Mijn paradijs

Inhoud blog
  • Koekjes met een chocoladespiraal
  • Puur Deluxe van Dana Winner
  • Soezen met mokkachocolademousse
  • Game - Stray Souls - Stolen memories
  • Bully

    Over mijzelf
    Ik ben Mia, en gebruik soms ook wel de schuilnaam DaW.
    Ik ben een vrouw en woon in Brasschaat (België) en mijn beroep is kassierster.
    Ik ben geboren op 01/07/1988 en ben nu dus 35 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: lezen, muziek, games, katten.


    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    De wereld van Mia
    Allerlei dingen minstens 1 keer per week.
    12-02-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bully
    Wat
    Het is een spel, oorspronkelijk enkel voor de Playstation, van Rockstar games. Je speelt in third- person perspectief, als "Jimmy Hopkins.

    Het verhaal
    Jimmy wordt door zijn moeder en pluspapa ingeschreven in de school "Bullworth acadamy", in het stadje BullWorth. Het is een school vol met pestkoppen, en er zijn verschillende groepen. Jimmy wilt vrede brengen op school. Dit kan hij verkrijgen door opdrachten te doen voor een bepaalde groep. elke keer als hij een groep voor zich heeft gewonnen, kom je in een nieuw hoofdstuk terecht. Het spel heeft ook zijmissies en echte lessen in een klas, die je eventueel kunt doen. Als je de klassen overslaat, krijg je de leraren en agenten in de andere steden, achter je aan tijdens je opdrachten, wat de opdrachten soms wel onmogelijk maakt.

    Mijn ervaringen
    Ik ben niet zo goed in dit soort spellen, maar na verschillende YouTube filmpjes te bekijken, wou ik dit spel toch proberen. Ik had wel problemen met de knoppen, ik vond ze niet altijd handig ingesteld. Door de grote verscheidenheid aan opdrachten, was het spel enorm leuk. Ik heb gefietst, ge gocart, gebokst, ... De klassen, waaronder geografie, waren niet altijd evident. Ik heb dus ook gespiekt, en niet alle klassen uitgespeeld.
    De verhaallijn zat erg leuk in elkaar, sommige missies moet je niet doen om verder te geraken met het verhaal. Die missies zijn meestal erg stresserend. Al heb ik uiteindelijk slechts 2 missies niet gedaan.
    In één woord, een tof spel, vooral voor iemand die eens even de bully wilt zijn, in het virtuele bestaan.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Archief per maand
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016

    Gastenboek
  • Cathy
  • Geweldig!!
  • Fijn weekend

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs