Inhoud blog
Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Startpagina !
OVD DE NIEUWE TROMPETTE
Over mijzelf
Ik ben DESMEDT CINDY
Ik ben een vrouw en woon in stationstraat 109 8480 eernegem (belgie) en mijn beroep is momenteel werkloos.
Ik ben geboren op 20/09/1979 en ben nu dus 44 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: computer en carnaval vieren.
                                        beste carnavalisten sympatisanten en vrienden


mijn naam is desmedt cindy en heb een site gemaakt van ovd de nieuwe trompette.
mijn zus is keizerin van eernegem en haar keizer heet tommeke.
ik heb deze site gemaakt omdat de nieuwe trompette nog geen had.
zelf zit ik ook in die vereniging met men dochter die jeugdprinses is en men vriend.
de voorzitter heet gabriel tanghe ,ondervoorzitter benny schoonvaere,secretaresse desmedt heidi.we zijn een toffe vereniging met veel leute en plezier.


alaaf alaaf alaaf
Laatste commentaren
Blog als favoriet !
Zoeken met Google


ovd de nieuwe trompette
alaaf alaaf alaaf
Er zijn geen (recente) berichten meer...

Klik op de pijl naar links voor het archief...

Archief per week

E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


Blog als favoriet !

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto


Categorieën


Hoofdpunten blog cindy_1979

ovd de nieuwe trompette EERNEGEM
  • bloggen.be

  • Gastenboek
  • RE:
  • Hey
  • er is nog werk aan

    hoi ik ben cindy en welkom in het gastenboek van ovd de nieuwe trompette



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs