Welkom op het blog van Bijoux, Maggy, Noa, Lineke & Ginny
Mijn favorieten
  • Belgian Cavalier Club
  • Vlaamse Fokkerijcommissie van de K.M.S.H.
  • Website van mijn dierenarts, Marieke Mestdagh
  • Website AcuVet.Pro, Griet Leroy
  • Website Lovely Magnolia's Rockefeller Rocco
  • Blog van Vera, Colours of Wales
  • Website Courtland Cavaliers
  • Website From Alder-Court
  • Blog van Stella, het zusje van Maggy
  • Cavalier in nood
    Inhoud blog
  • Er zijn er 6 jarig vandaag...
  • Happy 5th birthday!!
  • Noa, No'tje, No'teke... lieve poppemie...
  • Lineke... mijn lieve meisje...
  • Hieperdepiep hoera!!! Er zijn er 6 jarig vandaag...
  • Afscheid van een heel dapper meiske...
  • Happy birthday mijn lieve Lineke...
  • Birthday boys & girls...
  • Hieperdepiep piep...
  • De beste wensen voor 2022!! en... Maggy is 9 jaar!!
  • Dankjewel...
  • Hieperdepiep hoera!!! Er zijn er 6 jarig vandaag...
  • Birthday girl... Lineke!!
  • Er zijn er... 6 jarig!!
  • Hieperdepiep hoera...
  • Een blij en triest blogje tegelijkertijd...
  • Hieperdepiep hoera!!!
  • Fijne vakantie...
  • 3 op een rijtje... de blenheimkes...
  • 3 op een rijtje...
  • Fijne moederdag...
  • Zomaar een fotoverzameling van Noa haar “pupjes”,...
  • Er is er eentje jarig...
  • Afscheid...
  • "Lentekriebeltjes" en "Genieten" ondanks Corona...
  • Draag zorg voor mekaar...
  • "A New Life..."
  • Friemel, Pipa, Ginny, Ona, Imke en Kobe 3 jaar!!
  • Noa 6 jaar & Ginny 3 jaar...
  • Happy birthday, Maggy!!
  • Fijne Kerstdagen en een gezond, gelukkig 2020!!
  • De laatste maand van 2019...
  • Nieuw bij "Mijn favorieten": "Cavalier in Nood"
  • Happy 14th birthday, Tashi!!!
  • Nagenieten van top momenten...
    Over mijzelf
    Ik ben Timmerman Els
    Ik ben een vrouw en woon in Knesselare () en mijn beroep is housemanager.
    Ik ben geboren op 16/11/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Mijn hobby = mijn passie... de Cavalier King Charles Spaniël.
    Maggy Colours of Wales geboren op 2 januari 2013
    Het eerste levensjaar van Maggy in een notendop.
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Courtland Playful Pauline geboren op 22 april 2016
    Het eerste levensjaar van "Lineke" in een notendop.
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Cavalier King Charles Spaniël
    “Lovely Magnolia's” Cavaliers
    Bijoux (R.I.P.) - Maggy Colours of Wales (R.I.P.) - Courtland Nobby Noa (R.I.P.) - Courtland Playful Pauline (R.I.P.) en Lovely Magnolia's Querida Ginny
    22-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maggy & Noa helemaal "in the mood"
    Deze namiddag kregen we bezoek van Patsy en haar man Bart en hun 2 cavaliertjes Milo & Ringo...
    Maggy & Noa waren alvast helemaal in de stemming... wat waren ze leuk aan het spelen...
    Baasje heeft er een leuk dia-filmke van gemaakt...
    Hoe de namiddag verder verlopen is... vernemen jullie later nog... Wink

    22-04-2016 om 21:46 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    17-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op bezoek bij Danny, Tanja, Ruben & Kato en... cavaliertje Bo!
    Gisteren hebben we met zijn allen zo genoten van ons bezoekje aan Tanja & co...
    Jammer genoeg zat het weer niet echt mee maar tussen de buitjes door konden de hondjes toch lekker rennen, spelen,... in de tuin... Het was zalig om die 3 kwispelende staartjes te zien... Bo, Maggy & Noa genoten zichtbaar... Na een tijdje gaven Maggy & Noa echt aan dat ze ook binnen even een kijkje wilden nemen... Terwijl de hondjes in huis hun gangetje gingen, genoten wij van een overheerlijke aardbeientaart die Tanja zelf had gebakken...
    Ik had het voederballetje van Noa meegebracht, zo had ze een eigen dingetje om mee te spelen maar ook Bo vond dat balletje wel heel interessant want daar viel lekkers uit!!
    De tijd vloog voorbij... etenstijd voor de hondjes... ook dat was geen enkel probleem... alle 3 hebben ze zich voortreffelijk gedragen en genoten elk op zich van hun bakje...
    Nog even buiten rennen, boodschapje doen,... en terwijl de hondjes tot rust kwamen, was het ook voor ons etenstijd... nog even napraten maar Bo (het meiske viel bijna om van de slaap maar wou niet toegeven), Maggy & Noa werden zo moe dat we toch maar huiswaarts reden...
    Bedankt Danny en Tanja... voor de super toffe dag... het doorsturen van de foto's, de gastvrijheid, de leuke babbel,... kortom BEDANKT en héél graag tot een volgende keer Wink xxx













    17-04-2016 om 18:35 geschreven door Els


    >> Reageer (2)
    07-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.R.I.P. Bieke... zusje van ons Bijouxke
    Vorige week donderdag, 31 maart, kreeg ik 's morgens vroeg het bericht dat Bieke, het zusje van Bijoux, die nacht was overleden... Ik was helemaal onder de indruk,... ik had zo gehoopt dat zij de 14 jaar zou halen... maar Bieke was ook een hartpatiëntje en ging die week heel erg achteruit... Net op de dag waarop ze besloten hadden om naar de dierenarts te gaan, besloot Bieke zelf los te laten...
    Het was zo leuk om zowel Bijoux als zijn zusje te zien opgroeien van pup tot senior cavaliertje... Bieke had haar liefdevol mandje gevonden bij onze overburen... buurman Georges ken ik al van in mijn jeugdjaren en 1 van hun zonen, Laurens, heeft dezelfde leeftijd als mijn zoon Hannes... Het is echter vooral de oudste zoon Matthias die de zorg van Bieke op zich nam... Matthias is groot geworden samen met Bieke en had een hechte band met haar... Het zal wat tijd vragen om dit een plaatsje te geven... Heel veel sterkte Matthias, Laurens, Georges & Micheline... 
    R.I.P. Bieke 17 mei 2002 - 31 maart 2016







    07-04-2016 om 15:34 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    01-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Buiten spelen met een voederballetje...
    Deze week, toen het net even wat beter weer was, had vooral Noa de grootste pret met een voederballetje buiten... Ach, als er maar eten aan te pas komt, Noa is er als de kippetjes bij dan Wink Maggy liep er als een stofzuiger achteraan, precies zoals Bijouxke ook deed, want ja zo nu en dan liet Noa een koekje liggen, pech voor Noa maar een absolute meevaller voor Maggy... Noa zoefde echt van de ene kant van de tuin naar de andere kant, schitterend om te zien... ik heb er dan ook een filmke van genomen die baasje redelijk "geknipt en geplakt" heeft zodat het niet gaat vervelen voor jullie Wink
    Denken jullie er even aan om het geluid op "aan" te zetten... het getjilp en gekwetter van de vogeltjes op de achtergrond is zalig... de lente hangt echt in de lucht... 

    01-04-2016 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    30-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maggy & Noa kijken naar een filmke...
    Maggy & Noa reageren telkens zo grappig wanneer ze het door hebben dat wij naar een filmke kijken van de pupjes van Jolie,... Maar iedere keer opnieuw vergeten we van ons fototoestel er eens bij te nemen om hun reactie te kunnen filmen... Tot die ene keer... bijna waren we het terug vergeten, de grootste reactie was dan ook al weg maar toch blijft het grappig om eens te bekijken Wink ... Oh ja, denken jullie eraan om even het geluid "aan" te zetten... het is eens zo leuk Wink Laughing  

    30-03-2016 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    27-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindelijk... Noa in WOEF!!
    Eindelijk is het zover... ook Noa heeft een plaatsje weten te verwerven in het maandblad WOEF!!
    Bijouxke heeft er 2x in gestaan als "Golden Oldie" en Maggy als "Puppy van de maand"... 
    Maggy heeft toen een mooie tekening gewonnen van mevrouw Ingrid Devuyst!
    Ons lieve Noa'tje moest toch ook op de 1 of andere manier in WOEF komen te staan! Einde januari heb ik een mailtje gestuurd met een tekstje en foto's maar eventjes daarna liet de redactie van WOEF mij weten dat ze zoveel aanvragen hadden voor "het fotohoekje"... Het zou nog een hele tijd duren... Geduld is een mooie deugd, zeggen ze en ik heb wel een flinke dosis geduld dus afwachten was de boodschap...
    Tot ik begin maart een mailtje kreeg... De verrassing was groot... Ons Noa'tje had schijnbaar met haar knappe, lieve snoet de redactie van WOEF weten te vermurwen want... ze zou in het fotohoekje van het aprilnummer komen te staan!! Donderdag stak de nieuwe WOEF in de brievenbus... vlug doorbladeren en ja hoor daar was ze... Noa had de 3de plaats gekregen en ze zal een mooi prijzenpakket toegestuurd krijgen... Wat ben ik trots op ons lieve meisje!! Very Happy



    27-03-2016 om 17:00 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De kikker...
    Deze week heb ik toch zo'n mooi tafereeltje gezien tussen de meisjes en... een kikker (of was het een pad?). Het was een kort intermezzo, gelukkig kon ik vlug naar mijn fototoestel grijpen om dit op de gevoelige plaat vast te leggen... 
    De meisjes liepen 's morgens, zoals gewoonlijk, vol enthousiasme naar buiten... Noa had echter meteen in de gaten dat er wel een heel eigenaardig beestje op de steentjes liep! Heel voorzichtig naderde ze het, terwijl ik haar toeriep dat ze moest oppassen, je weet maar nooit wat zo'n vies beestje doet!! Maggy & Noa, allebei op hun hoede, gingen zo net niet met hun pootje erlangs om te kijken of die kikker ook bewoog... roerloos bleef het zitten... Het was precies een standbeeldje...
    Ondertussen droomde Noa al weg van haar "prins op het witte paard" maar tot haar grote spijt veranderde het kikkertje niet in een mooi reutje nadat ze haar oogjes stevig dichtgeknepen had en ook niet nadat ze er met haar snoet wel heel dichtbij kwam... Voor mij het signaal dat het tijd werd om in huis te gaan zodat het beestje zijn weg verder kon zetten... en Noa dromen kon van haar prinsje... Wink



    27-03-2016 om 16:17 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    19-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Lovely Magnolia's"
    ... Ik krijg steeds meer de vraag wanneer ons Noa'tje een nestje zal hebben...
    Noa is in januari pas 2 jaar geworden, ik laat haar nog eventjes genieten van haar jong hondenleventje... Er zit geen haast bij het hebben van haar eerste nestje...
    Ik neem het echt stap voor stap en de paperassen waar je het langst moet op wachten, zijn in orde zoals bv. de kennelnaam. Wat ik zelf niet kan maken of in de hand heb, zoals bv. de werpbak, is ook klaar Very Happy
    Nu volgen de gezondheidsonderzoeken en ook die zal Noa geleidelijk aan, stap voor stap ondergaan.
    De "zoektocht" naar een gezond, lief en mooi reutje staat ook nog voor de deur Wink
    ... Wees maar zeker dat jullie het met "veel toeters en bellen" zullen vernemen wanneer Noa'tje zwanger is maar voor nu mag mijn lieve, "kleine" meisje nog veel genieten, spelen,... samen met Maggy,...



    19-03-2016 om 16:58 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    11-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 maanden geleden...
    6 maanden geleden... mijn lieve beertje...
    6 maanden geleden en nog steeds kan ik niet over jou schrijven,...
    foto's bekijken zonder dat de tranen over mijn wangen lopen...
    Kon ik nog maar even bij jou zijn, jou knuffelen,... 
    Ach velen zullen het niet begrijpen, je was tenslotte "maar een hond",
    maar voor mij was je heel bijzonder, mijn houvast op moeilijke momenten,...
    dus zeg aub. nooit... Bijoux was "maar een hond"... !!





    11-03-2016 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    22-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rotweer!!
    Ach wat een rotweer was het afgelopen weekend!! Ze zijn ons echt aan het plagen hierboven... verwennen ze ons eerst met een paar "lentedagen", daarna regendagen, ter afwisseling nog eens een mooie dag om de werkweek te eindigen met winderig, nat herfstweer Confused !! Tja en wat moet je dan... je zou voor minder in een dipje geraken als je zo graag buiten vertoeft... alle speeltjes werden boven gehaald en gelukkig had ik ook nog 2 nieuwe speeltjes achter de hand... en al had het ene speeltje op het einde van de dag alweer een pootje minder... Maggy & Noa hadden zich toch geamuseerd... en dat is het voornaamste Wink



    22-02-2016 om 20:12 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    21-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Genieten en ravotten in het zonnetje...
    Zo slecht het weer was tijdens het bezoekje van Tanja en Bo, zo goed was het de dag erna...
    Echt niet leuk, laat ons hopen dat we het tijdens een volgend bezoekje beter treffen...
    Niettemin hebben Maggy, Noa en ik toch genoten van het zonnetje... mijn meisjes zo te zien ravotten samen en/of genieten van het zonnetje... het maakt mij zo intens gelukkig...
    Ze leven helemaal op wanneer het zonnetje schijnt, dan is er geen houden aan en willen ze echt naar buiten... de vogeltjes achterna of elkaar,... daarna zijn ze doodop en vallen moe maar voldaan in slaap, lekker knus en warm in de zetel,...









    21-02-2016 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    19-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tanja & Bo op bezoek...
    Het ene leuke bezoekje volgt het andere op...
    Vorige week zaterdag kwamen Katrien en Noby langs en gisteren Tanja en Bo...
    Het weer liet ons opnieuw volledig in de steek... net als zaterdag was het echt rotweer en konden de hondjes niet buiten ravotten... Maandag en dinsdag waren nochtans 2 zalige dagen, Maggy & Noa hebben zo genoten van het zonnetje, lekker geravot samen,... om daarna uitgeput in slaap te vallen...
    Gisteren hield het echter niet op met regenen... je zou voor minder een dipje hebben als hondje Wink
    Bo is zo'n lief cavaliertje... ze overlaadt jou met knuffeltjes en kusjes en vertelt hele verhalen... Tanja geniet met volle teugen van haar lieve, kleine meisje en gelijk heeft ze... 
    Het werd opnieuw een gezellige namiddag die veel te vlug voorbij ging... we gaan het gauw nog eens over doen hé, Tanja Wink 





    19-02-2016 om 16:55 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    14-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek van Katrien & Noby...
    Gisteren had ik afgesproken bij ons thuis met Katrien & Noby...
    Noby is een halfbroertje van Maggy en Katrien kende ik via Facebook en het leek mij wel eens leuk om elkaar in het écht te ontmoeten... Het werd een hele fijne, geslaagde namiddag!!
    Noby, Maggy & Noa hebben zich echt geamuseerd te samen... Noby zag zowaar zijn halfzusje wel zitten want hij liep Maggy constant achterna en zij genoot zichtbaar, hoewel het nooit verder dan wat gesnuffel is gegaan Wink Het was zalig om terug 3 musketiers hier in huis te hebben, 3 lieve kopjes die vol verwachting naar mij kijken voor een koekje... ze gedroegen zich alle 3 voorbeeldig en zo konden wij gezellig bijkletsen bij een kopje koffie en gebak... Op het einde van de namiddag werden mijn meisjes moe van alle mannelijke aandacht... en zochten wat rust op... ook Noby vleide zich neer op zijn dekentje... Het signaal voor Katrien dat het tijd werd om huiswaarts te keren... 
    Maggy & Noa hebben nog hun bakje leeg gegeten maar meer energie zat er niet meer in... de hele avond vertoefden ze in dromenland waar Noby vast de hoofdrol in speelde Wink
    Tot een volgende keer Katrien en Noby... Groetjes en een dikke knuffel van Maggy & Noa voor Noby!!



    14-02-2016 om 17:45 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    10-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Sneeuwvakantie" voor Prutske!
    Bloglezertjes... ik wil jullie niet op een dwaalspoor zetten maar kijk even naar buiten... juist ja... regen en wind... er valt wel heel weinig te beleven bij ons thuis... dus ik heb een hulplijn ingeschakeld Wink
    Pruts mag hier eens de hoofdrol spelen... maar ik dwaal niet al te ver af want ook Prutske is een spaniël, een Engelse Cocker Spaniël, dus we blijven ergens wel in de familie zitten, eens te meer omdat zij het hondje is van mijn zus en schoonbroer...
    Het is de periode van de wintersportvakanties en Prutske heeft geluk want zij ging maar liefst voor de 10de!! keer op rij naar de sneeuw in Oostenrijk!! Ja hoor "ons Prutske" is een echte sneeuwdiva, wat wil je, het is haar met de paplepel meegegeven Laughing want Prutske was nog maar enkele maanden jong toen zij voor de allereerste keer op "sneeuwvakantie" ging!! Het is telkens weer dolle pret voor de nog energieke meid van 10 jaar!! Oostenrijk is zo'n beetje haar 2de thuis want elk jaar gaan mijn zus, schoonbroer én Prutske in januari op wintersportvakantie en in augustus gaan ze terug naar Oostenrijk om te wandelen in de bergen,... Wandelingen, al dan niet, in de sneeuw, lekker ravotten,... daar zegt Prutske geen nee tegen... De afstand die haar baasjes afleggen, loopt zij wel meerdere keren want Prutske loopt lekker los... een hele flinke meid... maar pas op haar naam heeft ze niet gestolen hoor want zo af en toe denkt ze nog dat ze een pup is en gedraagt ze zich zoals een echte "Pruts" Laughing maar dan wel een heel lief "Prutske"!! Wink
    Dikke knuffel en zoen, lieve meid... xxx



    10-02-2016 om 19:24 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    04-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Norbert Colours of Wales... 2 jaar!
    Norbert Colours of Wales... het zegt jullie waarschijnlijk niet zo veel...
    maar als ik Nobbi, Nobbedobbes, Nobs, Nobbes,... zeg, gaat er waarschijnlijk wel een lichtje op...
    Nobbi werd gisteren 2 jaar en wees maar zeker dat hij heerlijk verwend werd door zijn "vrouwke" Marjan!! Een groot stuk taart werd hem voorgezet en als ik zo zijn lieve snoet zie... waren zijn oogjes groter dan zijn buikje Wink
    Vandaag was ik zo blij verrast een mailtje (met foto's!) van Marjan terug te vinden in mijn mailbox... 
    Het was een hele tijd geleden... en ik was er heel blij mee want Marjan en Nobbi blijven bijzonder voor mij want er is een engeltje die over hen waakt hierboven... het zusje van Nobbi... Noortje... en al is ze maar een paar dagen oud mogen worden... zij zal nooit vergeten worden!!
    Zo komt het dat Nobbi telt voor 2... maar vooral is Nobbi voor Marjan haar zonnetje in moeilijke dagen...
    Bedankt lieve Marjan voor het mailtje, de foto's,... en ik hoop nog meer van jou, Nobbi, Sammy & Tobias te horen... Heel graag tot ziens, hoors, mails,... whatever... xxx
    Een hele dikke proficiat Nobbi!! Dikke knuffel en zoen van ons allemaal!! xxx







    04-02-2016 om 17:18 geschreven door Els


    >> Reageer (2)
    28-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maggy & Noa halen hun trucjes uit de kast...
    Wat doen wij als baasjes met Maggy en Noa op druilerige dagen?!
    Spelletjes spelen,.. en als afsluiter mogen ze nog eens al hun trucjes uit de kast halen in ruil voor een koekje... Deze keer was baasje er ook bij en nam er eens een filmke van zodat ook jullie eens zien wat Maggy & Noa kunnen... wie weet komt daar een volgende keer nog een trucje bij... Nu is "draai" eraan toegevoegd, Bijouxke kon dit en het "vrouwke" was vastbesloten om het ons ook te leren en ja hoor, het is ons gelukt... Zo trots als een gieter zijn wij, Maggy & Noa Smile

    28-01-2016 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    23-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Courtland Nobby Noa... 2 jaar!!
    Noa... mijn lieve, kleine meisje... 2 jaar...
    Het is niet te geloven dat mijn kleine meid ook alweer 2 jaar is!! Een heerlijk knuffelkontje die dolblij is wanneer Hannes naar huis toe komt... zij staat als eerste te trappelen om hem een hele dikke knuffel te geven... en het is niet zomaar een knuffel dat kan ik jullie verzekeren!!
    In huis is Noa heel rustig... het liefste is ze eigenlijk buiten om vogeltjes achterna te zitten, alles te besnuffelen, rustig kijken naar de kippetjes van de overburen, de buren in de gaten houden en hen "verleiden" tot ze haar een knuffel geven en... het liefst van alles... te ravotten met haar grote "zus" Maggy Very Happy
    Zo nu en dan (?!) vindt Noa ook dat ze iets lekkers verdiend heeft en dan zit ze netjes op het matje in de wasplaats naar haar potje met koekjes te staren... ach wie kan die zwarte kooltjes van oogjes weerstaan?! Baasje alvast niet Wink, ik durf al eens eentje te weigeren want haar weegschaal zou niet tevree blijven...
    Maar op jouw verjaardag mag je heerlijk verwend worden... met lekkers én een kadootje...
    Courtland Nobby Noa... 2 jaar!! Op jouw verjaardag zijn de knuffeltjes en zoentjes voor jou, lieve meid!! xxx













    23-01-2016 om 08:56 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    22-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toby, Mieke en Noa... 2 jaar!!
    Diana, het "vrouwke" van Toby, kwam deze week even langs... Het is zo leuk om ieder baasje over hun cavaliertje(s) te horen vertellen, het enthousiasme druipt er gewoon van af... Het zijn ook zo'n lieverds hé... Toby is er zelfs in geslaagd om kleinzoon Brent helemaal over zijn angst voor honden heen te zetten... Toby is een speelkameraadje voor Brent en omgekeerd... Ik geloof dat Toby net zoals zijn zusje Noa heel graag in de tuin vertoeft en zowel Toby, Mieke als Noa eten dolgraag hun bakje leeg... zalig zo'n goede eterkes!!
    Mieke is dan weer de ster op de hondenshows want ze behaalt hele mooie resultaten!! Een zusje om trots op te zijn... Zo graag Mieke in de ring staat... zo'n hekel heeft ze eraan om te poseren voor een foto...
    Linda heeft haar uiterste best gedaan om mij toch 2 foto's te bezorgen... 1 met Mieke in "the spotlights" en 1 met 3 mooie meisjes erop: Courtland Kia, Alice v. 't Burgstse Hof (onlangs 11 jaar geworden!!) en Mieke. Bedankt Diana en Linda om mij de foto's te bezorgen!! 
    En dan heb je ons Noa'tje... ons lieve, kleine zonnetje in huis... huppelend gaat zij door het leven, haar oortjes wapperend in de lucht... met haar donkere oogjes en vragende blik draait ze ons zo rond haar pootjes... een zalig hondje om in huis te hebben...
    Toby en Mieke, geniet samen met jullie baasjes van jullie 2de verjaardag... jullie zullen vast verwend worden met lekkers en wie weet staat er ook een kadootje op jullie te wachten?!
    Dikke zoen en knuffel van jullie zusje Noa en haar baasjes xxx

















    22-01-2016 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    14-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verjaardagsfeestje voor Stella & Maggy
    Karin, Peter, Steffi & Stella waren al een hele tijd niet bij Vera langs geweest en de 3de verjaardag van Stella & Maggy was de perfecte gelegenheid om met zijn allen nog eens samen te komen voor Jolieke bevalt van haar 3de nestje... 
    Jammer dat het zo moeilijk is met reutjes erbij... het zou zo leuk zijn om ook de broertjes Mielke en Murphy erbij te hebben, maar ik vrees dat die mannekes veel te veel lol zouden beleven aan al die meisekes!! Wink
    Eventjes terug vroeg Karin mij achter een foto van Maggy, zogezegd voor op haar blog Wink, maar afgelopen zondag werd duidelijk wat de werkelijke reden was... Karin & Co hadden voor een prachtige verjaardagstaart gezorgd met een foto van Stella en Maggy erop verwerkt... bijna zonde om in te snijden maar na wat geaarzel, werd dan toch het mes in de taart gezet en hebben we die met zijn allen smakelijk opgegeten... Jaimie droomde van een stukje taart en zat geduldig te wachten op de schoot van Koen , zo geduldig dat ze uiteindelijk met haar kopje op tafel in slaap viel, de lieverd... (Ik hoop toch dat Jaimie achteraf nog een stukje taart gekregen heeft van Vera...).
    Er werd gezellig bijgepraat en al gauw viel de avond en werd het tijd om afscheid te nemen... 







    14-01-2016 om 09:44 geschreven door Els


    >> Reageer (2)
    12-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijzonder geschenk...
    Deze namiddag kwam Mieke (baasje van Kito & Murphy) eens op bezoek, het was een tijdje geleden en we hadden weer heel wat bij te kletsen... Mieke had mij vooraf nieuwsgierig gemaakt... ze zou een verrassing bij hebben... en eerlijk... ik was best wel nieuwsgierig... wat zou dat nu kunnen zijn?!
    Normaal gezien, is het niet mijn gewoonte om op het blog "uit te pakken" met de geschenken die de hondjes of ik krijgen... maar dit is zo'n bijzonder kado... ik ben er zo blij mee...
    De zus van Mieke, Caroline, maakt net zoals Patsy (het "Bijoux " schaapje), prachtige handwerken (en ze gaat zelfs een stapje verder Wink neem maar even een kijkje op www.trappelendgeheim.be). 
    Mieke had gevraagd aan haar zus of het mogelijk was om een "cavaliertje" te maken met "Lovely Magnolia's" erop... en dat was mijn verrassing, super toch?!! 
    Ik heb het prompt gebombardeerd tot de mascotte/geluksbrenger van "Lovely Magnolia's"... 
    Bedankt Mieke & Caroline... dit betekent heel veel voor mij!! xxx





    12-01-2016 om 20:40 geschreven door Els


    >> Reageer (0)


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Archief per maand
  • 01-2024
  • 09-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 09-2022
  • 06-2022
  • 04-2022
  • 01-2022
  • 09-2021
  • 04-2021
  • 01-2021
  • 09-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 01-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 08-2018
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013

    Foto

    Courtland Nobby Noa geboren op 22 januari 2014
    Het eerste levensjaar van
    Noa in een notendop.

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Bijoux...
    Geboren op
    17 mei 2002!
    R.I.P.
    11 september 2015

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

      Bijoux en pekineesje Bo

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

         Bijoux in de "Woef"
            "Golden Oldie"


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Lovely Magnolia's Querida Ginny geboren op 25 januari 2017
    Het eerste levensjaar van Ginny in een notendop.
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs