Inhoud blog
  • Heerlijk weer vandaag!
  • Dieronvriendelijke sleutelhanger
    Mijn kwispelstaartboekje
  • Groetjes van Bob,max,Chana,Gizmo,Insa
  • vriendelijk bezoekje aan deze zeer mooie blog
  • Hoi Darco
  • Leuk hé zo'n eigen blog !
  • Wie we hier hebben

    Het zou leuk zijn als je iets in mijn boekje zou schrijven!

    Darco' s favoriete forums
  • Forum voor Keeshondjes en Chihuahua's
  • My little one
  • Woefertjesforum
  • Dobermann Passion
  • Chihuahuaforum
  • Chilovers
  • Sites bezocht door Darco
  • Startpagina weblogs
  • Pets
  • Dobermann Passion
  • Asieldieren
  • Archief per maand
  • 06-2008

    "Neen" tegen dierenmishandeling!

    Foto
    Foto
    Foto
    Darco's place

    16-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hier ben ik nog eens
    Ik vind het wel leuk om in de kijker te staan!





    16-06-2008 om 15:50 geschreven door Darco  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mamie is ziek
    Vandaag hebben we niet zoveel kunnen doen want mamie is ziek. Eigenlijk is ze al een paar dagen ziek. Vorige vrijdag had ze al een dagje verlof genomen en ze hoopte dat het in het weekend wel zou over gaan.
    Ze heeft hoofdpijn, koorts en is verkouden. Vandaag is ze dan toch maar naar de dokter geweest. Ze moet de hele week thuisblijven en rusten. Ze heeft sinusitus en op het einde van de week moet ze een foto laten maken van haar sinussen om te kijken of er niets mis mee is want ze heeft er de laatste tijd wel vaker last van.
    Nu mag ik lekker bij haar in de zetel liggen onder het fleecedeken...

    16-06-2008 om 15:44 geschreven door Darco  


    15-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele foto's
    Wat foto's van de andere dieren bij ons:






    15-06-2008 om 08:35 geschreven door Darco  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goedemorgen!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben vandaag al vroeg uit mijn bedje. Na mijn ontbijt was ik al helemaal klaar om buiten te gaan spelen en dan begint het hier weer te regenen.
    Dat is echt balen...
    Ik kan niet wachten tot dat de zomer echt begint! Ik wens iedereen een fijne zondag.

    15-06-2008 om 08:26 geschreven door Darco  


    14-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jaarlijkse controle
    Gisteren ben ik bij de dierenarts op jaarlijkse controle moeten komen en voor mijn vaccinatie. Van het spuitje heb ik gelukkig niets gevoeld. Maar ik zou een beetje op mijn eten moeten gaan letten want ik ben op een jaar 1 kilo bijgekomen.
    Ik word veel te hard verwend door de ouders van mijn baasjes.

    14-06-2008 om 15:49 geschreven door Darco  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mij eventjes voorstellen!
    Ik ben Darco, een lieve en soms ondeugende Chihuahua. Ik durf wel eens kattekwaad uit te halen. Ik ben geboren op 5 december 2006. Ik heb nog een hele hoop broertjes en zusjes:
    - 1 grote zus (Dobermann)
    - 1 middelgrote zus (Cavalier King Charles)
    - 1 zus (Wiske, onze kaketoe)
    - 2 broertjes (een witte en een zwarte kater)
    - nog 5 andere broertjes (allemaal cavia's)
    - nog 1 broer (Chuck, hij is een baardagaam, een reptiel)

    14-06-2008 om 15:38 geschreven door Darco  




    E-mail Darco

    Als je Darco graag een persoonlijk berichtje wil sturen.


    Foto

    Darco is mijn beste maatje


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    celebritynews
    www.bloggen.be/celebri

  • Foto

    Dit kaarsje brandt voor iedereen die steun nodig heeft.


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs