Inhoud blog
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Letters in steen, een passie!

    09-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mijn naam is Danny Delplace, ik ben geboren op 6 maart 1968. Sedert 1999 ben ik tewerkgesteld bij de Commonwealth War Graves Commission te Ieper. Eerst als letterkapper maar door de vele werkverplaatsingen die dit met zich meebracht werk ik sedert 2006 als smid bij dezelfde werkgever. De liefde voor het letterkappen bleef echter. Na de cursus “steenbeeldhouwen beginners” en “steenbeeldhouwen gevorderden” gevolgd te hebben in 2000 & 2001 bij Syntra West te Brugge schreef ik mij in voor de cursussen letterbeeldhouwen bij Christof Anijs en Pieter Boudens (in 2007 & 2008). In 2009 volgde ik de cursus kalligrafie verzorgd door Joke Boudens en Lieve Cornil. Vanaf oktober volg ik les in Syntra West te Brugge om me te perfectioneren in de Romeinse kapitaal, de basis van alle letters.

    Sedert 1 juli 2009 oefen ik het ambacht van letterkappen uit in zelfstandig bijberoep.
    Zo wordt mijn passie toch nog een deel mijn beroep!

    Voor wat kunt u bij mij terecht?

    1. Renovatie grafzerken
    - opnieuw ingraveren van opschriften & inkleuren
    - opfrissen en zandstralen grafzerk
    2. Eigen creaties
    Geboortestenen, spreuken, naamborden, keien.... uw idee of ontwerp wordt omgevormd tot een eigen unieke creatie, afhankelijk van het haalbare. U mag ook uw eigen steen meebrengen indien u dit wenst.

    Geschenktip: woorden cadeau doen op een steen, een originele & blijvende attentie!

    Meer info: Danny Delplace, Kasteelweg 23, 8908 Vlamertinge
    www.dannydelplace.be, 057/36 06 44 (na 17 uur), 0499/74 15 03, danny.delplace@telenet.be

    09-09-2009 om 14:07 geschreven door steenkapper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (10 Stemmen)


    Archief per week
  • 07/09-13/09 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Over mijzelf
    Ik ben Danny Delplace
    Ik ben een man en woon in Vlamertinge () en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 06/03/1968 en ben nu dus 56 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs