Bergklassen Stanzach

Naar Stanzach…aftellen maar ! – Sint-Victor Turnhout
Foto's Sneeuwklassen 2024
  • STANZACH DAG 1
  • STANZACH DAG 2
  • STANZACH DAG 2 - avond
  • STANZACH DAG 3
  • STANZACH DAG 4
  • STANZACH DAG 4 - avond
  • STANZACH DAG 5
  • STANZACH DAG 6
  • STANZACH DAG 7
  • STANZACH DAG 8
    FOTO'S SNEEUWKLASSEN VIJFDE LEERJAAR 2024
  • STANZACH DAG
    Sneeuwklaslinks
  • Lechtal
  • Het weer in Stanzach
  • Webcam op de skipiste van Stanzach
  • Het weer in Tirol
  • Burcht Ehrenberg












  • GBS 'De Hei'

    09-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hip hip hoera! Fenne is jarig!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hey,mijn naam is Fenne Loockx .
    Hoera ! Vandaag ben ik jarig, ik word 10.
    Ik heb 1 super toffe stiefzus die noemt Kimberly. Ze is 4 jaar ouder, tof dus!
    Mijn ouders zijn gescheiden maar dat vind ik niet erg.
    Ik heb 2 poezen Mirki en Miko. 2 Hamsters heb ik ook nog. Vroeger had ik 2 honden Urco en Joycie. Urco is eerst gestorven. Dan is Joycie gestorven. Dat vond ik minder leuk.
    Mijn hobby's zijn boxen en badminton. Tekenen en zwemmen doe ik ook wel graag.
    Ik ben een grote fan van KV MECHELEN en Avril Lavinge.
    Mijn lievelings eten is friet maar tegen macaroni zeg ik ook geen nee.
    Avril Lavinge dat vind ik de beste  zangeres.
    Mijn wens is om 1 kindje te hebben.
    En dat was het DDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!


    >> Reageer (7)
    08-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Op dinsdag 6 december zijn wij naar "Peter en de wolf" geweest. De Sint en zijn zwartepieten waren ook aanwezig.
    Het verhaal dat de Sint vertelde was heel mooi!
    Het was een verhaal met leuke muziek. We hoorden trompetten, trommels, hobo's, klarinetten,...
    De meetste kinderen van de klas vonden het wel leuk.


                                                                       
    Van: Lore en Jens


    >> Reageer (0)
    06-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tekenfilms maken!
    Op 5 december  kregen wij een workshop over tekenfilms.
    Er was een mevrouw die alles had uitgelegd.
    Ze had heel veel materiaal bij .
    We mochten ook zelf een tekenfilm maken.
    Er waren tijdschriften en ook nog meer knutsel gerief.
    De filmpjes vind je hier ook op de blog.
    Iedereen vond het super leuk.

    Van Jorn en Traudl.

    >> Reageer (1)
    05-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tekenfilmpjes maken!

    De Sint en het spookje.


    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tekenfilmpjes maken!
    Bekende Vlamingen in de bergen!

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tekenfilmpjes maken!

    Hond bijt man!


    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tekenfilmpjes maken!

    Actie in het bejaardentehuis.


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hip hip hoera! Jorn is jarig!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo mijn naam is Jorn Wyns. Ik ben vandaag 10 jaar. Mijn hobby's zijn mountainbiken en ik speel graag tikkertje. Mijn lievelings film is F.C. DE kAMPIOENEN. Mijn lievelingszanger is Justin Bieber. Mijn lieveling gerecht zijn fritjes met hanburger en een snoeptaart. Mijn grootste wens is dat ik  veel vrienden mag hebben. Natuurlijk wil ik ook graag veel pakjes voor mijn verjaardag!

    >> Reageer (4)






    Leuke links
  • Meer over het verkeer
  • leuke, leerrijke opdrachten
  • yeti
  • Nicoland
  • karrewiet
  • Frans: En action
  • infoweb voor kinderen
  • verkeersborden
  • schooltv.: Leuke en leerrijke filmpjes.

    Leuke blogs
  • vierde leerjaar
  • zesde leerjaar
  • Wereldgodsdiensten





  • Startpagina !

    Blog als favoriet !

    Inhoud blog
  • Stanzach dag 7
  • Stanzach dag 6
  • Stanzach dag 5
  • Stanzach dag 4
  • Stanzach dag 3
  • Stanzach dag 2
  • Stanzach dag 1
  • Joepie! De sneeuwklassen komen eraan!
  • Joepie! De sneeuwklassen komen eraan!
  • Stanzach vijfde leerjaar dag 8

    Archief per jaar
  • 2023
  • 2022
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011

    Laatste commentaren
  • joepie een nieuw schooljaar (Nicky Liv Van Nuffelen)
        op Terug naar school!
  • Hip hip hoera! (Karin Verstraeten)
        op Hoera! Matteo is jarig!
  • jammer (ferre)
        op Sneeuwklassen dag 7
  • Stanzach (meester Eddy)
        op Sneeuwklassen dag 7
  • Kampioenen (Juf Katrien)
        op Sneeuwklassen dag 7
  • Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs