Welkom op het blog van Bijoux, Maggy, Noa, Lineke & Ginny
Mijn favorieten
  • Belgian Cavalier Club
  • Vlaamse Fokkerijcommissie van de K.M.S.H.
  • Website van mijn dierenarts, Marieke Mestdagh
  • Website AcuVet.Pro, Griet Leroy
  • Website Lovely Magnolia's Rockefeller Rocco
  • Blog van Vera, Colours of Wales
  • Website Courtland Cavaliers
  • Website From Alder-Court
  • Blog van Stella, het zusje van Maggy
  • Cavalier in nood
    Inhoud blog
  • Er zijn er 6 jarig vandaag...
  • Happy 5th birthday!!
  • Noa, No'tje, No'teke... lieve poppemie...
  • Lineke... mijn lieve meisje...
  • Hieperdepiep hoera!!! Er zijn er 6 jarig vandaag...
  • Afscheid van een heel dapper meiske...
  • Happy birthday mijn lieve Lineke...
  • Birthday boys & girls...
  • Hieperdepiep piep...
  • De beste wensen voor 2022!! en... Maggy is 9 jaar!!
  • Dankjewel...
  • Hieperdepiep hoera!!! Er zijn er 6 jarig vandaag...
  • Birthday girl... Lineke!!
  • Er zijn er... 6 jarig!!
  • Hieperdepiep hoera...
  • Een blij en triest blogje tegelijkertijd...
  • Hieperdepiep hoera!!!
  • Fijne vakantie...
  • 3 op een rijtje... de blenheimkes...
  • 3 op een rijtje...
  • Fijne moederdag...
  • Zomaar een fotoverzameling van Noa haar “pupjes”,...
  • Er is er eentje jarig...
  • Afscheid...
  • "Lentekriebeltjes" en "Genieten" ondanks Corona...
  • Draag zorg voor mekaar...
  • "A New Life..."
  • Friemel, Pipa, Ginny, Ona, Imke en Kobe 3 jaar!!
  • Noa 6 jaar & Ginny 3 jaar...
  • Happy birthday, Maggy!!
  • Fijne Kerstdagen en een gezond, gelukkig 2020!!
  • De laatste maand van 2019...
  • Nieuw bij "Mijn favorieten": "Cavalier in Nood"
  • Happy 14th birthday, Tashi!!!
  • Nagenieten van top momenten...
    Over mijzelf
    Ik ben Timmerman Els
    Ik ben een vrouw en woon in Knesselare () en mijn beroep is housemanager.
    Ik ben geboren op 16/11/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Mijn hobby = mijn passie... de Cavalier King Charles Spaniël.
    Maggy Colours of Wales geboren op 2 januari 2013
    Het eerste levensjaar van Maggy in een notendop.
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Courtland Playful Pauline geboren op 22 april 2016
    Het eerste levensjaar van "Lineke" in een notendop.
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Cavalier King Charles Spaniël
    “Lovely Magnolia's” Cavaliers
    Bijoux (R.I.P.) - Maggy Colours of Wales (R.I.P.) - Courtland Nobby Noa (R.I.P.) - Courtland Playful Pauline (R.I.P.) en Lovely Magnolia's Querida Ginny
    18-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spelen en Lineke tast af hoe dicht ze mag komen bij Maggy & Noa
    Tja... Zit ik met "veel tamtam" te verkondigen dat ik dit blog op een lager pitje zal zetten, zelfs eventueel ermee te stoppen... lijkt het wel of er meer dan ooit "gepost" wordt Wink Oorzaak: Het baasje heeft een weekje verlof genomen om ook te kunnen meegenieten van Lineke haar eerste dagen thuis en het fototoestel maakt overuren met leuke filmkes als gevolg... 

    18-06-2016 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (2)
    17-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom thuis Courtland Playful Pauline - fotocollage van geboorte tot en met de eerste dag thuis...

    Vandaag was het dan zover... We mochten achter ons kleine, tricolor meisje gaan... Ze heeft een stamboomnaam gekregen die perfect is voor het speelse meisje: Courtland Playful Pauline... of kortweg "Lineke"... Ons Lineke werd geboren op 22 april 2016 als laatste van 4 en woog 246 gram! Eenmaal thuis was het meteen duidelijk dat de naam "Lineke" echt passend is voor haar want ze is een heel lief, flink, klein meisje met dank aan Linda, Fred, mama Kia en de andere meisjes want ons Lineke kreeg een voortreffelijke opvoeding,... mee!! Na een eerste dag mag de mens misschien nog niet te hoog van de toren blazen maar wat is ze flink!! Ze luistert zo goed naar haar naam en elk plasje en kakje vindt zijn plaats waar het hoort te zijn: buiten! Lineke is heel voorzichtig in haar contact naar Maggy & Noa toe en dat is top voor hen want ze hebben wel eventjes tijd nodig om te wennen aan hun nieuwe huisgenootje, hoewel de eerste kennismaking heel gemoedelijk verliep! Er is hier nog geen snauw of wat dan ook geweest naar Lineke toe, het verloopt eigenlijk helemaal hoe ik het mij had voorgesteld... baasje had wel al graag gehad dat het 3-tal samen aan het spelen zou zijn maar dat vraagt nog eventjes tijd, tijd die we hen geven 1 voor 1, aandacht en liefde voor elk hondje en uiteindelijk komt alles goed! Het weer werkt ook niet echt mee, buiten spelen doen de meisjes het liefst van allemaal en net dat ontbreekt, wie weet waren ze dan wel al samen aan het spelen? Wordt ongetwijfeld vervolgd Wink


    17-06-2016 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (3)
    12-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo spannend...
    Ondertussen zijn we alweer 2 weken verder... hebben we nog een puppybezoekje achter de rug en... is de beslissing gevallen welk teefje in Knesselare komt te wonen Wink
    Zal ik jullie nog even in spanning laten?! Nee... ik denk dat jullie al geduld genoeg hebben gehad... Het lieve tricolor meisje met het charmante bruine wangetje wordt ons 3de musketiertje... zij is het meisje die van in het begin mijn hartje sneller deed slaan maar... baasje zag graag opnieuw 3 blenheimkes lopen dus daar moesten we even uit komen... nu heb ik het "geluk" dat als "puntje bij paaltje" komt... ik degene ben die de moeilijke knopen moet doorhakken dus bij deze... wat ben je welkom lief, klein meiseken!!

    ... alle voorbereidingen zijn getroffen om ons kleine meisje hartelijk welkom te heten!! Of Maggy en Noa er klaar voor zijn, valt nog af te wachten Wink we zien wel hoe het verlopen zal, niks forceren, elk hondje zijn gangetje laten gaan, de nodige aandacht/liefde geven en alles zal wel op zijn plooi vallen...
    Nog enkele nachtjes slapen en dan is het zover... op vrijdag 17 juni komt ons kleine meisje naar huis en voor wie ons een beetje kent, zal dit gepaard gaan met een dubbel gevoel: blijdschap & verdriet... blijdschap omdat na 8 weken te trappelen van ongeduld ons meisje eindelijk bij ons is en verdriet... omdat je dat mooie nestje van 4 schattige pupjes uit elkaar trekt... je mama Kia achter laat... en al weten we dat dat nu eenmaal "de natuur" is... toch laat dit een krop in de keel achter maar ik troost mij met de gedachte dat elk pupje opnieuw een liefdevolle thuis heeft gevonden, Kia heerlijk zal verwend worden door Linda & Fred en uiteindelijk zal overal het dagelijkse leven hervatten...





    12-06-2016 om 12:03 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    31-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het nestje van Kia & Gregor... 5 weken...
    Jawel, ruim 5 weken zijn de kleine, lieve pupjes alweer!!
    En ze doen het schitterend alle 4! Ondertussen drinken ze steeds minder melk bij Kia (ai, ai die tandjes Wink ) maar drinken geitenmelk uit hun bakje met lekker vleesje erbij... Ze lopen al flink buiten en zijn totaal niet onder de indruk van wat rondom hen gebeurt maar spelen heerlijk samen (al doen ze vast ook wel eens kapoenerij Wink ), doen hun plasje en/of hun kakje,... om daarna weer moe maar voldaan in hun warme, liefdevolle nestje te kruipen om samen een dutje te doen...





    31-05-2016 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    29-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maggy & Noa ...
    De lente laat ons een beetje in de steek, we moeten echt genieten van elk mooi, droog en zonnig moment... Maggy & Noa laten zich dat geen 2 keer zeggen, zij genieten van elk zonnestraaltje en liggen op hun kussen of... languit op de steentjes om onder de poort te kunnen kijken naar iedereen die passeert, mens of dier, iedereen wordt aangekondigd met geblaf of wanneer het iemand "bekend" is met een heel verhaal Wink
    Jammer voor Maggy & Noa maar wanneer ons kleintje er zal zijn, zal er tijdelijk een balk moeten voor liggen want wij willen ons kleine meisje niet kwijt!! Wanneer ze groot genoeg zal zijn, kunnen jullie weer naar hartenlust onder de poort liggen kijken en wie weet, zien we dan een 3de hondje erbij Laughing





    29-05-2016 om 20:02 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    18-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Courtland Kia - Taki Pan Love Me
    Trots laat ik jullie even kennis maken met de mama & papa van ons kleine meisje (en haar broertje & zusjes) die zo ongeveer halverwege juni samen met Maggy & Noa ons huisje op stelten komt zetten Wink ...
    Mama, Courtland Kia verblijft natuurlijk bij Linda & Fred ten huize "Courtland Cavaliers" samen met haar mama Alice, Jinni, Lilly en Mieke (zusje van ons Noa'tje), zij is een heel lief meisje en een top mama voor haar kleintjes!!
    Papa, Taki Pan Love Me (roepnaam Gregor), zijn levensverhaal is ietsje gecompliceerder want hij is geboren in Polen, Cavalier King Charles Spaniël kennel "Love Me" en groeide op bij Natasja Moonen, kennel "of An Excellent Choice" uit Nederland (beide websites staan ondertussen ook met hun link bij "mijn favorieten"). Gregor is een heel mooi tricolor reutje en je ziet zo aan zijn lieve, zachte uitstraling dat hij vast een lieverd is... maar ja... zijn ze dat niet allemaal ?! Wink







    18-05-2016 om 08:22 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    17-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.For your birthday in heaven, Bijouxke...
    Het zijn blogjes als deze die mij doen twijfelen of ik wel of niet met dit blog zal doorgaan... Ik overweeg steeds meer om over te stappen naar een website voor ons meisjes waar jullie foto's,... zullen terug vinden... In dit blog kruipt toch wel wat tijd, graag plaats ik elke week een nieuw blogje maar daarvoor heb je foto's,... nodig, ik ben hier toch direct een paar uurtjes zoet mee want ik verwerk de foto's graag op een leuke manier, het gepaste "relaas" erbij... Tijd, die ik vaak liever met mijn hondjes spendeer en met ons kleine meisje op komst, zal het vast de eerste tijd wat drukker maar vooral genieten zijn... ik twijfel nog... blog en/of website, ik ben er nog niet uit... enfin, jullie merken het wel ten gepaste tijde... 
    Van in het begin heb ik de keuze gemaakt om in dagboekvorm te schrijven, ik geef dan ook mijn gevoelens en stukjes van mijn privéleven prijs en dat is soms zwaar... verdriet en geluk liggen zo dicht bij elkaar... 
    Het verlies van Bijouxke is nog helemaal niet verwerkt, dat merk ik wanneer ik naar zijn foto's kijk of het zoals nu zijn verjaardag is... 14 jaar zou Bijoux geworden zijn vandaag... wat had ik graag een kaartje gemaakt met: Bijoux, 14 jaar!! Het is echter bij 13 jaar gebleven... ruim 8 maanden is het nu geleden dat mijn beertje van ons is heen gegaan en nog steeds rollen de tranen van mijn wangen terwijl ik dit blogje schrijf... Bijouxke, lieverd... een hele dikke zoen en knuffel van ons allemaal... xxx



    17-05-2016 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    14-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het stilzwijgend genieten...

    Na 3 weken lang stilzwijgend te genieten, sta ik te trappelen van ongeduld om jullie groot nieuws te vertellen!!
    Op 22 april is er een nestje geboren ten huize "Courtland Cavaliers", het geboortehuis van ons Noa'tje, 1 reutje en 3 teefjes (2 blenheim en 1 tricolor) zagen er het levenslicht! Mama is Courtland Kia en de trotse papa is Taki Pan Love Me (Gregor, kennel "Of An Excellent Choice" van Natasja Moonen, Nederland).
    En 1 klein schatje komt bij ons roedeltje te wonen, ons 3de musketiertje... Welk teefje het zal worden, weten we nog niet... wat we wel weten is dat het meiske zo ontzettend welkom is in ons huisje en het met veel liefde en goede zorgen zal omringd worden!!
    Alvast heel erg bedankt Linda & Fred om ons een 2de meisje toe te vertrouwen!!




    14-05-2016 om 11:53 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    10-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maggy & Noa zijn gewassen...
    Vorige week donderdag heb ik van het goede weer geprofiteerd om de meisjes te wassen. 
    Na een lange winter konden ze dat allebei wel eens gebruiken en ik droog ze zo graag buiten... de loszittende haartjes kunnen dan vliegen naar waar ze willen en ondertussen genieten we toch van het goede weer!!
    Eigenlijk was het bij Noa niet echt verstandig om haar te wassen want ze is loops... maar ach ze heeft er zo van genoten en indien nodig, herhalen we het wasbeurtje gewoon eventjes wanneer haar loopsheid voorbij is, zo erg is dat niet...
    Maggy & Noa zijn weer "spic en span" en ja daar hoort een "fotosessie" bij... deze keer zag Maggy dit heel goed zitten en zette haar beste pootje voor... Noa'tje moest een beetje opgepept worden maar daar zat haar loops zijn vast voor iets tussen... ocharme wat doe ik dat meisje toch aan Rolling Eyes alsof het wassen en drogen al niet voldoende inspanning voor haar was, kom ik nog eens met mijn fototoestel af!! Toch leverde het enkele mooie foto's op... Wat zijn ze terug mooi, ons meiskes... 



    10-05-2016 om 10:30 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    02-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindelijk was Nola er nog eens bij!!
    Vorige week vrijdag kwamen Hannes & Francesca eens langs om een hapje te eten,... en eindelijk was Nola'tje er ook nog eens bij!! Het was best wel een hele tijd geleden dat ze er nog eens bij was en wat genoot Nola van het vrij rondlopen in de tuin! Lekker snuffelen, "opnieuw" kennis maken met elkaar zoals alleen hondjes dit mogen doen Wink , wij doen dit, gelukkig Laughing, met een handdruk maar hondjes ruiken aan de "poep"... Nola was heel verstandig naar de meisjes toe want met haar stevige pootjes zou ze Maggy & Noa toch wel pijn kunnen doen maar nee hoor, er was een hele goede verstandhouding tussen de 3...
    Noa is elke keer weer zo ontzettend blij om Hannes te zien... en elke keer weer staat Noa'tje te popelen om Hannes de "Noa - knuffel" te geven... en stoere Hannes... die geniet ook... telkens weer Wink
    Zoals het met leuke bezoekjes gaat, vloog de tijd zo voorbij... 
    Maggy & Noa waren na hun bezoek al gauw in dromenland en Francesca vertelde dat dat bij "Nolleken" niet anders was Wink ... Tot een volgende keer Nola!! 



    02-05-2016 om 19:50 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    24-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek van Patsy & Bart, Milo & Ringo
    Vrijdag was het eindelijk zo ver... Ringo in "het echt" zien (blogje "Ringo's Christmas Story" 25-12-2015), zijn vriendje Milo en hun baasjes die toch wel een pluim op hun hoed mogen steken om een oudje als Ringo een nieuwe, liefdevolle thuis te geven met zijn rugzakje van gezondheidsproblemen,...
    Ik had hem zo graag eens gezien, Ringo de lieverd die mijn hartje deed smelten en ik zo graag een thuis wou bezorgen voor Kerst... en ja hoor, hij heeft echt de lieve snoet die ik op de foto's zag... Ringo is zo'n mooie lieverd... al haalt hij zo nu en dan streken uit die Patsy & Bart liever niet zouden zien, het wordt allemaal met "de mantel der liefde" bedekt... ja hoor, Ringo heeft echt zijn liefdevol, "forever" mandje gevonden!!
    Zijn vriendje Milo (Gentlemilo Colours of Wales) had ik ook nog nooit gezien en wat is hij een lieve knuffelbeer!! Het was zalig om terug omringd te worden door 2 oudere cavaliertjes met hun zachte, lieve, trouwe snoet... 4 kwispelende staartjes te zien in de tuin... schitterend om ze allemaal zo blij te zien rond lopen... Milo & Ringo hebben zich voortreffelijk gedragen tegenover de meiskes, 2 jongens om trots op te zijn!! Ze hebben zich rot geamuseerd in de tuin en op het einde van de namiddag sloeg de vermoeidheid toe bij alle hondjes... vooral Ringo vocht ertegen maar zijn oogjes werden te zwaar...
    Patsy & Bart, het was heel tof jullie en de hondjes op bezoek te hebben... hopelijk tot een volgende keer xxx dikke knuffel voor Milo & Ringo...





    24-04-2016 om 11:55 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    22-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maggy & Noa helemaal "in the mood"
    Deze namiddag kregen we bezoek van Patsy en haar man Bart en hun 2 cavaliertjes Milo & Ringo...
    Maggy & Noa waren alvast helemaal in de stemming... wat waren ze leuk aan het spelen...
    Baasje heeft er een leuk dia-filmke van gemaakt...
    Hoe de namiddag verder verlopen is... vernemen jullie later nog... Wink

    22-04-2016 om 21:46 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    17-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op bezoek bij Danny, Tanja, Ruben & Kato en... cavaliertje Bo!
    Gisteren hebben we met zijn allen zo genoten van ons bezoekje aan Tanja & co...
    Jammer genoeg zat het weer niet echt mee maar tussen de buitjes door konden de hondjes toch lekker rennen, spelen,... in de tuin... Het was zalig om die 3 kwispelende staartjes te zien... Bo, Maggy & Noa genoten zichtbaar... Na een tijdje gaven Maggy & Noa echt aan dat ze ook binnen even een kijkje wilden nemen... Terwijl de hondjes in huis hun gangetje gingen, genoten wij van een overheerlijke aardbeientaart die Tanja zelf had gebakken...
    Ik had het voederballetje van Noa meegebracht, zo had ze een eigen dingetje om mee te spelen maar ook Bo vond dat balletje wel heel interessant want daar viel lekkers uit!!
    De tijd vloog voorbij... etenstijd voor de hondjes... ook dat was geen enkel probleem... alle 3 hebben ze zich voortreffelijk gedragen en genoten elk op zich van hun bakje...
    Nog even buiten rennen, boodschapje doen,... en terwijl de hondjes tot rust kwamen, was het ook voor ons etenstijd... nog even napraten maar Bo (het meiske viel bijna om van de slaap maar wou niet toegeven), Maggy & Noa werden zo moe dat we toch maar huiswaarts reden...
    Bedankt Danny en Tanja... voor de super toffe dag... het doorsturen van de foto's, de gastvrijheid, de leuke babbel,... kortom BEDANKT en héél graag tot een volgende keer Wink xxx













    17-04-2016 om 18:35 geschreven door Els


    >> Reageer (2)
    07-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.R.I.P. Bieke... zusje van ons Bijouxke
    Vorige week donderdag, 31 maart, kreeg ik 's morgens vroeg het bericht dat Bieke, het zusje van Bijoux, die nacht was overleden... Ik was helemaal onder de indruk,... ik had zo gehoopt dat zij de 14 jaar zou halen... maar Bieke was ook een hartpatiëntje en ging die week heel erg achteruit... Net op de dag waarop ze besloten hadden om naar de dierenarts te gaan, besloot Bieke zelf los te laten...
    Het was zo leuk om zowel Bijoux als zijn zusje te zien opgroeien van pup tot senior cavaliertje... Bieke had haar liefdevol mandje gevonden bij onze overburen... buurman Georges ken ik al van in mijn jeugdjaren en 1 van hun zonen, Laurens, heeft dezelfde leeftijd als mijn zoon Hannes... Het is echter vooral de oudste zoon Matthias die de zorg van Bieke op zich nam... Matthias is groot geworden samen met Bieke en had een hechte band met haar... Het zal wat tijd vragen om dit een plaatsje te geven... Heel veel sterkte Matthias, Laurens, Georges & Micheline... 
    R.I.P. Bieke 17 mei 2002 - 31 maart 2016







    07-04-2016 om 15:34 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    01-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Buiten spelen met een voederballetje...
    Deze week, toen het net even wat beter weer was, had vooral Noa de grootste pret met een voederballetje buiten... Ach, als er maar eten aan te pas komt, Noa is er als de kippetjes bij dan Wink Maggy liep er als een stofzuiger achteraan, precies zoals Bijouxke ook deed, want ja zo nu en dan liet Noa een koekje liggen, pech voor Noa maar een absolute meevaller voor Maggy... Noa zoefde echt van de ene kant van de tuin naar de andere kant, schitterend om te zien... ik heb er dan ook een filmke van genomen die baasje redelijk "geknipt en geplakt" heeft zodat het niet gaat vervelen voor jullie Wink
    Denken jullie er even aan om het geluid op "aan" te zetten... het getjilp en gekwetter van de vogeltjes op de achtergrond is zalig... de lente hangt echt in de lucht... 

    01-04-2016 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    30-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maggy & Noa kijken naar een filmke...
    Maggy & Noa reageren telkens zo grappig wanneer ze het door hebben dat wij naar een filmke kijken van de pupjes van Jolie,... Maar iedere keer opnieuw vergeten we van ons fototoestel er eens bij te nemen om hun reactie te kunnen filmen... Tot die ene keer... bijna waren we het terug vergeten, de grootste reactie was dan ook al weg maar toch blijft het grappig om eens te bekijken Wink ... Oh ja, denken jullie eraan om even het geluid "aan" te zetten... het is eens zo leuk Wink Laughing  

    30-03-2016 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    27-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindelijk... Noa in WOEF!!
    Eindelijk is het zover... ook Noa heeft een plaatsje weten te verwerven in het maandblad WOEF!!
    Bijouxke heeft er 2x in gestaan als "Golden Oldie" en Maggy als "Puppy van de maand"... 
    Maggy heeft toen een mooie tekening gewonnen van mevrouw Ingrid Devuyst!
    Ons lieve Noa'tje moest toch ook op de 1 of andere manier in WOEF komen te staan! Einde januari heb ik een mailtje gestuurd met een tekstje en foto's maar eventjes daarna liet de redactie van WOEF mij weten dat ze zoveel aanvragen hadden voor "het fotohoekje"... Het zou nog een hele tijd duren... Geduld is een mooie deugd, zeggen ze en ik heb wel een flinke dosis geduld dus afwachten was de boodschap...
    Tot ik begin maart een mailtje kreeg... De verrassing was groot... Ons Noa'tje had schijnbaar met haar knappe, lieve snoet de redactie van WOEF weten te vermurwen want... ze zou in het fotohoekje van het aprilnummer komen te staan!! Donderdag stak de nieuwe WOEF in de brievenbus... vlug doorbladeren en ja hoor daar was ze... Noa had de 3de plaats gekregen en ze zal een mooi prijzenpakket toegestuurd krijgen... Wat ben ik trots op ons lieve meisje!! Very Happy



    27-03-2016 om 17:00 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De kikker...
    Deze week heb ik toch zo'n mooi tafereeltje gezien tussen de meisjes en... een kikker (of was het een pad?). Het was een kort intermezzo, gelukkig kon ik vlug naar mijn fototoestel grijpen om dit op de gevoelige plaat vast te leggen... 
    De meisjes liepen 's morgens, zoals gewoonlijk, vol enthousiasme naar buiten... Noa had echter meteen in de gaten dat er wel een heel eigenaardig beestje op de steentjes liep! Heel voorzichtig naderde ze het, terwijl ik haar toeriep dat ze moest oppassen, je weet maar nooit wat zo'n vies beestje doet!! Maggy & Noa, allebei op hun hoede, gingen zo net niet met hun pootje erlangs om te kijken of die kikker ook bewoog... roerloos bleef het zitten... Het was precies een standbeeldje...
    Ondertussen droomde Noa al weg van haar "prins op het witte paard" maar tot haar grote spijt veranderde het kikkertje niet in een mooi reutje nadat ze haar oogjes stevig dichtgeknepen had en ook niet nadat ze er met haar snoet wel heel dichtbij kwam... Voor mij het signaal dat het tijd werd om in huis te gaan zodat het beestje zijn weg verder kon zetten... en Noa dromen kon van haar prinsje... Wink



    27-03-2016 om 16:17 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    19-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Lovely Magnolia's"
    ... Ik krijg steeds meer de vraag wanneer ons Noa'tje een nestje zal hebben...
    Noa is in januari pas 2 jaar geworden, ik laat haar nog eventjes genieten van haar jong hondenleventje... Er zit geen haast bij het hebben van haar eerste nestje...
    Ik neem het echt stap voor stap en de paperassen waar je het langst moet op wachten, zijn in orde zoals bv. de kennelnaam. Wat ik zelf niet kan maken of in de hand heb, zoals bv. de werpbak, is ook klaar Very Happy
    Nu volgen de gezondheidsonderzoeken en ook die zal Noa geleidelijk aan, stap voor stap ondergaan.
    De "zoektocht" naar een gezond, lief en mooi reutje staat ook nog voor de deur Wink
    ... Wees maar zeker dat jullie het met "veel toeters en bellen" zullen vernemen wanneer Noa'tje zwanger is maar voor nu mag mijn lieve, "kleine" meisje nog veel genieten, spelen,... samen met Maggy,...



    19-03-2016 om 16:58 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    11-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 maanden geleden...
    6 maanden geleden... mijn lieve beertje...
    6 maanden geleden en nog steeds kan ik niet over jou schrijven,...
    foto's bekijken zonder dat de tranen over mijn wangen lopen...
    Kon ik nog maar even bij jou zijn, jou knuffelen,... 
    Ach velen zullen het niet begrijpen, je was tenslotte "maar een hond",
    maar voor mij was je heel bijzonder, mijn houvast op moeilijke momenten,...
    dus zeg aub. nooit... Bijoux was "maar een hond"... !!





    11-03-2016 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (1)


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Archief per maand
  • 01-2024
  • 09-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 09-2022
  • 06-2022
  • 04-2022
  • 01-2022
  • 09-2021
  • 04-2021
  • 01-2021
  • 09-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 01-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 08-2018
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013

    Foto

    Courtland Nobby Noa geboren op 22 januari 2014
    Het eerste levensjaar van
    Noa in een notendop.

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Bijoux...
    Geboren op
    17 mei 2002!
    R.I.P.
    11 september 2015

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

      Bijoux en pekineesje Bo

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

         Bijoux in de "Woef"
            "Golden Oldie"


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Lovely Magnolia's Querida Ginny geboren op 25 januari 2017
    Het eerste levensjaar van Ginny in een notendop.
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs