Mijn kleine wereld
Foto

Inhoud blog
  • Inge, Bärbel en Pekkie aan zee.
  • Eindelijk een Bärbel!
  • Hiep hiep hoera, een nieuwe koning!
  • Slaap, kindje slaap...
  • "Paasverhaaltje"
  • "Woonkamertje"
  • "Winterpret"
  • Boekje "Klaartje en Tinneke zetten hun schoentje"
  • "De meisjeskamer"
  • Nog enkele kersttafereeltjes...
  • "Kerstsfeer op het dorpsplein"
  • Mijn Sinterklaasverhaaltje
  • "Herfst!"
  • "Naaikamertje"
  • "Prettige vakantie!"
  • "Buurtwinkeltje"
  • "Babykamer"
  • "Badkamertje"
  • "Keukentje"
  • "Paastuintje 2012"
  • "Slaapkamertje"
  • Over mij, hoe het allemaal begon...

    Archief per week
  • 29/07-04/08 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    22-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Winterpret"
    Ook mijn poppekinderen wilden deze morgen in de sneeuw spelen... al vlug waren ze buiten met allerlei attributen om een sneeuwman te maken.


    Natuurlijk was ook hondje Kazan van de partij...


    Het vlotte héél vlug...


    Kazan plaatste nog een laatste knop...


    ... en klaar was de sneeuwman!


    Ze waren heel fier op hun kunstwerk!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (8 Stemmen)
    Categorie:Poppen
    12-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boekje "Klaartje en Tinneke zetten hun schoentje"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen U kan mijn Sinterklaasverhaaltje "Klaartje en Tinneke zetten hun schoentje" nu ook zien in boekvorm.
    Klik op de onderstaande bijlage en tik het woordje schildpad in bij het zoekvak van "Hall of fame"
    Veel kijkplezier!

    Bijlagen:
    http://nl.kruidvat.be/fotoservice/hall-of-fame.html   

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Poppen
    05-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."De meisjeskamer"

    Hier dan de meisjeskamer, ze is gemaakt op schaal 1/5 en meet 80 cm. breed, 50 cm. hoog en 60 cm. diep. 
    De popjes zijn van Italaanse makelij en zijn 25 cm. 
    De meeste spulletjes zijn uit de jaren '50 - '60

    Bedje en lessenaartje zijn oud. Het lessenaartje heb ik gekocht van een 
    oude mevrouw wiens man het nog voor haar heeft gemaakt. 
    Er was ook een schattig lederen oud boekentasje bij.



    Omdat ik een tweede bedje nodig had (zie mijn sinterklaasverhaaltje) 
    heb ik hetzelfde nagemaakt als op de foto hierboven.


    De poppenkast en het wandrekje zijn ook zelf gemaakt. 
    Het ladenkastje was een oud oosters kastje dat zwart gelakt was. 
    Heb het een nieuw lakje gegeven zodat het past bij de rest.






    Dit schattige Kwepie popje is héél oud en van celluloid, het is 5 cm. groot. 
    Het popje ernaast is van Italiaanse makelij en heeft slaapoogjes, ik heb het
    gekregen van mijn buurvrouw Magda. 
    Heb er een mini jurkje en mutsje voor gehaakt.


    Ook dit lampje is superschattig en al heel oud.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (15 Stemmen)
    Categorie:Poppen
    22-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog enkele kersttafereeltjes...
    Hierbij nog enkele sfeerbeelden uit de woonkamer...,
                                              
                                                 Naar huis met de kerstboom...



                                      
                                              Op weg naar het kerstfeest...


    Twee beren die ik enkele jaren terug eens gemaakt heb en sindsdien op de piano pronken. Rond deze tijd zijn ze in kerststemming en spelen de mooiste kerstmuziek. Luister maar! De vioolbeer is André, genoemd naar mijn favoriet André Rieu.

    Versieren van de kerstboom met allemaal oude kerstballetjes, de figuuurtjes in de kerststal zijn héél, héél oud, heb ik nog gekregen van mijn grootmoeder.



    Ik wens jullie samen met mijn ganse poppenfamilie de beste kerstwensen en een gelukkig nieuwjaar!

    Christelle.



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (9 Stemmen)
    Categorie:Poppen
    10-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Kerstsfeer op het dorpsplein"
    Het dorpsplein is helemaal omgetoverd in kerstsfeer, 
    het is er kerstmarkt en er heerst een drukte van jewelste.




    De kinderen hebben een sneeuwman gemaakt.

    Mama gaat kerstinkopen doen.

    In dit kraampje verkopen ze allerlei leuke kerstspulletjes.

    Iedereen kan zich warmen aan de vuurkorf.

    Je kan er ook kerstbomen kopen.

    Hier vind je allerlei lekkernijen.

    Zoals peperkoek....

    ...en lekkere kerstkoekjes in allerlei vormen.

    Klaartje en Tinneke zijn ook terug op stap...

    Zij hebben hun kerstgeschenkjes al gekocht.

    Leentje heeft een kerstboom gekocht en sleurt hem
    mee naar huis.

    De vijver is dicht gevroren en er kan geschaatst worden.

    Oeps daar glijdt Liesje onderuit!
    Aan iedereen warme en gezellige kerstdagen toegewenst!



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Poppen
    12-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn Sinterklaasverhaaltje
    U kan mijn volledige sinterklaasverhaaltje ook zien op mijn nieuwe blog klik hiervoor hiernaast in de lijst bij "bij mijn favoriete links" - "mijn andere nieuwe blog" 

    Het is 5 december... Sinterklaasavond.
    De tweelingzusjes Klaartje en Tinneke zijn net thuis van school. 
    Mama heeft hen een warme tas chocolademelk gemaakt en een lekkere boterham gesmeerd. 
    Plots denken ze eraan dar er geen wortelen meer zijn om deze avond in hun schoentje te leggen.
    Ze mogen er van mama omgaan bij Sientje om de hoek, maar ze moeten hun muts en sjaal aandoen, want buiten is de eerste sneeuw gevallen en het is bitterkoud.
    Als ze beloven om voorzichtig te zijn mogen ze met de slee.
    Terwijl mama de afwas doet maken de zusjes zich klaar. 
    Mama stopt wat geld in hun boodschappentas en weg zijn ze.


    Ze halen de slee uit het schuurtje en poetsen ze wat op. 
    Klaartje mag als eerste op de slee zitten en op de terugweg is het de beurt aan Tinneke.

    Bij de winkel aangekomen kijken ze met grote ogen door het etalageraam... 
    er staat een reuze klomp gevuld vol lekkers. Er is chocolade, mandarijntjes, 
    koekjes, marsepein, speculaas enz...

    Ze gaan vlug de winkel binnen want het is veel te koud om buiten te blijven staan. 
    Ze vragen Sientje een zak wortelen. Sien weegt hen een volle zak af, 
    ze betalen en gaan huiswaarts.


    Als ze thuis zijn vragen ze mama of ze hun schoentje mogen zetten, 
    maar mama wil dat ze eerst in bad gaan en daarna nog een briefje 
    schrijven voor de Sint.

    Ze spoeden zich om hun te wassen, zo kunnen ze snel aan hun briefje beginnen.

    Tinneke maakt een mooie tekening en Klaartje schrijft het briefje. 
    Ze willen graag een grote pop en een poppenkast en heel véél lekkers.

    Bij het beneden komen is mama reeds wat hooi gaan halen en ze vullen hun schoentje. 

    Fier op hun schoentje zetten ze het bij de haard en gaan daarna hun bedje in.

    Al vlug zijn ze in dromenland...



    De volgende morgen zijn ze al vroeg uit de veren.



    Stilletjes gaan ze naar beneden, hun hartje bonst in hun keel van de spanning.

    En ja hoor! De Sint heeft hen alles gebracht wat ze hadden gevraagd. 
    Een grote pop, een poppenkast en zelfs een springtouw en een kralendoos.

    Ze doen vlug hun kleertjes aan zodat ze kunnen spelen.
    Ondertussen heeft papa alles naar hun kamertje verhuist.
    Klaartje speelt poppenkast voor haar zus en de hele poppen- en berenfamilie.
    Het is het verhaaltje van "Roodkapje en de wolf", erg spannend!
    Na de voorstelling rijgt Tinneke nog een mooie krans voor mama.

    Voor ze 's avonds terug gaan slapen, verrassen ze mama nog met de zelfgemaakte krans. 
    Mama bekijkt hem in de spiegel, ze vind hem heel mooi! 
    Ze geeft haar meisjes nog een nachtzoen en dan vlug hun bedje in want morgen is het terug school.

    Bijlagen:
    http://nl.kruidvat.be/fotoservice/hall-of-fame.html   

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (9 Stemmen)
    Categorie:Poppen
    04-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Herfst!"

    De herfst is in het land. Inge (Schildkröt 41 cm. - beweegbaar hoofdje - blauwe glasoogjes) is op stap door weer en wind. Onderweg ontmoet ze haar vriendjes; egel, eekhoorn en vos. Op de kar liggen echte pompoentjes en in het mandje echte appeltjes (malus appeltjes).











    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Poppen
    28-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Naaikamertje"
    De vakantie is voorbij, terug aan de slag! "Ursel" (Schildkröt - 48 cm. - beweegbaar hoofdje - blauwe glasoogjes - celluloid), is al ijverig aan de slag met patroontjes uit stof te knippen om een manteltje te maken voor komende winter. Ursel is een bezige bij en kan alles; naaien, breien, haken,borduren, spinnen en zelfs kantklossen. De afmetingen van het kamertje zijn: L. 1,20 m. x B. 0,60 m. H. 0,60 m. Het is gemaakt schaal 1/3,5.



















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    Categorie:Poppen
    01-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Prettige vakantie!"
    De twee zusjes Inge (Schildkröt 49 cm. - beweegbaar hoofdje - blauwe glasoogjes - sonnenbraun ) en Ursel (Schildkröt 40 cm. - vast hoofdje - blauwe glasoogjes) zijn een dagje aan zee. Ze hebben hun bolderkarretje volgeladen. Niets mag ontbreken, zo hebben ze hun garnalennetje mee, hun vlieger, drankjes en koekjes, een bal, bootjes, enz... Terwijl Ursel de schelpjes aan het zeven is, houdt Inge vanuit haar strandstoel, met een ijsje in de hand, haar bloemenkraam open. In ruil voor schelpjes kan je een mooie bloem bij ze krijgen. Ik wens u samen met de zusjes een heel fijne vakantie toe!









    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Poppen
    13-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Buurtwinkeltje"
    Hier dan mijn buurtwinkeltje. Het idee om dit te maken kwam er doordat ik een winkelsetje heb kunnen kopen (kassa, weegschaal enz...) en deze juist op poppenmaat waren. De afmetingen van het winkeltje zijn: 90 x 60 x 55 met voortuintje erbij 1.20m. en is gemaakt schaal 1/5.
    Er is heel wat werk aan geweest, zoals het maken van de rekjes, de toonbank, het raampje en winkledeurtje, het fietsrekje enz... maar ik ben blij met het resultaat. De groenten, fruit, kaas en charcuterie zijn gemaakt van FIMO klei.
    Enkel het kleine popje aan de hand van zus Ursel (Schildkröt 30 cm - vast hoofdje - schilderoogjes) is er nieuw bijgekomen. Het is een "Inge" (Schildkröt - 19 cm. - vast hoofdje - schilderoogjes - celluloid).
    Popje achter de toonbank: Ursel (Schildkröt 35 cm - vast hoofdje - schilderoogjes). Je komt haar ook nog tegen in mijn "paastuintje".
    Popje op de step voor het winkeltje is ook een Ursel ( Schildkröt 25 cm. - vast hoofdje - blauwe schilderoogjes). Je kan er ook makkelijk een jongentje van maken als je het jongenskleertjes aandoent.





































    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (8 Stemmen)
    Categorie:Poppen
    09-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Babykamer"
    De babykamer is tamelijk groot. Afm. 115 x 60 x 70 cm. - schaal 1/4,  heeft een echt parket vloertje en een fris bloemetjesbehang.
    In dit kamertje is bijna alles oud. Badje, zeepdoosjes, kleertjes, papflesjes, warmwaterkruik, kastjes, bedje en babybox.
    Grote zus "Inge" ( Schildkröt - 41 cm. - beweegbaar hoofdje - blauwe glasoogjes - celluloid) is kleine zus "Ursel" ( Schildkröt - 25 cm. - vast hoofdje - schilderoogjes) een badje aan het geven.
    Mama "Ursel" of haar poppennaam was Lili (Schildkröt - 44 cm - beweegbaar hoofdje - blauwe slaapoogjes) is baby "Strampelchen" (Schildkröt - 16 cm - vast hoofdje - schilderoogjes en nieuw), pap aan het geven. Terwijl zijn tweelingbroertje "Strampelchen" (Schildkröt - 16 cm - vast hoofdje - schilderoogjes en oud met open mondje) rustig in zijn bedje ligt. Schildkröt poppen worden nog altijd nieuw gemaakt. Deze Strampelchens vb. heb ik een nieuw en een oud. Ze zijn nog altijd identiek hetzelfde behalve dat het oude een open mondje heeft en lichter is in gewicht dan het nieuwe.
    Het popje op het hobbelpaardje is hetzelfde als dat in bad. Je ziet deze kunnen zowel als jongen of als meisje dienen. Klein popje met rood jurkje op de speelmat is ook een schildpadpopje en is 13 cm.
    Het popje in de box met blauw pakje is 19 cm. en gemaakt in Hong Kong (wel jaren '60) en het andere uit Italië ook 19 cm. Popje op het hobbelpaard is identiek aan dat in het badje Ursel (Schildkröt - 25 cm. vast hoofdje - blauwe schilderoogjes).












    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (17 Stemmen)
    Categorie:Poppen
    08-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Badkamertje"
    Het badkamertje meet 60 x 40 x 45 cm. en is gemaakt schaal 1/5. Echt tegelvloertje en lambrisering (restje mozaïek tegeltjes).
    Badje, zeepdoosjes en het kastje dateren uit de jaren '50 - '60 al de rest is eigen makelij.
    Deze popjes zijn "Wildebras popjes - Nederland" uit de polyethyleen periode en 30 cm. groot.
    Het popje in het bad is maar korte tijd in productie geweest omdat de firma "Schildkröt - Duitsland" vond dat deze grote gelijkenis vertoonde met een pop uit hun assortiment.
    "Wildebras" is toen overgegaan op andere modellen zoals het staande popje.








    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    Categorie:Poppen
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Keukentje"
    De afmetingen van het keukentje zijn: 80 x 60 x 50 cm. en schaal 1/5. Het heeft een echt parket vloertje en lambrisering aan de muren.
    De meeste spulletjes dateren uit de jaren '50 - '60. Het fornuisje van "Efzet - Duitsland" was het uitgangspunt van het poppenkeukentje. Erboven hangen echte tegeltjes.
    Het staande popje is een Ursel (Schildkröt 30 cm. vast hoofdje en schilderoogjes) en heeft nog een oud kleedje, kousjes en schoentjes aan, schortje is zelf gemaakt. Dit popje kom je ook tegen als ze boodschappen doet in het "buurtwinkeltje"
    De twee zittende popjes zijn van Italiaanse makelij en zijn 25 cm. Ook zij hebben nog oude kleertjes aan. Ze vertonen veel gelijkenis met de "Inge" van Schildkröt maar deze zijn vervaardigd uit hard breekbaar plastiek.
    Het strijkplankje, droogrekje, dampkapje ,rekjes, tafeltje en werktafeltje zijn zelf gemaakt. 
    De stoeltjes werden in de jaren '60 massaal gemaakt en je kan ze nu kopen op rommelmarkten voor bijna niets. Het koekoeksklokje heb ik vorige week gevonden op een rommelmarkt.
    Het leuke serveerwagentje en nog enkele spulletjes kreeg ik van mijn vriendin Ana waarvoor dank!
















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (9 Stemmen)
    Categorie:Poppen
    07-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Paastuintje 2012"
    Graag wens ik jullie prettige paasdagen toe!
    Het popje is Ursel (Schildkröt 35 cm. vast hoofdje - blauwe schilderoogjes).
    Schaapje en konijntje zijn oud, schaapje is van "Steiff - Duitsland".
    Het kippenhokje is zelf gemaakt en de duif, kippetjes en kuikentjes zijn nieuw. Ze zijn zo levensecht en mooi dat ik er niet kon aan weerstaan.








    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (8 Stemmen)
    Categorie:Poppen
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Slaapkamertje"
    Slaapkamertje meet 80 x 60 x 50 cm. en schaal 1/4. en er ligt een echt parket vloertje in.
    De meeste spulletjes dateren uit de jaren '50 - '60 behalve het toilettafeltje, dat heb ik zelf ineen geknutseld. Het kastje is gekocht op een rommelmarkt voor 2 euro, met behulp van 2 mooi gedraaide stokjes heb ik er een spiegeltje op gemonteerd.
    Kleertjes, lakentjes, gordijntjes, tapijtje en beddespreitje zijn ook eigen makelij.
    Rosse Erika (Schildkröt 41 cm. - beweegbaar hoofdje - blauwe slaapoogjes) is zich aan het opmaken om op stap te gaan, terwijl Ursel (Schildkröt - 40 cm - vast hoofdje - blauwe glasoogjes) klaar is om in bed te gaan. Ursel kom je ook tegen op het strand (Zie" Prettige vakantie").








    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (25 Stemmen)
    Categorie:Poppen
    04-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over mij, hoe het allemaal begon...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Welkom op mijn blog. 
    Hallo, ik ben Christelle en sinds 2008 verzamelaar van oud meisjesspeelgoed en oude poppen. Bij de poppen gaat mijn voorkeur uit naar deze van "Schildkröt - Duitsland" (schildpadpoppen). Ondertussen heb ik er een aantal en om alles mooi te presenteren heb ik mijn man de opdracht gegeven om mij enkele poppenkamers te maken die ik dan zelf volledig afwerk. De poppenkamers zijn zo veel mogelijk gevuld met spulletjes uit de jaren '50 - '60, de stoffering en kleertjes maak ik zelf, liefst met een oud stofje zodat ze een retro tintje krijgen. 
    Hierna volgen de foto's van de reeds afgewerkte poppenkamers. Telkens er een kamertje af is zal ik het op mijn site plaatsen. De geplaatste foto's zullen ook regelmatig veranderen, want ik blijf op zoek naar leuke spulletjes.


    Hoe het allemaal begon...
    Al van toen ik klein was (jaren'60), was ik een echt poppenmoedertje, ik had bijna alles wat een echte mama nodig had. Als het niet te koop was of te duur, maakte ik het wel zelf.
    Zo had ik een prachtig rotan wiegje met voile afgewerkt, een poppenwagen, en zelfs een relax-zitje die toen nog maar net op de markt kwamen voor echte baby's.

    In ons dorp was er één speelgoedwinkel, als het kermis was kregen we van ons mama wat zakgeld en ze gaf ons telkens de goede raad mee om er iets mee te kopen in "Baby-comfort" zo heette de winkel, want op de kermis was alles rommel.
    Weken op voorhand stond ik al met mijn neus tegen het etalageraam te dromen wat ik zou kopen.
    In die tijd stonden er op de pakjes koffie van "Fort" nog puntjes die je kon sparen en mochten mijn broers en ik met sinterklaas om beurten iets kiezen uit de cataloog, ook daar kon ik uren in bladeren. (zie bijlagen)

    Mijn nichtje woonde in Gent in een klein appartement en omdat ze niet veel kon plaatsen mochten de kindermeubeltjes (nog van mijn tante toen ze klein was) bij ons staan, zo kwam ze elke week met de bus van Gent naar Merelbeke om met de poppen te spelen. Later werden het" Barbie" poppen.
    Al dat mooi speelgoed is verloren gegaan en daar heb ik nu zo ontzettend veel spijt van.
     Het enige wat ik nog over heb is mijn eerste popje en gaf haar de naam "Blondje". Ik kreeg haar toen ik ongeveer 3 à 4 jaar was denk ik. 
    Toen ik haar in 2007 terug in handen kreeg heb ik haar eens een opknapbeurt gegeven en  nieuw ondergoed, een nieuw kleedje en truitje voor haar gemaakt. Op een poppenbeurs heb ik dan mooi gebreide kousjes en wonder boven wonder, identiek dezelfde schoentjes gevonden als toen ze had als ik klein was (klik onderaan dit artikel op bijlage voor foto).

    Het is op die poppen- en berenbeurs van Niesje Wollters op 2 december 2007 in het I.C.C in Gent dat mijn liefde voor oude poppen en oud meisjesspeelgoed terug opborrelde.
    Toen ik met de roltrap bovenkwam sloeg de gezelligheid en de nostalgie er mij om de oren, een prachtige beurs!

    Mijn eerste nostalgische aankoop die erop volgde was een oud onderstel van een metalen poppenwiegje. Ik kocht het bij spullenhulp in Brussel voor 5 euro. Helaas was het mandje er niet meer bij, gelukkig had ik nog een rieten mand die er perfect in paste. Met wat goedkope stof en héél véél kant die ik kocht op "de oude markt" in Gent heb ik er iets moois van gemaakt (zie bijlage).

    Vanaf dan ben ik beginnen uitkijken op rommelmarkten en tweedehands - sites en zo heb ik ondertussen al een ganse collectie.

    Telkens kijk ik weer uit naar de volgende "Poppen- en berenbeurs", het is er toch zo gezellig.
    Bedankt Niesje Wolters, ik hoop dat ik nog héél lang van mijn hobby zal kunnen genieten en nog véél poppenbeurzen mag bezoeken!

    Bijlagen:
    fort speelgoedcatalogus 1967 - 1.jpg (86 KB)   
    fort speelgoedcatalogus 1967 - 2.jpg (80.9 KB)   
    fort speelgoedcatalogus 1967 - 3.jpg (84.6 KB)   
    fort speelgoedcatalogus 1967 - 4.jpg (81.1 KB)   
    fort speelgoedcatalogus 1967 - 5.jpg (82.1 KB)   
    fort speelgoedcatalogus 1967 - 6.jpg (84.4 KB)   
    fort speelgoedcatalogus 1967 - 7.jpg (87.5 KB)   
    mijn eerste popje.JPG (278.4 KB)   
    wiegje.JPG (348.1 KB)   

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (47 Stemmen)

  • MIJN ANDERE NIEUWE BLOG !

  • Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Gastenboek
  • JR, defensive Kevin Durant appear superfluous action KD feet apart from sprained my ankle
  • When the moment of sway over James, is Kevin Durant, 29, has "no way can back"
  • Kevin Durant the playoffs in the first half three steals and blocks, nearly 11 years first
  • LZM
  • Fijne Kerstdagen

    Druk op onderstaande knop om mijn gastenboek te bekijken of een berichtje na te laten.


    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Heb jij nog een oud stukje meisjesspeelgoed, schildpadpop of andere pop uit je kinderjaren waar je niets meer mee doet, stuur mij dan gerust een mailtje (liefst met foto), wie weet komen we tot een goed akkoord en vindt het bij mij een goede tweede thuis.


    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs