Inhoud blog
  • Kikkerklasbelevenissen in juni
  • Pamperwandeling door de kikkerklas
  • Leerlingendag
  • einde schooljaar 2016-2017
  • Op zoek naar nog helpende handen
  • weekoverzicht 26 tot 30 juni
  • Op expeditie
  • Fata Morgana: Sociale vaardigheden op de boerderij
  • Hoe bouw je een stevige constructie?
    Zoeken in blog

    Foto
    vrije basisschool de libel

    04-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Einde schooljaar
    Beste ouders en regelmatige bezoekers van deze blog.
    Met de laatste berichten en foto's uit Beveren sluit ik de blog voor dit schooljaar af.
    Aan het bezoekersaantal te zien is onze blog weer zeer in trek geweest.
    Het samenbrengen van belangrijke informatie en klasberichten met foto's is blijkbaar een goede formule.
    Mag ik iedereen bedanken die ons positieve opmerkingen over de blog heeft laten weten.
    Uiteraard moet ik ook de leerkrachten bedanken die met hun inbreng hebben meegewerkt aan het
    opfleuren van onze blog.
    Intussen zijn er op 1 juli grote schilderwerken gebeurd door ouders en leerkrachten te Beveren.
    Door hun inzet kunnen de leerlingen van Beveren op 1 september in een frisse school herbeginnen.
    Ook in Leisele en Izenberge is er op de klusjesdag hard gewerkt.
    Hieronder vindt u de momenten waarop ik in de vakantie bereikbaar ben en de vrije dagen voor volgend schooljaar.

    Hopelijk kan iedereen wat genieten van de vakantie of van het mooie weer.
    Een nieuw blog-bericht mag verwacht worden in de laatste week van de zomervakantie.

    Vriendelijke groeten,

    Jan Lingier,
    basisschool De Libel

    Tijdens de grote vakantie is de directie telefonisch bereikbaar:

     

    Ø      van 1 tot en met 7 juli en vanaf 12 augustus

    Ø      tussen 9.00 en 12.00 uur ’s morgens

    Ø      op het nummer 058/298187

     

    Aanwezigheid van de directie op school:

     

    juli

    augustus

    4, 6 en 7

    12, 13, 14, 19, 20, 21, 26, 27, 28, 31

    (telkens van 10.00 tot 12.00 uur ‘s morgens)

     


    volgend schooljaar:

          vrije dagen: maandag 5 oktober en vrijdag 29 januari
          pedagogische werkdagen: woensdag 21 oktober, woensdag 27 januari en maandag 26 april


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste nieuws en foto's uit Beveren

    In een klas wordt veel gezegd…

    Zo kan de juf wel eens een moeilijke vraag stellen. Of stellen de leerlingen de juf een moeilijke vraag. Toch hebben de leerlingen altijd een antwoord klaar.

    Enkele leerlingen kunnen overal op antwoorden! Goed hé.

    Met enkele daarvan moesten we zo hard lachen dat we ze zeker nooit meer zullen vergeten.

     

     

    -         Vraag: welke soorten kunst bestaan er?

    Antwoord: verschillende!

    (Sandro Devos)

     

    -         Vraag: juffrouw is dit de laatste keer dat er afgedroogd moet worden?

    -         Antwoord: ja, inderdaad. Ik had er nog niet aan gedacht.

    -         Vraag: moeten die borden en tassen dan twee maanden in de kast staan?

    -         Antwoord: ja

    -         Vraag: moeten die dan eigenlijk afgedroogd worden? Als we ze twee maanden laten staan, zullen ze toch droog zijn.

    (Mathias Verhoest: een nieuwe man?)

     

             Op schoolreis

    -         De gids vertelt: ook als een dier een baby krijgt, gebeurt het wel eens dat het nog te klein is. Dan moeten we het in iets leggen. Dat is ook zo als mama een baby krijgt en het nog wat klein is. Weten jullie wat dat is?

    -         Antwoord: ja, ik weet het. Het is een aquarium zonder water in.

    (Alexander: zou het een couveuse zijn?)

     

             Tijdens een les spelling

    -         De juf vertelt: jullie moeten bij deze oefening woorden invullen met ‘ei’ of ‘ij’. Ik lees de zinnen voor en jullie vullen aan met het juiste woord.

    -         Eerste zin: alle indianen schieten met ….

    -         Alle kinderen in koor: bananen!

    (Gian Devos, Mathias Verhoest, Joyce Deswarte)

    (Jammer genoeg geen woord op ‘ei’ of ‘ij’. Het juiste antwoord: pijlen)

     

    -         Vraag: waarom zijn de bananen krom?

    -         Antwoord: omdat ze anders niet in je ‘stuttedoos’ kunnen!

    (Sandro Devos)

     

    -         Vraag: hoe kun je minder afval maken?

    -         Antwoord: je borden afwassen in plaats van in de vuilnisbak te gooien.

    (Joyce Deswarte: daar had ik nog niet aan gedacht!)

     

    Juf Ria staat bij een leerling om iets uit te leggen.

    Leerling: amai juffrouw, jij ruikt lekker!

    (Sandro Devos: een echte charmeur?)

     




































    29-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jarig in de vakantie

    Met z'n allen jarig op 1 juli

    Jawel, je leest het goed. In mijn derde kleuterklas zitten 3 meisjes en ze zijn met z'n allen jarig op 1 juli.

    Op 1 juli 2003 werden Fleur, Mo en Morgane geboren.

    Elke jarige mag in de klas trakteren voor zijn / haar verjaardag. Maar met z'n drietjes op dezelfde dag ... dat vraagt natuurlijk om een groot feest.

    We deden vrijwel alles in drievoud: 3 kronen, 3 keer schminken, 3 slingers in de klas ... en samen genieten van een drie gangen menu. Aperitief, hoofdgerecht en dessert. Het was leuk en heel erg lekker.

    Ik wens jullie op 1 juli alvast een leuk verjaardagsfeest toe...


    Juf Sandra














    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.enquête ouders

    Beste ouders,

     

    Een maand geleden werd via de leerlingen een enquête meegegeven aan de ouders. Het doel van die enquête was de werking van de school te evalueren en verbeteren.

    Heel wat ouders vulden de enquête in en de gegevens zijn zeker bruikbaar.

    Er was ook ruimte voorzien voor het noteren van eventuele opmerkingen.

    In samenspraak met de leden van de schoolraad werd besloten bij enkele opmerkingen een duiding van de school te noteren.

    Hieronder vindt u de opmerkingen. Wij plaatsten onze reactie in het vetjes gedrukt.

     

    Ø       kleuters: Is er genoeg aandacht en tijd voor de maaltijden???

     

    Onze school biedt als bijkomende service maaltijden aan.

    Het bedelen van maaltijden zit eigenlijk niet in het takenpakket van de leerkrachten.

    In Leisele staan elke middag twee leerkrachten in voor de maaltijden.

    Het aantal kleuters en lagere schoolkinderen dat daar warm eet varieert van 30 tot 40.

    In Izenberge en Beveren staat elke middag één leerkracht in voor een tiental kinderen dat warm eet.

    De leerkrachten doen hun uiterste best om de maaltijden vlot te bedelen, de kleuters te helpen, hen te motiveren en de orde te bewaren in de eetzaal.

    Dat dit niet altijd eenvoudig is, lijkt mij duidelijk.

    Wij rekenen op het begrip van de ouders en hopen dat de inzet van de leerkrachten geapprecieerd wordt.

    Indien er ouders zijn die, op vrijwillige basis, willen meehelpen aan het begeleiden van de maaltijden, mogen die mij steeds contacteren.

     

    Ø Creatieve en sportieve ontwikkelingen zijn heel belangrijk voor

          kinderen. Zowel op geestelijk als lichamelijk vlak. Dus blijven daarnaar

          streven.

     

    Naast de gymlessen, het zwemmen en de sportdag worden elk jaar nog een vijftal buitenschoolse activiteiten georganiseerd door de sportleerkrachten.

    Tijdens de maandopeningen en de leerlingendag was er ook aandacht voor sport en beweging.

    In Leisele kan er af en toe gevoetbald worden op het pleintje.

    Eens de nieuwe speelplaats er is denken we ook aan een apart terrein voor voetbal en misschien zelfs een fit-o-meter.

    In Izenberge en Beveren is er zeker ook ruimte genoeg voor beweging op de speelplaats.

    Omdat onze school de hele ontwikkeling van de kinderen belangrijk vindt, hebben we naast sport en beweging ook aandacht voor creativiteit en cultuur.

    Daarom werd voor zowel de kleuterklassen als de lagere school een nieuwe methode voor de muzische activiteiten aangekocht.

    Daarbij komt nog dat we volgend schooljaar muzische en cultuureducatie als prioritair werkpunt hebben gekozen.

                           

    Ø       Mijn kinderen hebben zwemles gevolgd  (privé) en ik dacht dat ze het konden onderhouden in school.  Helaas zijn er op school te weinig zwemlessen.

     

    Als wij dit schooljaar een aanpassing hebben doorgevoerd in de            organisatie van de zwemlessen, was dit net om die zwemlessen na elkaar te kunnen aanbieden i.p.v. om de 14 dagen.

    Dat dit nog niet voldoende is om elk kind te leren zwemmen heeft dan weer te maken met de grootte van de groep.

    We stellen ons wel als doel door inoefenen het zwemmen van alle kinderen te verbeteren.

    Daarom wordt er in het zwembad in groepen gewerkt. Eén leerkracht begeleidt de kinderen die nog niet kunnen zwemmen, de andere leerkrachten trainen de zwemmers.

    Dit systeem heeft wel als nadeel dat er elk schooljaar slechts gedurende 9 weken met school gezwommen wordt.

     

    Ø       In het 1ste en het 2de leerjaar weet je wekelijks hoe je kind het doet in de klas via een klein blaadje waar eventueel ook punten opstaan.

                Vanaf het 3de leerjaar weet je niets of bijna niets meer.

                Een maandrapport zou wenselijk zijn.  Zo kun je als ouder ook vlugger     de zwaktes     van je kind herkennen.

     

    Op onze school hebben de leerkrachten de gewoonte de ouders in te lichten via de schoolagenda’s.

    Daarop worden de resultaten van de testen en korte commentaren genoteerd.

    Zo worden de ouders op de hoogte gehouden van de vorderingen van de kinderen.

    Om die reden worden er geen maandrapporten opgesteld en meegegeven.

    Verschillende klassen kunnen wel moeilijk met elkaar vergeleken worden omdat de vorderingen in bepaalde klassen veel sneller gaan dan in andere.

    (grotere evolutie = meer nieuws…)

     

    Ø       Schoolfeest in Leisele en niet in Izenberge?

     

    Deze vraag hadden we vorig schooljaar al opgevangen en daarom hebben we als school beslist met een beurtsysteem te werken.

    Dit schooljaar was er schoolfeest in Leisele, volgend schooljaar zal er een schoolfeest zijn in Izenberge en Beveren.

    Met deze aanpassing hopen we iedereen tevreden te stellen.

     

    Ø       Wij ervaren als ouder geen echte negatieve aspecten in deze school, maar het enige dat we wel echt als storend ervaren is dat de proefwerken veel te geconcentreerd zijn, in maar 5 dagen tijd, zeker naar het 3de trimester toe, gaat dit over leerstof van 2 trimesters.  Dat zou zeker mogen gespreid zijn over 7 of 8 dagen.

     

    Wat deze laatste opmerking betreft zijn de meningen wat verdeeld.

    Sommige ouders willen de periode van de proeven zo kort mogelijk houden, anderen willen net meer tijd.

    Dit schooljaar hebben we de proeven iets langer laten duren.

    We zijn als school bereid volgend schooljaar dit onderwerp nog eens opnieuw aan te bieden om de mening van alle ouders met kinderen in de tweede en derde graad te weten.

    Daarna kunnen we onze visie daarop afstemmen.

     

     

                Vriendelijke groeten,

     

                Jan Lingier

                basisschool De Libel


    28-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afscheid juf Lut
    Vrijdagnamiddag namen we met de hele school afscheid van juffrouw Lut,
    die na vele jaren inzet op pensioen gaat.
    Daarom zeggen we: 'Bedankt en geniet volop!' 
     















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op babybezoek
    Dinsdag 16 juni brachten de kleuters van Izenberge een bezoekje aan Octavie en Satine, de twee nieuwe zusjes van Arie.
    We zagen hoe mama Satine wast en eten geeft. We gaven het leuke cadeautje dat we in de klas knutselden.
    Een vlaggenslinger met daarop "Satine" en "Octavie".



























    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En de winnaar is...
    Vandaag vond onze allerlaatste integratie-activiteit voor de derde kleuterklas en het eerste leerjaar plaats. De kleuters van de tweede klas namen ook deel aan de activiteit, zodat ze weten wat hen volgend jaar zoal te wachten staat.
    We gooiden het deze keer over de sportieve boeg en organiseerden een spel zonder grenzen waarbij vooral de samenwerking tussen de kinderen primeerde.
    Elke kapoen kreeg een cijfer toegekend en ging zo op zoek naar teamgenootjes. Eens iedereen z'n ploeg gevonden had, kon het spel beginnen. Heel erg leuk en spannend allemaal, er werd veel gelachen en heel goed samengewerkt.
    Na elk spel werden de punten genoteerd op ons scorebord. een ijverige knaap (Luka) wees er ons telkens op dat zijn ploeg het meeste punten had (meteen ook een goeie rekenoefening).
    Grote vriendjes hielpen kleine, vlugge hielpen trage ... en ze supporterden allemaal voor elkaar ... wat konden we als juf nog meer wensen?
    Op het einde van de rit was het tijd voor de puntentelling. Vooral de kids van de eerste klas bogen zich over de moeilijke sommen, maar enkele kikkervriendjes van de derde klas konden ook al aardig overweg met al dat rekengedoe.
    En wie de wedstrijd wint ... neemt plaats op het podium en krijgt een medaille ... Goud voor de winnaars, zilver voor de tweede en brons voor de derde plaats. Verliezers hadden we niet, want iedereen speelde sportief mee. Wie op de vierde en vijfde plaats eindigde, kreeg een 'dikke duim medaille'.
    Nog even samen op de foto ... en toen zat het spel erop...

    Het was heel leuk om allemaal samen te spelen en samen te werken!

    We kijken al uit naar volgend schooljaar ... om weer veel samen te spelen en te leren!

    Prettige vakantie
    Juf Magda en juf Sandra





































    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.uitstap 5 + 6

    Donderdag 25 juni!

    ’s Morgens om 7.15 was iedereen stipt aanwezig aan de bushalte op het stationsplein.  Ook Maarten, die ons die dag vergezelde, was blijkbaar  tijdig uit zijn bed geraakt.

    Toen de bus aankwam, zagen we dat Meredith, Thijs, Lisa, Shamy en Florence het ook niet vergeten waren. Zij stapten reeds op in Izenberge.

    De bus vertrok richting Veurne station. Daar kwam mijnheer Jan ons nog een goede reis wensen. Met de volgende bus reden we naar Koksijde.  Aan deze halte stonden Viktor en Lukas. Zo was onze groep compleet!

    Voor onze eerste afspraak waren we nog wat te vroeg, dus stapten we richting sporthal, waar we een spel speelden.

    Om 10 uur werden we verwacht in het Visserijmuseum. Een gids loodste ons door het volledig vernieuwde en prachtige museum. Hoogtepunt waren de aquariums voor de kinderen.

    Na de gidsbeurt had iedereen reuzenhonger. Op het grasplein legden we onze knorrende magen het zwijgen op.

    We konden er nu weer tegen en stapten richting Oostduinkerke naar de Ganzenstraat.

    Bij de ‘vrienden der blinden’ hielden we halt. Hier leiden ze blindengeleidehonden op.

    De baas gaf ons een algemene uitleg. Daarna volgde een demonstratie op de oefenpiste. Een paar van ons kregen dan de mogelijkheid om geblinddoekt een parcours te lopen met een geleidehond. We bezochten dan de kennels en de rest van de infrastructuur. Als laatste werd ons dan nog een drankje aangeboden en kon iedereen nog de nodige vragen stellen. Toen wij vertrokken, zagen we nog dat een slechtziende samen met een trainer en een hond in de auto stapten om te gaan trainen waar deze persoon woont.

    Ook wij gingen terug op weg richting duinen. Niet ver van waar onze tramhalte was, kon iedereen zijn hartje ophalen in de duinen! Zalig!

    Mooie liedjes blijven echter niet duren en zo moesten we vertrekken richting school. Na een kort ritje met de tram, namen we de bus richting Veurne kliniek. Hierna de bus richting Leisele.

    Dank zij juf Magda moesten wij niet lang wachten om ons avondmaal te nemen. Koude schotel en als dessert yoghurt! Het heeft gesmaakt!

    In de gymzaal werd alles in gereedheid gebracht om te overnachten.

    Doordat het een prachtige warme avond was, konden we nog lang buiten spelen. Rond 22.30 werd het tijd om ons klaar te maken om te gaan slapen.

    Doordat het reeds heel vroeg licht is, was het een wel heel korte nacht! Toch stond iedereen opgewekt op.

    Kjenta en Florence haalden brood en zo konden we ook ontbijten.

    Zo zat ons avontuur erop.

    Iedereen heeft ervan genoten en opnieuw hoorde ik welke brave kinderen wij hebben!

    Een pluimpje voor hen!
























    Archief per week
  • 21/08-27/08 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 31/03-06/04 2008

    Blog als favoriet !


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van onze school


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs