club brugge de aller beste
club brugge for ever
Inhoud blog
  • trainer
  • dit is stijn stijnen
  • dit zijn de truitjes
  • het stadion
  • dit is het embleem
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • 28-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.trainer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dit is de trainer van club brugge (Adrie Koster)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    28-02-2010, 09:56 geschreven door club brugge supporter  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dit is stijn stijnen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dit is stijn stijnen 


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    28-02-2010, 09:54 geschreven door club brugge supporter  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dit zijn de truitjes
    dit zijn de truitjes van club brugge




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-02-2010, 09:40 geschreven door club brugge supporter  
    27-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het stadion
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dit is het stadion van club brugge (Jan breydel)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    27-02-2010, 22:45 geschreven door club brugge supporter  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dit is het embleem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dit is het embleem van club brugge
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    27-02-2010, 22:26 geschreven door club brugge supporter  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn favoriet
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dit is mijn favoriete speler
    ivan perisic

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    27-02-2010, 22:24 geschreven door club brugge supporter  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wie ik ben
    ik ben een club brugge supporter en ik heet sven
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    27-02-2010, 22:17 geschreven door club brugge supporter  
    Archief per week
  • 22/02-28/02 2010
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Rondvraag / Poll
    wie is de beste ploeg van belgie
    club brugge
    anderlecht
    standart
    rc genk
    westerlo
    st-truiden
    roeselare
    cercle brugge
    kv mechelen
    zulte waregem
    geen enkel
    Bekijk resultaat

    bedankt voor uw bezoek
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs