Welkom op het blog van Bijoux, Maggy, Noa, Lineke & Ginny
Mijn favorieten
  • Belgian Cavalier Club
  • Vlaamse Fokkerijcommissie van de K.M.S.H.
  • Website van mijn dierenarts, Marieke Mestdagh
  • Website AcuVet.Pro, Griet Leroy
  • Website Lovely Magnolia's Rockefeller Rocco
  • Blog van Vera, Colours of Wales
  • Website Courtland Cavaliers
  • Website From Alder-Court
  • Blog van Stella, het zusje van Maggy
  • Cavalier in nood
    Inhoud blog
  • Er zijn er 6 jarig vandaag...
  • Happy 5th birthday!!
  • Noa, No'tje, No'teke... lieve poppemie...
  • Lineke... mijn lieve meisje...
  • Hieperdepiep hoera!!! Er zijn er 6 jarig vandaag...
  • Afscheid van een heel dapper meiske...
  • Happy birthday mijn lieve Lineke...
  • Birthday boys & girls...
  • Hieperdepiep piep...
  • De beste wensen voor 2022!! en... Maggy is 9 jaar!!
  • Dankjewel...
  • Hieperdepiep hoera!!! Er zijn er 6 jarig vandaag...
  • Birthday girl... Lineke!!
  • Er zijn er... 6 jarig!!
  • Hieperdepiep hoera...
  • Een blij en triest blogje tegelijkertijd...
  • Hieperdepiep hoera!!!
  • Fijne vakantie...
  • 3 op een rijtje... de blenheimkes...
  • 3 op een rijtje...
  • Fijne moederdag...
  • Zomaar een fotoverzameling van Noa haar “pupjes”,...
  • Er is er eentje jarig...
  • Afscheid...
  • "Lentekriebeltjes" en "Genieten" ondanks Corona...
  • Draag zorg voor mekaar...
  • "A New Life..."
  • Friemel, Pipa, Ginny, Ona, Imke en Kobe 3 jaar!!
  • Noa 6 jaar & Ginny 3 jaar...
  • Happy birthday, Maggy!!
  • Fijne Kerstdagen en een gezond, gelukkig 2020!!
  • De laatste maand van 2019...
  • Nieuw bij "Mijn favorieten": "Cavalier in Nood"
  • Happy 14th birthday, Tashi!!!
  • Nagenieten van top momenten...
    Over mijzelf
    Ik ben Timmerman Els
    Ik ben een vrouw en woon in Knesselare () en mijn beroep is housemanager.
    Ik ben geboren op 16/11/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Mijn hobby = mijn passie... de Cavalier King Charles Spaniël.
    Maggy Colours of Wales geboren op 2 januari 2013
    Het eerste levensjaar van Maggy in een notendop.
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Courtland Playful Pauline geboren op 22 april 2016
    Het eerste levensjaar van "Lineke" in een notendop.
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Cavalier King Charles Spaniël
    “Lovely Magnolia's” Cavaliers
    Bijoux (R.I.P.) - Maggy Colours of Wales (R.I.P.) - Courtland Nobby Noa (R.I.P.) - Courtland Playful Pauline (R.I.P.) en Lovely Magnolia's Querida Ginny
    25-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Broer en zus van Noa...
    Ondertussen zijn Toby, Mieke en Noa 15 maanden...
    Noa zie je hier regelmatig verschijnen Wink... dus ik ga even broer & zus in de schijnwerpers zetten... 
    Wat zijn ze allebei mooie cavjes geworden!! Noa'tje is zo trots op haar broer & zus!!
    En omdat Diana, het "vrouwke" van Toby, zoveel moeite gedaan heeft om foto's door te sturen, zal je hier binnenkort een blogje vinden helemaal voor broertje Toby!! Alvast bedankt Diana!!



    25-04-2015 om 11:18 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Courtland Cavaliers... pupjes 4 weken...
    Als ik zo'n mooie foto's van lieve snoetjes zie... dan kan ik het niet laten om een blogje te maken...
    4 weken zijn de pupjes vandaag en nu zie je ze eens helemaal in close-up Smile



    25-04-2015 om 11:03 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    23-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Courtland Cavaliers... pupjes ruim 3 weken...
    Net zoals het nestje van Louise "Kiss Me Quick Colours of Wales" (te volgen op het blog van Vera) gaat ook het nestje van Courtland Cavaliers, Courtland Kia goed vooruit...
    Ruim 3 weken zijn de pupjes alweer... 
    Linda weet dat ik zo geniet van wat foto's van haar meisjes en natuurlijk ook de pupperkes... en stuurt mij elke week wel een foto door Smile
    Het is ook zo wonderbaarlijk hoe vlug die kleine hummeltjes opgroeien tot kleine hondjes...
    Eerst zo weerloos en kwetsbaar en 3 weken later... eten ze al zelfstandig een papje uit een bakje...
    Linda... geniet er maar van want voor je het weet, slaan ze hun "vleugeltjes" uit...











    23-04-2015 om 13:54 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    20-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mooie tekst...
    Af en toe kom je op Facebook zo'n mooie tekstjes en plaatjes tegen...
    Aan de linkerzijde van de blogjes zie je sommige passeren... Wink
    Onlangs was er een Engels gedichtje... Zo mooi... Echt hoe ik de cavalier zie en voel...

     

    20-04-2015 om 16:00 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    17-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindelijk genieten van het lenteweertje!!
    Eindelijk kunnen we de winter afsluiten... het zonnetje doet haar best deze week...
    en ze is welkom... zeker weten!!
    Bijoux doet het wat rustig aan maar geniet ook met volle teugen van het lentezonnetje... de meisjes daarentegen krijgen er niet genoeg van en vertoeven bijna de ganse dag buiten...
    Het is zo leuk om naar ze te kijken wanneer zij het niet door hebben... dan betrap ik Maggy & Noa terwijl ze zo ontzettend lief zijn voor elkaar of Bijoux & Noa Smile
    Tussen het zonnen door even een pauze om te eten... Noa eet al langer met een "snood" om haar lange oortjes te beschermen maar sinds kort heb ik er 2 (bedankt zus om de glitter "snood" te doen passen) en moet ook Bijoux er aan geloven... maar een stoere bink als Bijoux is daar helemaal niet gelukkig mee!! 
    Sorry lieverd maar je oortjes blijven veel properder op die manier Rolling Eyes
    Nooit had ik gedacht om mijn hondjes dit aan te doen maar nadat Noa eens etensrestjes in haar oortjes had en dit zelf wou verwijderen... (met alle gevolgen van dien want tot mijn groot verdriet was er een stukje van haar mooie oortjes) Crying or Very sad draagt Noa een "snood" en heeft zij altijd propere oortjes zoals een echte poppemie!! Maggy heeft hier (voorlopig) geen last van, haar oortjes zijn (nog) zo lang niet maar... lieve meid als je oortjes ook in je eten belanden... moet ook jij er aan geloven en krijg je een "snood" rond je oren Laughing







    17-04-2015 om 10:16 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    12-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De lustige kijkertjes...
    Ik weet niet of Maggy & Noa er altijd even gelukkig mee waren... 
    maar er is veel werk verzet dit weekend, zowel binnen als buiten!! 
    Baasje had een extra draadje gespannen want de klinkers moesten behandeld worden tegen groen en mos... de hondjes lopen beter niet op de behandelde klinkers... dus moet het maar eventjes zo...
    Erg vonden Maggy & Noa het precies niet want op hun matje/mandje konden ze de bedrijvigheden van baasje goed gadeslaan Wink en de fietsers en voetgangers konden ook verder gekeurd worden door de poort Wink met af en toe een "blafconcert" want je moet toch een "goeiedag" zeggen niet waar?!! 
    Tussen de werken door... toch even de tijd maken om een spelletje,... te spelen met de meisjes!!
    Het was 1 van de nieuwe puzzelspelletjes dus moesten de meisjes weer eventjes uitzoeken hoe ze aan de koekjes konden geraken maar al gauw hadden ze het door... Het is zo genieten om ze bezig te zien... ik denk dat ik mij even goed amuseer als die 2 gewoon door ze bezig te zien!! Laughing







    12-04-2015 om 11:35 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    05-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een fijn Pasen voor iedereen!!
    Het zonnetje schijnt... en het is nog frisjes, de chocolade zal niet smelten... gelukkig voor de vele kindjes die vandaag paaseitjes mogen rapen in de tuin,... en daarna smullen maar Smile
    Chocolade is absoluut niet goed voor hondjes, daarom heb ik Maggy & Noa verwend met 2 nieuwe puzzelspelletjes...
    Ze doen dit toch zo graag... en zo moeten ze niet steeds hetzelfde spelen... net als kleine kindjes "vragen" Maggy & Noa om een spelletje te spelen: de spelletjes liggen in een rek en dan kunnen zowel Maggy als Noa daar echt staan, zitten en met hun pootjes aanwijzen van "toe, gaan we een spelletje spelen?"... en die smekende snoetjes zijn dan zo moeilijk om te weerstaan Wink
    Ach vaak is het slecht weer en dan is het leuk om hen op deze manier te "entertainen"...
    Een heel fijn Pasen voor iedereen... 





    05-04-2015 om 12:10 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    28-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Courtland Cavaliers... pupjes geboren!!

    In het geboortehuis van ons Noa'tje staan de suikerboontjes klaar want Courtland Kia is vandaag bevallen van 2 reutjes en 2 teefjes...
    4 gezonde, mooi getekende blenheimkes, de trots van papa Angel's Pride Xmas Comet (Kennel Rachielia, Mevr. Anja Wienk) en mama Courtland Kia!!
    Hoewel het gisteren in de late namiddag duidelijk was dat de bevalling nakende was (wanneer de lichaamst° met 1 graad zakt, kan het nog tot 24u duren voor de bevalling plaats vindt), heeft het toch nog tot deze ochtend geduurd voor het eerste pupje, een reutje, op de wereld kwam... kort na de middag waren alle pupjes er... met gewichtjes die variëren tussen 205 gram en 275 gram heeft Kia dit voortreffelijk gedaan!!
    Proficiat lieve meid... samen met Linda & Fred en de meisjes zullen jouw pupjes omringd worden met veel liefde en de allerbeste zorgen...
    Ik kijk er al naar uit om ook deze pupjes te zien opgroeien tot ze naar een goede thuis mogen...





    28-03-2015 om 18:20 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    24-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het commando "Af" en Courtland Jinni 5 jaar!!
    Geduld wordt beloond... zeggen ze wel eens...
    Ik kan het alleen maar bevestigen...
    Ik heb met Maggy puppylessen gevolgd in de hondenschool... en dit verliep heel goed maar het commando "lig" ging er bij Maggy maar niet in... ook niet na het commando "lig" veranderd te hebben naar "af" Confused
    Vol goede moed bleef ik echter koppig volhouden en met de komst van Noa, die alle commando's nog "moest" leren... dacht ik wel dat het met veel geduld in orde zou komen!!
    En... sinds enkele weken gaan bij het commando "af" 3 cavaliertjes onderuit Laughing
    Je ziet maar... nooit opgeven... de aanhouder wint!! Wink

    Courtland Jinni, de mama van ons Noa'tje, wordt morgen 5 jaar!!
    Proficiat lieve meid!! Geniet morgen samen met Linda & Fred en de meisjes maar van jouw verwendagje!!
    Nog vele mooie, gezonde jaren en een hele dikke zoen en knuffel van je lieve, kleine Noa!! xxx



    24-03-2015 om 14:39 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    19-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kiss Me Quick "Colours of Wales" (Louise)
    Een love-story tussen Angel's Pride Vin Diesel (Benjamin) en Kiss Me Quick Colours of Wales (Louise) werd afgelopen maandag bekroond met wel 5!! pupjes: 3 reutjes en 2 teefjes!! 
    Van harte proficiat Tina (Louise woont bij de dochter van Vera) & Vera en ook het vrouwke/baasje van papa Benjamin, Isabelle Florée uit Menen!
    Louiseke heeft de pupjes, net als de vorige keer, met een keizersnede op de wereld gezet...
    Als de natuur niet volledig meewerkt, moet de dierenarts een handje helpen om risico's te vermijden...
    Louise is een hele lieve, zorgzame mama... Proficiat, lieve meid... je doet dat schitterend!!
    Geniet samen met Tina, Vera en alle meisjes maar van je mooie nestje want je staat er niet alleen voor, je wordt omringd met heel veel liefde en de beste zorgen... 

    Ondertussen genieten bij ons thuis de meisjes van elkaars aanwezigheid door gezellig samen in hun "bakje" te kruipen en... de canvas van Bijoux, Maggy & Noa hebben hun plaatsje gekregen!
    Nogmaals bedankt Kaat Bonte... het is echt heel mooi geworden!!





    19-03-2015 om 10:18 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    11-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vroege lentekriebeltjes...
    Het lentezonnetje laat zich zo nu en dan eens zien en dan is het voor mens en dier genieten want na een lange winter doet het zonnetje zo'n deugd!! 
    Maggy en Noa vleien zich alweer neer op de kussentjes buiten en lopen in het gras te dartelen als jonge veulentjes die voor het eerst buiten komen... elk grassprietje wordt verkend, takjes worden op hun kwaliteit getest, vogeltjes worden achterna gezeten,... ooh ja... je kan gerust zeggen dat de lentekriebeltjes in het land zijn!!
    Nu het nog een fris lentezonnetje is, loopt ook Bijoux eens graag buiten en geniet met volle teugen van het zonnetje, de wind die zachtjes over zijn haren gaat... en "zijn meisjes" die aan het ravotten zijn...
    Zowel Maggy als Noa spelen graag met balletjes groot en klein... maar o jee die tandjes hé... alweer een balletje kapot maar wat heeft Noa een lol gehad!! En... balletjes genoeg in de winkel... toch?!! Wink





    11-03-2015 om 16:54 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    05-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Canvas...
    Eindelijk... de knoop is doorgehakt...
    24 jaar lang hangen de "4 jaargetijden" tegen de muur... het is tijd voor verandering en met zo'n schitterende foto's van Bijoux, Maggy & Noa is het logisch dat we hier gebruik van maken...
    Nu moest ik nog 4 foto's uit kiezen... dat was heel wat moeilijker... 
    maar sinds gisteren is de beslissing gemaakt...
    Ik had het vooral lastig bij de keuze: Bijoux, Maggy & Noa samen of de foto met de 2 "zusjes"?!...
    ... Bijoux heeft deze week een hele lastige nacht gehad... ik vreesde het ergste maar hij heeft er zich nog maar eens door geploeterd... Het heeft ons weer met onze 2 voetjes op de grond gezet... Bijoux is zo'n doorduwer, het lijkt wel alsof hij niet "stuk" te krijgen is... maar de realiteit is anders... we weten dat we hem zullen verliezen... ooit... en dan een foto van alle 3 samen... nee, ik zou het er te moeilijk mee hebben en de foto van Maggy & Noa is zo mooi... die wordt het dus!!!
    Nu nog eventjes wachten tot de foto's, die op canvas (zoals bij een schilderij) afgedrukt worden, geleverd worden... Smile tot dan genieten we nog van de "4 jaargetijden" Wink








    05-03-2015 om 09:20 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    01-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw in "Mijn favorieten"

    Toen ik aan "Bloggen" begon, dacht ik dat ik "vast" zat aan 10 "favorieten" die ik aan jullie kon voorstellen...
    Dit was wel eens vervelend want er waren zoveel leuke, interessante sites en dan moest ik wel eens eentje verwijderen om een ander erbij te kunnen plaatsen...
    Op die manier kun je wel eens mensen teleur stellen en dat doe ik echt niet graag... maar dit weekend ontdekte ik dat je er, met een hele omweg, nog veel meer kan toevoegen!!
    Zodoende was mijn "probleem" opgelost en kan ik zoveel websites,... toevoegen als ik wens...
    Zo is de website van "de Koninklijke Maatschappij Sint - Hubertus" terug van weg geweest...
    Het blog van Heidi is verwijderd wegens stopzetting en een splinternieuwe website van Heidi en haar cavaliertjes is in de plaats gekomen "Cavaliers Marlot's Dream"...
    De mooie website van Ria Wolters uit Rotterdam, Nederland... mocht ook niet ontbreken want zij maakt schitterende fotostambomen (ook van Maggy & Noa), profielkaarten, regenboogbrugkaarten,... en dit alles op vrijwillige basis, er zijn geen kosten aan verbonden!! Zij heeft de geschiedenis van de cavalier vanaf het prille begin in Engeland in kaart gebracht,... Dit alles en zoveel meer is terug te vinden op haar website "Cavalier King Charles Plaza"!! Beslist even kijken... je zal er een tijdje "zoet" mee zijn!!
    En dan is er nog de website van Kaat Bonte, de fotografe, die zo'n schitterende foto's heeft gemaakt van Bijoux, Maggy & Noa... ook zij verdient beslist een plaatsje in de schijnwerpers!!
    Veel kijkplezier



    01-03-2015 om 20:37 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    27-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Noralyn of Flanders Passion
    Nu vragen jullie zich waarschijnlijk af wie "Noralyn of Flanders Passion" is...?!
    Het voordeel van hondjes hebben (en dan in het bijzonder cavaliertjes) is dat je gemakkelijk contact legt met andere mensen die ook een cavaliertje hebben en/of hondenliefhebber zijn...
    Zo gaat het telkens weer als ik met Maggy & Noa ga wandelen ook... er gaat nauwelijks een wandeling voorbij of ik word aangesproken door voorbijgangers die vragen stellen als: Welk ras is het?, Zo'n mooie hondjes!!, Zijn het zusjes?,...
    Ik blijf het verbazend vinden hoe cavaliertjes met hun charme er telkens weer in slagen om mensen samen te brengen... maar ik geniet ervan met volle teugen en laat het dankbaar op mij afkomen...
    De kennismaking met Nicole is net iets anders verlopen... via mail eigenlijk en op de Pejatoyspa Clubwandeling hebben we elkaar eens ontmoet... maar laat ik bij het begin, beginnen...
    Nicole en haar man stonden op de wachtlijst vorig jaar bij Vera (Colours of Wales) maar omdat er geen pupjes beschikbaar waren, had Vera hen doorgestuurd naar Isalbelle Florée, een lieve dame uit Menen met de kennel "Of Flanders Crown"... Zij heeft zo nu en dan een nestje, het cavaliervirus heeft Isabelle vast met de paplepel mee gekregen want ook haar ouders hebben een kennel met de naam "Of Flanders Passion"...
    En het zijn Isabelle haar ouders die toen een zwanger teefje hadden... het was eventjes afwachten voor Nicole en haar man of er een teefje voor hen bij zou zijn...
    Op 20 februari 2014 was het dan zo ver... Mama Kylie "Of Flanders Passion" en papa Angel's Pride Vin Diesel (Benjamin) hadden samen een nestje van 7!! pupjes... en er was een teefje bij voor Nicole en haar man 
    Het kleine meisje kreeg de naam "Noralyn" en zij heeft hun hartjes helemaal veroverd!!
    In de loop van het voorbije jaar hebben wij regelmatig gemaild en zo nu en dan zat er ook een mooie foto bij van Noralyntje en die heb ik allemaal netjes verzameld...
    Nu is Noralyn onlangs 1 jaar geworden en ik vroeg aan Nicole of ze het leuk zou vinden om Noralyn eens op het blog van onze cavjes te zien verschijnen?
    En dat vond ze een heel leuk idee en stuurde meteen wat info en nog wat extra foto's door...
    Zodoende... zien jullie eens een ander cavaliertje hier verschijnen
    Op de foto's zie je: de mama & papa van Noralyn, het nestje met haar broertjes en zusjes, Noralyn toen ze 8 weken jong was, Nicole en haar man en kleindochter en... natuurlijk fotootjes van Noralyn haar 1ste verjaardag !!
    Nicole... ik wens jullie nog heel veel plezier met jullie lieve, mooie meisje... geniet ervan en...
    tot een volgend mailtje,... Vele groetjes en een dikke knuffel voor Noralyn van ons allemaal!! xxx








    27-02-2015 om 19:51 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    22-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fier op het zusje van Noa!!
    Wat zijn we hier met zijn allen trots op het zusje van Noa: Courtland Nobby Nola "Mieke"!!
    We mogen ook best wel trots zijn want Linda ging vandaag met Mieke, naar de hondenshow in Hoogstraten "42ste Schaal der Kempen" en Mieke behaalde de 1U (1 = 1ste plaats en U = Uitstekend). Na Genk en Moeskroen, waar Mieke ook de 1U behaalde, betekent dit dat Mieke Belgisch Jeugdkampioen geworden is!! Een hele dikke, welverdiende PROFICIAT Linda & Mieke!!






    22-02-2015 om 20:49 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    17-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De fotoshoot door Kaat Bonte... Deel 2...

    We hebben de fotoshoot in kleur en... in "Black & White" gekregen...
    ... Sommige foto's "spreken" nog meer in zwart/wit als in kleur...
    Het wordt een lastige klus om een keuze te maken uit al dit moois...
    Wordt het kleur of dan toch "black & white"?
    En een volgende stap... welke foto kiezen we van Bijoux, Maggy & Noa?
    4 kadertjes worden vervangen... 4 foto's worden het... maar welke???













    17-02-2015 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De fotoshoot door Kaat Bonte... Deel 1...
    Ik heb een probleem...
    Kaat heeft zovele mooie foto's genomen van Bijoux, Maggy & Noa...
    Ik kan ze hier niet allemaal plaatsen dus zal ik proberen de allermooiste eruit te pikken...
    Ze zijn veel te mooi om te bewerken zoals ik gewoonlijk doe...
    Ik "vuur" ze "puur" op jullie af...
    Ik hoop dat jullie ze net zo mooi vinden als ik...
    Super bedankt Kaat!! Foto's om te koesteren...




















    17-02-2015 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    14-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijn...

    7 februari was voor ons én de hondjes een spannende dag... alleen wisten zij niet wat hen te wachten stond
    Er was iets op til... zoveel was duidelijk... waarom zou "het vrouwke" ons anders allemaal fris gewassen en mooi gekamd hebben op vrijdagnamiddag?!!
    Die zaterdagmorgen werd het duidelijk... een "FOTOSHOOT" hadden ze voor ons in petto!! Stel je voor!!
    In een professionele fotostudio werden tal van foto's genomen door fotografe Kaat Bonte (tevens collega van baasje )
    We hebben met zijn allen ons beste pootje voorgezet en zelfs baasje en vrouwke op foto gezet...
    Nu moeten we eventjes geduldig afwachten om het resultaat te zien van een wonderlijke voormiddag want we waren alle 3 in ons beste doen en niet in het minste onze "golden oldie" Bijoux... een bange blik werd gevreesd maar Bijoux was helemaal in zijn sas en liet Kaat haar "ding" doen...
    Kaat straalde rust uit en nam de tijd om mooie foto's te kunnen nemen... het is tenslotte niet evident om 3 hondjes in een bepaalde houding te krijgen en dan nog eens stil te blijven zitten... maar ze heeft dat voortreffelijk gedaan... en ik ben best wel trots op ons kleine roedeltje want ze hebben dat 1 voor 1 schitterend gedaan!!
    Vandaag is het Valentijn... en Kaat vond dit toch wel een bijzondere dag... en licht alvast met 1 foto een tipje van de sluier op... met als resultaat... dat we met zijn allen uit kijken naar meer van dat
    Voor allen een fijne Valentijnsdag... een dag vol vriendschap en liefde voor mens én (huis)dier...



    14-02-2015 om 19:39 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    11-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cavalierkes...
    What is a house without a dog?
    It's like a fire without a log.
    No warmth... No spark...
    No welcoming bark.
    It's just not a home...
    Without a cavalier!!


    11-02-2015 om 17:07 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tekeningen...

    Toen Maggy nog een pupje was, had ik een foto van haar doorgestuurd naar het maandblad "Woef"...
    Ik win niet gauw iets dus ik hoopte alleen maar dat ze de mooie foto van Maggy ergens een plaatsje zouden geven in het fotohoekje,... van "Woef".
    Tot mijn verbazing echter won Maggy "de puppy van de maand" en daar hoorde een "cartoon" bij gemaakt door kunstenares Ingrid de Vuyst...
    Wat was ik daar blij mee... en ergens speelde toen al de gedachte om ook van Bijoux een mooie tekening te laten maken... maar het kwam er niet van...
    Tot einde vorig jaar... de gedachte borrelde weer op... en toen heb ik er maar een "punt" van gemaakt en contact opgenomen met mevrouw de Vuyst... mooie foto's doorgestuurd via mail... en in de loop van januari vond ik deze pareltjes terug in mijn brievenbus
    Nadat ik op zoek ben gegaan naar dezelfde kadertjes en "tafelezeltjes" als bij Maggy, hebben ze hun plaats gekregen in huis... zo'n mooie kunstwerkjes verdienen tenslotte een plaats "in the spotlights"!!
    Bedankt Mevr. Ingrid de Vuyst!! Je hebt er absoluut een fan bij!!







    11-02-2015 om 17:05 geschreven door Els


    >> Reageer (0)


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Archief per maand
  • 01-2024
  • 09-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 09-2022
  • 06-2022
  • 04-2022
  • 01-2022
  • 09-2021
  • 04-2021
  • 01-2021
  • 09-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 01-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 08-2018
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013

    Foto

    Courtland Nobby Noa geboren op 22 januari 2014
    Het eerste levensjaar van
    Noa in een notendop.

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Bijoux...
    Geboren op
    17 mei 2002!
    R.I.P.
    11 september 2015

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

      Bijoux en pekineesje Bo

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

         Bijoux in de "Woef"
            "Golden Oldie"


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Lovely Magnolia's Querida Ginny geboren op 25 januari 2017
    Het eerste levensjaar van Ginny in een notendop.
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs