alles wat mijn lief is
Inhoud blog
  • ik
  • mijn moeder
  • liefde
  • rood
  • moeder

    Startpagina !



    wat gezellig dat je even een kijkje bij mijn komt nemen .DANRON

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    aantwaarrepe
    www.bloggen.be/aantwaa

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Foto

    Laatste commentaren
  • groetjes (Lydia)
        op mijn moeder
  • prachtige blog (Peter Eeckhout)
        op ik
  • 9585913 (QkpPfgTaYlSYS)
        op ik
  • 6457702 (FsBJeaeZiDEzO)
        op ik
  • amai! (Hanne)
        op moeder



  • liefie
    03-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Image Hosted by ImageShack.us

    03-03-2006, 21:54 geschreven door danron  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (9 Stemmen)
    12-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn moeder
    missen

    dit bericht is speciaal voor mijn moeder waar ik veel te vroeg afscheid van heb moeten nemen ,,,ik kan niet meer  met haar praten,lachen en huilen ze is over de regenboogbrug gegaan.Maar in mijn hart zal mijn moeder altijd voortleven ,geen dag gaat er voorbij dat ik niet aan haar denk,verdriet om het verlies van een moeder  word nog maar al te vaak niet serieus genomen,maar een ieder die dit verdriet met zich mee draagt zal mijn pijn en verdriet begrijpen.                    

     
    danron

    12-02-2006, 02:45 geschreven door danron  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (9 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liefde
                                                 Hou mij vast

    Hou mij vast
    Hou mij,hou mij stevig vast
    Dicht tegen je aan
    Heel dicht tegen jou
    Hou mij vast

    Hou mij eventjes nog vast
    Tegen je lijf
    Dicht tegen je aan
    Dan geef jij mij
    Heel veel kracht 
                                                                                                                                                      

    12-02-2006, 02:20 geschreven door danron  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    06-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rood
                                                             rood is mijn lievelings kleur

    animated gifsanimated gifs

    06-02-2006, 21:10 geschreven door danron  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moeder

     
    Dit is de moeilijkste taak van ons vrouwen
    Blijde te zijn
    Al onze dagen ,in rustig vertrouwen
    Blijde te zijn
    Of we de dingen soms anders ons wensen
    Of we teleurgesteld zijn in de mensen
    Dat is de taak van de moeders in 't leven
    Iedere moeder die dat heeft getracht
    Die heeft iets goed in de wereld volbracht
     
    Was moeder mooi? Kon ze zwemmen?Chaufferen?
    Was zij geleerd?
    Heeft moeder altijd het huis en de kleren keurig beheerd?
    Dat zullen later de kinderen niet weten
    Maar wat ze nooit in hun leven vergeten
    Is dat hun moeder zo vriendelijk lachte
    Als zij hun thuis bij de tafel wachtte
    Ieder die dat aan haar kinderen geeft
    Heeft niet voor niets in de wereld geleefd
     
    Allicht zal het leven in latere jaren
    Moeite en strijd, droefheid en rouw onze kinderen niet sparen
    Maar wat altijd in hun herinnering zal leven
    Dat is de blijdschap die de moeders hun geven
    Blijde te zijn ook al daagt er geen morgen.
    Iedere moeder die dat heeft verstaan
    Die heeft iets groots in de wereld gedaan.
                     danron

    06-02-2006, 00:00 geschreven door danron  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (15 Stemmen)
    Archief per maand
  • 03-2006
  • 02-2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto


     


    Inhoud blog
  • ik
  • mijn moeder
  • liefde
  • rood
  • moeder

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Mijn favorieten
  • Bloggen.be

  • Zoeken in blog


    Mijn favorieten
  • Bloggen.be
  • brand een kaarsje

  • Inhoud blog
  • ik
  • mijn moeder
  • liefde
  • rood
  • moeder


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs