Welkom op het blog van Bijoux, Maggy, Noa, Lineke & Ginny
Mijn favorieten
  • Belgian Cavalier Club
  • Vlaamse Fokkerijcommissie van de K.M.S.H.
  • Website van mijn dierenarts, Marieke Mestdagh
  • Website AcuVet.Pro, Griet Leroy
  • Website Lovely Magnolia's Rockefeller Rocco
  • Blog van Vera, Colours of Wales
  • Website Courtland Cavaliers
  • Website From Alder-Court
  • Blog van Stella, het zusje van Maggy
  • Cavalier in nood
    Inhoud blog
  • Er zijn er 6 jarig vandaag...
  • Happy 5th birthday!!
  • Noa, No'tje, No'teke... lieve poppemie...
  • Lineke... mijn lieve meisje...
  • Hieperdepiep hoera!!! Er zijn er 6 jarig vandaag...
  • Afscheid van een heel dapper meiske...
  • Happy birthday mijn lieve Lineke...
  • Birthday boys & girls...
  • Hieperdepiep piep...
  • De beste wensen voor 2022!! en... Maggy is 9 jaar!!
  • Dankjewel...
  • Hieperdepiep hoera!!! Er zijn er 6 jarig vandaag...
  • Birthday girl... Lineke!!
  • Er zijn er... 6 jarig!!
  • Hieperdepiep hoera...
  • Een blij en triest blogje tegelijkertijd...
  • Hieperdepiep hoera!!!
  • Fijne vakantie...
  • 3 op een rijtje... de blenheimkes...
  • 3 op een rijtje...
  • Fijne moederdag...
  • Zomaar een fotoverzameling van Noa haar “pupjes”,...
  • Er is er eentje jarig...
  • Afscheid...
  • "Lentekriebeltjes" en "Genieten" ondanks Corona...
  • Draag zorg voor mekaar...
  • "A New Life..."
  • Friemel, Pipa, Ginny, Ona, Imke en Kobe 3 jaar!!
  • Noa 6 jaar & Ginny 3 jaar...
  • Happy birthday, Maggy!!
  • Fijne Kerstdagen en een gezond, gelukkig 2020!!
  • De laatste maand van 2019...
  • Nieuw bij "Mijn favorieten": "Cavalier in Nood"
  • Happy 14th birthday, Tashi!!!
  • Nagenieten van top momenten...
    Over mijzelf
    Ik ben Timmerman Els
    Ik ben een vrouw en woon in Knesselare () en mijn beroep is housemanager.
    Ik ben geboren op 16/11/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Mijn hobby = mijn passie... de Cavalier King Charles Spaniël.
    Maggy Colours of Wales geboren op 2 januari 2013
    Het eerste levensjaar van Maggy in een notendop.
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Courtland Playful Pauline geboren op 22 april 2016
    Het eerste levensjaar van "Lineke" in een notendop.
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Cavalier King Charles Spaniël
    “Lovely Magnolia's” Cavaliers
    Bijoux (R.I.P.) - Maggy Colours of Wales (R.I.P.) - Courtland Nobby Noa (R.I.P.) - Courtland Playful Pauline (R.I.P.) en Lovely Magnolia's Querida Ginny
    10-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fijne moederdag...
    Het zijn en blijven rare tijden... maar ik hoop dat iedere mama op de 1 of andere manier toch een fijne dag heeft... 
    al dan niet omringd door de kinderen...
    Er wacht vast wel een verrassing, kadootje, een bloemetje,... en die knuffel en zoen... 
    die geven we later x1000 wanneer het terug kan/mag...
    Ik wens alvast ons lieve, dappere mama een fijne moederdag toe... 

    Ook ons Noa'tje mag vandaag "moederdag" vieren want ook zij is een mama en wat voor eentje!! Ik ben en blijf zo trots op jou, mijn lieve meisje en op jouw 12 mooie "pupjes" waarvan er 1tje bij ons kon blijven... een schat van een meiske, ons Ginny... zij maakte ons roedeltje compleet, dankjewel daarvoor lieve Noa!!



    10-05-2020 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    01-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomaar een fotoverzameling van Noa haar “pupjes”,...
    "Between yesterday's mistakes & tomorrow's hope,
    there is a fantastic oppurtunity called:
    Today
    Live it! Love it!
    The day is yours!"

    ("Vrij vertaald: Tussen de fouten van gisteren en de hoop van morgen,
    ligt er een fantastische kans genaamd:
    Vandaag
    Leef! Hou ervan!
    De dag is van u!")



    01-05-2020 om 18:09 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    22-04-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Er is er eentje jarig...
    Diep beschaamd ben ik... enkele dagen terug dacht ik nog "binnenkort is ons Lineke jarig"... en nu was ik het vanmorgen toch wel vergeten zeker Rolling Eyes Ik heb het goed gemaakt hoor Wink maar ik was er toch wel even verlegen om!! 4 jaar is Lineke alweer... jammer genoeg geen foto's van haar nestgenootjes, je kan niet bij elk nestje bevoorrecht zijn de andere baasjes te kennen... de lieve snoet van ons Lineke te zien, maakt vast veel goed Smile Het zonnetje is van de partij, we gaan er samen met de andere meisjes een fijne dag van maken ondanks Corona die nog altijd ons leven bepaalt... gelukkig hebben de meisjes daar geen erg in en gaat hun leventje gewoon door! 
    Proficiat mijn lieve, lieve poppemie... een dikke knuffel, lekkers,... en jouw dag kan niet meer stuk!! 



    22-04-2020 om 11:56 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    18-04-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afscheid...
    "Gringo"... "a Christmas Story" van ruim 4 jaar terug (zie archief blog: 25-12-2015)...
    Gringo en Joy, 2 cavaliertjes die gedumpt werden in het asiel van Roeselare door scheiding van hun baasjes...
    "Zusje" Joy die een stuk jonger was dan Gringo vond al gauw een nieuwe thuis... Gringo niet... 
    Gringo had een rugzakje vol met allerlei kwaaltjes...
    Week na week ging voorbij en mijn grootste wens was dat Gringo voor Kerst opnieuw een liefdevol mandje had...
    Desnoods ging ik hem zelf adopteren!! Tot er plots nog een gezin als een blok viel voor Gringo... Patsy (die ook een cavaliertje had van bij Vera "Colours of Wales) en haar gezin namen Gringo voor 2 weken mee op proef, tenslotte moest het klikken met hun andere cavje Milo... Gringo werd omgedoopt tot "Ringostar" van "The Beatles" afgekort "Ringo"... Na de 2 weken was de adoptie een feit, Ringo werd met rugzakje en alles wat er nog bij kwam, opgenomen in het gezin... Zij hoopten van hem nog een mooi, liefdevol jaar te geven... 1 jaar werd 2 jaar en meer dan dat, ondertussen moesten ze afscheid nemen van Milo... Ringo bleef dapper volhouden tot het voor zijn hartje te zwaar werd deze week en Patsy hem uit liefde heeft laten gaan... zo dankbaar dat ze de lieverd nog zoveel mooie jaren heeft kunnen geven, ondanks alles... Dankjewel Patsy & gezin omdat jullie deze jongen nog een kans gaven op een beter leven, dankzij jullie liefdevolle en goede zorgen heeft Ringo nog een mooie tijd gehad... "Run free" lieve, mooie Ringo... ga maar naar je vriendje Milo toe... Voor altijd een plekje in mijn hartje... "Until we meet again"...



    18-04-2020 om 17:21 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    29-03-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Lentekriebeltjes" en "Genieten" ondanks Corona...
    Ont-moeten,

    "Vandaag was een moeilijke dag," zei Pooh.
    Er was een pauze.
    "Wil je erover praten? vroeg Knorretje.
    "Nee," zei Pooh na een tijdje.
    "Nee, ik denk niet dat ik dat wil."
    "Dat is ok," zei Knorretje en hij ging naast zijn vriend zitten.

    "Wat doe je nu?" vroeg Pooh.
    "Niets eigenlijk," zei Knorretje.
    "Maar ik weet wat moeilijke dagen zijn en ik wil daar meestal
    ook niet over praten, op zo'n moeilijke dag.
    "Maar weet je," vervolgde Knorretje, 
    "Moeilijke dagen zijn zoveel makkelijker wanneer je weet
    dat er iemand voor je is. En ik zal er altijd zijn voor jou, Pooh."

    En Pooh zat daar zomaar wat te zitten, zijn heel moeilijke dag
    door zijn hoofd te malen, terwijl stevige, betrouwbare Knorretje
    naast hem zat, te bengelen met zijn korte beentjes... 
    En Pooh bedacht dat zijn beste vriend overschot van gelijk had!

    Met heel veel liefdevolle gedachten voor iedereen die een moeilijke dag heeft.
    Hopelijk is er altijd een "Knorretje" in de buurt...

    Tekst van internet, auteur onbekend...
    maar te mooi om niet te delen... zeker nu in deze "moeilijke dagen"...






    29-03-2020 om 16:52 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    22-03-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Draag zorg voor mekaar...
    "Blijf in uw kot!"... Hadden ze dit enkele maanden terug tegen ons gezegd, we hadden het nooit geloofd!! Het is geen science-fiction maar de harde realtiteit... Om onszelf maar vooral ook de mensen die we dolgraag zien te beschermen, moeten we écht "in ons kot" blijven!! Hallucinante taferelen in de winkels, nauwelijks verkeer,... het liefst van alles blijf ik dan ook thuis, in mijn "coconneke" samen met mijn meisjes die ik gelukkig wel nog knuffelen mag... want het gemis is groot, bij momenten zo groot dat er wel eens een traantje naar beneden rolt... maar gelukkig hebben we nog de telefoon en allerlei andere moderne middelen waarmee we in contact kunnen blijven met iedereen die we dolgraag zien...  Dankjewel aan de pupbaasjes van Noa'tje haar beide nestjes die met regelmaat blijven berichtjes en foto's doorsturen... elke foto, elk berichtje wordt gekoesterd en opgeslagen in hun individueel fotomapje! 
    Draag goed zorg voor mekaar en volg de opgelegde maatregelen van de overheid goed op zodat we het "Corona-virus" achter ons kunnen laten en eens te maar dankbaar van elkaars gezelschap kunnen genieten...



    22-03-2020 om 16:08 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    02-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."A New Life..."
    Eindelijk... na maandenlang te moeten zwijgen, mag ik het luidop zeggen: het is een JONGEN!!
    De meisjes mogen het in koor vertellen, hun nieuwe "speelkameraadje" is: Geboren op woensdag 29 januari met een fraai gewichtje van 3,850kg, de meetlat wees 50,50cm aan en hij kreeg van mama & papa de mooie naam: Lou!
    Ik ben een trots "moeke" en samen met de meisjes kijk ik er heel erg naar uit om Lou te knuffelen, verzorgen,... wanneer hij bij ons is!! Welkom lieve jongen!! xxx



    02-02-2020 om 19:38 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    26-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Friemel, Pipa, Ginny, Ona, Imke en Kobe 3 jaar!!
    Dankjewel aan alle baasjes van Noa haar eerste nestje om foto's te blijven doorsturen!! We blijven er zo van genieten... of het nu van thuis in een knus mandje is, in de tuin, lekker ravotten met de kleinkindjes, aan zee, op reis,... Het is en blijft leuk om Noa haar pupperkes te kunnen blijven volgen... veraf of dichtbij, ze blijven allemaal in ons hartje zitten!!











    26-01-2020 om 17:09 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    25-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Noa 6 jaar & Ginny 3 jaar...
    Afgelopen woensdag werd Noa 6 jaar en vandaag is het de verjaardag van Ginny en haar zusjes & broertjes, zij mogen 3 kaarsjes uit blazen... eindelijk volwassen Wink of schuilt het "pupje" zijn voor altijd in hun hartje?!
    Hoewel het voor de meisjes elke dag feest is Wink worden ze op hun verjaardag nog eens extra verwend met lekkers, nog een knuffeltje meer, een verwenbeurtje,... Het is vast niet anders bij Ginny haar broertjes en zusjes Smile Noa & Ginny... nog geen dag heb ik er spijt van gehad, die 2 zijn zo top samen, de moeder-dochter band is er altijd gebleven, nog steeds draagt Noa zorg voor haar kleine meid, al is Ginny wel eens ontstuimig waardoor Noa verongelijkt naar mij kijkt, de liefde tussen de 2 is zo intens, zo mooi om te zien... Je merkt ook goed aan Ginny dat ze nooit alleen is geweest, steeds weer zoekt zij gezelschap wanneer ze een dutje wilt doen,... een heerlijk meisje waar we zoveel plezier aan beleven... Hopelijk mogen mama Noa en Ginny nog heel lang samen van hun hondenleventje genieten!!
    Een hele dikke proficiat ook aan Friemel, Ona, Pipa, Imke en Kobe met jullie 3de verjaardag, geniet maar van jullie dagje samen met jullie baasjes!! Dikke knuffel en zoen van jullie mama Noa, zusje Ginny en van ons natuurlijk Smile



    25-01-2020 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    02-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy birthday, Maggy!!
    Vandaag is het opnieuw feest want ons Maggy'tje blaast vandaag 7 kaarsjes uit!! 
    Een extra snackje kan vandaag geen kwaad Wink en een extra knuffel hier en daar, we geven het met zoveel plezier!! 
    Net zoals elk jaar kreeg ik ook nu weer foto's van zusje Stella (dankjewel Karin!!) en... 
    Murphy heeft er een "broertje" bij!! Een mooi roedeltje van 3: Kito, Murphy & "kleine" Spencer Smile de afgelopen weken/maanden mocht ik meegenieten van dit mooie 3-tal via foto's die Mieke mij doorstuurde en ik heb er een leuke collage van gemaakt voor Murphy's verjaardag want... vooral Murphy en Spencer zijn de dikste vrienden, Kito laat het jonge geweld een beetje aan zich voorbijgaan maar geniet eveneens van zijn "kleine broer"!! 
    Vorig jaar op 5 april is broertje Mielke veel te vroeg van zijn baasjes heen gegaan... toch wordt ook Mielke niet vergeten en krijgt ook hij als een fonkelend sterretje een plaatsje in dit verjaardagsblogje... 
    Hopelijk mogen Stella en Murphy nog heel veel verjaardagen vieren samen met hun baasjes... zo ook ons Maggy'tje... 
    Het blijven levende wezentjes en er komt wat geluk bij kijken ook... 
    Laat ons maar heel erg genieten van ons meiskes, elke dag weer... ook in 2020 Wink !!







    02-01-2020 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    23-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fijne Kerstdagen en een gezond, gelukkig 2020!!
    Maggy, Noa, Lineke & Ginny en wij natuurlijk ook Wink wensen alle bloglezers fijne Kerst - en Eindejaarsdagen toe...
    2020 staat op een kiertje... laat ons hopen dat het nieuwe jaar bol staat van leuke, schitterende momenten samen met familie, vrienden,... en niet te vergeten ons viervoeterkes!! 
    Een gezond, gelukkig 2020... mijn meisjes en ik wensen het jullie allemaal van harte toe!!!



    23-12-2019 om 21:28 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    13-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De laatste maand van 2019...
    December... De laatste maand van 2019 is alweer bijna halverwege... stilletjes aan kunnen we beginnen dromen van een nieuw jaar, laat ons hopen dat het alleen maar goede dingen voor iedereen in petto heeft... 
    voor nu nog even genieten van de kerstsfeer, het gezellig samen zijn, genieten van de mooie foto's, berichtjes en mailtjes die binnen komen van Noa haar "pupperkes",... De meisjes hebben genoten van de winterprik die er even was maar de regen en wind van de afgelopen dagen zijn we hier meer dan moe!! De handdoeken krijgen we hier nauwelijks op tijd droog tegen de volgende ronde buiten, vooral Noa en Lineke moet ik werkelijk soms met de poep naar buiten duwen wanneer ze door hebben dat het nog steeds aan het regenen is... "hondenweer" of niet, af en toe dienen de pootjes even goed gestrekt te worden en boodschapjes gedaan worden...





    13-12-2019 om 18:53 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    03-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw bij "Mijn favorieten": "Cavalier in Nood"
    Iedereen die mij een beetje kent, weet dat mijn hondjes "mijn wereld" zijn... Jammer genoeg hebben niet alle hondjes het zo goed als mijn meisjes, daarom draag ik graag mijn steentje bij... bij wat mij na aan het hart ligt zoals de VZW "Anti-broodfok" en sinds enkele maanden volg ik de Stichting: "Cavalier in Nood" op Facebook, deze stichting verricht fantastisch werk!! Ik heb even gevraagd of ik hun website op het blog van de meisjes mocht vermelden: "heel graag" was hun antwoord, hoe meer mensen het weten wat wij doen voor de cavaliertjes, des te beter!! 
    Immers niemand weet hoe de toekomst eruit gaat zien en of hij/zij nog kan zorgen voor zijn cavje... 
    Want naast "rescue", doen we ook aan opvang, bemiddeling en herplaatsing en dat niet alleen voor cavaliertjes die uit de broodfok komen maar voor alle cavaliertjes die het nodig hebben!! 
    Zodoende werd "Stichting: Cavalier in Nood" onderaan toegevoegd aan het lijstje van "Mijn Favorieten" en dit vind je bovenaan links terug op het blog... Neem zeker en vast eens een kijkje en help misschien "een pootje"... alle beetjes helpen voor de cavaliertjes in nood... momenteel zijn er 8 cavaliertjes in opvang (foto vind je terug onderaan dit blogje), 1 cavje in tijdelijke opvang omdat het baasje er even niet kan op passen, de andere cavaliertjes zijn in opvang tot ze er medisch, sociaal,... klaar voor zijn om geadopteerd te worden...



    03-12-2019 om 17:15 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    16-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy 14th birthday, Tashi!!!
    Heel af en toe zijn er zo van die speciale verjaardagen die je niet zomaar kan laten voorbij gaan... vandaag is er eentje jarig ten huize Keerbergen... en al is het niet ons hondje, hebben we Tashi nog nooit in het echt gezien, dit bijzonder meisje zit in mijn hartje... 14 jaar!! wordt Tashi vandaag... 
    "De kaap" die ik zo graag had behaald samen met ons Bijouxke, het heeft niet mogen zijn... maar Tashi is het wel mogen worden en dat alleen al verdient een feestje/blogje/... 
    Tashi heeft ouderdomskwaaltjes, heeft haar mindere dagen,... maar eet nog steeds zo graag haar bakje leeg, haar oogjes laten haar een beetje in de steek maar haar neusje werkt eens zo goed Wink, de 2 kleine kapoenen, Nouga & Tini kan ze nog steeds de baas als het moet Smile en wat ziet Tashi er dankzij de goede zorgen van haar baasjes nog goed uit!! 
    We wensen jou een magische 14de verjaardag toe en virtueel sturen we jou vele knuffels, zoenen, likjes en pootjes van de meisjes toe!! Geniet van jouw dagje lieve meid samen met je baasjes en we wensen jou nog vele, mooie momenten toe... op een leeftijd als dit, is elke dag een kado die voorzichtig en met zorg mag uitgepakt worden, 
    de mooie momenten samen koesteren,... want al zie ik zo heel nu en dan op Facebook eens cavaliertjes passeren van 16, 18 en zelfs 20 jaar oud... het is eerder een uitzondering... 
    We wensen het jou, Tashi, zo hard toe... maar voor nu: Hieperdepiep Hoera, lieve Tashi!!! Els en de meiskes xxx







    16-11-2019 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    04-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nagenieten van top momenten...
    De 2de helft van vorige week bestond uit 1 en al top momenten: donderdag in de late namiddag onverwacht kort bezoek van Kathleen en Ona, vrijdagnamiddag op bezoek bij Tanja, Danny en de meisjes Bo & Imke... wegens het slechte weer had ik geen meisjes meegenomen dus ik kon ten volle genieten van de knuffels/aandacht van Bo & Imke Wink en... zaterdagnamiddag het bezoek van Goedele & Co... reken maar dat de meisjes en ik nog nagenieten van al die fijne momenten samen... tussendoor ook nog berichtjes en foto's gekregen van Roefke en Kobe om het helemaal "af" te maken Smile Ginny vindt het maar wat spijtig dat dit alles achter ons ligt, ze blijft wat verweesd achter maar wie weet wat hebben de komende weken/maanden nog voor ons in petto, lieve poppemie... voor nu eerst nog veel nagenieten en de foto's koesteren als kostbare herinneringen...



    04-11-2019 om 20:59 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    03-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kennismaking met Nouga haar nieuwe "zusje" TINI...
    Eindelijk was het dan zo ver... na vele mailtjes en foto's volgde gisteren een bezoekje van Goedele, Stef, dochter Anaïs, Nouga en... haar "nieuwe" zusje Tini... We keken er met zijn allen zo naar uit!! Zou Nouga haar geboortehuis nog herkennen? Hoe zou de kennismaking verlopen tussen Tini en ons meisjes?... enz... maar cavaliertjes schieten zo goed op onderling... ook nu weer... Noa was zo blij haar" pupje" Nouga terug te zien, de verwelkoming was zo hartelijk... heerlijk snuffelen aan elkaar, "goeiedag" zeggen op zijn hondjes Wink, spelen, rennen, uitdagen,... het hoorde er allemaal bij... efkes toegeven aan de vermoeidheid om daarna terug met volle "goesting" te spelen... Nouga was duidelijk "thuis" en Tini ook al gauw... het was zalig om die 2 samen te zien spelen/ravotten, zij beleven samen de grootste lol dat is duidelijk! Nouga en Tini zullen naar de toekomst toe nog heel veel aan elkaar hebben, ze verschillen ook niet zoveel in leeftijd en ik denk dat het ten huize "Keerbergen" soms alle hens aan dek is wanneer Nouga en Tini in een zotte, speelse bui zijn Wink Wij genoten alvast met zijn allen op afstand mee van het samen spelen... er stond een stevige wind maar het was droog en wij hadden een goed, warm plaatsje in het bijgebouwtje, met de deuren open konden de hondjes binnen en buiten lopen naar believen... ook Maggy genoot zichtbaar, het is zo genieten om haar bezig te zien met de "jeugd" en... je raadt het al... de namiddag vloog terug veel te vlug voorbij!! Zo lang en hard naar uit gekeken en in een zucht was het voorbij... gelukkig hebben we enkele foto's als herinnering aan de fijne namiddag en nu wordt het terug uitkijken naar een volgende keer Wink Dankjewel Goedele, Stef en Anaïs om de moeite te doen om helemaal uit Keerbergen tot hier te komen... jullie hebben er een prachtig cavalier pupje bij met Tini... samen met Tashi een schitterend 3-tal, geniet van dit bundeltje liefde en geluk... want hun vriendschap is toch zo bijzonder... dikke knuffel voor jullie allemaal xxx







    03-11-2019 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    16-10-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Herfstweer...
    Ik had zo gehoopt op nog wat mooie najaarsdagen maar ze laten op zich wachten... hopelijk komen er nog want anders wordt het voor de meisjes een lange, lange herfst/winter!! De achterdeur blijft dicht, de pootjes worden nat en vuil wanneer ze buiten lopen, het is kil buiten... nee dit is niet het favoriete weer van Maggy, Noa, Lineke en Ginny maar we zullen het er moeten mee doen... en het binnenshuis gezellig en leuk maken met de flostouwen en andere speeltjes...





    16-10-2019 om 11:27 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    27-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op bezoek bij Luca & feestje voor Nouga...
    De hele zomer lang had ik al afgesproken met Fanny & Thibo om nog eens op bezoek te komen, toen de afgesproken datum dichterbij kwam, was er bij mij altijd wel iets die stokken in de wielen stak waardoor het bezoekje niet kon door gaan... uiteindelijk hebben we nog eens een poging gedaan en waren we afgesproken op: 21 september, de dag voordat Luca 1 jaar werd... en gelukkig kwam er deze keer niks tussen... samen met Ginny reed ik richting Oostakker, voor een chauffeur als ik nog net te doen Wink, het was stralend weer en Luca & Ginny hebben zich zo geamuseerd, het was écht heel leuk om die 2 gade te slaan... ondertussen genoot ik samen met Fanny & Thibo van een natje en een droogje en werd er honderduit verteld... ik hoef jullie niet te vertellen dat het weer zo'n namiddagje was die gewoon voorbij vloog!! Dankjewel Fanny & Thibo en... lieve Luca, ik heb zo genoten van jouw knuffels, heel graag tot een volgende keer!!

    En ja... dan krijg je zo van die foto's in je mailbox waar je gewoon een collage moet van maken omdat ze zo leuk en mooi zijn... Goedele heeft zo haar best gedaan voor deze fotoreeks van Nouga haar 1ste verjaardag... die kon ik niet laten liggen... Dankjewel Goedele!!! Kijk en genieten jullie met ons mee Smile



    27-09-2019 om 17:45 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    22-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.R-Nestje Noa & Magic 1 jaar!!
    Hieperdepiep hoera!!! Luca, Nouga, Roef, Pistache, Rafke én Rocco zijn vandaag 1 jaar!! En dat mag gevierd worden met mooie collages van elk "pupje" Smile  én een "flash-back" van toen de pupjes slechts 20 dagen jong waren... Dankjewel aan alle baasjes om mij mooie, leuke foto's toe te sturen! Vandaag worden de lieverds vast allemaal verwend met een dikke knuffel (eentje meer als anders Wink), lekkers, kadootjes,... want die eerste verjaardag kun je gerust een "mijlpaal" noemen... de toch wel intensieve puppy-tijd, (kleuter)pubertijd,... mag afgesloten worden, rond de 15 maanden kan er nog wel een pubertijd opduiken maar dat is afhankelijk van hondje tot hondje... een gewaarschuwd baasje is er 2 waard Wink Het grootste "werk" is echter achter de rug en er is veel plaats en tijd om te genieten nu van je cavaliertje... Een hele dikke proficiat, knuffel en zoen van mama Noa, papa Magic, halfzusje Ginny, Lineke, Maggy en onszelf!! 
    PS: Nouga heeft alvast een héél bijzonder kadootje gekregen van haar lieve baasjes, wordt ongetwijfeld vervolgd Wink













    22-09-2019 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    16-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liefde is... samen knabbelen aan een henneptouw...
    1 van de leuke dingen aan een cavaliertje is dat ze zo goed overeen komen samen... komt er een pupje bij, geeft dit zelden problemen... ze passen zich zo goed aan, hun hartje is ook zo groot, er is altijd plaats voor een vriendje bij... zo gaat het ook prima tussen ons 4 meisjes... samen knabbelen aan een henneptouw en even afwisselen,  het is geen enkel probleem! Maggy heeft hier geen aandacht voor Wink geef haar maar iets lekkers om op te kauwen ipv zo'n koord! Noa, Lineke en Ginny zijn er echter stapel op, het is ook heel goed voor hun tandjes want hennep verjaagt de microben en door het "flossen" met de draadjes worden hun tandjes goed gepoetst! Alweer een werkje uitgespaard voor mij Wink



    16-09-2019 om 10:33 geschreven door Els


    >> Reageer (1)


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Archief per maand
  • 01-2024
  • 09-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 09-2022
  • 06-2022
  • 04-2022
  • 01-2022
  • 09-2021
  • 04-2021
  • 01-2021
  • 09-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 01-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 08-2018
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013

    Foto

    Courtland Nobby Noa geboren op 22 januari 2014
    Het eerste levensjaar van
    Noa in een notendop.

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Bijoux...
    Geboren op
    17 mei 2002!
    R.I.P.
    11 september 2015

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

      Bijoux en pekineesje Bo

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

         Bijoux in de "Woef"
            "Golden Oldie"


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Lovely Magnolia's Querida Ginny geboren op 25 januari 2017
    Het eerste levensjaar van Ginny in een notendop.
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs