Foto
Foto
Inhoud blog
  • Stop met roken !
  • Fotobewerking
  • Kjinta ons klein MJ'ske
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Een loslopende single, die graag fotografeert en op zoek is naar een lieve vriendin ;)
    Foto
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    patong
    www.bloggen.be/patong
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    justinfo
    www.bloggen.be/justinf
    Foto
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ricojournalistiek
    www.bloggen.be/ricojou
    ImageChef Sketchpad - ImageChef.com
    ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Debachi
    Mijn dagboek
    27-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    27-02-2011 om 09:21 geschreven door Debachi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    09-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stop met roken !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Stop met roken !

    09-01-2010 om 19:40 geschreven door Debachi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:Stop met roken !
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fotobewerking
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eentje uit mijn archief.

    09-01-2010 om 19:28 geschreven door Debachi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:fotobewerking
    08-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kjinta ons klein MJ'ske
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    08-01-2010 om 21:57 geschreven door Debachi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:MJ
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen mmmm en maar lekker smullen !

    08-01-2010 om 12:52 geschreven door Debachi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:rijsttaart met banaan
    07-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schilderijtje voor Moetje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Schilderijtje gemaakt voor mijn mama haar verjaardag.

    07-01-2010 om 20:52 geschreven door Debachi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:flowers
    26-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aartrijke leeft zondag 27 September 2009 Levend Standbeeld " Mannken Pis "
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    26-09-2009 om 18:52 geschreven door Debachi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo lieve vrouwtjes ;)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben een romantische stier op zoek naar een liefdevol vrouwtje ;)
    In huis drie prachtkinderen, die toch een groot stuk mijn leven bepalen.
    Niet gemaakt om alleen te zijn en daarom op zoek naar wat affectie.
    Uitgaan is niet aan mij besteed en daarom leg ik ook moeilijk nieuwe contacten.
    De liefde kan je ook niet dwingen en daarom geloof ik ook in het lot :)
    Ik ontmoet wel de grote liefde als de tijd er rijp voor is.
    Ieder eerlijk en oprecht persoon mag mij altijd aanspreken.
    Vriendschap is de eerste stap en daaruit kan steeds iets moois groeien.

    09-09-2009 om 12:55 geschreven door Debachi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Tags:vriendschap
    09-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Look like MJ
    Klik op de afbeelding om de link te volgen That's my :)

    09-07-2009 om 17:45 geschreven door Debachi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:Look like MJ
    14-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shani Debackere
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is mijn oudste dochter Shani ( 11/02/1999 )

    14-06-2009 om 21:17 geschreven door Debachi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Tags:Shani Debackere
    07-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat foto's toegevoegd
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo iedereen,

    Ik heb wat foto's uit mijn archief gehaald :)

    07-06-2009 om 22:07 geschreven door Debachi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Tags:foto's
    06-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gezinsuitbreiding
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nienke en Louis hebben aan gezinsuitbreiding gedaan. Twee kleintjes op de wereld gezet. Jammer genoeg is er eentje gestorven.
    Hier alvast een mooi plaatje van mama Nienke met haar kroost Fleurtje.

    06-06-2009 om 20:47 geschreven door Debachi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:konijn
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn mascotte
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze foto is mijn mascotte geworden.

    06-06-2009 om 19:57 geschreven door Debachi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:fotoart69
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boomfiguur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dat bedoel ik nu met experimenteren met foto's ;)
    Wat vinden jullie ervan ?

    06-06-2009 om 08:38 geschreven door Debachi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:boomfiguur
    05-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom op mijn blog !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Single en papa van drie kinderen.
    Stier als sterrenbeeld.
    Op zoek naar tederheid en vriendschap.
    Zoek een lat-relatie.
    Hou van lekker eten.
    Zoek iemand die financiëel onafhankelijk is.
    Hou van kunst.
    Wil rustig genieten met een nieuwe partner.
    Zoek iemand met een gezond libido.

    05-06-2009 om 20:03 geschreven door Debachi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fotografie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Fotografie is één van mijn hobby's.
    Dus vrouwelijke kandidaten die van fotografie houden zijn zeker welkom !
    Ook personen die graag gefotografeerd worden zijn steeds welkom.
    Fotografeer graag de natuur, kinderen, portretten en  experimenteer graag met foto's.
    Zou graag iemand ontmoeten die creatief kan omspringen met mijn foto's.

    05-06-2009 om 20:02 geschreven door Debachi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:fotografie
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Birds
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze foto is genomen vanuit het keukenraam.
    Wat bijgeknipt en omgezet in zwart/wit contrast.
    Foto's moeten telkens iets betekenen voor mij, ze moeten een speciale sfeer creëeren.
    De foto vind ik zo uniek door de subtiele aanwezigheid van de vogels in de boomkruin.
    Het zware contrast creëert een zekere soberheid en ook karakter aan de foto.
    Suggesties of opmerkingen zijn steeds welkom !

    05-06-2009 om 20:01 geschreven door Debachi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:birds


    Laatste commentaren
  • re:standbeelden (guusje)
        op Welkom op mijn blog !
  • Hallo Maaike (Christian Debackere)
        op Gezinsuitbreiding
  • Dier van de maand (maaike)
        op Gezinsuitbreiding
  • groot (maaike)
        op Shani Debackere
  • Hey ! (maaike)
        op Welkom op mijn blog !
  • Archief per week
  • 21/02-27/02 2011
  • 04/01-10/01 2010
  • 21/09-27/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto


    Over mijzelf
    Ik ben Debackere Christian, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Debachi.
    Ik ben een man en woon in Aartrijke (België) en mijn beroep is verkoper groothandel Verf en Decoratie.
    Ik ben geboren op 05/05/1969 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Fotografie,internet,lekker koken.
    Ik hou van lekker eten. Ben single met drie kinderen en op zoek naar een lief vrouwtje :)
    Foto

    Foto

    Inhoud blog
  • Stop met roken !
  • Fotobewerking
  • Kjinta ons klein MJ'ske


  • Foto

    Rondvraag / Poll
    Wat vind je van mijn blog ?
    Barslecht
    Matig
    Goed
    Zéér goed
    Uitstekend !
    Onvoorstelbaar !
    Bekijk resultaat


    Categorieën

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    rushka
    www.bloggen.be/rushka
    ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
    ImageChef Word Mosaic - ImageChef.com


    Mijn favorieten
  • Hmmm lekker bij Anneke !
  • Maaike mijn favorietje ;)


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs