Inhoud blog
  • pauze
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Een interessant adres?
    compostela
    op weg
    18-05-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pauze
    He beste vrienden
     Ben in Chablis lekkere wijn. Afscheid van de nieuwe vrienden
    Mooi aanbod gekregen om even naar huis te gaan dus een volle dag rijden met auto en trein dinsdagavond om tien uur was ik thuis
    Even rustig aan, Alles kunnen wassen en het voornaamste de rugzak verlichten met 10 kg  Beter om de Pyreneeen over te geraken 
    Vrijdag vertrek Ik terug met de Thalis naar Parijs en verder naar Montbard Dan nog een uur bus tot in Vezelay Weer een hele dag reizen. 
    Zaterdag begin ik terug te stappen

    18-05-2017 om 22:44 geschreven door chris  


    11-05-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Hier ben ik weer joepie Wi-Fi Vanmorgen ben in wakker geworden in een bejaardentehuis in Sezanne  Avondmaal en ontbijt met de oudjes zeer fijn Ze waren zeer benieuwd vanwaar we kwamen en gaven ons goede raad en vroegen of we langs hun dorp gingen De zusters en personeel waren zeer vriendelijk Nu ben ik in Troyes Heb een dagje rust ingelast Ben naar de kathedraal geweest en de oude binnenstad
    Na een heerlijk ontbijt met croisantsen koffie wasje gedaan en de stad ingetrokken In de namiddag haar gewassen en  Zehra gaan zoeken en gevonden Samen een rondleiding gehad van...........waarop Zehràs gastvrouw me uitnodigde voor het  avondmaal Michele ontving voor de eerste maal pelgrims en daar werd champagne voor gedronken Nog een ontbijtje voor morgenvroeg en ik kan naar bed Tot volgende keer

    11-05-2017 om 00:00 geschreven door chris  


    09-05-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Dag beste vrienden hier ben ik weer vandaag ben ik in Montfort Lucy aangekomen Eerste zonnige dag en er komen er nog Vanaf Reims waar ik moest zoeken hoe ik de volgende etappe moest beginnen Dan maar een stukje trein genomen 8 min tot in Epernay weer een grotere stad Moest er weer uit zien te komen toch nog 17 km lopen een dame Cybile en Frank  bood me een rustpauze  aan en een tas koffie en heeft me toen met de auto naar mijn eindbestemming gebracht Zo ben ik Zebra weer tegengekomen Het was een blij weerzien We slapen weer samen op een boerderij met prachtig uitzicht op het kasteel.Morgen naar Baye

    09-05-2017 om 21:00 geschreven door chris  


    05-05-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Eindelijk wifi 
    mijn 5 dag zit erop
    Ben aangekomen in LEchelle
    Morgen naar Signy l'Abbaye
    Het weer valt goed mee 
    Veel bos en rustig lopen

    05-05-2017 om 19:05 geschreven door chris  


    28-04-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    De stress begint te komen Alles is in orde ? Alles mooi ingepakt en hopelijk niets vergeten
    Dank aan al de mensen voor het welkome advies en het avontuur kan beginnen

    28-04-2017 om 00:00 geschreven door chris  


    11-02-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Vandaag de pelgrimszegen ontvangen in  st. Romboutskerk in Mechelen.Het was een mooie viering. Mooie teksten en zeer verzorgde diamontage Heb er van genoten heel emotioneel Voel me meer en meer een echte pelgrim

    11-02-2017 om 19:42 geschreven door chris  


    10-02-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ben bij zus. Weer een mooi geschenk gekregen voor mijn tablet Dank je zusje

    10-02-2017 om 18:33 geschreven door chris  


    20-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorbereiding
    Mijn zus is een schatje. Ze heeft me weer en eind op weg geholpen met wat ik mee moet nemen

    20-01-2017 om 00:00 geschreven door chris  


    10-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorbereiding
    Nog een paar schoenen en slaapzak gekocht om goed voorbereid te zijn
    Wandelstokken en teva en jas en buff

    10-01-2017 om 00:00 geschreven door chris  


    01-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorbereiding
    Voorbereiding voor voettocht naar Compostella
    Een droom van lang geleden, die nu vaste vorm krijgt
    Met lidmaatschap en aanschaf van enkele boekjes ben ik al een eind verder
    wandelingen voor oefenen zijn ook al ingelast 
    Heb een tablet gekocht om thuisfront te informeren
    en nu laat ik het allemaal op me afkomen
    mijn vertrekdatum is geplant op 1 mei

    01-01-2017 om 00:00 geschreven door chris  




    Archief per week
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 25/12-31/12 2017

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs