Foto
TOESPRAAK VAN PATER PETAR
  • Deel 1
  • Deel 2
  • Deel 3
  • Deel 4
  • Deel 5
  • Deel 6
  • Deel 7
  • Deel 8
  • Deel 9
  • Foto
    Foto
    Het  logo  van  het  Bisdom  Gent  van  MG.  Van  Looy
     
    Origen
    Quantcast
    Met hulp en medewerking van John Pont is dit blog gemaakt
    HOUD UW LAMPEN BRANDEND.
         Image and video hosting by TinyPic
    For this blog to translate into language of your choice? Select your language below.
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
     2 prachtige pps-jes hierboven van Godelieve en ook Mama rechts heeft ze gemaakt
    Klik op de banner en bekijk nog veel meer moois op haar blog
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Klik op de banner hier beneden en ga eens langs bij Lenie voor nog meer moois
    Alle Ave Maria pps-jes hierboven zijn van haar
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Foto
    Wonder

    18-04-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOODSCHAP.Op de Dag des Oordeels zullen jullie de macht van God eindelijk bevatten


    Op de Dag des Oordeels zullen jullie de macht van God eindelijk bevatten

    Vrijdag 20 december 2013 23.16u

    Mijn zeer geliefde dochter, het is op Mijn bevel dat Satan en al zijn demonen zich gewonnen zullen geven. Ondanks al hun macht zijn ze niets tegenover Mij, de Mensenzoon, Jezus Christus. Niettegenstaande al Mijn nederigheid, Mijn offers, Mijn smeekbeden aan het menselijk ras om toe te staan dat Mijn liefde hen tot Mij trekt, mag Mijn Godheid nooit onderschat worden. Mijn macht mag nooit verkeerd begrepen worden, want Ik Ben almachtig en Mijn Koninkrijk zal eeuwig heersen, met of zonder de mens die de vrije wil heeft en dus de keuze om Mij te volgen of niet. Hoewel de zwakheid van de mensheid, veroorzaakt door de zonde, iedere persoon kwetsbaar maakt voor de bekoring van Satan, mogen jullie nooit geloven dat hij alle macht bezit, want dat doet hij niet. Elke demon, met inbegrip van hun meester, het Beest, zal op Mijn bevel aan Mijn voeten neervallen. Weten jullie dat niet? Want er is er maar één die over de goddelijkheid beschikt om allen onder zijn voeten te bedwingen en dat ben Ik, Jezus Christus. Om de gunst van God te verwerven, moet ieder van jullie tot Mij komen. Ik houd van jullie. Ik trek jullie naar Mij toe. Ik smeek jullie. Ik verneder Mij voor jullie. Ik liet Mij voor jullie over de grond, door de modder, slepen voor Ik stierf. Spoedig zullen jullie tegenover Mij staan. Op de Dag des Oordeels zullen jullie de macht van God eindelijk bevatten, en dan zullen jullie weten hoe het is om oog in oog met Mijn goddelijk Licht te staan. Mijn Licht is zo krachtig dat enkel de zuiveren en nederigen het zullen verdragen. Het zal velen van jullie op de grond dwingen, terwijl jullie je gezicht voor Mij zullen afschermen. Zeer weinigen van jullie zijn geschikt om voor Mij te staan en toch zal Ik jullie naar Mij toetrekken tot jullie daar staan zoals jullie dat zouden moeten doen, in volle overgave en totale gehoorzaamheid. Op die dag zal er aan jullie vrije wil een einde komen.

    Julie Jezus


    13-04-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Herdenking 100° geboorteda​g van Marguerite​, Het Legioen Kleine Zielen


    Herdenking 100° geboorteda​g van Marguerite​, Het Legioen Kleine Zielen.







    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valse Rozenkrans​en!!!


    http://en.gloria.tv/?media=432164

       ‘onderzoek je Rozenkransen zorgvuldig, en was je handen met Wijwater……’ dit is niet de enige waarschuwing…….’waakt en bidt…

    ’ Deze vertaling is door de pc gemaakt, voor hen die het Duits minder machtig zijn…… Vernieuwde Waarschuwing voor satanische rozenkransen - Aanvulling op de brieven nr. 2505 en 2524 -

    Beste broeders en zusters , Verwijzend naar de " Satanic rozenkransen " reeds met betrekking tot recent gepubliceerde brieven 2505 en 2524 ontving ik vandaag van een trouwe zuster in het geloof volgende email gesensibiliseerd me : " ... Zorgvuldig gemaakt door de informatie over herzmariens.de over de gemanipuleerde rozenkransen herinnerde ik me dat ik een aantal jaren geleden door een paar vrienden wat plastic rozenkransen werden gegeven voor het doorgeven aan kinderen , zoals deze worden bepaald over een kleurrijke rozenkrans zou gelukkig zijn. deze rozenkransen ze hadden van Medjugorje door Vader NN gebracht ! ( Zoals we zien opnieuw dat zelfs priesters hebben geen idee wat het kwaad alle stations zo ! ) Wat overbleef waren bij mij een rozenkrans in roze, 1 lichtblauw en 2 witte , en deze twee witte rozenkransen ( zoals in licht transparante materiaal en kan dus niet gezien worden zonder bril ) zijn nauwkeurig beschreven satanische symbolen voorzien! ( One Ik heb al door de vuilophaal gegeven voor de verbranding , de andere buiten het appartement in opslag voor mijn biechtvader - en natuurlijk , alle voorzien van een speciale wijwater en passende gebeden ) . Een andere collega Christian vertelde mij dat jaren geleden ze ooit plastic rozenkransen , voorzien van een aap hoofd , had in zijn handen en dat in een bekende moeder van God bedevaart in Italië " - Wat de e-mail van het geloof zus. Ik had gehoord van de satanische rozenkransen voor, onder andere, Lees verder om Herzmariens.de , ik kreeg ook van andere broeders en zusters in dit opzicht e-mails. "Onze " Transparant - plastic - RK Na het lezen van het bovenstaande Mail waren mijn vrouw en mij " als een sluier voor de ogen van ' de herinnering levend , dat we ons goed 5 jaar geleden van een collega- katholieken kregen voor onze kinderen 2 kunststof rozenkransen . Deze zijn allang verdwenen in gebruik ( nu hebben we allemaal mooie rozenkransen gemaakt van natuurlijke materialen ) ; zei plastic rozenkransen we vastgesteld en gecontroleerd ze met ons uiteindelijk hielp het verhelderende video over Gloria TV ( Communicatie Nr.2524 ) , want met het blote oog , de satanische symbolen zijn nauwelijks zichtbaar . Met een sterk vergrootglas maar we zagen de misdaad , die consistent zijn met de opmerkingen van de video's op GLORIA TV was . Hieronder heb ik uit de video hebt gekopieerd uit vier afbeeldingen te illustreren Wie de video op Gloria TV ( Communicatie Nr.2524 ) kijken nauwlettend en aandachtig , heeft goede mogelijkheden voor vergelijking gebruikt om te controleren niet mogelijk zijn, zodat precies een satanische rozenkrans zelf . Voor deze beoordeling , zou ik adviseren , zodat men niet onbewust in de val van de duivel . Beelden uit de video van GLORIA TV: pentakels Achter de Corpus verborgen slang geschetste verborgen slang Ingebouwde zonsymbolen ( New Age ) We zijn God dankbaar voor deze ervaren vandaag , behoud begeleiding en blij dat deze vicieuze hulpmiddel nu wordt verwijderd uit ons huis . God zegene u allen broeders en zusters Met broederlijke groeten Jochen Waarschuwing voor satanische rozenkransen Tijdens de vergadering van de Nationale Charismatische Beweging RSN van Salerno werd verteld niet om een soort rozenkransen kopen, want in de 4 hoeken satanische symbolen ( 4 zonnen ) zijn opgenomen en werkte ook achter de figuur van Jezus , niet achter het kruis , een slang is . Voorts dat de INRI ontbreekt. Dit zijn middelen die Satan werden gewijd . Er wordt aandacht besteed in het bijzonder in Maria-verschijning sites / bedevaartsoorden : Geef deze Informatie allemaal op , verspreidt het zich . The Legend : In geel : de zon van de Verlichte ( dubbele cirkels ) , vaak een echte zon is opgenomen met zonnestralen. ( Vrijmetselaars -symbool) In oranje: Pentagon aan de vier zijden van het kruis ( esoterische symbolen / Masonic / satanisme ) In groen : lijn achter Jezus PLEASE gecontroleerd of UW DEZE ROSARY GEKOCHT OF krijgen. DEZE brandwonden of breng hem aan een priester / exorcist , dan draagt ​​de Witte ZO WAT HIJ MOET DOEN . Google Translate voor bedrijven:Translator ToolkitWebsite TranslatorGlobal Market Finder


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOODSCHAP.Moeder van de Verlossing: De bekering, beloofd door Mijn Vader, zal deze maand beginnen


    Moeder van de Verlossing: De bekering, beloofd door Mijn Vader, zal deze maand beginnen

    Woensdag 2 april 2014 16.27u

    Mijn kind, de bekering, beloofd door Mijn Vader, zal deze maand beginnen en zal zich over de hele wereld verspreiden door de kracht van de Heilige Geest. Zielen zullen gespaard worden, en aan de meest verharde zondaars zal door Mijn Zoon grote barmhartigheid betoond worden. Veel mensen, die geen geloof in God bezitten en die hun leven leiden alsof er geen eeuwig leven bestaat, zullen de eerste mensen zijn aan wie Mijn Vader verlangt dat het Licht van de waarheid getoond wordt. Deze mensen worden zeer bemind en hun gebrek aan geloof zal vervangen worden door een liefde voor en een verlangen naar de verzoening met Jezus Christus, die door hen verlaten werd. De zielen van diegenen die vreselijke zonden hebben begaan en die door de invloed van de duivel aangetast zijn, zullen de volgende zijn. Er zullen hun grote genaden geschonken worden, en de barmhartigheid van Mijn Zoon zal hun hart zo plotseling doorboren, dat hun bekering prompt zal zijn. Dit wonder zal zo onverwachts komen, dat wanneer zij het nieuws van de Evangeliën beginnen te verspreiden, velen zullen opkijken en naar hen luisteren. Het zal door de bekering van de meest gekwelden zijn, dat veel meer zielen gered kunnen en zullen worden. Het zal dan zaak zijn van diegenen die de waarheid reeds volgen, of zij al dan niet verlangen aan Mijn Zoon en Zijn Leer trouw te blijven. Het zullen deze zielen zijn die het meest te lijden zullen hebben, want zij zijn van God, en hierdoor zal door de Boze alles in het werk gesteld worden om hen met twijfels over de waarheid te kwellen. Dit zijn de zielen die van Mijn Zoon weggetrokken zullen worden, en diegenen waarop de Boze het meest aast. Ter bescherming van het geloof van de Christenen wijd en zijd, bid a.u.b. dit kruistochtgebed.

    Kruistochtgebed (144)

    ‘Om het christelijk geloof te beschermen’ O Moeder van de Verlossing, spreek a.u.b. ten beste voor de zielen van de Christenen overal ter wereld. Help hen a.u.b. hun geloof te bewaren en trouw te blijven aan de onderrichtingen van Jezus Christus. Bid dat zij de geest- en zielskracht zullen hebben om te allen tijde hun geloof te handhaven. Spreek voor hen ten beste, lieve Moeder, om hun ogen te openen voor de waarheid en hun de genaden te schenken om elke valse leerstelling die hen in naam van Jezus voorgehouden wordt, te onderscheiden. Help hen ware en trouwe dienaren van God te blijven en af te zien van kwaad en leugens, zelfs als zij hierdoor pijn en spot te verduren krijgen. O Moeder van de Verlossing, bescherm al Uw kinderen en bid dat iedere Christen tot zijn laatste snik het pad van de Heer zal volgen. Amen. Kinderen, Jezus houdt van iedereen. Hij zal altijd strijden om jullie voor onheil te behoeden, en Hij zal op de meest buitengewone manieren ingrijpen om jullie in de dagen van duisternis, die jullie omwille van Hem te verduren zullen krijgen, te beschermen tegen het kwaad. Vertrouw op Mij, jullie geliefde Moeder, aangezien Ik voor jullie ten beste zal spreken om jullie tijdens de komende beproevingen dichter bij Mijn Zoon te brengen. Dank jullie om aan deze oproep van de Hemel gehoor te geven.

    Jullie geliefde Moeder Moeder van de Verlossing Moeder van God


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOODSCHAP. God de Vader: De hongersnood die de wereld in zijn greep zal houden als het derde zegel geopend wordt, zal niet beperkt zijn tot een gebrek aan voedsel


    God de Vader: De hongersnood die de wereld in zijn greep zal houden als het derde zegel geopend wordt, zal niet beperkt zijn tot een gebrek aan voedsel

    Maandag 24 maart 2014 15.33u

    Mijn liefste dochter, de hongersnood die de wereld in zijn greep zal houden als het derde zegel geopend wordt, zal niet beperkt zijn tot een gebrek aan voedsel voor het lichaam. De hongersnood waarover Ik spreek, zal een hongerlijden van de geest zijn, aangezien elk spoor van de waarheid uitgewist zal worden door de vijanden die de Kerk - die door Mijn Zoon, Jezus Christus, in vereniging met Zijn Lichaam op aarde gecreëerd werd – infiltreren. Weldra zal de waarheid verwarrend worden en de Heilige Geest zal door de geest van het kwaad vervangen worden. Diegenen die de nieuwe vorm van valse evangelisatie zullen verspreiden, zullen er verantwoordelijk voor zijn Mijn kinderen het Voedsel des Levens te onthouden. Wanneer jullie van de waarheid beroofd zijn, zullen jullie maar weinig hebben om jullie ziel mee te voeden en dan zullen jullie, na verloop van tijd, in het heidendom vervallen. Ik Ben in elke stap van het proces, waardoor jullie in dwaling geleid zullen worden, aan het ingrijpen. Ik zal alles in het werk stellen en Ik zal, door de barmhartigheid van Mijn Zoon, veel van Zijn gewijde dienaren de genaden bezorgen die zij nodig hebben om de waarheid van fictie te onderscheiden. Terwijl Ik jullie van de vijand wegtrek, zullen velen van jullie het moeilijk vinden om aan het Woord van God trouw te blijven. Jullie zullen door twijfels, gebrek aan moed om zich aan het heilig Woord te houden en de schrik om als verrader van de Kerk bestempeld te worden, gekweld worden. De strijd om zielen zal net zo intens zijn als het tijdens het verblijf van Mijn Zoon op aarde was. Het grootste probleem zal veroorzaakt worden door het onvermogen, aan de kant van de gewijde dienaren van Mijn Zoon, om de misleiding binnen hun eigen rangen te bespeuren. En zo zullen zij door hun lauw geloof en gebrek aan onderscheidingsvermogen veel van hun mede-geestelijken in ernstige dwaling voeren. Ik meld jullie dat de tijd kort is. Er zal jullie niet de tijd verleend worden die nodig is om al Mijn kinderen in de barmhartige armen van Mijn Zoon te trekken. Tot diegenen van jullie, die het voorrecht hebben dat hun de genade gegeven werd om het geschenk van het Boek der Waarheid te erkennen: van jullie zal dus veel verwacht worden. Door jullie geloof en vertrouwen in Mij, jullie geliefde Vader, zullen jullie helpen Mijn kinderen terug te voeren zodat zij bereidwillig de tussenkomst van de Waarschuwing zullen aannemen wanneer Mijn Zoon de wereld omarmt in de stralen van Zijn grootse Barmhartigheid. Die tijd staat voor de deur, en het wordt tijd om jullie wapenrusting op te nemen en te strijden opdat het ware Woord – de waarheid – behouden kan worden. Zonder de waarheid is er geen leven.

    Jullie Vader God de Allerhoogste


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOODSCHAP. Wat baat het Mij als een mens onwillig en talmend voor Mij gebracht wordt? Dat is nutteloos.


    Wat baat het Mij als een mens onwillig en talmend voor Mij gebracht wordt? Dat is nutteloos.

    Zondag 23 maart 2014 11.30u

    Mijn zeer geliefde dochter, het is belangrijk om de liefde die elk van jullie voor zijn familie heeft, uit te breiden tot buiten jullie huis. Ik verzoek jullie allen dringend om diegenen die jullie kennen, diegenen die jullie niet kennen, jullie vijanden evenals diegenen die jullie nabij zijn, te bekijken zoals jullie dat zouden doen als zij jullie natuurlijke broers en zussen waren. Zoveel mensen zijn vergeten hoe ze anderen moeten liefhebben zoals Ik jullie heb liefgehad. Het is niet gemakkelijk om van vreemden te houden, maar Ik zeg jullie – wees goed voor anderen en toon respect voor hen, zelfs als zij jullie afwijzen. Jullie moeten hun bovenal naastenliefde betonen. Jullie moeten de noden van anderen behartigen alsof Ik jullie rechtstreeks gezonden heb om voor hen te zorgen. Toen Ik jullie Mijn woord gaf, was het Mijn verlangen dat alle zielen gered worden. Om gered te worden, mogen jullie niet egoïstisch zijn en enkel aandacht schenken aan jullie eigen ziel. Jullie, Mijn geliefde volgelingen, hebben de plicht om de geschenken, die Ik jullie door deze boodschappen breng, met anderen te delen. Deel Mijn liefde met anderen en dan vooral met jullie vijanden! Bid voor al diegenen die Mijn tussenkomst nodig hebben! Behandel hen met geduld! Wanneer jullie hun Mijn geschenken, Mijn gebeden en het Beschermingszegel van de Levende God geven, moeten jullie je daarna terugtrekken om hen de tijd te gunnen zich tot Mij te wenden. Ik draag jullie niet op mensen te dwingen het Boek der Waarheid aan te nemen. Door hun vrije wil zal het hun eigen keuze zijn of zij al dan niet naar Mij willen luisteren. Verzeker die mensen dat door Mij, Jezus Christus, elk mogelijk ingrijpen ondernomen zal worden, om hun ziel voor Mij te winnen. De zwaksten onder jullie zullen op de een of andere manier aan Mijn oproep gehoor geven. Diegenen die in hun ziel haat dragen tegen Mij, zullen op een gegeven moment een verzachting van hun hart merken, en zij zullen niet begrijpen waarom dat zo is. Jullie moeten zielen dus altijd tot Mij brengen door middel van liefde en geduld. Wat baat het Mij als een mens onwillig en talmend voor Mij gebracht wordt? Dat is nutteloos. De kruistochtgebeden die Ik de wereld gegeven heb, zijn zo krachtig dat Ik, door Gods liefde, de zielen van al diegenen voor wie jullie bidden, grote liefde, mededogen en barmhartigheid zal betonen. Al wat jullie moeten doen, is hun de gebeden geven en Mij dan vragen om deze zielen tot Mij te trekken. Want Ik wijs de zondaars, die Mijn barmhartigheid het meeste nodig hebben, nooit af.

    Jullie Jezus


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOODSCHAP. Er zal een angstaanjagend leger opstaan, zoals er nog nooit eerder een gezien zal zijn


    Er zal een angstaanjagend leger opstaan, zoals er nog nooit eerder een gezien zal zijn

    Donderdag 20 maart 2014 21.42u

    Mijn zeer geliefde dochter, de wereld staat op de rand van vele oorlogen, en die zullen veel weerslag hebben op de snelheid waarmee de Kerk zal barsten. Het zal tijdens enige beslissende vredesonderhandelingen zijn, die na veel bloedvergieten en verwoesting zullen plaatsvinden, dat veel mensen zich hulpeloos, alleen, angstig en zonder enige echte leiding zullen voelen. Het zal door de zwakke schakels in de politieke wereld komen, dat de wereld op zijn kwetsbaarst zal zijn. Daardoor zal er een angstaanjagend leger opstaan, zoals er nog nooit eerder een gezien zal zijn. Zoals de wereld zal versplinteren, zo zullen dat ook veel Kerken. Zodra alles dan hopeloos lijkt, zal er een verenigde groep, bestaande uit politieke leiders en christelijke kerkleiders, in het leven geroepen worden onder een ene-wereldorganisatie– waaruit een nieuwe gruwel zal ontspruiten – een nieuwe ene-wereldreligie. Al deze gebeurtenissen zullen stapsgewijs plaatsgrijpen. Jullie plicht, Mijn geliefde volgelingen, ligt bij Mij aangezien Ik jullie leid, want er is slechts één weg naar vrede en veiligheid en dat is door Mij, Jezus Christus. Ik zal jullie door de doornen, de pijn en de verschrikking van de gruwel der verwoesting loodsen. Wanneer jullie je aan Mij vastklampen, zullen jullie veilig zijn. Wees sterk, Mijn geliefde dochter, tijdens deze moeilijke beproevingen, want het zal door jouw kracht en moed zijn, dat Ik de weg van de waarheid zal kunnen tonen wanneer de wereld binnenstebuiten gekeerd wordt vanwege de verdorvenheid die door de liefde voor macht en corruptie teweeggebracht wordt, wat deze oorlogen en vervolgens de Grote Oorlog zal veroorzaken. Handel snel en zorg ervoor dat jullie je leven wijden aan gebed en aan de bescherming van Mijn Kerk op aarde! Mijn gaven zullen ieder van jullie beschermen, en Ik zal altijd gehoor geven aan diegenen die Mij zoeken in deze komende tijd van grote onrust. Terwijl deze gebeurtenissen zich ontvouwen, zal Mijn strijdmacht op aarde aanzwellen. Diegenen die zich tegen deze missie verzetten, zullen Mij volgen want tegen die tijd zullen zij de waarheid niet langer kunnen ontkennen – als zij ontdekken dat ook zij de vervolging zullen ondergaan, waarmee de Christenen overal geconfronteerd zullen worden, wanneer zij de heerschappij van de Draak te verduren krijgen. Hun enige hoop zal erin bestaan Mij, hun Jezus, in dat stadium te volgen, want enkel door Mij zullen zij in staat zijn om tot bij het Koninkrijk van Mijn Vader te komen.

    Jullie Jezus


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOODSCHAP. Alleen het Licht van God kan eeuwig geluk brengen


    Alleen het Licht van God kan eeuwig geluk brengen

    Woensdag 18 december 2013 16.40u

    Mijn zeer geliefde dochter, het begin is zonder einde. Eenmaal door Mijn Vader leven geschapen is en eenmaal een mens voor de eerste keer ademhaalt, zal hij naar lichaam en vervolgens naar ziel voor eeuwig bestaan. Het grootste mysterie van het eeuwig leven is dat het bestaat, of de mens er nu voor kiest of niet. De mens heeft het geschenk van de vrije wil gekregen en tot op de dag van zijn laatste adem op aarde heeft hij een keuze. Hij kan zijn leven zo goed als hij kan en overeenkomstig Gods wetten leiden en zijn redding verdienen, of hij kan de waarheid van het bestaan van God vergooien en zijn leven overeenkomstig zijn eigen verlangens leiden. Wanneer hij zijn eigen lusten, hebzucht en verlangens in strijd met het Woord van God bevredigt, neemt hij ontzettende risico’s, die voor de eeuwigheid gevolgen zullen hebben. Diegenen die het geluk hebben de heerlijkste zaligheid te verwerven, zullen in Gods Koninkrijk een eeuwig leven vol vervoering leiden. Hij zal in vereniging met de Wil van God elke vorm van heerlijkheid genieten en hij zal een perfect bestaan leiden, dat nooit zal eindigen. Diegenen die ervoor kiezen om God de rug toe te keren, zelfs wanneer door Mij alles in het werk gesteld zal zijn om hun betreurenswaardige ziel te redden, zullen ook een eeuwig bestaan kennen. Helaas zullen zij een verschrikkelijke lijdensweg in eenzame en uitzichtloze troosteloosheid ondergaan. Ook hij zal opgewekt worden, samen met de levenden en de doden, maar zijn bestaan zal een pijnlijk bestaan zijn aangezien hij het Licht van God nooit zal zien. Alleen het Licht van God kan eeuwig geluk brengen. Wanneer jullie op aarde je laatste adem uitblazen, betekent dat gewoonweg dat jullie dan naar de volgende fase van jullie tocht in eeuwigheid gebracht worden. Er valt maar één pad te nemen en dat is het pad waarop jullie tot Mij komen. Elk ander pad zal jullie naar een vreselijk bestaan voeren, en toch geloven veel misleide zielen dat ze de waarheid kennen wanneer ze het bestaan van de eeuwigheid verwerpen. Jullie mogen de waarheid nooit verwerpen want enkel de waarheid kan jullie eeuwige zaligheid brengen.

    Jullie Jezus


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOODSCHAP. Door het Sacrament van het Doopsel wordt de macht van het Beest verzwakt


    Door het Sacrament van het Doopsel wordt de macht van het Beest verzwakt

    Maandag 16 december 2013 19.25u

    Mijn zeer geliefde dochter, wanneer jullie dicht bij Mijn Hart staan en wanneer zielen zich geheel aan Mij overgeven, gebeuren er een aantal dingen. Ten eerste zal elke angst voor menselijke inmenging in jullie leven verdwijnen. In de plaats daarvan zal er de vrede en tevredenheid komen, die van Mij afkomstig is wanneer Ik werkelijk in jullie hart en ziel verblijf. Geen enkele mate van verguizing, wreedheid of kritiek kan jullie ziel dan doordringen omdat jullie deze pijn aan Mij overhandigd zullen hebben. Dat is de reden waarom jullie ondanks dergelijke aanvallen altijd rustig moeten blijven en moeten zwijgen. De volgende genade die jullie gegeven zal worden, zal de kracht zijn om de verleiding om te zondigen, te weerstaan. Deze verleiding, die door de duivel elke dag opnieuw alle zielen voorgehouden wordt, is zeer krachtig en maar zeer weinig mensen hebben de wilskracht om het in zonde vervallen, te vermijden. Maar wanneer jullie je wil aan de Mijne overgelaten hebben, is het Mijn Wil die in jullie ziel woont en die dan de verleidingen, die jullie voorgehouden worden, zal overwinnen. Onderschat nooit ofte nimmer hoezeer Satan het menselijk ras in een wurggreep houdt! Deze macht is als een krachtige storm en net zoals een sterke, hevige windvlaag jullie op de grond kan smakken, is de verleiding die de Boze jullie voorhoudt, te vergelijken met een kracht die jullie in enkele seconden zal optillen en jullie tot de zonde drijven die jullie proberen te vermijden. De mens wordt met de zonde geboren. Door het Sacrament van het Doopsel wordt de macht van het Beest verzwakt. Terwijl jullie daarna de vele beproevingen en bekoringen van het leven doormaken, zal iedere persoon tot elk soort van zonde verleid worden. Enkel diegenen die zwoegen om de zonde te vermijden, zullen de felle strijd die de Boze zal ontketenen om hun ziel te verslinden, te boven komen. Regelmatige communicatie met Mij is belangrijk. Al wat jullie hoeven te doen, is in jullie eigen woorden met Mij praten. Vraag Mij geregeld om jullie zonden, waarover jullie berouw hebben, te vergeven! Ontvang regelmatig de Sacramenten! Dan tot slot: vertrouw op Mij, want wanneer jullie dat doen, heb Ik de macht om jullie weg te trekken van het punt te zondigen. Wanneer jullie je wil aan Mij overgeven, zal Mijn Wil de drijvende kracht worden om jullie tegen Satan te beschermen. Door jullie geheel aan Mij over te geven, zullen jullie je ziel vervolmaken.

    Jullie Jezus


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOODSCHAP. Hoogmoed is een gevaarlijke trek omdat deze de mens ervan overtuigt dat hij groter is dan God


    Hoogmoed is een gevaarlijke trek omdat deze de mens ervan overtuigt dat hij groter is dan God

    Zondag 15 december 2013 16.45u

    Mijn zeer geliefde dochter, de mensheid is onwetend van de goddelijke Wetten en de Goddelijke Wil van Mijn Vader. De mens is een schepsel van God en heeft als zodanig niet de gave van kennis gekregen met betrekking tot veel geheimen, die enkel bij de engelen en heiligen in de Hemel bekend zijn. Dus kan de ene mens niet zeggen dat hij weet waarom Mijn Vader toestaat dat bepaalde gebeurtenissen in de wereld plaatsvinden, daar waar een andere mens beweert dat hij in het ontstaan van het universum ingewijd is. De mens is gewoon een dienaar van God, maar omdat God de mens naar Zijn volmaakt Beeld wilde scheppen, verleende Hij hem veel gaven en talenten. Hij schonk de mens nooit de kennis van de Boom des Levens, en dat had een reden. De mens vernietigde zijn status in Gods ogen, toen Adam en Eva door de zonde van hoogmoed zich van Hem afscheidden. De zonde van hoogmoed gaat de dag van vandaag door en is de oorzaak van veel afscheidingen van God. Hoogmoed is een gevaarlijke trek omdat deze de mens ervan overtuigt dat hij groter is dan God. Hoogmoed brengt de mens in de verleiding om te raken aan Gods Wetten van goddelijkheid. Dit omvat het geloof dat de mens het recht heeft om te beslissen wie dit geschenk van leven krijgt, en wie het recht heeft het weg te nemen. Hoogmoed overtuigt de mens er ook van dat hij weet hoe het universum geschapen werd, terwijl hij in feite onkundig is van een dergelijk wonder. Enkel God heeft de macht om iets te scheppen. Enkel God kan beslissen in hoeverre hij de mens zal toestaan Zijn schepping te onderzoeken en ermee te knoeien. Toch gelooft de mens dat hij alle antwoorden kent. Wanneer de mens gelooft dat hij zijn eigen lot en dat van anderen in de hand heeft, vervalt hij in ernstige dwaling want wanneer hij de zonde van Lucifer navolgt, zal hij verstoten worden. Wanneer de mens weigert aan Zijn Schepper gehoor te geven, zal Hij niet langer daar zijn om hen op de laatste dag te troosten. Jullie mogen nooit toestaan dat hoogmoed jullie ervan overtuigt dat jullie alle dingen van deze wereld en daarbuiten kennen, want dat is onmogelijk. In plaats daarvan moeten jullie luisteren en de instructies die in de heilige Evangeliën vastgelegd zijn, accepteren zodat jullie in vrede en overeenkomstig de Wil van Mijn Vader kunnen leven. Want wanneer jullie jezelf voor Hem vernederen, zal hij jullie op de laatste dag grote heerlijkheid tonen en dan zullen jullie het groot mysterie van Zijn glorieus Koninkrijk begrijpen.

    Jullie Jezus


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOODSCHAP. Want wanneer jullie op deze manier te lijden hebben, brengen jullie Mij zielen en diegenen die Mij zielen brengen, horen bij Mij


    Want wanneer jullie op deze manier te lijden hebben, brengen jullie Mij zielen en diegenen die Mij zielen brengen, horen bij Mij

    Woensdag 11 december 2013 22.30u

    Mijn zeer geliefde dochter, naarmate de misleiding binnen Mijn Kerk toeneemt, zullen veel meer zielen verleid worden door valse nederigheid en zogenaamde publieke daden van grote naastenliefde voor de noden van anderen. Het zal zo lastig zijn en het zal zo moeilijk zijn om de waarheid te onderscheiden, dat velen zich gewoon in een nieuwe leer zullen laten trekken, die niet van Mij komt. Wanneer jullie, Mijn geliefde volgelingen, beginnen te merken hoe mensen jullie openlijk zullen berispen, jullie onterecht zullen bekritiseren, zich met een ongewone agressie naar jullie toe zullen gedragen en jullie zullen kwellen, moeten jullie weten dat Satan alles doet wat hij kan om twijfel over deze missie in jullie hart te zaaien. Hij en zijn volgelingen bestrijden elke seconde eenieder van jullie, die met de gave van de Heilige Geest gezegend zijn. Niet één van jullie, die strijden om Mij te helpen zielen te redden, zal met rust gelaten worden. Jullie zullen op veel obstakels stuiten zodat jullie van deze missie zullen weglopen en Mijn Woord zullen verloochenen. Weet dat elke keer dat dit gebeurt, Ik jullie met Mijn bescherming zal overspoelen en dan zullen jullie je van Mijn aanwezigheid in jullie bewust zijn, want het is niet jullie die zij bestrijden, het is Mij. Wanneer jullie gekwetst worden vanwege jullie liefde voor Mij, is het Mijn pijn die jullie voelen. Wanneer jullie tranen van smart storten omdat jullie Mij volgen en ten gevolge daarvan dan gekweld worden, zijn het Mijn tranen die uit jullie stromen. Wanneer zij jullie verachten en Mij bespotten, is het Mij – en alles wat met Mij in verband gebracht wordt – die zij beledigen, niet jullie. En wanneer zij jullie liefde afslaan en jullie de rug toekeren, ben Ik het van wie zij weglopen. Weet dus dat wanneer jullie dergelijke moeilijke en vreselijk schrijnende beproevingen in Mijn naam ondergaan, Mijn aanwezigheid op zijn sterkst is. Wanneer Ik op die manier aanwezig ben, zullen jullie met absolute zekerheid weten, dat enkel Mijn werk dit soort lijden zal aantrekken. Weet bovendien dat Ik jullie nooit zal verlaten, want jullie liefde voor Mij zal jullie in Mijn Koninkrijk de hoogste beloning bezorgen. Want wanneer jullie op deze manier te lijden hebben, brengen jullie Mij zielen en diegenen die Mij zielen brengen, horen naar lichaam, ziel en geest bij Mij. Jullie zijn in Mij, met Mij en Ik leef in jullie. Ik houd van jullie.

    Jullie Jezus


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOODSCHAP. Moeder van de Verlossing: Er zullen hun eredoctoraten toegekend worden in de pas gerenoveerde kerk van de Valse Profeet


    Moeder van de Verlossing: Er zullen hun eredoctoraten toegekend worden in de pas gerenoveerde kerk van de Valse Profeet

    Woensdag 11 december 2013 22.05u

    Mijn kind, de wereld zal misleid worden door veel daden die als werken van grote naastenliefde beschouwd worden. Liefdadigheid naar anderen toe zal uitgeroepen worden tot de grootste en meest gewenste eigenschap in de ogen van God. Wanneer diegenen die overheden, kerken en staten beheersen zich verenigen, zullen zij veel controle over Gods kinderen verwerven. Controle over de minder fortuinlijken in jullie samenleving kan twee dingen betekenen. Ofwel wordt het gebruikt voor goede maatregelen, ofwel om de verkeerde redenen. Ik moet jullie allemaal vragen om op deze moeilijke weg naar redding, met al jullie aandacht op het verlangen van Mijn Zoon gefocust te blijven. Ondanks goede bedoelingen zullen veel van Gods trouwe dienaren te zwak zijn om op de weg naar redding te blijven. De druk die door die vijanden van God op hen uitgeoefend wordt om Mijn Zoon te hekelen, zal zo sterk zijn dat zij de waarheid zullen afvallen. De Valse Profeet zal een indrukwekkend oecumenisch geloof introduceren, en dit zal elke ketter tevredenstellen. De meerderheid van diegenen in de Kerk van Mijn Zoon zal misleid worden, maar bijna de helft van de gewijde dienaren van Mijn Zoon zal weigeren om de uiteindelijke eed te zweren, die ten onrechte bestempeld zal worden als een eed aan de Heilige Eucharistie. De Heilige Eucharistie en de schending ervan zullen de kern vormen van alle ontevredenheid en onenigheid. Als hem dan de valse wonderen toegekend worden, zullen veel van ’s werelds beroemdheden de Valse Profeet omringen, in zijn gevolg zoekend naar begunstiging. Het zal in die tijd zijn dat Hij een erelijst zal opstellen, en er zullen hun eredoctoraten toegekend worden in de pas gerenoveerde kerk van de Valse Profeet, die slechts een geraamte van de vroegere Kerk zal zijn. Allen zullen hun prijzen voor de grote werken van liefdadigheid, waarover zij onder toezicht van de bedrieger de leiding hebben, aannemen. Zij zullen elk de ander lof toezingen, tot zij de Valse Profeet openlijk tot een levende heilige zullen uitroepen vanwege de zogenaamde wonderen die hij, naar men zeggen zal, als Gods dienaar voortbracht. En vervolgens zullen hij en de Antichrist een groot deel van de wereld beheersen, maar Rusland en Azië zullen er niet bij betrokken zijn, want deze twee imperiums zullen tegen het nieuwe Babylon opstaan totdat Rome vernietigd is. Al deze gebeurtenissen zullen plaatsvinden, en wanneer jullie hen de kerken zien gebruiken als plaatsen waar zij trots hun grootsheid, hun werken van naastenliefde, zullen verkondigen, dan zullen jullie duidelijk zien hoe hoogmoed hun bedoeling dicteert. Zodra Rome gevallen is, zullen er meer beproevingen komen, maar deze zullen van korte duur zijn. Daarna zal de tijd rijp zijn voor de terugkeer van Mijn Zoon, Jezus Christus. Jullie mogen deze profetieën niet negeren. Zodra jullie de kant van het nieuwe valse geloof kiezen, dat weldra verkondigd zal worden, zullen jullie Mijn Zoon afdanken en dan zullen jullie van Zijn barmhartigheid wegdrijven. Geef nooit jullie recht op eeuwig leven op voor iemand die probeert om jullie te misleiden tot ketterij!

    Jullie liefhebbende Moeder Moeder van de Verlossing


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOODSCHAP. Jullie kunnen de waarheid niet meedelen wanneer jullie ego populariteit nastreeft


    Jullie kunnen de waarheid niet meedelen wanneer jullie ego populariteit nastreeft

    Dinsdag 10 december 2013 23.00u

    Mijn zeer geliefde dochter, wat doet het Mij pijn te zien dat zoveel mensen de valse nederigheid accepteren, die schuilgaat achter het humanisme dat door degenen in Mijn Kerk zo begunstigd wordt. Mijn rol als Redder en Verlosser van het menselijk ras is nu vergeten. De valse nederigheid binnen Mijn Kerk zal gezien blijven worden, en allen zullen diegenen toejuichen, die de noodzaak om voor het materieel welzijn van diegenen in nood te zorgen, promoten. Dat alles zal tot een valse religie leiden. Wanneer hebben jullie, die zich dienaren van God noemen, besloten om het ware Woord van God te vervangen door jullie eigen gebrekkige interpretatie ervan? Wanneer hebben jullie besloten om het Christendom te vervangen door humanisme, waarin geen melding van Mij gemaakt wordt? Weten jullie niet dat er niets voortkomt uit datgene wat niet van God afkomstig is? Hoe weinig hebben jullie geleerd en hoe dom zijn jullie om te geloven dat jullie zogenaamde goede werken – waarbij jullie je toeleggen op het materieel welzijn – ooit de waarheid kunnen vervangen! Wanneer jullie je voornaamste taak – de belangrijkste leerstelling van het redden van de ziel van Gods kinderen – negeren, kunnen jullie nooit zeggen dat jullie een dienaar van Mij zijn. Hoe gemakkelijk is het voor jullie, op te roepen om de armen, de beklagenswaardigen, en de economisch achtergestelde leden van jullie samenleving te redden. Door dit verkeerd spoor te volgen, waarbij jullie de bewondering van de wereld zoeken voor jullie zogenaamde goede daden, vergeten jullie de belangrijkste taak waarvoor jullie geroepen werden. Dat is om Mij, jullie Jezus, te dienen. Dat is niet om in Mijn heilige naam persoonlijke populariteit na te streven. Wat baat het iemand om in het leven van alle gemakken voorzien te zijn, als ze hun ziel niet kunnen redden? Als jullie door publieke handelingen, die bedoeld zijn om jullie populair te maken, de bewondering van de seculiere wereld zoeken, dan dragen jullie Mijn kruis niet. Als jullie Mij niet navolgen, dan kunnen jullie niet voor Mij spreken. Jullie kunnen de waarheid niet meedelen wanneer jullie ego populariteit nastreeft. Wanneer jullie het Offer vergeten dat Ik bracht om jullie ziel te redden, dan kunnen jullie Mij niet dienen. Wanneer een priester de reden vergeet waarom hij een dienaar van Mij werd, is zijn val in ongenade tien keer deze van een gewone ziel. Want wanneer hij zich van Mij verwijdert, neemt hij de zielen, die hij beïnvloedt en die zijn oordeel vertrouwen, met zich mee. Hoor nu deze oproep, Mijn dienaren, Mijn oproep om de ziel te redden van al diegenen over wie jullie door het Sacrament van de priesterwijding aangesteld werden. Wanneer jullie het nalaten om wat jullie geleerd werd verder te vertellen, onderwijzen jullie de waarheid niet. Wanneer jullie het humanisme promoten en die zielen binnen jullie bisdom aansporen hetzelfde te doen, verwerpen jullie Mij. Jullie vervangen Mij, Jezus Christus, door het verlangen om niet alleen de sociale rechtvaardigheid te bevorderen, maar ook om bewondering te zoeken voor jullie goede daden in de ogen van anderen. Hun bewondering en jullie verlangen om populair te zijn, heeft tot gevolg dat jullie Mij niet langer dienen. Wanneer jullie Mij niet meer dienen, laten jullie toe dat jullie in dwaling vervallen, en al vlug zullen jullie Mij dan helemaal niet meer erkennen op de manier dat jullie dat zouden moeten doen. Slechts enkelen, de uitverkorenen, zullen Mij tot op de laatste dag dienen. Op die dag zullen veel van diegenen die zich dienaar in Mijn Kerk op aarde noemen, huilen en schreeuwen, Mij smekend hun barmhartigheid te betonen. Tegen die tijd zullen ze Mij miljarden zielen doen verliezen hebben en velen van hen zullen zo in de gruwel verwikkeld zijn, dat zij de waarheid over hun lotsbestemming niet zullen kunnen begrijpen, totdat het te laat is. Word wakker, diegenen van jullie, die door het gevoel verlatenheid en verwarring, dat jullie in deze tijd als dienaren van Mij omringt, niet op jullie gemak zijn! Blijf te allen tijde stevig geworteld in de waarheid! Denk aan jullie rol als Mijn gewijde dienaren, en deze is Mijn kudde te voeden met de waarheid en ervoor te zorgen dat zij het Voedsel ontvangen, dat nodig is om hun ziel te bewaren. Jullie taak bestaat erin Mij zielen te bezorgen.

    Jullie Jezus


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOODSCHAP. Hij, de Antichrist, zal veel talen spreken, maar er zal geen woord Latijn over zijn lippen komen


    Hij, de Antichrist, zal veel talen spreken, maar er zal geen woord Latijn over zijn lippen komen

    Maandag 9 december 2013 19.46u

    Mijn zeer geliefde dochter, Mijn tijd is nabij. Hoe dichter de Grote Dag nadert, hoe meer tekenen er te zien zullen zijn in de wereld. De man die ze aan de wereld zullen openbaren als de ‘man van vrede’, is zich aan het voorbereiden om Mij op alle mogelijke manieren te imiteren. Hij kent de Heilige Schrift van binnen en van buiten en zal, door zijn afkomst, de woorden achterstevoren uitspreken zodat de betekenis ervan omgekeerd wordt. Uit zijn mond zullen de godslasteringen, de ketterijen, de leugens en de ontheiliging van Mijn Woord stromen. Hij zal iedereen imponeren met zijn kennis van alles wat heilig is. Hij zal passages uit Mijn onderrichtingen opzeggen, die hij hartstochtelijk vanop elk seculier podium in de wereld zal verkondigen, tot de mensen overeind gaan zitten en acht op hem slaan. Velen zullen zeggen: “Wie is deze man, die met zo’n wijsheid spreekt? Wie is hij, die met liefde voor de mensen in zijn hart tot de wereld roept? Is hij God, de Heer, Jezus Christus?, zullen zij vragen wanneer veel wonderen aan hem toegeschreven zullen worden. En wanneer hij samen met Mijn vijanden – die als heilige dienaren van God gekleed zullen gaan – de altaren bestijgt, zal hij door beide takken in de wereld – de ware gelovigen en de heidenen – geaccepteerd worden. Hij, de Antichrist, zal de waarheid verdraaien en de leugen verkondigen dat hij Mij is, en dat hij komt om jullie redding te brengen. Er zal de leugen verkondigd worden, dat hij in het vlees komt. Hij zal nooit toespelingen maken op Jezus Christus – die in het vlees kwam – bij Zijn kruisdood, want dat is onmogelijk. Hij zal het feit in omgekeerde volgorde verkondigen. Hij zal zeggen dat hij eindelijk, in deze tijd, in het vlees gekomen is. Velen zullen geloven dat hij de Christus is. Hij, de Antichrist, zal veel talen spreken, maar er zal geen woord Latijn over zijn lippen komen. Het Beest zal verafgood worden terwijl Ik, de ware Redder van de wereld, vergeten zal zijn en Mijn Woord met de voeten getreden zal worden. Jullie mogen de leugens - die door het Beest uitgebracht zullen worden terwijl hij trots in de tempel zit, die opgericht is om hem te vereren – nooit geloven.

    Jullie Jezus


    23-03-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LATEN WE SAMEN BIDDEN.


    LATEN WE SAMEN BIDDEN.

     Laten we samen bidden jij en ik.

     Laten we elkaars handen vouwen, omdat we samen sterker zijn dan alleen.

     Laten we elkaars ogen sluiten en onze knieën buigen om ons zo klein mogelijk te maken op de harde grond.

     Laten we samen jij en ik woorden maken.

     Woorden uit ons hart die alleen van ons zijn.

     Laten we elkaars tranen drogen als we de stilte niet begrijpen en de pijn zal blijven.

     Amen.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOD, GIJ GLIJDT ALS EEN SCHADUW.


    GOD, GIJ GLIJDT ALS EEN SCHADUW.

     Met onze handen kunnen wij U niet betasten.

     Met onze ogen kunnen wij U niet zien. Met onze oren kunnen wij U niet horen.

     Maar soms, God, glijdt U als een schaduw langs ons heen en mogen wij vermoeden dat U leeft en bezig bent met ons, dat wij U ter harte gaan.

     Maak ons dan tot gelovige mensen die vertrouwen op U ook al zien wij U niet in deze wereld.

     Zo bidden wij vanuit ons geloof in Hem die ons voorgaat Jezus Christus, U Zoon en onze Heer.

     Amen.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEEF ME TIJD.


    GEEF ME TIJD.

     Heer, mijn dagen zijn gespannen langs het strakke koord van taken, plichten, verantwoordelijkheid.

     Ik vind geen tijd meer om te doen wat ik aan vrienden stellig beloofde.

     Nog voor ik aan mijn dagtaak begin wil ik jou groeten en aanbidden maar ik word onverbiddelijk opgeëist door het harde bellen van de telefoon de dagdagelijkse beslommeringen, kinderen die huilen in het ochtendgloren.

     Zo vroeg reeds voel ik me bedreigd en opgebruikt en breekt mijn adem stuk in 't jachtend jagen naar een leven dat me opgedrongen wordt.

    Hoe moet ik nu verder, Heer, met al dat doen en moeten dat onherroepelijk en steeds opnieuw mijn leven dwingt, in vaste banen leidt naar overwegend doen en altijd bezig-zijn?

    Terwijl mijn binnenkant, mijn ziel, hunkert naar rust en ingetogenheid diepgang en geborgenheid.

     Zonder Jou stort ik mij op mensen met horten en stoten, ongeordend, wild en vooral leeg gegeven, doelloos op het ritme van mijn improvisaties.

    Geef mij, Heer, het inzicht om voor mezelf en jou meer tijd te vinden in een stil gesprek van zielenrust om alleen maar dat te doen wat mijn verbondenheid met Jou en met de mensen om me heen verdiept en heilig maakt.

     Amen.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEZE TIJD IS ONZE TIJD.


    DEZE TIJD IS ONZE TIJD.

     In deze tijd wil Maria zijn: "de Vrouwe, de Moeder van alle Volkeren". Het is onder deze titel dat zij te Amsterdam verschenen is aan een eenvoudige vrouw boodschappen heeft gegeven in de periode van 1945 tot 1959. Met grote aandrang vraagt zij de mensheid te luisteren naar haar boodschappen want; "De Heer Jezus Christus wil nog een grote gunst geven aan de wereld en dat is het woord, de stem van hun Moeder, de Vrouwe van alle Volkeren". Zij waarschuwt voor een grote geestelijke strijd die over de wereld zal losbarsten en waarin golven van verwording, rampen en oorlogen de mensheid dreigen mee te sleuren. Alleen een terugkeer naar het kruis kan en zal de ware Vrede brengen. Daartoe moet opnieuw het kruis in het centrum van de wereld geplaatst worden. De Vrouwe kondigt echter ook een nieuw tijperk aan, waarin de Heilige Geest zal komen over de wereld. Daarom geeft zij een gebed, gericht tot de Heer Jezus Christus, om de komst van de Heilige Geest, de Geest van Liefde en Waarheid. Dit nieuwe tijdperk zal ingeluid worden door een nieuw dogma: het laatste en grootste mariale dogma van Maria Medeverlosseres, Middelares, en Voorspreekster. Het zal de bekroning zijn van de Moeder van de Heer, die met Hem het Kruisoffer volbracht heeft voor de verlossing van de mensheid. Aan Haar heeft de Heer de mensheid toevertrouwd toen Hij aan het kruis sprak; "Vrouw, zie daar Uw Zoon, Zoon zie daar Uw Moeder". Daarom is zij de "Vrouwe van alle Volkeren", de Moeder van alle mensen, " wie of wat ge ook zijt". En Zij mag en zal de Genade, Verlossing en Vrede schenken aan allen, die haar vragen om Voorspreekster te zijn, want;

    "DEZE TIJD IS ONZE TIJD". HEER JEZUS CHRISTUS, ZOON VAN DE VADER, ZEND NU UW GEEST OVER DE AARDE. LAAT DE HEILIGE GEEST WONEN IN DE HARTEN VAN ALLE VOLKEREN, OPDAT ZIJ BEWAARD MOGEN BLIJVEN VOOR VERWORDING, RAMPEN EN OORLOG. MOGE DE VROUWE VAN ALLE VOLKEREN, DIE EENS MARIA WAS, ONZE VOORSPREEKSTER ZIJN. AMEN.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET KOSTBAARSTE GEBED.


    HET KOSTBAARSTE GEBED.

     Het Onze Vader is onder alle gebeden het gezegendste en kostbaarste gebed.

     Dit gebed tot de Hemelse Vader heeft Jezus ons zelf geleerd.

    We zouden het daarom, verenigd met Jezus, in grote eerbied en dankbaarheid dagelijks moeten bidden.

     Niet alleen omdat we daardoor de Hemelse Vader grote vreugde verschaffen, maar tevens omdat vele christenen het in het geheel niet meer bidden.

     We zouden het Onze Vader ook plaatsvervangend moeten bidden in naam van diegenen die het niet meer doen, ja, in naam van allen en voor allen.

     Het gebed in naam van allen wordt bijzonder gezegend, maar ook alle moeite die we ons getroosten om anderen weer tot bidden te bewegen.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOEWIJDING AAN MARIA.


    Toewijding aan Maria.

     Vandaag kies ik U opnieuw, Heilige Maria, in aanwezigheid van alle engelen en heiligen, tot Mijn Moeder en Koningin.

     Ik wijd mij aan U toe en geef U, vol liefde en overgave, mijn lichaam en mijn ziel, ales wat ik heb en wat ik ben.

     Ik bied U de verdiensten aan van mijn goede werken, uit het verleden, in het heden en voor de toekomst.

     Ik geef U het volledige recht om over mij te beschikken en over alles wat mij toebehoort, zonder enige beperking, zoals U het wilt, tot eer van God in tijd en eeuwigheid.

     Amen.




    Foto

    Getuigenissen van de jongeren van Cenacolo
  • Deel 1
  • Deel 2
  • Deel 3
  • Deel 4
  • Deel 5
  • Deel 6
  • Deel 7

  • Foto

    Foto

    Foto

    Godelieve heeft voor mij
    deze prachtige pps gemaakt
    waarvoor mijn dank





    Foto

    Schrijft u wat in mijn gastenboek
    klik dan op het boek boven




    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Klik op het plaatje en krijg een prachtige rondleiding door het Vaticaan
    Ieder nummertje is weer iets moois
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Image and video hosting by TinyPic
    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs