Onderweg naar de Noordkaap
Inhoud blog
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    13-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Donderdag 13 juni: als dat maar geen problemen worden!
    Van Skelleftea naar Sikford, 128 km in lijn.  Het was bijna 1 rechte lijn, veel lange rechte stukken, bijna helemaal alleen onderweg maar goed te doen.  Eindelijk nog eens een redelijk tempo kunnen ontwikkelen over een lichtglooiend parcours, redelijk fatsoenlijke wegen, minder wind en een aangename temperatuur.  Nu hebben mijn beenspieren wat kunnen recupereren en de volgede 3 ritten zullen ongeveer van hetzelfe kaliber zijn zodat ik de laatste week met wat reserve kan aanvatten.
    Als ik hier zo rondfiets merk ik dat wij in ons Belgenlandje toch echte gelukzakken zijn.  4 seizoenen, alles dichtbij, verschillende supermarkten per dorp, sportfaciliteiten dichtbij huis, noem maar op.  Hier is het wel wat anders!  En toch zijn ook zij gelukkig, gewoon een kwestie van aanpassen.  Tijdens de zomer genieten zij met volle teugen van de lange dagen en in  de winter passen zij hun activiteiten aan.  Sneeuwscooter op en genieten van het mooie landschap. Gaan langlaufen, skiën, ...
    Ik ga vanaf morgen terug genieten van de zon.  Het wordt hier volop zomer. 







    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    15-06-2019
    het thuisfront

    Hey Danny,

    fijn dat de zomer begonnen is, hopelijk heb je volgende week de wind in 't gat. Ge gaat nog serieus moeten remmen of ge gaat te vroeg op de

    Noordkaap zijn. Volgens mij moeten we wat bergop gaan trainen anders gaat ge ons allemaal eraf rijden. Pfff... Vanmorgen was het hier

    regen tot 10 uur. Volgens mij gaan er niet veel naar Tilf zijn. Afwachten tot morgen dan hoor ik het wel. Vandaag was het hier in Balen

    open garagedag, zo geraakt ge van uwen brol vanaf en kunt ge uw schoonmoeder proberen te verkopen. ( grapje !! ) Ik heb gehoord dat het

    de volgende dagen hier ook goed weer gaat worden tot woensdag. Allez dan trekken we er nog een keertje op uit. Tot de volgende keer en

    benieuwd naar je verhalen doe ik je veel groetjes!! Het beste en hou het veilig !!! Jan



    15-06-2019, 17:46 geschreven door Jan
    Archief per week
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs