Mijn paradijs

Inhoud blog
  • Koekjes met een chocoladespiraal
  • Puur Deluxe van Dana Winner
  • Soezen met mokkachocolademousse
  • Game - Stray Souls - Stolen memories
  • Bully

    Over mijzelf
    Ik ben Mia, en gebruik soms ook wel de schuilnaam DaW.
    Ik ben een vrouw en woon in Brasschaat (België) en mijn beroep is kassierster.
    Ik ben geboren op 01/07/1988 en ben nu dus 35 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: lezen, muziek, games, katten.


    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    De wereld van Mia
    Allerlei dingen minstens 1 keer per week.
    02-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boekenserie


    Ongeveer een tweetal jaar geleden, kreeg ik van Standaard boekhandel, een boek cadeau, namelijk "de test". Het begin van een trilogie geschreven door Joelle Charbonneau. Ik las het bijna in één adem uit.
    Het was toen bijna mijn verjaardag, maar ik kon niet wachten op nummer 2, waardoor ik nummer 2 nu dubbel heb, mijn broer gaf namelijk nummer 2 en 3 cadeau.
    Als ik het me goed herinner heb ik boek 2 in 1 keer uitgelezen. Het leest dus echt als een trein. Ondanks alle doden en al het geweld, vond ik het de max.
    Het gaat over Cia Vale, die als uitverkorenen van haar kolonie, mee mag doen met de Test. Ze dacht daarmee gelukkig te zijn, maar het draait uit op een nachtmerrie. Zal ze dit overleven, en hoe gaat ze met haar opleiding om. Maakt ze nieuwe vrienden, kan ze die wel vertrouwen?
    Te koop op bol.com voor 12.5 per boek.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Archief per maand
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016

    Gastenboek
  • Cathy
  • Geweldig!!
  • Fijn weekend

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs