Het dagboek van een loper
Foto
Mijn favorieten
  • Joost Dewaele
  • Ludovic Vanlede
  • Hans Detavernier
  • Loopcriterium wallonië (Acrho)
  • Dieter Van Lierde
  • Johan Descheemacker
  • Steven Hocedez
  • Lieven Demeestere
  • Bart Verkaemer
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn Desmet
  • Fabrice Laga
  • Carlos Timperman
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    27-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kapellerun (Hulste) 10,4 km
    Beste bloglezers, het heeft een tijdje geduurd maar Delombaerde is back. Na een verplichte rustpauze (10 dagen om precies te zijn) wegens een verstuiking aan mijn linkerpoot achtte ik vorige woensdag het moment gekozen om de trainingen te hervatten. Na woensdag een 50-tal minuten gelopen te hebben en donderdag tevens een uurtje in het Beukenhof te hebben gelopen besloot ik in een wilde bui om reeds vrijdagavond een wedstrijdje te bekampen.

    Zonder enige vorm van stress trok ik richting Hulste om te zien hoe het met de conditie gesteld was. Dat het formpeil gezakt was, daar was ik al vrij zeker van. Maar hoeveel ik van mijn conditie kwijt was kon ik alleen maar ondervinden tijdens de wedstrijd. Door de ruime keuze aan wedstrijden ging het hier vandaag wel meevallen met de concurrentie.

    Toch waren Detavernier Hans, aartsrivaal Demeestere (zijn verwondering was dus ook groot toen ik daar aankwam in sporttenue:shock::lol::shock::lol:) en Steven Hocedez present. Deze 3 waren reeds mooie waardemeters om te zien hoe het met me zou aflopen. Tijdens de verkenningsronde ondervond ik dat het parcour niet vlak was, zoals we normallieter in Harelbeke gewoon zijn.:evil::evil::evil: Er dienden 3 rondes afgelegd te worden van telkens een goeie 3,4 km.

    Om 20u stipt werd het startschot gegeven en weg waren we. Tijdens die eerste ronde ontstond algauw een kopgroep met Meesterke, ikzelf, Hans, meneer Hocedez en Clive Vangheluwe. Die eerste ronde werd serieus doorgevlamd maar toch besloot ik om mee te gaan want ik voelde me nog tamelijk goed. Door dit hoge tempo verscheurde de kopgroep zodat ik plotseling alleen aan de leiding liep samen met Lieven Demeestere. Ik besloot zolang mogelijk zijn spoor te volgen maar wist bij voorbaat dat ik het niet lang ging rekken.

    Blijkbaar waren mijn benen toch verschoten van die snelle eerste ronde want bij het ingaan van de tweede ronde moest ik Lieven Demeestere laten gaan. Daar liep ik dus tijdelijk alleen op een tweede stek maar algauw voelde ik de hete adem van Hans Detavernier en Clive Vangheluwe in mijn nek.:evil: Halverwege de tweede ronde werd ik bijgehaald door eerstgenoemden zodat we nu een groepje vormden van 3 man.

    Ikzelf had duidelijk mijn beste pijlen verschoten tijdens die eerste ronde want de beentjes voelden tijdens de laatste ronde echt loodzwaar aan. Toen Hans Detavernier halverwege de derde ronde een versnelling plaatste besloot ik niet mee te gaan en liet onmiddellijk een gat vallen. Aangezien Clive Vangheluwe in mijn rug zat was hij het die de kastanjes uit het vuur moest halen. Door een sterke remonte van Vangheluwe kon hij de bres op Hans dichten. Zij mochten dan ook een robbertje uitvechten wie tweede zou worden. Ikzelf kon nu vrij rustig mijn wedstrijd uitlopen, wat wel nodig was want het bobijntje was echt op.

    Verdiende winnaar van de dag was eindelijk Meesterke (het is hem van harte gegund). Tweede werd Vangheluwe Clive, en als 3de Hans Detavernier die het podium mocht betreden. Ikzelf eindigde als 4de kort gevolgd door Steven Hocedez die 5de werd. Na de wedstrijd nog een toertje gaan loslopen en daarna huiswaarts gekeerd.

    Eigenlijk was ik vrij tevreden over mijn "prestatie". Met 2 dagen training in de benen en dan meteen een wedstrijd gaan lopen daar moet ge echt wel Delombaerde voor heten.:roll::lol::wink: Wat ik wel weet is dat de conditie wel degelijk achteruit is gegaan in vergelijk met een goeie 2 weken terug maar dat ik niet van ver hoef terug te keren. De komende weken hoop ik op een stijgende conditie maar ik wil er vooral tijdens de verlofperiode eens stevig invliegen.

    Een correcte uitslag kan ik jullie niet meegeven aangezien ik deze nog niet in mijn bezit heb. Je zult het met enkele sfeerfoto's moeten doen dankzij het prima werkende fotocameraatje van Hans Detavernier. Groetjes en tot schrijfs.









    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (4)

    28-06-2009
    .
    Je mag best tevreden zijn hoor met maar zoveel training in de benen. Chapeau hoor.

    28-06-2009, 21:45 geschreven door natalie
    Back in town

    Nu je terug actief bent heb ik maar beslist om er even mee te kappen.  Een sterke comeback alvast. 



    28-06-2009, 13:33 geschreven door Carlos
    vergis u niet
    in de walen zijn ze vooral blij da ge nie meer afkomt,
    btw volgend jaar loop vanlede ook voor popuelles...

    je prestatie van gisteren was blijkbaar netjes te noemen... tot binnenkort in het heetst van de strijd

    28-06-2009, 09:54 geschreven door joost
    verslaafd aan lopen
    Meneer Delombaerde....

    In popuelles dacht ik opeens dat jij aanwezig was. Maar twas een dubbelganger. (Vraag maar aan ignace)

    een weekje rust heeft u deugd gedaan zie ik!.

    Jammer dat ik er nie was of meesterke heeft mogen fluiten achter zijn overwinning

    Ze vroegen in de Walen waar ge zit? loopt ge daar nog of zijt ge benauwd van een heuvelke?

    totton (westvlaams voor tot dan)...

    28-06-2009, 08:59 geschreven door ludo
    PERSOONLIJKE BESTTIJDEN:

    21 km: 1u13min.12 sec.
    15 km: 51 min. 34 sec.
    10 km: 32 min 42 sec.

    Archief per maand
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 06-2007
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs