Welkom op mijn blog! Laat gerust een berichtje achter!
Inhoud blog
  • Nieuw blogje!!!!
  • Een suuupermooie trouwkaart!
  • Is tanteeeeee van Mathias!!!
  • Eindelijk terug!!
  • Hobbybeurs(je)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Welkom op mijn blog!

    08-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thanks for being there
    Goedemiddag,

    Deze keer heb ik een kaart gemaakt met een leuk zeteltje en een tof kroonluchtertje! Het was eventjes nadenken hoe ik het meisje op het zeteltje moest krijgen maar uiteindelijk is dit toch gelukt met de techniek "maskeren".
    Ik weet alleen nog niet of ik hem als valentijnskaart of als vriendschapskaart ga gebruiken.
    Wat denken jullie???

    Liefs Mie! :-)


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Annemie Dutoit
    Ik ben een vrouw en woon in () en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 19/05/1978 en ben nu dus 45 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: lekker creatief bezig zijn.
    Ik ben getrouwd met Luc en samen hebben we 2 supertoffe kids. Alle berichtjes en reacties worden met plezier gelezen!
    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Archief per maand
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011

    Blogs die ik leuk vind!
  • Natasja's Life
  • scrapcards and stuff
  • creatieve handjes
  • The Dutch Magnolia Chickies Challenge Blog
  • Scrapkaarten van Hennie & Semantha
  • Cards made by Chantal
  • hobby@janet
  • Nicole's stamp addiction
  • Pouwla's freubels
  • Leukgemaakt

    Mijn favorieten
  • Nellie's Scrap Kaarten

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    domeinen
    www.bloggen.be/domeine
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    waariskerlijne
    www.bloggen.be/waarisk
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    mario_philtjens
    www.bloggen.be/mario_p

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs