Inhoud blog
  • uitvinder van de Mustang GT500
  • Welkom
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    MUSTANG
    MUSTANG GT - 500 en de MUSTANG SHELBY GT- 500 '67
    08-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom

    Hey,
    Welkom op mijn blog
    Vele leute met het bekijken dervan , geniet van de sjieke foto's dak er later ga bijzetten van de Mustang cars .
    Als je reacties wil geven, ge moet het ni laten , doe gerust, dan weet ik al zeker da je ne ke zijt komen kijken hier.
    Tot later
    Grt
    Crashdummy Doran




    een voorsmaakje van de Mustang


    Dit is de SALEEN MUSTANG GT500 ROADWARRIOR



    You know this beaudefull car this is the MUSTANG SHELBY GT500 (ELEANOR)



    the backsite

    Dit is nog maar een voorsmaakje er komt nog wees door nog maar zeker van


    nice e zet maar reactie wi ge moe nie schit zijn

    08-09-2010 om 00:00 geschreven door CRASHDUMMY  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (21 Stemmen)


    Archief per week
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs