Foto
Over mijzelf
Ik ben De Rouck Dave
Ik ben een man en woon in Steenokkerzeel (Belgie) en mijn beroep is Brood en Banketbakker.
Ik ben geboren op 26/02/1977 en ben nu dus 47 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen natuurlijk,mtb,fitness en van het leven zoveel mogelijk genieten met vrouw en kinderen.
mijn favoriete runsites zijn;runnersweb.be en joggings.be mijn favoriete runningstores zijn; runningmate/kampenhout r
Inhoud blog
  • elewijtse halve
  • huldenberg,lentejogging
  • nekkerloop meise
  • felix sohieloop hoeilaart
  • kwb tildonkse stratenloop
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Lopen...een feest!
    beleef mijn loopavonturen mee
    08-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat is er aan de hand?
    Voorbije week heb ik maar twee looptrainingen met de club gelopen en éénmaal met de mtb gaan rijden met mijn vroegere muddy.
    Ik weet niet wat er zich afspeeld in mij maar na mijn wedstrijd in Machelen,die al van eind juni dateerd willen de benen niet goed meer mee.Ik heb intussen tijd wel twee weken in Frankrijk gezeten,maar het was niet dat ik daar niets gedaan heb want de loopschoenen die mochten mee op vakantie.
    Daar heb ik dan toch op die veertien dagen zes keer gaan lopen om toch een dertigtal km's per week bijeen te lopen dat ik niet teveel van de conditie zou verliezen bij mijn terugkomst uit vakantie.
    Na mijn vakantie ben ik de eerst volgende training met de club mee gaan lopen en toen voelde ik al dat de benen niet op de afspraak waren.
    Berg op kom ik mijn eigen tegen en de tempo versnellingen die laten ook de wensen over,laat staan op een 4'20''tempo een tijdje door te gaan.
    Ik heb in die week toch een 48km gelopen waarvan een 5km wedstrijd in Baal om toch eens te checken of ik nog wat power had of niet,ik moet zeggen dat ik over deze wedstrijd toch tevreden was na mijn 20'16'' eindtijd,deze tijd had ik ervoor nooit gelopen.
    Gisteren (zo07/08 red.)was er de 9ste manche van het scott2run criterium in Kortenberg,dus de benen moesten en zouden paraat zijn(dat dacht ik toch).
    Enkele collega lopers hadden er mij nu wel op gewezen dat het parcours niet van de poes was en toch enkele hoogtemeters inbergrepen waren.
    Deze omlopen zijn nu niet mijn tereinen waar ik supertijden op loop maar ik doe ze wel graag en het is niet dat ik er serieus op tekort schiet tegenover de lopers waarmee ik op wedstrijden ongeveer dezelfde tijden loop.
    Maar dat viel dik tegen,de omloop was prachtig maar 1:00:45 als eindtijd op een heuvelachtig parcours van 12.6km...dat laat serieus de wensen over.
    En als ik nu uitslag bekijk van deze wedstrijd en ik zie de tijden van de lopers die ongeveer hetzelfde tempo als ik lopen op wedstrijden,begin ik toch te denken dat er iets aan de hand is.
    Komende maandag(15/08 red.)staat de 10de manche op het programma,deze halve marathon wou ik twee maand geleden lopen in 1u35,maar hoe ik mij nu voel zal ik al blij zijn dat ik hem kan uitlopen.

    See yaah:wink:


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Foto

    Archief per maand
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011

    mijn persoonlijke records

    2500m-9'28''(vilvoorde) 5km-20'16''(baal) 10km-40'18''(mechelen) 12km-54'08''(vilvoorde) 10miles-1:16:36(antwerpen) 20km-1:42:44(brussel) halve marathon-1:34:36 (eindhoven)


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs