Inhoud blog
  • Het laatste bezoekje
  • Chubby op 8 weken
  • 6 weken
  • Het eerste bezoek
    Zoeken in blog

    Chubby's blog
    De kleine vetzak
    26-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chubby op 8 weken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    26-03-2009 om 12:42 geschreven door Chubbychaser  


    18-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 weken




    18-03-2009 om 12:58 geschreven door Chubbychaser  


    17-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het eerste bezoek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik spring even terug in de tijd naar ons eerste bezoek aan het nestje, kwestie van de wetten der chronologie te tarten. Toen we de kittens de eerste keer bezochten waren ze slechts 5 weken oud. Kleine blauwe bolletjes die wat verdwaasd over de grond dwarrelden. Superschattig natuurlijk en onweerstaanbaar! De prijs van 420 euro leek me schappelijk, de ouders waren ook aanwezig en leken heel lief en aanhankelijk.
    Bij Pet Center konden we meteen een kitten van 12 weken mee krijgen voor 650 euro. Ik vraag me af waarin het verschil  precies ligt...
    De kittens uit de cattery leken wel meer op hun gemak bij vreemden, omdat ze zeer huiselijk opgevoed werden. Het werd dan uiteindelijk toch een katertje uit dit nest.

    17-03-2009 om 00:00 geschreven door Chubbychaser  


    15-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Helloooo!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen 'Elloo, eerste berichtje... even voorstellen misschien... Ik ben enkele maanden geleden gaan samenwonen met mijn vriend, op een appartement op 't derde verdiep. Neen, dit was NIET mijn keuze, geef mij maar mooi gelijkvloers! Vlak na nieuwjaar stief mijn lieve kater, Zero, aan de gevolgen van nierfalen wat mij zeer, zeer droef stemde... Hoewel het mij altijd zielig leek een kat op een flat te houden, heb ik via de schitterende uitvinding van internet mij wat in het onderwerp verdiept en wat blijkt: de Britse Korthaar is blijkbaar een kat die gemakkelijk op een appartementje kan aarden. Prima nieuws voor mij, ik heb dan ook meteen -als een bezetene weliswaar- talloze uren doorgebracht met het zoeken naar een nieuwe huisgenoot. En wie zoekt zal vinden luidt het spreekwoord, dus enkele dagen later stonden wij als bij toverslag bij een cattery in Genk. Kleine blauwe britjes, créme britjes, Scottish Folds... keuze in overvloed, maar slechts plaats voor één beest. We hebben uiteindelijk voor een blauw Brits katertje gekozen omdat deze meestal groter en dikker worden dan hun vrouwelijke soortgenootjes. En ze zijn gemakkelijk te castreren. knip knip en t is gefikst

    Hoe dan ook, op de foto is em 5 weken oud. Nog steeds aan't zogen bij mama Kelly. Papa Oscar heeft alleszins goed werk verricht Ik moet nog even wachten voor ik hem kan gaan afhalen, welgeteld 3 weken, dus het aftellen is begonnen!





    15-03-2009 om 00:00 geschreven door Chubbychaser  



    Archief per week
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Gastenboek
  • aapke
  • een fijne start van de week

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs