Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Welkom op mijn blog !!!! Een lach en een traan !!!!! Wens jullie een zeer fijne dag
Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

  Image and video hosting by TinyPic

     Image and video hosting by TinyPic
        Klik hier voor een kaarsje  branden

Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Foto
Foto

  Image and video hosting by TinyPic

  Image and video hosting by TinyPic
Foto
Inhoud blog
  • Even eens iets van me laten horen
  • Dit vond ik mooi
  • Voor al mijn trouwe blogmaatjes
  • Dag blogmaatjes
  • Vrijdag laatste dag van de week

      Image and video hosting by TinyPic
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

      Image and video hosting by TinyPic


      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic
    Hier klikken zo bij Maskyno
        


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic 
    Hier klikken zo bij Brigitta


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic
    Hier klikken zo bij Diana


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic 
    Hier klikken kom je bij Mariska


      Image and video hosting by TinyPic

    Image Hosted by ImageShack.us
    Hier klikken zo bij Monique


      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto
    Foto
            Image and video hosting by TinyPic

                  Hier klikken om een kaarsje
                             aan te steken 
             
    Een lach en een traan

    Image and video hosting by TinyPic
    Image and video hosting by TinyPic
    16-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een zeer fijne dinsdag allemaal

    lieve Caroline
    ik heb even iets klein gemaakt
    met je nieuw hondje
    ik vond dat je deze foto tovh even heb verdiend
    en ik hoop dat allens een beetje mee zet
    met je kleine kapoen
    ik wou er even mee verrassing geven
    ik vind het een heel schattig diertje
    de maan was ik weer even vergeten caroline
    maar kom wel terug

    verder wil ik aan alle bloggen jullie een zeer fijne dinsdag wensen
    en hopelijk blijf hier de zon nog een paar dagen schijnen

    even ben ik weer veel vergeten het lukt me weer niet om een plaatje te laten bewegen die ik heb gemaakt

    groetjes
    marleen en caroline

    16-03-2009 om 00:00 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    13-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo iedereen ja het is weer vrijdag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik ben blij met de mensen om mij heen
    blij met de warmte die ik ontvang
    Zonder hen ben ik niet zo alleen
    en voel ik mij ook zeker niet bang 


    Het ontwikkelen van mijzelf
    dat doe ik echt niet alleen
    het werken aan mijzelf
    daar helpen jullie mij doorheen 


    Weten jullie wel hoe belangrijk jullie zijn
    ook al is het maar met schrijven
    Jullie bezorgen mij liefde en dat is fijn
    en dat is met geen pen te beschrijven


    Een fijne vrijdag en een prettig weekend gewenst
    Lieve groetjes en knuffs Marleen en Caroline

    13-03-2009 om 20:09 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    12-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hallo lieve bloggen vrienden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Lieve Bloggen allemaal
    Zoals jullie misschien niet wisten was ik hier een weekje niet geweest
    Door de zware griep die ik gehad
    Lieve damens ik Marleen ben er weer even bij komen zitten

    Ik wil jullie dan ook even zeggen
    Dat ik Caroline zeer dankbaar ben dat ze bij iedereen zo goed als ze kon
    een berichtje na te laten en mij een beetje op de hoogte heeft gehouden
    Zo lieve Caroline wil ik jou ook even eens in de bloemetjes zetten
    Zo zie je maar dat ik op jou zo kan rekenen
    Dank je wel lieve Caroline dat je allens een beetje in het oog houd

    Ook wil ik aan alle bloggen zeggen dank je wel om zo trouw bij ons langs te komen
    En voor die nog een mooie Award hebben mee gegeven
    ik zal ze zeker zo vlug ik kan ze plaatsen
    Ik geeg jullie allemaal al een dikke knuffel mee
    en nog een zeer fijne dondardag

    vele groetjes marleen

    12-03-2009 om 14:18 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    05-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een tijd geleden maar niet vegeten


    Soms....

    (‘’♥’’) Soms heb je het even nodig
    (‘’♥’’) dat iemand op je let
    (‘’♥’’) en dat je af en toe eens
    (‘’♥’’) in het zonnetje word gezet.

    (‘’♥’’) Soms overheerst het zwarte
    (‘’♥’’) meer dan het mooie wit
    (‘’♥’’) en ben jij het die daar
    (‘’♥’’) in die donkere kilte zit

    (‘’♥’’) Soms ligt er een traan steeds
    (‘’♥’’) als een parel op je wang
    (‘’♥’’) zie je in de spiegel hoe je
    (‘’♥’’) je gezicht met triestheid behang

    (‘’♥’’) Soms krijg je al weken
    (‘’♥’’) alles niet echt meer op een lijn
    (‘’♥’’) en hoe je het ook probeert
    (‘’♥’’) overheersen steeds verdriet en pijn

    (‘’♥’’) Dan ben je blij dat je vrienden hebt
    (‘’♥’’) die er voor je zijn en extra op je let
    (‘’♥’’) en je leven vriendschappelijk komen kleuren
    (‘’♥’’) en zorgen dat je af en toe .......

    (‘’♥’’) Eens in het zonnetje word gezet

    05-03-2009 om 00:00 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hallo vrienden bloggen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Als ik aan jou denk...

    Denk ik aan leuke dingen.
    Niet aan rozen die verwelken,
    maar aan vogeltjes die zingen.
    Aan bloemetjes die bloeien
    en lammetjes die vrolijk springen.
    En zo zijn er nog zo’n honderd dingen,
    honderd woorden en honderd zinnen.
    Jiij bent romantisch, stoer en toch lief.
    En dat maakt jou mijn hartendief.

    02-03-2009 om 22:08 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    01-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog eens even zien of het lukt
    Image Hosted by ImageShack.us
    Ik wil jullie voor morgen maandag al een zeer fijne dag mee geven zeer vele groetjes marleen en ook van caroline

    01-03-2009 om 22:32 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)



      Image and video hosting by TinyPic

    Marleen en mijn vriendin Caroline !!!!

      Image and video hosting by TinyPic

    Foto


      Image and video hosting by TinyPic

    Foto


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

        Image and video hosting by TinyPic
         Klik hier voor een kaarsje branden

      Image and video hosting by TinyPic

    Foto


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



      Image and video hosting by TinyPic


      Image and video hosting by TinyPic

      Welkom bij De Vrolijke Bloggers
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • boomer
  • caroline
  • marleen
  • kelsey
  • animatietrotje
  • snoopyke
  • krikie
  • roosje
  • tinneke2

    Mijn favorieten
  • zientje en rea
  • kathleen
  • jef44
  • jose
  • patty en freddy
  • jaen pierre
  • ria
  • aarina
  • allinforu,rudy en solange
  • leona

    Mijn favorieten
  • Karina_de_bryn1
  • Mieke
  • Elisabeth1959
  • Wiely
  • Eliane
  • sven en greetje
  • inanna

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    We zijn de 17de week van 2024
    Laatste commentaren
  • Lieve midweekgroetjes (Nikki)
        op Even eens iets van me laten horen
  • Lieve groetjes (annelien)
        op Even eens iets van me laten horen
  • Nog eens komen zien (annelien)
        op Dit vond ik mooi
  • Hallo blogvrienden (annelien)
        op Even eens iets van me laten horen
  • Bezoek (annelien)
        op Dit vond ik mooi
  • Archief per maand
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 09-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009

    Image and video hosting by TinyPic
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    wskstapperke
    www.bloggen.be/wskstap
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    freelance
    www.bloggen.be/freelan
    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Categorieën

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image Hosted by ImageShack.us

    Foto

       Image and video hosting by TinyPic
            Hier klikken om een kaarsje
                       aan te steken   

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs