Foto
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Zoeken in blog

goddess-heArt2soul

Beste bezoeker. Mijn naam is Colette. Als 'autodidacte' begon ik enkele jaren geleden te experimenteren met kleuren; intuitief te schilderen van uit mijn hart, mijn ziel. Doordat mijn levenspad uit kleine rituelen bestond, verbond ik mij met kleuren en bracht ze op doek. Toen ik voelde dat het mij iets deed, dat ik op een zeker moment 'geraakt' werd wanneer ik in de ziel van mijn schilderij kwam vloeiden er tranen..... Van uit meditatie, beleving, emoties en krachtplaatsen zoek en vind ik mijn inspiratie. Mijn lievelingsthema's zijn het mysterie, verborgen symbolen, de Godin. Graag zou ik deze momenten, deze regenbogen uit mijn ziel met je delen, zodat ze zachtjes ook jouw ziel mogen raken, zodat mijn 'heling' ook jouw heling mag worden. Blessed be, Colette Ponsard
15-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE VIER ELEMENTEN - 1 - AARDE
Klik op de afbeelding om de link te volgen Het element AARDE ; Laten we haar koesteren, liefhebben en respecteren. MOEDER AARDE geeft ons zo veel. Wat geven we haar terug ?

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE VIER ELEMENTEN - 2 -VUUR
Klik op de afbeelding om de link te volgen Het element VUUR;  transformeert en voedt onze passie, onze wilskracht.

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE VIER ELEMENTEN 3 - WATER
Klik op de afbeelding om de link te volgen Het element WATER; 'go with the flow'. Dankbaar voor ieder kabbelende beekje, het stromen van rivieren, oneindige zee van zegeningen

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE VIER ELEMENTEN 4 - LUCHT
Klik op de afbeelding om de link te volgen Het element LUCHT; droomwereld, inspiratie en inzicht

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSPIRATION
Klik op de afbeelding om de link te volgen Studie volgens de technieken van Bob Tomanovitch.


>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PELGRIMS ONDERWEG
Klik op de afbeelding om de link te volgen Niet de weg telt maar je medereizigers en het doel. rechtdoor of met omwegen, je bereikt je doel !

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRANSFORMATIEBOODSCHAP
Klik op de afbeelding om de link te volgen

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHAKRAPOORT. REIS DOOR DE DIMENSIES
Klik op de afbeelding om de link te volgen

>> Reageer (0)
14-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WOLF-TOTEM - AAN MIJN VERWANTEN
Klik op de afbeelding om de link te volgen

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOODSCHAP VAN LIEFDE
Klik op de afbeelding om de link te volgen

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DROOMWERELD
Klik op de afbeelding om de link te volgen

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MANTRAS ZINGEN TIJDENS TENTOONSTELLING







>> Reageer (0)
13-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VREDESENGEL
Klik op de afbeelding om de link te volgen

>> Reageer (0)
29-04-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPIEGELBEELD
Klik op de afbeelding om de link te volgen Spiegeltje, spiegeltje aan de wand ......

>> Reageer (0)
28-04-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPIEGELBEELD 2
Klik op de afbeelding om de link te volgen Ontdek je licht- en schaduwkant 

>> Reageer (0)
29-04-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LENTEVIERING
Klik op de afbeelding om de link te volgen Dans voor Ostara en de Godin van de dageraad

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GATE TO ORION
Klik op de afbeelding om de link te volgen Tijdens een droom, een visioen vroegen drie wezens me een poort te bouwen in lapis-lazulli

>> Reageer (0)
28-04-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GATE TO ORION 2
Klik op de afbeelding om de link te volgen Het resultaat

>> Reageer (0)
26-04-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amazonië
Klik op de afbeelding om de link te volgen Stap mee in het paradijs op deze plek.

>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Arthur
Klik op de afbeelding om de link te volgen Pure magie op een eeuwenoude plek

>> Reageer (0)


>

Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs