Foto
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Zoeken in blog

goddess-heArt2soul

Beste bezoeker. Mijn naam is Colette. Als 'autodidacte' begon ik enkele jaren geleden te experimenteren met kleuren; intuitief te schilderen van uit mijn hart, mijn ziel. Doordat mijn levenspad uit kleine rituelen bestond, verbond ik mij met kleuren en bracht ze op doek. Toen ik voelde dat het mij iets deed, dat ik op een zeker moment 'geraakt' werd wanneer ik in de ziel van mijn schilderij kwam vloeiden er tranen..... Van uit meditatie, beleving, emoties en krachtplaatsen zoek en vind ik mijn inspiratie. Mijn lievelingsthema's zijn het mysterie, verborgen symbolen, de Godin. Graag zou ik deze momenten, deze regenbogen uit mijn ziel met je delen, zodat ze zachtjes ook jouw ziel mogen raken, zodat mijn 'heling' ook jouw heling mag worden. Blessed be, Colette Ponsard
29-04-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GATE TO ORION
Klik op de afbeelding om de link te volgen Tijdens een droom, een visioen vroegen drie wezens me een poort te bouwen in lapis-lazulli

>> Reageer (0)
28-04-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GATE TO ORION 2
Klik op de afbeelding om de link te volgen Het resultaat

>> Reageer (0)
26-04-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amazonië
Klik op de afbeelding om de link te volgen Stap mee in het paradijs op deze plek.

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Arthur
Klik op de afbeelding om de link te volgen Pure magie op een eeuwenoude plek

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Edna
Klik op de afbeelding om de link te volgen Edna, de Oergodin

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Grootmoeders
Klik op de afbeelding om de link te volgen Kennismaking met de vrouwelijk energie, steeds meer en meer aanwezig op de planeet

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zielsverwanten
Klik op de afbeelding om de link te volgen Verbonden in licht, verbonden in de liefde.
In de eenheid van het leven, in de eenheid van de liefde.
Verbinden wij ons hart

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oerbron
Klik op de afbeelding om de link te volgen Er was eens......

>> Reageer (1)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Betovering
Klik op de afbeelding om de link te volgen Een betoverend pad,  maar soms met obstakels !

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wolkenspinster
Klik op de afbeelding om de link te volgen Spin je eigen web en verbind je met alles en iedereen om je heen

>> Reageer (0)
05-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Poezen
Klik op de afbeelding om de link te volgen Shackti en Luna

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WERVELWIND
Klik op de afbeelding om de link te volgen Wervelwind, een vurige dans na een lange winter.

>> Reageer (0)
04-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Monsegur
Klik op de afbeelding om de link te volgen Fleuve de couleurs..couleur de sang, couleur de larmes et de sueur.
 Résussité par les années, de nouveaux pélerins sont arrivés...les nouveaux Cathares.

Stroom van kleuren, kleur van het bloed, van tranen en zweet.
 Herrezen door de jaren heen, de nieuwe pelgrims zijn aangekomen... de nieuwe Katharen.

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chalice Well Deva
Klik op de afbeelding om de link te volgen Een boodschap uit Avalon voor Merijn en Inneke

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.herfstbetovering
Klik op de afbeelding om de link te volgen Geniet mee van het kleurenpalet dat de herfst ons aanbiedt. De zichtbare en onzichtbare wereld komen héél dichtbij elkaar tijdens de cyclus van Samhain.

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Angels
Klik op de afbeelding om de link te volgen Uriël en de 11-11 Engel.
De Boodschappers van Licht & Vrede

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Merlijn
Klik op de afbeelding om de link te volgen Een grootvader die ik gemist heb, ..Een wijze man.

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.graancirkels
Klik op de afbeelding om de link te volgen The 3 Sisters,
zielenband tijdens een meditatie in een graancirkel in Wiltshire - Engeland.

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GVA, Goed nieuws krant
Klik op de afbeelding om de link te volgen

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cerridwen
Klik op de afbeelding om de link te volgen CERRIDWEN
Drie-voudige Godin, in haar ketel pruttelt de kennis van het Universum en van kruiden en planten. De vruchtbaarheidgodin die veel van mijn zielekindjes geinspireerd heeft.

>> Reageer (0)


>

Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs