Foto
Inhoud blog
  • Vakantie !!!
    Archief per maand
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
    Foto

                 Trailers

  • Man of Steel 19/06/2013
  • Star Trek Into Darkness 05/06/2013
  • Fast & Furious 6 22/05/2013
  • The Great Gatsby 15/05/2013
  • Iron Man 3 24/04/2013
  • Parker 17/04/2013
  • Oblivion 10/04/2013
  • G.I. Joe 2: Retaliation 03/04/2013
    Foto
                  Video-
          interviews
    FILMS - ACTUEEL
  • The Company You Keep(interview Robert Redford)
  • Stoker(interview Nicole Kidman)
  • Iron Man 3(interview Robert Downey Jr.)
  • Warm Bodies(interview Nicholas Hoult)
  • Side Effects(interview Jude Law)
  • The Croods(interview Emma Stone en Nicolas Cage)
  • The Sessions(interview Helen Hunt)
  • FILMS - ARCHIEF - DEEL 1
  • Hitchcock(interview Anthony Hopkins)
  • Lincoln(interview Steven Spielberg)
  • The Last Stand(Arnold Schwarzenegger)
  • Gangster Squad(Josh Brolin)
  • Gangster Squad(Ryan Gosling)
  • Alex Cross(interview met Matthew Fox)
  • The Hobbit(interview met Peter Jackson)
  • Argo(interview Ben Affleck)
  • Skyfall(interview cast)
  • Skyfall(interview Daniel Craig)
    FILMS - ARCHIEF - DEEL 2
  • The Dark Knight Rises(interview cast)
  • Brave(interview John Lasseter)
  • The Amazing Spider-Man(interview cast)
  • Rock of Ages(interview Malin Akerman)
  • Rock of Ages(interview Malin Akerman)
  • Dark Shadows(interview Johnny Depp/Michelle Pfeiffer)
  • Mirror Mirror(interview Julia Roberts)
  • Titanic 3D(interview Kate Winslet en James Cameron)
  • Perfect Sense(interview Eva Green)
  • Safe House(interview Denzel Washington)
    FILMS - ARCHIEF: DEEL 3
  • Captain America: The First Avenger
  • Fast & Furious 5
  • Water for Elephants
  • Thor
  • Just go with it
  • I am number four
  • Salt
  • Eat Pray Love
  • The Green Hornet
  • Clash of the Titans
    ACTEURS
  • Russell Crowe
  • Sandra Bullock
  • Adrien Brody
  • Jessica Alba
  • Jean Reno
  • Thandie Newton
  • Michael Madsen
  • Foto
            


    Filmsites
    Nederlandstalig
  • Cinenews
  • Cinebel
  • De Filmblog
  • Supercalifragilistic
  • Filmfreak
  • Filmtotaal
  • Movienewz
  • Moviemachine
  • Movie
  • In de bioscoop
  • Biosagenda
  • Cinevox
  • Vlaamse Film
  • Cineme
  • Cinema
  • Moviegids
  • De Filmkrant
  • Filmabides
  • De betere film
  • Moviesnet
    Engelstalig
  • Internet Movie Database
  • Film.com
  • Deadline
  • Empire
  • Movieinsider
  • Moviefanatic
  • The Wrap
  • Hollywoodreporter
  • The Film Stage
  •       


    Bioscopen
  • Kinepolis
  • UGC
  • Utopolis
  • Cartoon's
  • Euroscoop


  • Filmmaat-
    schappijen
  • Paramount Pictures
  • Universal Studios
  • Warner Bros
  • Sony Pictures
  • Fox
  • Miramax
  • MGM
  • Touchstone pictures
    Foto
  • Hollywood Walk of Fame
  • Startpagina !
    CINEMA - UW ONLINE FILMKRANT

    26-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Special Valkyrie: deel 1: interview met Halina Reijn.

    Halina Reijn was in Amsterdam om de nieuwe film waarin zij speelt, het spannende Tweede Wereldoorlogdrama ‘Valkyrie’, te promoten. Hierin is zij te zien als Margarethe von Oven, de secretaresse van hoofdpersonage Kolonel Claus von Stauffenberg, die gespeeld wordt door Tom Cruise. In dit interview heeft zij het over het werken aan deze grote internationale film met een absolute topcast, de controverse die al sinds de begindagen over deze film hangt, en of het nog toeval kan zijn dat ze, na ‘Zwartboek’, nu alweer in een grote film over de Tweede Wereldoorlog speelt naast haar hartsvriendin Carice van Houten.

    halina reijn

    ‘Valkyrie’ is een immense productie met een absolute sterrencast, waaronder naast Tom Cruise ook Kenneth Branagh, Bill Nighy, Tom Wilkinson, Terence Stamp, en Eddie Izzard, om er een paar te noemen. Was dat niet overweldigend, of zelfs intimiderend?

    Halina Reijn: Het was voor mij natuurlijk ongekend; ik heb nog nooit aan zo’n grote film meegewerkt. Ik vind het nog steeds onwerkelijk dat ik dat nu dus wel heb gedaan. En alle clichés zijn waar: je kunt van al die mannen zoveel leren door gewoon naar ze te kijken! Overigens heb ik vooral samengewerkt met Tom Cruise; de rest heb ik alleen van een afstand zien werken.


    Hoe ben je bij deze grote productie, met een keur aan internationale sterren, terechtgekomen? Om daar als Nederlandse actrice tussen te belanden, is toch erg bijzonder.

    Halina Reijn: Je zou misschien denken dat Brian Singer vanwege zijn films met een fictieachtergrond nooit veel research heeft hoeven doen. Toch is hij juist iemand die zijn onderwerpen altijd bijzonder goed onderzoekt. Hij doet heel veel research vooraf, leest zich heel goed in. Voordat hij deze film ging maken, heeft hij ook een heleboel films over de Tweede Wereldoorlog bekeken. ‘Zwartboek’ was daar één van. Toen hij Carice en mij daarin samen zag, was voor hem meteen duidelijk dat wij heel goed samen kunnen acteren, dat er echt “iets” is tussen ons. Toen heeft hij het aan Tom Cruise laten zien, en die was meteen helemaal weg van de scènes tussen Carice en mij. Tom zei “Die twee moeten we samen hebben voor onze film!”. Daar kon Brian zich helemaal in vinden, en zo kwamen ze dus in contact met ons.

    Aha, dus het was geen toeval dat je ook nu weer met Carice is één film speelt?
    Halina Reijn:
    Nee, zeker niet. Singer en Cruise vonden dat Carice en ik duidelijk een chemie hadden met elkaar. En dat is ook zo: we zijn ook in werkelijkheid beste vriendinnen. Als een regisseur ontdekt dat twee acteurs goed met elkaar kunnen samenwerken, is dat natuurlijk een cadeautje. Paul Verhoeven heeft daar destijds bij ‘Zwartboek’ ook dankbaar gebruik van gemaakt.

    Zwartboek 2006 foto
    Halina Reijn in een scène uit zwartboek        


    Hoe zou je jouw personage willen omschrijven?

    Halina Reijn: Mijn personage is Margarethe von Oven, een zakelijke secretaresse die uiteindelijk ook zeer emotioneel betrokken raakt bij waar Von Stauffenberg mee bezig is. Hier bleek ook weer hoeveel Singer van tevoren uitwerkt en voorbereidt. Hij had een hele karakteromschrijving gemaakt van mijn personage: hoe ze zou reageren op allerlei omstandigheden, op de gebeurtenissen uit de film, op de personages om haar heen. En dat voor zo’n relatief klein rolletje! Voor mij was het dus alsof ik in een gespreid bedje kwam. Natuurlijk liet hij me wel alle vrijheid om nog zelf genoeg in te kunnen vullen voor mijn rol. Maar het gaf me wel het idee dat hij ook mijn relatief kleine rol heel serieus nam.



    Dit is de eerste historische film van regisseur Brian Singer, die vooral bekend is geworden met thrillers als ‘The Usual Suspects’ en actiefilms als ‘X-Men’ en ‘X-Men 2’. In elk geval altijd fictie. Kon je daar nog iets van merken?
    Halina Reijn:
    Jazeker. Singer heeft wederom laten zien dat hij een meester van de suspense is, zoals we hem kennen uit bijvoorbeeld ‘The Usual Suspects’. Ik bedoel: we kennen allemaal het verhaal van Operatie Walkure, het complot om Adolf Hitler te vermoorden. Iedereen weet hoe dat verhaal afloopt, dat de poging helemaal mislukt. En toch weet Singer het op zo’n ongelooflijk spannende manier te verfilmen dat je tijdens de hele film op het puntje van je stoel zit, dat je benieuwd bent naar hoe het afloopt. Dat is toch wel geniaal. En de aanpak van Singer van dit onderwerp is volkomen nieuw en origineel. Hij weet het verhaal vanuit een heel andere hoek te benaderen dan wat we tot nu toe hebben gezien bij een film of documentaire over dit onderwerp. Meestal wordt Kolonel Von Stauffenberg, de sleutelfiguur van Operatie Walkure, neergezet als een soort anti-Duitse verzetsheld. Maar dat was hij dus juist niet. Hij was een zeer patriottische Duitser die geloofde dat Hitler zijn geliefde Duitsland naar de knoppen hielp, en dat hij daar iets aan moest doen. Deze film is gemaakt vanuit het oogpunt van de Duitsers. Dat is voor Hollywoodbegrippen echt uniek.


    Je hebt in de film veel direct samengewerkt met Tom Cruise – je speelde immers zijn secretaresse. Hoe was het voor jou om met zo’n icoon als Cruise samen te werken.

    Halina Reijn: Ach, ik was daar in het begin heel erg nerveus over. Ik weet nog dat ik in mijn trailer zat, en dat ik hoorde dat Tom Cruise die middag bij me langs zou komen. Goed, oké, daar zat ik dan, een beetje te wachten. Ik wist natuurlijk helemaal niet wat ik moest verwachten. Ik voelde me echt zo’n onzekere puber! Maar Tom is dat allang gewend, dus die weet ook wel hoe hij met dat bijltje moet hakken. Hij kwam binnen en begon meteen heel enthousiast te vertellen dat hij me zo geweldig vond in ‘Zwartboek’, en dat hij zich helemaal kapot had gelachen om mijn scènes met Carice. Hij was gewoon ontzettend lief en warm, en stelde me echt op mijn gemak. Ik begon natuurlijk meteen te zeggen dat mijn rol in ‘Zwartboek’ maar klein was, en dat Carice eigenlijk veel meer “in the picture” was, maar daar wilde hij helemaal niets van weten: “Maakt niet uit, ik heb me ook om jou kostelijk geamuseerd!”. Dat zat dus eigenlijk meteen helemaal goed.

    ©MGM

    Tijdens het maken van de film ontstond er nogal wat controverse, met name in Duitsland, over de keus van Tom Cruise als Von Stauffenberg; het zou beledigend zijn voor het Duitse volk om een lid van de omstreden Scientology Kerk een Nazi te laten spelen. Ook zou men vinden dat een belangrijke gebeurtenis in de Duitse geschiedenis als Operatie Walkure überhaupt niet door een niet-Duitser gespeeld zou moeten worden. Hoe ingrijpend was voor jou de hele controverse rondom Tom Cruise?
    Halina Reijn: Ik begrijp dat het een delicaat onderwerp is voor een heleboel mensen, zeker in Duitsland. Maar uiteindelijk vind ik het gewoon ontzettend dom als je iemand veroordeelt vanwege zijn geloof. Echt zo ontzettend dom! Ik moest ook de hele tijd aan iedereen uitleggen wat voor een film ik nu precies aan het maken was. Vooral met mijn Duitse vrienden was dat vaak erg lastig. Uiteindelijk kan ik alleen maar hopen dat de resultaten voor zich spreken. Daar heb ik overigens alle vertrouwen in, hoor. Ik ben er ook van overtuigd dat we het onderwerp met alle respect hebben behandeld – uiteindelijk zijn er ook een paar grote Duitse acteurs die hebben meegewerkt aan de film, en die hadden heus niet meegedaan als we het op een verkeerde manier hadden benaderd.


    Hoe gaat Tom Cruise met die controverse om? Heb je het idee dat hij er wel eens onder lijdt?

    Halina Reijn: Tja, wat kan hij er nou helemaal aan doen. Hij moet het gewoon accepteren, denk ik, want het ziet er niet naar uit dat de controverse binnenkort minder zal worden. Ik vind het in elk geval wel knap dat hij nog steeds werkzaam is als zeer bekend acteur zonder zijn geloof onder stoelen of banken te steken. Dat vergt in zijn geval toch nogal wat moed. En ik ben blij dat hij het er niet om gelaten heeft, dat hij de film toch heeft gemaakt. Hoe dan ook denk ik dat al die extra spanning geen invloed heeft op zijn acteerwerk, en dat is uiteindelijk het belangrijkste. Ik denk dat hij inmiddels echt wel gewend is dat waar hij ook gaat, hij geconfronteerd wordt met dat constante gezanik over Scientology.

    ©MGM

    Waar ben je momenteel vooral mee bezig? Kan je daar al iets over vertellen?
    Halina Reijn:
    Ik ben net begonnen met de repetities van een nieuw toneelstuk bij Toneelgroep Amsterdam, ‘La Voix Humaine’ van Jean Cocteau. Dat is voor mij heel spannend, want het is een monoloog, dus ik doe het hele stuk in m’n eentje. Het bevindt zich nog allemaal in een heel pril stadium, dus ik zit nu eigenlijk nog dagelijks met de regisseur (Ivo van Hove - red.) gewoon om de keukentafel het script voor te lezen, maar ik vind het nu al eng. Ik hoorde trouwens van de week dat ik een toneelpartner krijg: een hondje! God wat was ik daar blij om, hoef ik toch niet alles alleen te doen…


    Een echte hond?
    Halina Reijn:
    Ja, een echte. Nee zeg, voor een knuffelhond doe ik ‘t niet. En voor de rest ben ik echt hartstikke druk met de promotie van ‘Valkyrie’. Ik leef en adem momenteel ‘Valkyrie’. Heel gaaf, natuurlijk. Ik kan er elke dag weer van genieten!


    Valkyrie speelt vanaf woensdag 28 december 2009 in de Kinepolis-bioscopen.


    Regie:  Bryan Singer
    Cast:   Tom Cruise, Kenneth Branagh, Carice Van Houten, Bill Nighy, ...
    Genre: Oorlogsfilm
    Duur:   110 minuten








    26-01-2009 om 00:00 geschreven door Patje007


    23-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Benjamin Button" dertien keer genomineerd voor Oscar.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen The Curious Case of Benjamin Button is de meest genomineerde film dit jaar op de uitreiking van de Oscars. De film is maar liefst 13 keer genomineerd. Waaronder die van Beste film. Onder de andere nominaties zitten ook nog Beste Mannelijke Hoofdrol (Brad Pitt), Beste Regisseur (David Fincher) en die van Beste Vrouwelijke Bijrol (Taraji P. Henson). Alleen Titanic (1997) en All About Eve (1950) verdienden ooit meer Oscarnominaties, veertien stuks om precies te zijn.

    In de categorie Beste Mannelijke Hoofdrol zijn naast Pitt ook Frank Langella (Frost/Nixon), Sean Penn (Milk), Mickey Rourke (The Wrestler) en Richard Jenkins (The Visitor) genomineerd.

    Kate Winslet is dit jaar voor de zesde keer genomineerd, voor haar rol in The Reader. Haar concurrentie bestaat uit Angelina Jolie (Changeling), Anne Hathaway (Rachel Getting Married), Meryl Streep (Doubt) en Melissa Leo (Frozen River).

    Zoals verwacht is de vorige jaar gestorven acteur Heath Ledger genomineerd voor de prijs van Beste Mannelijke Bijrol voor zijn rol als The Joker in The Dark Knight.

    De volledige lijst van nominaties is als volgt:

    Best Actress:
    Anne Hathaway - Rachel Getting Married
    Angelina Jolie - Changeling
    Melissa Leo - Frozen River
    Meryl Streep - Doubt
    Kate Winslet - The Reader

    Best Actor:
    Brad Pitt - The Curious Case of Benjamin Button
    Frank Langella - Frost/Nixon
    Sean Penn - Milk
    Mickey Rourke - The Wrestler
    Richard Jenkins - The Visitor

    Best Actress In A Supporting Role:
    Amy Adams - Doubt
    Penelope Cruz - Vicky Cristina Barcelona
    Viola Davis - Doubt
    Taraji P. Henson - The Curious Case of Benjamin Button
    Marisa Tomei - The Wrestler

    Best Actor In A Supporting Role:
    Josh Brolin - Milk
    Robert Downey Jr. - Tropic Thunder
    Philip Seymour Hoffman - Doubt
    Heath Ledger - The Dark Knight
    Michael Shannon - Revolutionary Road

    Best Picture:
    The Curious Case of Benjamin Button
    Slumdog Millionaire
    The Reader
    Frost/Nixon
    Milk



    alt text



    Achievement In Directing:
    David Fincher - The Curious Case of Benjamin Button
    Ron Howard - Frost/Nixon
    Gus Van Sant - Milk
    Stephen Daldry - The Reader
    Danny Boyle - Slumdog Millionaire

    Adapted Screenplay:
    Eric Roth, Robin Swicord - The Curious Case of Benjamin Button
    John Patrick Shanley - Doubt
    Peter Morgan - Frost/Nixon
    David Hare - The Reader
    Simon Beaufoy - Slumdog Millionaire

    Original Screenplay:
    Courtney Hunt - Frozen River
    Mike Leigh - Happy-Go-Lucky
    Martin McDonagh - In Bruges
    Dustin Lance Black - Milk
    Andrew Stanton, Jim Reardon, Pete Docter - Wall-e

    Best Animated Feature Film:
    Bolt
    Kung Fu Panda
    Wall-e


    Achievement In Art Direction:
    James J. Murakami, Gary Fettis - Changeling
    Donald Graham Burt, Victor J. Zolfo - The Curious Case of Benjamin Button
    Nathan Crowley, Peter Lando - The Dark Knight
    Michael Carlin, Rebecca Alleway - The Duchess
    Kristi Zea, Debra Schutt - Revolutionary Road

    Achievement In Cinematography:
    Tom Stern - Changeling
    Claudio Miranda - The Curious Case of Benjamin Button
    Wally Pfister - The Dark Knight
    Chris Menges, Roger Deakins - The Reader
    Anthony Dod Mantle - Slumdog Millionaire

    Achievement In Costume Design:
    Catherine Martin - Australia
    Jacqueline West - The Curious Case of Benjamin Button
    Michael O'Connor - The Duchess
    Danny Glicker - Milk
    Albert Wolsky - Revolutionary Road

    Best Documentary Feature:
    The Betrayal (Nerakhoon)
    Encounters at the End of the World
    The Garden
    Man on Wire
    Trouble the Water


    Best Documentary Short Subject:
    The Conscience of Nhem En
    The Final Inch
    Smile Pinki
    The Witness - From the Balcony of Room 306


    Achievement In Film Editing:
    Kirk Baxter, Angus Wall - The Curious Case of Benjamin Button
    Lee Smith - The Dark Knight
    Mike Hill, Dan Hanley - Frost/Nixon
    Elliot Graham - Milk
    Chris Dickens - Slumdog Millionaire

    Best Foreign Language Film:
    The Baader Meinhof Complex (Germany)
    The Class (France)
    Departures (Japan)
    Revanche (Austria)
    Waltz with Bashir (Israel)

    23-01-2009 om 20:36 geschreven door Patje007


    21-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Special Revolutionary Road deel 2: interview met Kate Winslet .

    Revolutionary road gaat zoals gezegd over een jong echtpaar, dat moeite heeft om hun persoonlijke problemen op te lossen, terwijl ze ook hun twee kinderen moeten opvoeden. Naast Winslet speelt Leonardo DiCaprio de hoofdrol als haar man. Dat terwijl haar echte man, Sam Mendes, de film heeft geregisseerd.

    Gelooft u na het maken van Revolutionary Road nog steeds in het huwelijk?
    Kate Winslet: Geloof ik nog in steeds in het huwelijk? Ja! Mijn god, absoluut! (lacht)

    Maar de film is niet bepaald positief over het huwelijk?
    Kate Winslet: Richard Yates heeft ervoor gekozen om specifiek het huwelijk van Frank en April Wheeler onder de loep te nemen. Volgens mij is het een portret van een huwelijk. Het verhaal bestudeert een getrouwd stel die in relationele crisis verkeren. En het speelt zich af in een tijd (de jaren vijftig van de vorige eeuw), waarin vooral vrouwen weinig te kiezen hebben. De algemene mening was destijds, dat je blij moest zijn met wat je hebt. Je moet dit accepteren en tevreden zijn, maar Aprils innerlijke wereld is zoveel groter, dan dat de buitenwereld toelaat. Ze lijdt in stilte. Hoewel ze diep ongelukkig en eenzaam is, houdt ze van Frank. Ze zou dolgraag willen, dat ze het met hem kan uitwerken. Dit is daarom geen verhaal over een getrouwd stel dat wilt scheiden, maar het gaat over hun pogingen om hun huwelijk tot een succes te maken.

    April cijfert zichzelf weg in haar een relatie met Frank.
    Kate Winslet: Dat klopt. En het resultaat hiervan is dat ze elk jaar een stukje van haar ziel verliest. Ze drijft zichzelf tot waanzin en krijgt uiteindelijk zelfmoordneigingen. Het belangrijkste in het leven is om trouw te blijven aan jezelf.





    Denkt u dat gelukkig zijn afhangt van externe omstandigheden of komt het van binnenuit?
    Kate Winslet: Ik denk dat je geluk kunt vinden, maar je moet wel eerst jezelf goed kennen. April is al heel haar leven diep ongelukkig. Haar ouders lieten haar in de steek toen ze nog erg jong was. Haar moeder stierf en haar vader was een handelsreiziger en een alcoholist. Ze is opgevoed door een tante. Ze was altijd op zoek naar liefde en een gezin. Zelfs als volwassene zoekt ze hiernaar. Ze heeft geen idee wie ze is en jezelf kennen is volgens mij een voorwaarde om gelukkig te worden.

    De laatste keer dat Leonarde DiCaprio en u hebben samengewerkt is alweer twaalf jaar geleden met Titanic. Verraste Leo u nog tijdens de opnames?
    Kate Winslet: Het was elke opnamedag weer een verrassing om met Leo te werken. (lacht) Ik heb hem de afgelopen jaren steeds beter zien worden. De afgelopen twaalf jaar is hij uitgegroeid tot de beste acteur van zijn generatie. Ik ben trots op het feit dat ik tweemaal met hem heb mogen samenwerken.

    Waarom heeft het zolang geduurd, voordat jullie weer samen in een film spelen?
    Kate Winslet: We kregen de afgelopen jaren vele aanbiedingen van filmstudio's. Er zaten af en toe verhalen bij, waar we over gepraat hebben. Maar tot Revolutionary Road voelde het niet honderd procent goed. We beseften beiden hoeveel geluk we hebben met het vinden van het ideale project. We zeiden tegen elkaar: "Dit is datgene waar we ooit over gezegd hebben, dat we het zouden kunnen doen."





    U was tijdens de opnames maanden van huis. Heeft u uw kinderen niet verschrikkelijk gemist?
    Kate Winslet: Ik ben niet maanden van huis geweest. In het tijdschrift Vanity Fair stond dat ik vijf maanden van huis was en dat is absoluut niet waar. Ik ben blij ik de fout kan corrigeren. Voor een buitenstaander lijkt het alsof ik superdruk ben. Waar ik normaal gesproken tien maanden rust neem na een film, zat er ditmaal tussen Revolutionary Road en The Reader slechts zeven maanden. Maar tijdens de opnames van Revolutionary Road waren onze kids gewoon bij ons. Met het filmen van The Reader kostte het iets meer moeite om de schema's op elkaar af te stemmen. Mijn dochter is acht en ik kan haar niet meer van school plukken en meenemen naar de set. Ik bevind me in de gelukkige positie dat ik tegen de producenten kan zeggen: "Help me hiermee. Laten we proberen om een oplossing te vinden, want ik kan niet zomaar drie maanden van huis zijn."

    U leidt volgens mij een behoorlijk geordend leven.
    Kate Winslet: Ik ben geen control freak als het op mijn kinderen aankomt, maar kids willen nou eenmaal graag weten wanneer het etenstijd is en wanneer ze naar bed moeten gaan. De producenten zijn zich bewust, wat er geregeld moet worden wanneer ik op locatie moet filmen. Of zelfs wanneer ik voor een paar dagen op promotietour ga.

    Tot slot, u bent al meerdere malen genomineerd voor een Oscar. Is een nominatie nog steeds speciaal?
    Kate Winslet: Natuurlijk betekenen ze veel voor me. Ik ben ook maar een mens. Wanneer een groep mensen uit de filmindustrie - collega's en vrienden - bij elkaar komen en besluiten dat jij iets gepresteerd hebt, dat de moeite waard is, vind ik dat heel speciaal.

    21-01-2009 om 20:28 geschreven door Patje007


    18-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Special Revolutionary Road : deel 1: interview met Leonardo DiCaprio.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Revolutionary Road gaat over een jong echtpaar, dat moeite heeft om hun persoonlijke problemen op te lossen, terwijl ze ook hun twee kinderen moeten opvoeden. Naast DiCaprio speelt Kate Winslet de hoofdrol als zijn vrouw. Revolutionary Road is de eerste keer sinds titanic, dat ze weer samen in een film te zien zijn.

    Ik heb het boek niet gelezen, maar een vriend die literatuurcriticus is, vertelde me dat hij zich u volkomen kon voorstellen als Frank, maar dat hij Kate Winslet zich niet als April kon inbeelden. Was het moeilijk voor haar om deze rol te spelen?
    Leonarde DiCaprio: Jouw vriend bedoelt waarschijnlijk dat Kate zo'n krachtige persoonlijkheid heeft en April een kwetsbare vrouw is..?



    In de trailer is ze zeer kwetsbaar...

    Leonardo: Kate is de grootste actrice van haar generatie. Ze is... wacht tot je haar in deze film ziet. Haar acteerprestatie is ongelofelijk. De film is gebaseerd op een klassieke roman die ik nog niet gelezen had. Het verhaal staat symbool voor de normen en waarden die de Verenigde Staten hebben geïntroduceerd in de jaren vijftig.

    U bedoelt het verlies van onschuld?
    Leonardo: Ja, precies. Het verlies van onschuld, maar ook het verlies van identiteit en schikken naar de algemene moraal. Het verlangen naar huisje-boompje-beestje in een buitenwijk en een comfortabel leventje leiden. Revolutionary Road gaat over twee mensen die in deze idyllische omgeving wanhopig proberen een stukje van hun identiteit te bewaren. Het gaat er soms heftig aan toe. In het boek speelt de onrust zich grotendeels af in de hoofden van de personages. Zo beschrijft de auteur een seksscène tussen het koppel, waarbij Frank in gedachten zijn vrouw verafschuwt.





    Kate Winslets man, Sam Mendes, heeft de film geregisseerd. Vond u het niet vreemd om onder het toeziend oog van hem liefdesscènes met Kate te spelen?
    Leonardo: Nee, niet echt. Ik ben me er natuurlijk van bewust dat hij haar man is. Kate en ik hebben echter al zo vaak liefdesscènes gespeeld, dat je je enigszins op je gemak voelt. Het hoort gewoon bij je werk.

    Hoe was het verder om na al die jaren weer met Kate Winslet te werken?
    Leonardo: Het voelde onmiddellijk vertrouwd. We zijn dezelfde mensen als tien jaar geleden. Ik ben ongelofelijk trots op haar. Niet alleen op professioneel vlak, maar ook persoonlijk. Ik kan oprecht zeggen dat ze een geweldige vriend is. Ik wist dat deze film voor ons allebei een enorme uitdaging zou zijn. We konden elkaar tijdens de opnames op de proef stellen als acteurs, omdat we elkaar zo goed kennen.

    18-01-2009 om 15:29 geschreven door Patje007


    14-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlaamse Lyne Renée op weg naar sterrendom in Hollywood.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vijf jaar geleden zei Line Van Wambeke (29) het Oost-Vlaamse Velzeke vaarwel om het in Hollywood als actrice te maken.
    Vanavond is het zover: 'The Hessen affair' - waarin Line als femme fatale Billy 'Titanic' Zane partij geeft - beleeft in Antwerpen zijn wereldpremière. 'Maar ik ben nog lang geen ster', zegt Line die in Hollywood door het leven gaat als Lyne Renée.

    Haar overleden lievelingstante Renée, aan wie ze haar de Amerikaanse artiestennaam ontleent, zei altijd: 'Meisje, niet praten, doen!' Met die vastberadenheid nam Line begin januari 2004 afscheid van haar ouders en toenmalige vriend - de bekende acteur Kevin Janssens - om actrice te worden in Hollywood. En het lukte. Met The Hessen affair , een film gebaseerd op het waargebeurde verhaal van twee Amerikaanse officieren die aan het eind van de Tweede Wereldoorlog de Duitse kroonjuwelen stalen, is Lyne (29) aan haar tweede film toe.
    Haar eerste film, The box collector , bleef steken op dvd, maar The Hessen affair van Vlaming Paul Breuls verschijnt zeker in de Belgische zalen. En ook aan de Amerikaanse release wordt gewerkt.

    'Dat is belangrijk', zegt Lyne die voor de première twee weken in Vlaanderen vertoeft. 'In Hollywood ben je pas iemand wanneer ze jou op het witte doek hebben gezien.'

    The Hessen Affair

    De tijd van knokken voor een rol is dus nog niet voorbij?

    Lyne Renée: 'Zeker niet. Op dit ogenblik heb ik nog geen concrete plannen voor een nieuwe film, ook al omdat Hollywood weer een afwachtende houding aanneemt nu er mogelijk een acteursstaking op til is.'

    Anderhalf jaar geleden had je een klein appartementje in Hollywood. Woon je daar nog?

    LR: 'Ik ben verhuisd naar een oud huizencomplex in Mexicaanse stijl in Hollywood. Het is een gebouw dat filmstudio Paramount ooit bouwde voor actrices die uit Europa overkwamen. Allemaal mooi en gezellig, zeker omdat daar nu niet alleen acteurs en schrijvers wonen, maar ook gezinnen met kinderen.'

    Voelt Hollywood ondertussen als een thuis?

    LR: 'Toen ik afgelopen vrijdag in Zaventem landde, had ik het gevoel naar huis te gaan, naar mijn papa, mama en zus.Maar thuis, dat is Los Angeles. Ik heb daar mijn huis, mijn vriend en mijn uitdagingen.

    The Hessen Affair

    Wat ga je in die veertien dagen in Vlaanderen doen?

    LR: 'Behalve de promotie voor de film zit mijn hele agenda al propvol. Lunchen met deze en gene, koffie en taart bij familie, met de vrienden gaan eten in lievelingsrestaurant Het keizershof in Gent, ...' Hoe zien je dagen er in Hollywood uit?

    'Ik lees scenario's, leer scènes uit het hoofd en doe audities. Voorts kijk ik veel films. Vrienden van me zijn lid van de Oscar-academy en zij krijgen massa's films op dvd. Voorts reis ik veel, vaak samen met mijn vriend die ook acteur is. Maar in Hollywood is er altijd wel iets te doen. Iedereen is er acteur en je komt vaak samen met anderen uit het vak.'

    Ben je kind aan huis bij bekend volk?

    LR: 'Ik ga wel eens iets eten met Sienna Miller of Benicio del Toro en recent ontmoette ik Lauren Bacall op een feestje. Als je zo'n grande dame ontmoet, hap je toch even naar adem. Zij is een van mijn voorbeelden.'

    The Hessen Affair

    En dan knijp je in je arm van: gebeurt dit wel écht?

    LR: 'Soms klinkt het onwaarschijnlijk dat ik met Al Pacino ga lunchen. Mijn zus Camille was erbij. Ze was naar LA overgevlogen en we gingen samen naar de screening van zijn film kijken. Achteraf vroeg hij, Al Pacino, ons mee uit. Ik was blij dat Camille erbij was, want straks denken jullie nog dat ik het verzin. (lacht)'

    Zelf al eens van het filmstergevoel geproefd?

    LR: 'Toen ik op Zaventem arriveerde, moest ik mijn koffers openmaken. Toen herkende een van die mannen me van de cover van P-Magazine . Ha, jij bent die actrice , en prompt mocht ik doorlopen. (lacht) Maar een ster worden is niet mijn doel, ik hoop dat mensen me waarderen als de actrice die ik ben.'


    In mei word je dertig. Ik zie daar toch al een grijze haar...

    LR: 'Ik heb er al verschillende, hoor! En de kraaienpootjes beginnen ook al. Och, het kan me niet schelen. Ik ontvang mijn dertigste verjaardag met open armen. Ik ben dankbaar voor alles en heb er nog geen moment spijt gehad.'

    Ook niet van de naaktscènes?

    LR: 'Absoluut niet. Het bloot heeft een functie in het verhaal en wordt smaakvol in beeld gebracht. Natuurlijk is zo'n dag waarop je naakt draait niet de makkelijkste. De filmset wordt wel gesloten voor pottenkijkers, maar tenslotte ben jij het die daar in zijn blote vel staat.' En dan houdt je tegenspeler Billy Zane nog mooi zijn boxershort aan!

    (Schatert) 'Daar hebben we een lange discussie over gehad! Het is niet aan mij om te zeggen: hela, die short moet uit! Billy Zane was overigens een crème van een vent. Natuurlijk zit je tijdens het draaien enkele weken op elkaars lip en dan denk je wel eens: ik draai die of die zijn nek om. Maar bij Billy kon ik zowel voor professionele raad als voor een troostende arm terecht.'

    Klik op de afbeelding om de link te volgen














    The Hessen Affair speelt vanaf vandaag in de Kinepolis-bioscopen.


    Regie:  Paul Breuls
    Cast:   Billy Zane, Lyne Renée, Michael Bowen, Noah Segan
    Genre: Thriller, drama



    14-01-2009 om 00:00 geschreven door Patje007


    12-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leonardo DiCaprio als maffia-hitman.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Leonardo DiCaprio zal een voormalig maffiamoordenaar spelen in de film ‘Beat the Reaper’.
    Hierin speelt hij een ex-hitman van de Amerikaanse maffia die is ondergedoken in het Witness Protection Program
    en werkzaam is als arts op de EHBO-afdeling van een ziekenhuis, waar op een dag een maffiabaas wordt binnengebracht die hem herkent als de moordenaar van vroeger.

    Het scenario is van Josh Bazell, die in 2007, toen hij het script schreef, zelf werkzaam was als stagiaire op de afdeling Eerste Hulp van een ziekenhuis. Het is het eerste script van Bazell, die naar verluid voor dit werk meteen een bedrag “met zes nullen” kreeg.
    Hij stond zelf in zijn witte jas toen er acht gegadigde productiemaatschappijen op zijn script aan het bieden waren.

    DiCaprio zal de film mede gaan produceren met zijn productiemaatschappij Appian Way. Hij is vanaf 21 januari te zien in de dramafilm ‘Revolutionary Road’, naast zijn ‘Titanic’-tegenspeelster Kate Winslet.
    Onlangs rondde DiCaprio de opnames van ‘Shutter Island’ af, over de jacht op een moordenares die op het zogenaamde Shutter Island is ondergedoken. Deze film is geregisseerd door Martin Scorsese, met wie DiCaprio eerder al ‘The Departed’ maakte.

    12-01-2009 om 20:38 geschreven door Patje007


    08-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Keira Knightley als over-over-overgroottante van prinses Diana.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In het Britse kostuumdrama ‘The Duchess’ vertolkt Keira Knightley de rol van hertogin Georgiana van Devonshire.
    Op het einde van de 18de eeuw werd dit lid van de Spencer-klan zeer beroemd als welbespraakte feministe.
    Dat er over haar een film werd gemaakt, zal echter ook wel te maken hebben met haar verwantschap met wijlen prinses Diana.
    Iets waar de pr-machine achter de prent trouwens mooi gebruik van maakt. Maar zelf vindt Keira dat wat te veel van het goede.

    De film over Georgiana focust vooral op het liefdeloze huwelijk van deze society dame met de hertog van Devonshire (Ralph Fiennes), een norse man die openlijk een minnares nam. Georgiana liet zich echter niet doen en ging zelf op zoek naar de echte liefde.

    Georgiana lijkt een passieve heldin. Hoe evolueert zij volgens u?

    Keira Knighley: «Ik denk dat ze idealistisch en romantisch was. En in de film zie je haar evolueren van idealisme naar realisme. Aan de basis ligt eigenlijk het verhaal van iemand die wil overleven, maar ook van een vrouw die gedwongen wordt om te gaan met haar intense eenzaamheid. Dat was het eerste wat me zo trof toen ik het script las. Ik vond haar eenzaamheid echt tragisch. Maar het verklaart ook waarom ze bepaalde dingen deed.»

    Had u veel informatie over Georgiana?

    KK: «O ja, dit is de eerste keer dat ik gewerkt heb vanuit een echte biografie. Dat bleek een goede steun, maar het bracht ook de nodige complexiteit met zich mee. Ik vind het altijd gemakkelijk om vanuit een novelle te werken, omdat je dan net genoeg achtergrondinformatie hebt om je personage te scheppen. Maar bij een film gebaseerd op een biografie krijg je het hele leven van een mens als huiswerk mee. En wanneer die informatie bovendien vol contradicties steekt - en dat was het geval bij Georgiana - wordt het voor een acteur moeilijk om keuzes te maken. Want je tracht als verteller van een verhaal nu eenmaal een personage rechtlijniger te maken. Je moet een keuze maken wat haar karakterevolutie betreft. En de scenaristen hebben dat op een briljante manier gedaan. Ze plukten een heel duidelijke narratieve lijn uit het boek. Toen ik de biografie voor het eerst las, begreep ik haar vaak niet. Ze zat zo boordevol tegenstellingen. Zodanig dat ik soms niet goed wist waarom ze bepaalde fouten maakte. Maar later zag ik in dat die fouten waarschijnlijk de sleutel tot haar persoonlijkheid waren. Georgiana probeerde immers iedere keer een andere persoon te worden wanneer ze iemand ontmoette. Ze deed alles om iedereen te behagen, omdat dat niet lukte bij haar echtgenoot. En ze ging daar zo ver in dat ze in een knip kon veranderen.»
    Denkt u dat prinses Diana ook zo was?
    «Geen idee. Ik weet wel dat Georginana een verre verwante is van Diana Spencer en dat men die band wil gebruiken om de film te promoten. Maar ik kan ze echt niet vergelijken. Ik weet namelijk heel weinig van Diana af. Ze stierf toen ik 11 jaar oud was. Dat was voor mijn tijd.»

     Keira Knightley, Saul Dibb in The Duchess (Photo)

    Maar er zijn wel opvallende overeenkomsten tussen Georgiana en Diana…


    KK: «Er zijn heel veel vrouwen met een gelijkaardig levensverhaal. Georgiana nam beslissingen op basis van een geïdealiseerde droom. Daardoor raakte ze teleurgesteld. Maar er zijn heel wat vrouwen en mannen die daarover kunnen meepraten. Heeft Diana dat meegemaakt? Ik zou het niet weten. Ik heb nooit aan Diana gedacht toen ik de rol speelde»

    In tegenstelling tot de shoot van ‘Pirates of the Caribbean’ vond u deze keer het dragen van een korset nuttig…

    KK: «Ja, in ‘Pirates’ hielp dat ding je niet in je rol. Je wordt verondersteld heel fysiek te zijn, maar dat korset zat voortdurend in de weg. Hier hielp het me om de emoties naar een hoger niveau te verplaatsen. Wanneer je dat ding aandoet, kan je amper ademen. De emoties moeten dan ook van boven je borstkas komen en dat maakt het allemaal sterker. Door die korsetten worden vrouwen pas echt het zwakke geslacht. Ze kunnen niets doen omdat ze niet genoeg lucht binnen krijgen. Wanneer Georgiana verkracht wordt door haar echtgenoot, is het logisch dat ze zich niet kan verweren. Met zo’n korset verlies je immers alle controle tegenover mannen in hun gemakkelijke kledij.»

    Op een bepaald moment staat uw pruik in brand. Hoe hebben ze dat gedaan?

    KK: «Met de computer. We mochten het niet met echt vuur proberen, want de verzekeringsmaatschappij ging zeker niet betalen, mocht er iets verkeerd lopen. Al denk ik dat de regisseur wel bereid was om mij in de fik te steken (lacht). Het was echter een heel moeilijke scène. Want alle andere acteurs moesten reageren op iets wat er niet was.»

    In de film wordt gezegd: ‘Vrijheid is absoluut’. Voelt Keira Knightley zich vrij?

    KK: « Ik weet het niet. In het kiezen van mijn rollen ben ik volledig vrij. Ik voel geen beperkingen. Met minder vrijheid zou ik misschien meer komedies en minder historische drama’s hebben gedaan. Ik voel me op dat vlak heel vrij. Uiteraard, wanneer je beslist om een film te doen, verlies je 3 maanden tot 2 jaar om iets anders te doen. En je kan niet zomaar beslissen om naar de verjaardag van je vriendin te gaan, want die tijd heb je afgegeven. Wat de media-aandacht betreft, leef ik veel voorzichtiger dan een onbekende actrice. Ik kan niet zomaar naar bepaalde plaatsen in Londen gaan, want fotografen en roddelbladen zien dat als een uitnodiging. Op dat vlak is mijn vrijheid beperkt.»

     Ralph Fiennes, Saul Dibb in The Duchess (Photo)

    Voelt u zich een rolmodel voor jonge vrouwen?

    KK: «Neen. Het idee van een rolmodel staat me niet aan. Mensen zijn feilbaar en ik eis het recht op om feilbaar te zijn. Bovendien vind ik het gevaarlijk om iemand op een voetstuk te plaatsen. Want die persoon kan plots een inzinking krijgen en gekke dingen doen. Zeker actrices. Wij moeten meestal lichtjes onstabiele mensen spelen. Wil je zo’n persoon als rolmodel?»



    The Duchess speelt sinds woensdag 7 januari in de Kinepolis-bioscopen.



    Regie:  Saul Dibb
    Met:     Keira Knightley, Ralph Fiennes, Hayley Atwell, Charlotte Rampling
    Genre:  drama
    Duur:    110 minuten




    08-01-2009 om 00:00 geschreven door Patje007


    07-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beoordeel mijn blog!!!
    Hello filmfreakies,

    Welkom in het filmjaar 2009, een jaar waarin ik jullie zoveel mogelijk ga proberen te voorzien van interessant filmnieuws, recencies, interviews,...
    Aandachtige bezoekers van mijn blog zullen intussen reeds gemerkt hebben dat ik linksboven op deze filmpagina een kleine aanpassing heb doorgevoerd.
    Waarom? Wel, ik ben nu sinds 23 juni 2008 bezig om jullie van filminformatie te voorzien, en daarom vind ik het tijd worden om eens te kijken wat jullie ervan vinden tot nu toe. Vinden jullie de lay-out duidelijk? Is de informatie zoals die momenteel op de site wordt toegevoegd, met de laatste tijd toch meer en meer de nadruk op interviews, voor jullie interessant genoeg? Zijn er onderdelen waarvan je zegt, dat interesseert me totaal niet of dat zou ik graag op de site zien verschijnen, laat het me weten via mijn gastenboek, en ik zal er zoveel mogelijk rekening mee houden.

    Voor de rest zou ik zeggen, nog een gelukkig 2009 toegewenst, en may the force be with you!!! 


    ©20th Century Fox








    07-01-2009 om 00:00 geschreven door Patje007




    Foto

            ACTEURS/
         ACTRICES

    Foto

  • Andy Garcia

    Foto

  • Charlize Theron

    Foto

  • Robert De Niro

    Foto

  • Sharon Stone

    Foto

  • Al Pacino

    Foto

  • Julia Roberts

    Foto

  • Johnny Depp

    Foto

  • Sandra Bullock

    Foto

  • Christian Bale

    Foto

  • Gwyneth Paltrow

    Foto

  • Denzel Washington

    Foto

  • Nicole Kidman

    Foto

  • Jack Nicholson

    Foto

  • Halle Berry

    Foto

  • Tom Cruise

    Foto

  • Ashley Judd

    Foto

  • Nicolas Cage

    Foto

  • Michelle Pfeiffer

    Foto

  • Michael Douglas

    Foto

  • Meryl Streep

    Foto

  • Tom Hanks

    Foto

  • Angelina Jolie

    Foto

  • Matt Damon

    Foto

  • Jodie Foster

    Foto

  • Daniel Day-Lewis

    Foto

  • Kim Basinger

    Foto

  • Edward Norton

    Foto

  • Renée Zellweger

    Foto

  • Ed Harris

    Foto

  • Helen Hunt

    Foto

  • Russell Crowe

    Foto

  • Cameron Diaz

    Foto

  • John Travolta

    Foto

  • Cate Blanchett

    Foto

  • Mel Gibson

    Foto

  • Demi Moore

    Foto

  • Brad Pitt

    Foto

  • Natalie Portman

    Foto

  • Clint Eastwood

    Foto

  • Scarlett Johansson

    Foto

  • James Franco

    Foto

  • Eva Mendes

    Foto

  • George Clooney

    Foto

  • Keira Knightley

    Foto

  • Richard Gere

    Foto

  • Rebecca Romijn

    Foto

  • Mark Wahlberg

    Foto

  • Diane Lane

    Foto

  • Colin Farrell

    Foto

  • Hilary Swank

    Foto

  • Leonardo DiCaprio

    Foto

  • Jessica Alba

    Foto

  • Gene Hackman

    Foto

  • Megan Fox

    Foto

  • Bruce Willis

    Foto

  • Jennifer Connelly

    Foto

  • Samuel L. Jackson

    Foto

  • Reese Witherspoon

    Foto

  • Will Smith

    Foto

  • Jennifer Garner

    Foto

  • Pierce Brosnan

    Foto

  • Naomi Watts

    Foto

  • Sean Penn

    Foto

  • Famke Janssen

    Foto

  • Harrison Ford

    Foto

  • Uma Thurman

    Foto

  • Kevin Bacon

    Foto

  • Julianne Moore

    Foto

  • James Woods

    Foto

  • Catherine Zeta-Jones

    Foto

  • Jason Statham

    Foto

  • Kate Winslet

    Foto

  • Alec Baldwin

    Foto

  • Penélope Cruz

    Foto

  • Hugh Jackman

    Foto

  • Kate Beckinsale

    Foto

  • Paul Newman

    Foto

  • Madeleine Stowe

    Foto

  • Jude Law

    Foto

  • Jennifer Lopez

    Foto

  • Marlon Brando

    Foto


    Foto

  • Orlando Bloom

    Foto

  • Salma Hayek

    Foto

  • Sean Connery

    Foto

  • Denise Richards

    Foto

  • Clive Owen

    Foto

  • Vera Farmiga

    Foto

  • Keanu Reeves

    Foto

  • Carrie-Anne Moss

    Foto

  • Matt Dillon

    Foto

  • Liv Tyler

    Foto

  • Joaquin Phoenix

    Foto

  • Rebecca De Mornay

    Foto

  • Michael Madsen

    Foto

  • Rachel Weisz

    Foto

  • John Voight

    Foto

  • Sienna Miller

    Foto

  • Sylvester Stallone

    Foto

  • Jessica Biel

    Foto

  • John Malkovich

    Foto

  • Milla Jovovich

    Foto

  • Kevin Costner

    Foto

  • Anne Hathaway

    Foto

  • Ray Liotta

    Foto

  • Diane Kruger

    Foto

  • Paul Walker

    Foto

  • Alicia Silverstone

    Foto

  • Anthony Hopkins

    Foto

  • Neve Campbell

    Foto

  • Tim Robbins

    Foto

  • Kirsten Dunst

    Foto

  • Guy Pearce

    Foto

  • Monica Bellucci

    Foto

  • Tommy Lee Jones

    Foto

  • Christina Ricci

    Foto

  • Lee Marvin

    Foto

  • Michelle Rodriguez

    Foto

  • Jamie Foxx

    Foto

  • Carice Van Houten

    Foto

  • Benicio Del Toro

    Foto

  • Elizabeth Banks

    Foto

  • Robert Duvall

    Foto

  • Helena Bonham Carter

    Foto

  • James McAvoy

    Foto

  • Juliette Lewis

    Foto

  • Liam Neeson

    Foto

  • Jennifer Jason Leigh

    Foto

  • Hugh Grant

    Foto

  • Sigourney Weaver

    Foto

  • Viggo Mortensen

    Foto

  • Kristin Scott Thomas

    Foto

  • Ben Kingsley

    Foto

  • Jennifer Aniston

    Foto

  • James Gandolfini

    Foto

  • Sophia Loren

    Foto

  • Mickey Rourke

    Foto

  • Winona Ryder

    Foto

  • Ben Affleck

    Foto

  • Tery Hatcher

    Foto

  • Daniel Craig

    Foto

  • Julia Ormond

    Foto

  • Chazz Palminteri

    Foto

  • Katie Holmes

    Foto

  • Steve Buscemi

    Foto

  • Kate Hudson

    Foto

  • John Cusack

    Foto

  • Jessica Lange

    Foto

  • Joe Pesci

    Foto

  • Mandy Moore

    Foto

  • Nick Nolte

    Foto

  • Kathleen Turner

    Foto

  • Jean Reno

    Foto

  • Robin Wright

    Foto

  • Morgan Freeman

    Foto

  • Rachel McAdams

    Foto

  • Woody Harrelson

    Foto

  • Susan Sarandon

    Foto

  • Forest Whitaker

    Foto

  • Carey Mulligan

    Foto

  • Kiefer Sutherland

    Foto

  • Meg Ryan

    Foto

  • Kevin Spacey

    Foto

  • Mila Kunis

    Foto

  • Billy Bob Thornton

    Foto

  • Andie MacDowell

    Foto

  • Donald Sutherland

    Foto

  • Ellen Barkin

    Foto

  • Harvey Keitel

    Foto

  • Emily Blunt

    Foto

  • Philip Seymour Hoffman

    Foto

  • Mary Elizabeth Mastrantonio

    Foto

  • Adam Sandler

    Foto

  • Frances McDormand

    Foto

  • Eric Bana

    Foto

  • Faye Dunaway

    Foto

  • Ewan McGregor

    Foto

  • Ali MacGraw

    Foto

  • Dustin Hoffman

    Foto

  • Olivia Wilde

    Foto

  • Sean Bean

    Foto

  • Amanda Seyfried

    Foto

  • Robert Redford

    Foto

  • Michelle Williams

    Foto

  • Cuba Gooding Jr.

    Foto

  • Rebecca Hall

    Foto

  • Jeff Bridges

    Foto

  • Zoe Saldana

    Foto

  • Gerard Butler

    Foto

  • Geena Davis

    Foto

  • Owen Wilson

    Foto

  • Maggie Gyllenhaal

    Foto

  • Sam Worthington

    Foto

  • Franka Potente

    Foto

  • Willem Dafoe

    Foto

  • Minnie Driver

    Foto

  • Edward G. Robinson

    Foto

  • Jamie Lee Curtis

    Foto

  • Sydney Poitier

    Foto

  • Maggie Q

    Foto

  • Dennis Hopper

    Foto

  • Michelle Monaghan

    Foto

  • Robin Williams

    Foto

  • Heather Graham

    Foto

  • James Dean

    Foto

  • Judi Dench

    Foto

  • Michael Caine

    Foto

  • Thandie Newton

    Foto

  • Robert Downey Jr.

    Foto

  • Patricia Arquette

    Foto

  • Michael Keaton

    Foto

  • Rosamund Pike

    Foto

  • Jim Carrey

    Foto

  • Sophia Bush

    Foto

  • Don Cheadle

    Foto

  • Gemma Arterton

    Foto

  • Javier Bardem

    Foto

  • Emma Thompson

    Foto

  • Arnold Schwarzenegger

    Foto

  • Evangeline Lilly

    Foto

  • Gregory Peck

    Foto

  • Marion Cotillard

    Foto

  • Omar Sharif

    Foto

  • Gong Li

    Foto

  • Matthew McConaughey

    Foto

  • Veerle Dobbelaere

    Foto

  • Wesley Snipes

    Foto

  • Elizabeth Taylor

    Foto

  • Liev Schreiber

    Foto

  • Melanie Griffith

    Foto

  • Antonio Banderas

    Foto

  • Antje De Boeck

    Foto

  • Kurt Russell

    Foto

  • Lucy Liu

    Foto

  • Val Kilmer

    Foto

  • Grace Kelly

    Foto

  • Tom Selleck

    Foto

  • Connie Nielsen

    Foto

  • Jet Li

    Foto

  • Ursula Andress

    Foto

  • Richard Burton

    Foto

  • Bridget Fonda

    Foto

  • Ben Stiller

    Foto

  • Amanda Peet

    Foto

  • Eric Roberts

    Foto

  • Freida Pinto

    Foto

  • Tom Sizemore

    Foto

  • Emma Stone

    Foto

  • Pete Postlethwaite

    Foto

  • Courteney Cox

    Foto

  • Adrien Brody

    Foto

  • Evan Rachel Wood

    Foto

  • James Caan

    Foto

  • Kelly Macdonald

    Foto

  • James Cromwell

    Foto

  • Laura Linney

    Foto

  • Humphrey Bogart

    Foto

  • Maria Bello

    Foto

  • Jonathan Rhys Meyers

    Foto

  • Marcia Gay Harden

    Foto

  • Josh Brolin

    Foto

  • Melissa George

    Foto

  • Gary Oldman

    Foto

  • Julia Stiles

    Foto

  • Kirk Douglas

    Foto

  • Michelle Yeoh

    Foto

  • Jeroen Krabbé

    Foto

  • Natalie Wood

    Foto

  • Jan Decleir

    Foto

  • Diane Keaton

    Foto

  • Warren Beatty

    Foto

  • Eva Green

    Foto

  • William H. Macy

    Foto

  • Juliette Binoche

    Foto

  • Vincent Cassel

    Foto

  • Blake Lively

    Foto

  • William Forsythe

    Foto

  • Ashley Greene

    Foto

  • Jeremy Irons

    Foto

  • Kim Novak

    Foto

  • Ryan Reynolds

    Foto

  • Tara Reid

    Foto

  • Casey Affleck

    Foto

  • Amy Adams

    Foto

  • Charles Bronson

    Foto

  • Kristen Bell

    Foto

  • Gary Cooper

    Foto

  • Kristanna Loken

    Foto

  • Dennis Quaid

    Foto

  • Marilyn Monroe

    Foto

  • Ken Watanabe

    Foto

  • Ingrid Bergman

    Foto

  • Ralph Fiennes

    Foto

  • Michelle Yeoh

    Foto

  • Robert Pattinson

    Foto

  • Kristen Stewart

    Foto

  • Colin Firth

    Foto

  • Kate Bosworth

    Foto

  • John C. Reilly

    Foto

  • Olga Kurylenko

    Foto

  • Dwayne Johnson

    Foto

  • Mary Elizabeth Winstead

    Foto

  • Freddie Prinze Jr.

    Foto

  • Lauren Bacall

    Foto

  • Josh Hartnett

    Foto

  • Vanessa Hudgens

    Foto

  • Ving Rhames

    Foto

  • Keri Russell

    Foto

  • Bill Pullman

    Foto

  • Greta Garbo

    Foto

  • Geoffrey Rush

    Foto

  • Rose McGowan

    Foto

  • Daniel Baldwin

    Foto

  • Vivien Leigh

    Foto

  • Christopher Lee

    Foto

  • Emma Watson

    Foto

  • Billy Chrystal

    Foto

  • Anjelica Huston

    Foto

  • Gary Sinise

    Foto

  • Brigitte Bardot

    Foto

  • Gabriel Byrne

    Foto

  • Rooney Mara

    Foto

  • Paul Bettany

    Foto

  • Anna Kendrick

    Foto

  • Danny De Vito

    Foto

  • Ava Gardner

    Foto

  • Christopher Walken

    Foto

  • Maggie Grace

    Foto

  • John Hurt

    Foto

  • Isabelle Adjani

    Foto

  • Koen De Bouw

    Foto

  • Kelly Brook

    Foto

  • Ashton Kutcher

    Foto

  • Bridget Moynahan

    Foto

  • Burt Reynolds

    Foto

  • Marisa Tomei

    Foto

  • Terrence Howard

    Foto

  • Anna Paquin

    Foto

  • Sam Elliott

    Foto

  • Elisabeth Shue

    Foto

  • Ray Winstone

    Foto

  • Noomi Rapace

    Foto

  • Chris Pine

    Foto

  • January Jones

    Foto

  • Chris Evans

    Foto

  • Jennifer Lawrence

    Foto

  • Channing Tatum

    Foto

  • Kate Mara

    Foto

  • Ryan Gosling

    Foto

  • Kelly Preston

    Foto

  • Bradley Cooper

    Foto

  • Alice Braga

    Foto

  • Paul Giamatti

    Foto

  • Amber Heard

    Foto

  • Aaron Eckhart

    Foto

  • Rose Byrne

    Foto

  • Vin Diesel

    Foto

  • Elsa Pataky

    Foto

  • Tobey Maguire

    Foto

  • Leelee Sobieski

    Foto

           REGISSEURS
    Foto

  • Martin Scorsese

    Foto

  • Francis Ford Coppola

    Foto

  • Alfred Hitchcock

    Foto

  • Michael Mann

    Foto

  • Steven Spielberg

    Foto

  • Ron Howard

    Foto

  • Wolfgang Petersen

    Foto

  • Sergio Leone

    Foto

  • Ridley Scott

    Foto

  • James Cameron

    Foto

  • Stanley Kubrick

    Foto


    Foto

  • Christopher Nolan

    Foto

  • Oliver Stone

    Foto

  • Peter Jackson

    Foto

  • Paul Verhoeven

    Foto

  • John Woo

    Foto

  • Orson Welles

    Foto

  • Jonathan Demme

    Foto

  • Spike Lee

    Foto

  • Joel Schumacher

    Foto

  • Brian De Palma

    Foto

  • Steven Soderbergh

    Foto

  • Paul Greengrass

    Foto

  • Tony Scott

    Foto

  • Sydney Pollack

    Foto

  • Tim Burton

    Foto

  • Paul Haggis

    Foto

  • John Frankenheimer

    Foto

  • Curtis Hanson

    Foto

  • Barry Levinson

    Foto

  • David Fincher

    Foto

  • Robert Zemeckis

    Foto

  • William Friedkin

    Foto

  • George Lucas

    Foto

  • Mike Nichols

    Foto

  • Quentin Tarantino

    Foto

  • John Schlesinger

    Foto

  • Bryan Singer

    Foto

  • Elia Kazan

    Foto

  • Sidney Lumet

    Foto

  • John Ford

    Foto

  • John Cassavetes

    Foto

  • Paul Thomas Anderson

    Foto

  • J.J. Abrams

    Foto

  • Gus Van Sant

    Foto

  • Frank Darabont

    Foto

  • John McTiernan

    Foto

  • Peter Weir

    Foto

  • John Huston

    Foto

  • David Lynch

    Foto

  • Darren Aronofsky

    Foto

  • Stephen Frears

    Foto

  • Edward Zwick

    Foto

  • Kathryn Bigelow

    Foto

  • Kevin Macdonald


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs