrainingen ipv een welverdiende rust me dunkt

    11-10-2009, 13:27 geschreven door joost
    komman zeg kop op
    dimi ventje gegaat toch uw mooie seizoen niet laten
    verkloten door die ene rot wedstrijd steek het uit
    uwen kop .Gehebt een pracht seizoen bijeen gelopen
    wat niet iedereen gegeven is.Kop op rust wat en maak
    u gereed voor de komende kerstcorrida's en toon ze
    daar eens uwen rug, wat u zeker zal lukken dan is alles
    gauw vergeten.Meschien is het beter de volgendemaal
    u wat weg te steken en te profiteren als het tegenwind is
    zoals die naamloze het zo goed kan zeggen
                                                                                 

    11-10-2009, 10:17 geschreven door luc
    voorspellen
    hallo dimi , ik had het nog voorspeld vorige week , beide voetjes op de grond ,nu wat rusten en dan terug vlammen als geen een .
    we weten dat we dit allen zullen meemaken maar t' doet toch verdoeme pijn als het gebeurt hé , zo'n slechte dag .

    11-10-2009, 07:57 geschreven door meestre
    PERSOONLIJKE BESTTIJDEN:

    21 km: 1u13min.12 sec.
    15 km: 51 min. 34 sec.
    10 km: 32 min 42 sec.

    Archief per maand
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 06-2007
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs