Foto


Baekelandtloopcriterium...
  • Link naar criterium...
  • Guynemerloop...
  • Inhoud blog
  • Tijdrit Dudzele (17,5 km)
  • Permekeloop Jabbeke 12.1 km
  • Allaert run Harelbeke 12 km
  • EK Powerman Horst 15/60/7,8
  • Duathlon Ruddervoorde 2012
    Zoeken in blog

    Volgende wedstrijd -> 28 mei, duathlon Elsegem
    Mijn favorieten
  • KTDC
  • 3athlon
  • Loopsite
  • Joggings
  • Triathlon.start.be
  • Mountainbike
  • Dapalo
  • No Limit Team
  • Uitslagen 2012 (lopen, site ASSA Ronse)
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Een interessant adres?
    Laatste commentaren
  • proficiat (Pascal Vanaudenaerde)
        op Tijdrit Dudzele (17,5 km)
  • proficiat (Pascal Vanaudenaerde)
        op Permekeloop Jabbeke 12.1 km
  • harelbeke (pascal vanaudenaerde)
        op Allaert run Harelbeke 12 km
  • Horst (Pascal Vanaudenaerde)
        op EK Powerman Horst 15/60/7,8
  • pech (pascal)
        op Duathlon Geluwe 10/40/5
  • Archief per maand
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
    Sporten...een verslaving!!!

    04-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AC Guynemer opnieuw van start!

    Naar jaarlijkse traditie starten we met AC Guynemer vanaf de eerste zondag van oktober met onze gezamenlijke wandel- en looptochten.  Er worden iedere week andere ronden in Poelkapelle gelopen (gewandeld) over een afstand van 5-6 km.  Het aantal rondjes is vrij te kiezen naargelang de conditie, tijd of goesting.  Vandaag heb ik 3 rondjes gelopen van 5,4 km waarvan we de eerste ronde steeds heel rustig in groep afleggen (ong. 11 km/u).  De tweede ronde drijven we het tempo iets op om dan de derde ronde opnieuw rustig aan te lopen.  We waren met meer dan 90 voor onze startdag, wat toch een succes mag genoemd worden voor ons dorp.  Ik had van Krista Noyez gehoord dat er vanmiddag een veldcross was te Menen en na overleg met de vrouw ben ik naar daar afgezakt.  Eigenlijk voor de leute want ik doe zelden mee aan een veldcross.  Maar het viel geweldig goed mee.  Er werd zo'n 4 km afgelegd in een wei die gemakkelijk liep, maar wel heel bochtrijk was.  Er waren ook een paar korte hellingkjes per toer (6 toeren).  Eens gestart probeerde ik me in het spoor van Lieven Demeester te zetten, wetende dat hij een sterke veldloper is.  We waren na 1 ronde samen doorgekomen en de nummer 3 en 4 liepen al op zo'n 20 meter.  In de 2e ronde moest ik Lieven laten gaan maar probeerde toch uit te lopen op de nummers 3 en 4.  Dit lukte me wel en vanaf dan kon ik eigenlijk vooral controleren.  Lieven was zeker niet meer te pakken, integendeel, hij liep nog uit, en ikzelf kon ook nog afstand nemen zonder in het rood te gaan.  Zo nog enkele rondjes en als 2e over de finish.  Mijn eerste keer op een podium van een veldcross! Tof é?



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    10-10-2009
    Mooi mooi mooi
    Proficiat é!
    Door uw komst naar Menen is die berg weeral met een centimeter gezakt (Goed voor mij volgend jaar).
    Christophe en 'bergen' het blijft een goede combinatie: de Mont Ventoux en nu de nog veel steilere l'Alpe du Menin...waar gaat dit eindigen?

    Wij verwachten u nu natuurlijk in de volgende crossen ook hé.
    Als schaduwfavoriet naast Lieven.

    10-10-2009 om 10:29 geschreven door Michaël


    04-10-2009
    ...
    ...proficiat...knap gedaan hoor.

    04-10-2009 om 21:52 geschreven door natalie




       FOTO
    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Fieuw Christoph
    Ik ben een man en woon in Poelkapelle (West-Vlaanderen) en mijn beroep is Klinisch Laborant.
    Ik ben geboren op 08/04/1975 en ben nu dus 48 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Duathlon.
    Ik ben reeds 17 jaar samen met Sabrine Matthijs en we hebben één zoontje Tibo (7 jaar).
    Foto

    Ik ben lid van KTDC (Kortrijkse Triathlon en Duathlon Club) en AC Guynemer uit Poelkapelle.
    Links
  • Pascal Vanaudenaerde
  • Michaël Vannieuwenhuyze
  • Kenneth Vandendriessche
  • Layla Vancompernolle
  • Olivier D'haene
  • Lieven Demeestere
  • Natalie Tijtgat
  • Lies Deruddere
  • Davy Stieperaere

  • Lies Vanaudenaerde
  • Jente Samson
  • Bart Verkaemer
  • Dimitri Delombaerde
  • Bjorn Desmet
  • Ludovic Vanlede
  • Hans Detavernier
  • Fabrice Laga
  • Tim Vijverman
  • Steven Hocedez

     MATERIAAL 


                                               

         MOUNTAINBIKE
                                               


    Foto

                                                              

                        RACE

                                                              


    Foto

                                              

                 
    TIJDRIT
                                              


    Foto

                             



                             


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs