Inhoud blog
  • haar man
  • denken aan vroeger
  • wie ben ik
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    cyberrelatie
    liefde op het internet
    03-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.haar man
     

    Haar man weet dat ze een minaar heeft!
    Hij kon kiezen, een 'open' relatie of geen relatie. Zij wil echt meerdere mannen, ik kan haar geen ongelijk geven. Het is alsof ze mannelijke hersenen heeft ;-)
    Ze heeft nog maar 1 maal telefoonseks gehad, ze vond het maar niets. "Ik werd er niet geil van" zei ze.
    Jammer want dit vind ik nu net wel geil...

    Ik kijk er naar uit om nog eens met haar te chatten, misschien kan ik haar op andere gedachten brengen.

    03-08-2008 om 18:37 geschreven door solid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    01-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
     

    Ik heb iemand nieuw leren kennen op de chat!
    Ze is 24 jaar en heeft al 3 kindjes. Na een tijdje mocht ik haar al toevoegen op MSN, ze is heel spontaan.
    Ik kreeg ook al en foto, ik vind ze echt wel knap... mooie bruine lange haren, een lekker mollig lichaam.
    Zou dolgraag hier die foto publiceren zodat jullie kunnen meegenieten, maar dat zou niet fair zijn.
    Ze verwacht natuurlijk ook een foto van mij. Dit is natuurlijk een dilemma
    ---------------------
    Enkele jaren geleden stuurde ik eens mijn foto naar zo'n andere spontane meid die slechts enkele kilometer hier vandaan woont. Helaas had ze die afgeprint en aan haar vriendinnen getoond. Ze dacht echt dat ik haar liefje in de echte wereld zou worden! Ik kan natuurlijk altijd een valse foto doorsturen, maar als het dan binnenkort' klikt' dan moet ik het toch opbiechten. En zo slecht zie ik er niet uit dat ik een foto nodig heb van iemand anders.
    -------------------------

    Ze was altijd thuis! Haar man was altijd weg, hij is een hardwerkende zelfstandige ;-)
    Plotseling biecht ze me op dat ze al enkele maanden een minnaar heeft. 3 maal per week komt hij langs om haar verlangens te bevredigen!
    Ze hebben elkaar leren kennen op de chat

    Wordt vervolgt!

    01-08-2008 om 14:45 geschreven door solid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    21-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.denken aan vroeger
    Ik mis haar virtuele natte zoenen.
    Haar smsjes die me opwinden.
    Als ze zin had om klaar te komen, dan smste ze me.
    Ze had zo'n mooie stem! Haar orgasmes klonken als een opera.
    Het was zalig om samen klaar te komen aan de telefoon.
    Je was zo lief en heet.

    21-07-2008 om 07:06 geschreven door solid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wie ben ik

    Dag allemaal,

    ik ben 30 m. In het jaar 2000 heb ik iemand leren kennen die me kriebels in mn buik bezorgde.
    Ik kreeg haar gsmnummer via "teletekst", ze was op zoek naar iets erotisch.
    Ze was ongeveer 10 jaar ouder dan ik en was getrouwd en had een kindje.
    We waren echte cybergeliefden! Het klikte echt heel goed.
    SMSn, chatten, bellen. Ik kreeg er steeds rooie oortjes van. Nooit heb ik haar in het echt gezien. Veel hebben we een poging ondernomen om af te spreken, maar steeds was ik de schuldige waarom het niet doorging!
    Ik had namelijk ook een "echte" relatie, en eerlijk als ik ben kreeg het niet over mn hart om deze persoon ook "echt" te bedriegen.

    Helaas groeiden we ongewenst uit elkaar...jij had een nieuwe man en deze mocht het zeker niet te weten komen.

    Met deze blog wens ik mijn zoektocht naar een nieuwe cybergeliefde te delen met de hele wereld.

    20-07-2008 om 07:22 geschreven door solid  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs