Blogspot van het 5de
Inhoud blog
  • Nog meer historische figuren.
  • Preview haantjeskermis!!!
  • Actualiteit van Anna!
  • Nog meer historische figuren!
  • Woensdag 14 oktober
    Zoeken in blog

    24-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beroepenbeurs!
    Ze zullen er thuis wel al honderduit over verteld hebben. Maar met deze foto's kan je je er pas echt iets bij voorstellen: De beroepenbeurs!







































    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (8)

    29-01-2013
    beroepenbeurs is tof
    Ik vond het heel leuk en al de standjes waren ook heel mooi en ik vond die van mij ook heel leuk???

    29-01-2013, 11:11 geschreven door chloe
    27-01-2013
    beroepenbeurs

    Er was heel veel info over de beroepen en nu weet ik al wat ik later wil worden.

    Lino



    27-01-2013, 11:24 geschreven door lino
    beroepenbeurs topie
    Ik vond het echt een topie beurs !Very Happy!Cool!Wink!Laughing!

    Kwinten 


    27-01-2013, 11:11 geschreven door Kwinten
    26-01-2013
    Beroepenbeurs
    We hebben allemaal ons best gedaan, er waren toffe beroepen bij. Alles was mooi opgesteld. 

    26-01-2013, 14:45 geschreven door Jorrit
    beroepenbeurs was top

    Dit was keiiiiiii leuk!!!!!!!!!!!!!Laughing en je leerde er veel bij. Shocked En gans de school mocht kijken. Er waren super veel dingen om te pakken.



    26-01-2013, 12:00 geschreven door Arthur
    joepie flo
    jee nog iemand van de klas die een mailtje zet

    26-01-2013, 09:57 geschreven door Mathias
    25-01-2013
    beroepenbeurs
    Er waren heel veel mooie standjes,ik heb veel bijgeleerd over debussen van de lijn,
    soms met lekkere hapjes zoals bij Rutger en Matthis.
    Ik heb van deze dag enorm genoote

    25-01-2013, 16:56 geschreven door hinse
    Beroepenbeurs
    Ik vond veel mooie standjes.
    Ik vond Chloë standje ook het mooist!
    Het zou zou zijn als we dit nog eens doen maar dan met iets anders!

     

    Astrid


    25-01-2013, 16:29 geschreven door astrid
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs