Zoeken in blog

forum

Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum

Rondvraag / Poll
Bent u zelf ook een minnaar of minnares?
Ja, ik ben een minnaar
Ja, ik ben een minnares
Nee, ik ben een gehuwde man
Nee, ik ben een gehuwde vrouw
Nee, ik ben een alleenstaande man
Nee, ik ben een alleenstaande vrouw
Nee maar ik heb minstens 1 relatie als minnaar achter de rug
Nee maar ik heb minstens 1 relatie als minnares achter de rug
.
Bekijk resultaat

Rondvraag / Poll
Hoelang volg jij deze blog al?
Nog maar pas
Al enkele weken
Al enkele maanden
Minstens een jaar
Minstens twee jaar
Van in het begin
.
Bekijk resultaat

Rondvraag / Poll
Bezoek jij af en toe een sauna met jouw minnaar of minnares?
Ja, zowel publiek als privé
Ja, maar alleen maar een privésauna
Nee, nog nooit gedaan
Nee, ik durf dat niet
.
Bekijk resultaat

Dagboek van een minnaar (deel 2)

Wat begon met een onschuldig mailtje, wordt een intense geheime relatie tussen twee gehuwde mensen, een relatie vol passie, sensualiteit, erotiek en seks die het leven van hem maar ook van haar helemaal op zijn kop zet.
12-02-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dikke miserie!
Ik zou nu het liefst voor een tijdje willen verdwijnen omdat ik me 'persona non grata' voel in mijn eigen huis.
Na mijn biecht van gisterenochtend is er van enige opluchting totaal geen sprake, integendeel. Ik voel me rotslecht, niet zozeer omwille van het leed dat ik mezelf aandoe maar omwille van hetgeen ik Els, mijn kinderen en mijn familie aandoe. Ik had nooit verwacht dat de impact zó erg zou worden en we zijn nog maar pas begonnen.
Ik probeer me sterk te houden maar ik merk nu al dat dit veel moeilijker is en gaat worden dan ik dacht. Ik weet dat ik hier door moet maar ik heb mijn twijfels of ik dit wel ga kunnen volhouden. Het voelt aan als een ongelijke strijd tussen mij en de rest van de wereld.
Ik begrijp nu pas wat Sindy de voorbije dagen heeft moeten doorstaan. Wat een bewondering heb ik voor haar!
Els heeft nu al duidelijk laten verstaan dat er zal moeten gekozen worden en ik vrees dat ze van dit standpunt niet meer zal afwijken.
Dikke miserie dus!




Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail
URL
Titel *
Reactie *
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (10)

13-02-2011
keuze gemaakt
Beste Ron
jullie verhaal kon het mijne zijn zoveel gelijklopende dingen én plaatsen !
Ook bij ons is het na jarenlang een geheime relatie te hebben uitgekomen. Beiden hebben we het opgebiecht aan onze partners en nee ook wij voelden ons niet opgelucht. Door omstandigheden kon ik toen niet weg thuis maar ik had wel duidelijk gemaakt aan mijn man dat de relatie over was. Mijn vriend wou dat ik onmiddellijk vertrok maar zelf heeft hij dat ook niet gedaan. We bleven samen en na 2 jaar ben ik toen toch alleen gaan wonen met mijn 3 kinderen en toen plots besefte mijn vriend dat hij het allemaal verkeerd had ingeschat en wou hij thuis blijven. Hij heeft hemel en aarde verzet om mij thuis te doen weggaan heeft vrienden, collega's aangesproken om me te overtuigen. Toen ik eenmaal alleen woonde bleef hij mijn minnaar maar ik moest geduld hebben.....
Zijn vrouw is er tot 5 maal toe achter gekomen, ik heb haar zelfs aan de lijn gehad en uiteindelijk viert daar de hoge schijn hoog tij. Nog steeds heeft hij contact met mij .
Jij mag best trots zijn Ron dat je Sindy nu niet in de steek laat. Hoeveel pijn jij en Els en Sindy en Eric nu hebben je hebt een keuze gemaakt en je neemt de consequencties. Miin vriend was daar te laf voor .

13-02-2011 om 12:07 geschreven door miss snow


Graag zien
Ron, ik hoop dat Els kan begrijpen en geloven dat je haar nog steeds graag ziet. Dat zou toch een troost kunnen zijn. De ene liefde hoeft echt niet voorbij te zijn om een andere liefde te ontmoeten. De mens is zo geschapen.
De meeste mensen willen echter 'de enige ware' zijn en blijven in het leven van de geliefde. Maar van nature uit is dit heel dikwijls niet zo. Kijk maar om je heen. Hoeveel verdriet is er door dit 'misverstand'?
Ik begrijp heel goed Ron hoe je in deze situatie verzeild bent geraakt. Els kon niet aan al je verlangens voldoen. Sindy kwam in je leven, het voelde en voelt als een geschenk uit de hemel. Een mens kan daar niet aan weerstaan. Ook ik kon dat niet toen ik mijn vriend ontmoette. Ik kon er gelukkig wel over praten met mijn man. Hij gunde me mijn nieuw geluk. Door zijn begrip zijn we nog altijd samen. Ik weet heel goed dat dit uitzonderlijk is.

Ron en Sindy, stel het zo goed mogelijk! Ik hoop dat jullie toch wat begrip en steun mogen ervaren van de mensen rondom jullie.

13-02-2011 om 02:01 geschreven door Ria


12-02-2011
geluk
"je kan je geluk niet bouwen op het ongeluk van iemand anders"

Een zin van Suzy die ik graag in een erg groot lettertype zou zetten :-)
Draag zorg voor elkaar en hou het zo vreedzaam mogelijk!

12-02-2011 om 22:49 geschreven door Jaak


@ Ron en Sindy
Ik moet door werkomstandigheden af en toe een tijdje naar het buitenland en heb de blog dus niet gevolgd.
Amai, wat een verandering in situatie in één week! Ik sta er perplex van!.

Jaak, jij hebt gelijk om jouw situatie polyamoureus op te lossen , maar begrijp, niet iedereen kan dat. Het is een moeilijke evenwichtsoefening en veel mensen zijn veel eerder gebaat bij een duidelijke monogamie.

Een seriele monogamie is daardoor ook de meest frequente vorm van relatie de dag van vandaag.

Ron en Sindy,

waarschijnlijk is het , voor jullie partners, een grote opluchting dat ze het ' eindelijk' weten. Dat was voor mij toch zo, ineens vallen alle puzzelstukken op hun plaats. De dag dat ik wist dat mijn grote liefde mij bedroog, was dit erger voor hem dan voor mij, echt waar!

Nu is het aan hen of ze met het bedrog van jullie verder willen of kunnen leven. Indien niet, zal je dit nu ook van hen moeten aanvaarden.
De bal ligt nu in hun kamp.
En onthoudt, zij zijn waarschijnlijk ook geen zwakkelingen, hé!
in alle geval hebben ze nu de kans om over hun verdriet heen te raken en iemand te zoeken die echt van hen houdt, hun leven te hermaken.
Het ergste voor hen blijft het jarenlange bedrog... dat is een zware noot om te kraken en zal zeker voor de eerste jaren hun zelfvertrouwen enorm aantasten, bedenk maar eens het omgekeerde scenario...

Ik herhaal, je kan je geluk niet bouwen op het ongeluk van iemand anders.
Zorg er dus voor dat jullie respectievelijke partners het zo goed mogelijk hebben.

veel liefs van Suzy
X

12-02-2011 om 20:02 geschreven door Suzy


keuze geven
Als mijn man mocht opbiechten dat hij er al 5 jaar een intense relatie met iemand anders op nahoudt, ik weet zelfs niet of ik hem nog de keuze zou kunnen geven. Ik denk dat voor mij alles kapot zou zijn en alle vertrouwen onherstelbaar beschadigd.
Dus de keuze geven is al één ding maar dan nog aanvaarden dat je man blijft verder doen met zijn minnares, vind ik wel een beetje veel verwacht. Ik had dit van Els dan ook niet verwacht, lijkt me normaal.
De evolutie van de situatie hangt eigenlijk puur van jullie af, niet van de partners.

12-02-2011 om 18:24 geschreven door Sheila


medelijden
'Medelijden' is geen goede basis om bij iemand te blijven, dat houdt je uiteindelijk niet vol. Els kon jou niet bieden wat je kennelijk nodig had.
't Is eeuwig jammer dat geen van allen eerder die moed heeft getoond om te praten, uit te zoeken wat er werkelijk nog was of niet. Maar zodra je in een verhouding zit, is dat uitgesloten, kun je zaken niet meer helder beoordelen. Uit elkaar gaan doet hoe dan ook pijn. Daar bovenop merken dat je bedrogen bent en dat de ander eigenlijk zo snel mogelijk weg wil om met een nieuwe partner een ander leven op te bouwen is heel erg zuur en voelt als diep verraad.
En toch denk ik -waarom weet ik niet- dat Els een bijzonder sterke vrouw is. Die -anders dan Eric- de werkelijkheid aanvaardt. Zij zal haar eigen weg kiezen, maar heeft nu vooral heel erg veel te verstouwen. Evenals de kinderen. Ze is niet de enige in de wereld die hier doorheen is gegaan. Ron, ik wens je moed. Vooral ook om vanaf nu, hoe moeilijk ook, eerlijk te blijven naar iedereen. Jij hebt een escape, namelijk Sindy. Die heeft Els niet.

12-02-2011 om 17:22 geschreven door Dyonne


Logisch
Hopelijk hou je het vol Ron ook omwille van Sindy en natuurlijk moet er gekozen worden dat was toch ook de bedoeling of niet soms Ron???
Je had toch al gekozen!

12-02-2011 om 16:57 geschreven door karla


@ Ingunn
Ik neem hier de vrijheid om te antwoorden op jouw reactie. Ron heeft heel duidelijk voor Sindy gekozen, dat weten wij reeds heel lang maar ik denk dat hij hier gewoon wil zeggen dat de bekentenis tov Els zwaarder is uitgevallen dan hij aanvankelijk dacht en dat er bijgevolg ook veel emoties zijn bijgekomen, wat uiteraard normaal is. Ron is ook maar een mens hé en zijn gevoelens hebben eveneens het ercht om zich te manifesteren. Hij weet dat hij veel mensen verdriet aandoet met deze keuze maar volgt de stem van zijn hart. Geef hem nu aub de tijd om dit alles te verwerken en om dan uiteindelijk zijn levenspad met Sindy te kunnen verderzetten. Dit is een oproep naar iedereen eigenlijk. Laten wij deze mensen (alle partijen) nu alles in alle rust en sereniteit verwerken. De teerlingen zijn geworpen, Ron en Sindy kan niet verweten worden dat ze voor elkaar gekozen hebben. Gevoelens zijn nu eenmaal gevoelens en ook dat moet je kunnen respecteren. Ik heb in ieder geval heel veel bewondering voor mensen die de moed kunnen opbrengen de stem van hun hart te volgen...

12-02-2011 om 16:07 geschreven door Luk


niet duidelijk
Ik kan het niet zo goed volgen, is het niet logisch dat je moet kiezen?
Ik bedoel je had toch voor Sindy gekozen?

12-02-2011 om 15:47 geschreven door Ingunn


niet duidelijk
Ik kan het niet zo goed volgen, is het niet logisch dat je moet kiezen?
Ik bedoel je had toch voor Sindy gekozen?

12-02-2011 om 15:42 geschreven door Ingunn




Welkom op het 2de deel van 'Dagboek van een minnaar'
Links
  • Dagboek van een minnaar (deel 1)
  • Dagboek van een minnaar (statistieken)

  • Inhoud blog
  • De storm is voorbij en de zon schijnt volop.
  • Het gaat goed met ons.
  • Vragen.
  • Gedaan met de twijfels, tijd voor klare taal.
  • Een proces van heel lange adem?
  • "Gewoon stoppen met die Sindy."
  • Niet veel veranderd de laatste dagen.
  • Els wil scheiden.
  • "Het komt allemaal wel goed tussen jou en Erik."
  • Niemand die ons zal geloven ...
  • Els haat Sindy.
  • Opnieuw een verrassing.
  • Het gaat iets beter met Els.
  • Niemand kan dit begrijpen.
  • Sindy's kinderen weten het.
  • Uitstel van executie.
  • Hartverscheurend.
  • Dag 3 van mijn nieuwe leven.
  • Dikke miserie!
  • Argwaan van Els.
  • De aandacht die ze verdient.
  • Het charmeoffensief gaat door.
  • Erik wil me niet meer spreken.
  • Resultaat gesprek helemaal anders dan verwacht.
  • Een gesprek met de psychologe.
  • Bang dat Sindy toch zal zwichten?
  • Hij weet alles.
  • Kussen wel maar géén seks.
  • Een onverwacht scenario.
  • Wachten, wachten en nog eens wachten ...
  • De bal is aan het rollen.
  • Ik ben er klaar voor.
  • Els wil het weten!
  • Een zuigplek.
  • De zandloper loopt langzaam leeg.
  • Midlifecrisis.
  • Een lastige tijd, die eindejaarsperiode.
  • Noodoproep aan Brien !!!
  • Mijn ideale toekomstige levenspartner.
  • Een zwarte piet.

    Archief per maand
  • 05-2016
  • 01-2012
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs