Het dagboek van een loper
Foto
Mijn favorieten
  • Joost Dewaele
  • Ludovic Vanlede
  • Hans Detavernier
  • Loopcriterium wallonië (Acrho)
  • Dieter Van Lierde
  • Johan Descheemacker
  • Steven Hocedez
  • Lieven Demeestere
  • Bart Verkaemer
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn Desmet
  • Fabrice Laga
  • Carlos Timperman
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    16-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.D-day
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze namiddag is er de zware wedstrijd in Thimougies (Achro-criterium) over een afstand van 13,6 km. Wie in deze wedstrijd te snel start betaalt de rekeningt cash. Gelukkig zijn de weersomstandigheden een stuk gunstiger dan vorige edities (verschroeiend heet). Op dit moment heb ik er geen gedacht van hoe goed ik zal zijn deze middag. Persoonlijk is het een parcour die me niet zo goed ligt.

    Hoedanook vanavond volgt een uitgebreid verslag van hoe ik het er vanaf gebracht heb. En nu ga ik eten.
    De foto linksboven is van vorig jaar in Thimougies (ikzelf in het wit).

    Groetjes

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-06-2007, 12:47 geschreven door Delombaerde Dimitri  
    13-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zweten geblazen.
    Heb vandaag 1 uur gelopen op de weg met mijn goede vriend Joost Dewaele. We zijn gestart in het beukenhof in Vichte en zijn dan langs binnenwegen naar Ingooigem gelopen en zo weer terug naar Vichte. Ik heb ondervonden dat ik nog steeds last ondervindt van de warmte. Normaalgezien kan ik de warmte tamelijk verdragen maar vandaag had ik het toch bijzonder lastig.
    De benen voelden maar slapjes aan. Waarschijnlijk is dit te wijten aan mijn lange training van gisteren. Ik vraag me soms af of ik dit jaar nog een wedstrijd zal kunnen lopen met een gemiddelde tussen 3min20/km en 3min25/km. Na een blessure kom je pas tot het besef dat trainen alles is om het onderste uit de kan te halen. Je hebt altijd van die mensen die zeggen dat ze zonder training gemakkellijk 3min30/km kunnen lopen maar daar geloof ik dus geen bal van!
    In ieder geval wat mij betreft zal ik nog enkele weken/maanden mogen trainen om mijn oude niveau  terug te vinden. Hopelijk ben ik nu verlost de komende jaren van blessures zodat ik mezelf nog eens kan overtreffen. I'll be back!!!

    Groetjes, den Dimi

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-06-2007, 21:59 geschreven door Delombaerde Dimitri  
    12-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goede training vandaag.

    Deze avond zo maar eventjes 1 u 15 min. gelopen . Na twintig minuten op een gezapig tempo heb ik dan enkele tempoversnellingen gedaan. Het kwam erop neer dat ik 8 x 30 sec. de gaskraan eens mocht openzetten met daartussen telkens 1 minuut  aan een zeer rustig tempo. 'k Moet zeggen dat ik me toch al een heel stuk fitter voel dan over 3 weken toen ik men eerste looppasjes zette na mijn blessure. Zaterdag loop ik een wedstrijd in Thimougies (13,6 km). Het is een zeer lastige wedstrijd over een zeer heuvelig parcours. We zien wel hoe ik het er vanaf breng.
    Ik rond nu af want mijn dochter heeft een huilbui (vrouwen hé).

    Saluukes, den Dimi


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-06-2007, 21:00 geschreven door Delombaerde Dimitri  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goede training vandaag.

    Deze avond zo maar eventjes 1 u 15 min. gelopen . Na twintig minuten op een gezapig tempo heb ik dan enkele tempoversnellingen gedaan. Het kwam erop neer dat ik 8 x 30 sec. de gaskraan eens mocht openzetten met daartussen telkens 1 minuut  aan een zeer rustig tempo. 'k Moet zeggen dat ik me toch al een heel stuk fitter voel dan over 3 weken toen ik men eerste looppasjes zette na mijn blessure. Zaterdag loop ik een wedstrijd in Thimougies (13,6 km). Het is een zeer lastige wedstrijd over een zeer heuvelig parcours. We zien wel hoe ik het er vanaf breng.
    Ik rond nu af want mijn dochter heeft een huilbui (vrouwen hé).

    Saluukes, den Dimi


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-06-2007, 21:00 geschreven door Delombaerde Dimitri  
    11-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tamelijk warm vandaag.

    Na het werk vlug de auto in om tijdig aanwezig te zijn bij de loopvrienden. Vandaag dus in Waregem gelopen rond de oefenterreinen van voetbalploeg Zulte-Waregem. Ik heb een duurloopje gedaan van 1 uur. 'k Moet wel zeggen dat het toch tamelijk warm was en ik toch menig zweetdruppels achtergelaten heb.

    Je moet namelijk weten dat mijn loopvrienden niet van de minste zijn. Met de tweelingzusjes Els en Sylvie Verthé, Pedro Dujardin, Frederic Vandenheede, Joost Dewaele, Bart Verkaemer, Ignace Bekaert e.a. kan ik je verzekeren dat zo'n duurloopje van een uur geen lachertje is. Zeker niet als de form nog verre van optimaal is.

    Hoedanook heb ik vandaag lekker gelopen alsook de pijn in mijn scheenbeen heb ik niet meer gevoeld.
    Hopelijk blijft dit in de toekomst zo en zijn alle problemen en ongemakken nu van de baan zodat ik stilletjesaan terug mag beginnen denken aan stevige intervaltrainingen op de piste in Zwevegem. I'll be back.

    Groetjes, den Dimi

     


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-06-2007, 19:52 geschreven door Delombaerde Dimitri  
    10-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verkiezingen vandaag!
    Vandaag de grote verkiezingsdag. Niet dat het me echt interesseert maar men moet toch plichtsbewust wat bolletjes rood gaan kleuren.
    Komt er nog bij dat vrouwtjelief moet werken vandaag en ik dus 2x kan gaan stemmen. Wat het lopen betreft zal er vandaag niet getraind worden. Ik heb namelijk een beetje last aan mijn scheenbeen op de plaats van mijn stressfractuur. Waarschijnlijk komt dit door de wedstrijd van vrijdagavond in Harelbeke. 'k Ben daar toch tamelijk diep gegaan om een gemiddelde van 16,2km/u te halen. Daarmee komt nogmaals het besef dat wanneer je 8 weken niet hebt gelopen je basisconditie er nog is, maar je snelheid volledig verdwenen.
    Niet dat ik pannikeer maar ondertussen ben ik wel tot het besef gekomen dat men veel moeilijker in form geraakt dan eruit.
    Hoedanook vandaag nog een dagje rust en morgen na het werk ga ik terug trainen in Waregem. Saluukes en nog een prettig weekeinde.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-06-2007, 11:47 geschreven door Delombaerde Dimitri  
    09-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iets over mezelf
    Hallo,

    Ik ben dus Delombaerde Dimitri, 30 jaar en woonachtig te Vichte. Ben reeds 7 jaar gehuwd met echtgenote Fréderique en heb reeds een dochtertje Emilie van 1,9 jaar oud. Als kind ging ik iedere zondag met mijn vader naar loopclub Grijsloke om er mijn eerste kilometers af te malen. Ik kon me aardig uit de slag trekken bij het lopen maar toen ik in mijn apejaren kwam (16 jaar), begon ik meer interesse te tonen voor het vrouwelijke geslacht alsook uitgaan.

    In het jaar dat ik in het huwelijk ben getreden (september 2000) ben ik stillaan terug beginnen lopen. Tijdens mijn uitgangsleven heb ik jammergenoeg leren roken en leefde ik toch tamelijk ongezond. Ik kan julllie verzekeren dat mijn eerste looppasjes een ware marteling waren voor de longen.

    We zijn nu 7 jaar verder en ik loop nog steeds, en veel fanatieker dan in het begin. Daardoor heb ik jammergenoeg dit voorjaar een stressfractuur opgelopen die me 8 weken buitenspel zette. Vandaag deze dag is het reeds mijn 3de week dat ik terug train (5x per week). Gisterenavond heb ik in Harelbeke een wedstrijd gelopen. Ik werd 10de in een tijd van 41min43sec. over een afstand van 11 km. Na de wedstrijd was ik zeer tevreden over mijn prestatie en hoop dat de conditie de komende weken in stijgende lijn zal wederkeren.

    Groetjes, den Dimi
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    09-06-2007, 12:05 geschreven door Delombaerde Dimitri  
    PERSOONLIJKE BESTTIJDEN:

    21 km: 1u13min.12 sec.
    15 km: 51 min. 34 sec.
    10 km: 32 min 42 sec.

    Archief per maand
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 06-2007
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs