Bergklassen Stanzach

Naar Stanzach…aftellen maar ! – Sint-Victor Turnhout
Foto's Sneeuwklassen 2024
  • STANZACH DAG 1
  • STANZACH DAG 2
  • STANZACH DAG 2 - avond
  • STANZACH DAG 3
  • STANZACH DAG 4
  • STANZACH DAG 4 - avond
  • STANZACH DAG 5
  • STANZACH DAG 6
  • STANZACH DAG 7
  • STANZACH DAG 8
    FOTO'S SNEEUWKLASSEN VIJFDE LEERJAAR 2024
  • STANZACH DAG
    Sneeuwklaslinks
  • Lechtal
  • Het weer in Stanzach
  • Webcam op de skipiste van Stanzach
  • Het weer in Tirol
  • Burcht Ehrenberg












  • GBS 'De Hei'

    07-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hieperdepiep Elias is jarig!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo ik ben Elias.
    Mijn verjaardag is vandaag.
    Mijn zus heet Aurelie.
    Mijn huisdieren heten Quic , Jerry en Tommy .
    Frieten vind ik het lekkerste.
    Rode  kool vind ik vies.
    Aan de tand arts heb ik een hekel.
    Mijn lievelings film is Suske en Wiske.
    Mijn lievelings film is van Sam Goris .
    Mijn droom job is metser worden.
    DAAG !!!!!!


    >> Reageer (1)
    06-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hieperdepiep hoera! Fien is jarig!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo allemaal, ik ben Fien .
    In september verjaren er 5 kinderen.
    Daar ben ik 1 van, want ik verjaar vandaag.
    Mijn lievelingseten is spaghetti, mmm lekker.
    Maar spruitjes, bah, dat vind ik vies!
    Ik heb 2 hobby 's en dat zijn tennis en bloemschikken.
    Mijn lievelingsdier is een hond.
    Ice Age 1, 2, 3, en 4 vind ik superleuk!
    Nickelodeon is mijn favoriete zender.
    Ik kijk ook graag naar "hotel 13".
    Hopelijk hebben we niet veel toetsen dit jaar!
    Dàààààg allemaal, groetjes Fien!


    >> Reageer (1)
    05-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hieperdepiep hoera !Matti is jarig!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo ik ben Matti! Ik ben vandaag jarig.
    Hannes en Traudl zijn mijn zus en broer.
    Adriaan Van den Hoof is mijn lievelingsacteur.
    Fietsen doe ik graag .Later word ik meester.
    De Smurfen zijn mega leuk. Mijn lievelings liedje is balada.
    De pretman is mijn held.Jommeke is mijn lievelings strip.
    Mijn huisdier heet Snorretje.
    Ik ga elk jaar naar Oostenrijk.jk.
    Soms ga ik naar de zee.Spaghetti lust ik graag.

    daag iedereen!!!!


    >> Reageer (2)
    03-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Start schooljaar: ieder1Artiest

    Vandaag starten we het nieuwe schooljaar onder het motto: Iederen1 Artiest!
    Met hulp van twee clowns mochten wij vandaag ook eens 'de artiest' uithangen. We schilderden, plooiden ballonnen, maakten reuze zeepbellen, dansten en speelden er op los. Maar als je de artiest uithangt krijg je honger! Gelukkig mochten we  van een pannenkoek een clown maken. Hmmm ... dat smaakte.
    Een geslaagde start van een nieuw schooljaar. Ga maar eens een kijkje nemen bij de foto's.


    >> Reageer (4)






    Leuke links
  • Meer over het verkeer
  • leuke, leerrijke opdrachten
  • yeti
  • Nicoland
  • karrewiet
  • Frans: En action
  • infoweb voor kinderen
  • verkeersborden
  • schooltv.: Leuke en leerrijke filmpjes.

    Leuke blogs
  • vierde leerjaar
  • zesde leerjaar
  • Wereldgodsdiensten





  • Startpagina !

    Blog als favoriet !

    Inhoud blog
  • Stanzach dag 7
  • Stanzach dag 6
  • Stanzach dag 5
  • Stanzach dag 4
  • Stanzach dag 3
  • Stanzach dag 2
  • Stanzach dag 1
  • Joepie! De sneeuwklassen komen eraan!
  • Joepie! De sneeuwklassen komen eraan!
  • Stanzach vijfde leerjaar dag 8

    Archief per jaar
  • 2023
  • 2022
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011

    Laatste commentaren
  • joepie een nieuw schooljaar (Nicky Liv Van Nuffelen)
        op Terug naar school!
  • Hip hip hoera! (Karin Verstraeten)
        op Hoera! Matteo is jarig!
  • jammer (ferre)
        op Sneeuwklassen dag 7
  • Stanzach (meester Eddy)
        op Sneeuwklassen dag 7
  • Kampioenen (Juf Katrien)
        op Sneeuwklassen dag 7
  • Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs