Kroatische gerechten
Inhoud blog
  • Dobar tek, laat het smaken.
  • Recept Cevapcici
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    Hoe is jou ervaring met de
    De visgerechten zijn mijn grote favoriet
    Ik kies graag heerlijke vleesgerechten
    Typische gerechten uit Istrië
    Traditionele gerechten uit Dalmatia
    Schaaldieren en inktvisgerechten
    Gegrild vlees, met frietjes en verse salade
    Maak mij niet uit, ik laat me graag verrassen
    Ik ga de markt op, en stel alles zelf samen
    Bekijk resultaat

    Inhoud blog
  • Dobar tek, laat het smaken.
  • Recept Cevapcici
    Er zijn geen (recente) berichten meer...

    Klik op de pijl naar links voor het archief...
    Archief per week
  • 25/12-31/12 2006
  • 11/09-17/09 2006
    Foto
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Archief per jaar
  • 2006
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Laatste commentaren
  • Juga Dalmatia, tomatensoep uit Dalmatië (cleppie)
        op Dobar tek, laat het smaken.
  • Pita met chili (cleppie)
        op Dobar tek, laat het smaken.
  • Pita met spinazieblad, heerlijk (cleppie)
        op Dobar tek, laat het smaken.
  • Scallops and Pasta (cleppie)
        op Dobar tek, laat het smaken.
  • Cevapcici (cleppie)
        op Dobar tek, laat het smaken.
  • Surf ook eens naar http://www,kroatieclub.eu   en dobro dosli welcome by Croatia-club, cleppie
    Over mijzelf
    Ik ben Clemens, en gebruik soms ook wel de schuilnaam cleppie.
    Ik ben een man en woon in een dorp vlak aan de zee (Nederland/nog wel) en mijn beroep is Sport-sjop.
    Ik ben geboren op 00/00/0000 en ben nu dus 2024 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Muziek/kroatie-Slavonija/sport/formats schrijven/vissen/.
    Zivelji proost! en vergeet je paspoort niet.

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs