Foto
Foto
Voor wie alles wilt weten over de chihuahua...neem eens een kijkje op de site... belgianchihuahuaclub, echt de moeite wa
Foto
Inhoud blog
  • via google naar chihuahualiefhebber2 gaan voor vervolg van deze blog
  • Nieuwe blog is chihuahualiefhebber2
  • ik heb een vervolg blog gemaakt, mijn capaciteit hier is ten einde
  • Joepie de oogjes van Prada zijn open
  • Axana is zo lief voor de hondjes
    Zoeken in blog

    Foto
    Blog als favoriet !
    http://www.bloggen
    .be/aquariumfreak1/

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Gehuwd op mijn verjaardag, speciaal bloemetjes komen brengen
    jullie zijn geweldig ... super bedankt Antoinette en Wijnand !!!

    Foto
    Foto
    Foto
    Een woordje dank !!!!!
    Hartelijk bedankt Vera en Chris, omdat jullie ons zo goed geholpen hebben met het maken van deze Blog
    Het was een heel gezellige avond daar bij jullie en al de hondjes ,,Bedankt'',
    wie ook eens de hondjes van Vera en Chris wil zien!!! klik toplijsten, dan, Coulorsofwales,
    Echt de moeite waard !!!!
    Groetjes Dominique
    Foto
    Chanti'tje 5 weken zwanger, wat is ze al trots op haar buikje !!!
    Foto
    zwangere chanti in de tuin !!!!
    Foto
    Chanti 'tje 6 weken zwanger !!!
    Foto
    Chanti 7 weken zwanger, ik ben eens benieuwd hoeveel puppie's er inzitten,wat spannend he
    Foto
    chanti 7 weken zwanger ze zoekt de koele grond daar ligt ze het liefst.
    Foto
    Delphie op de ligzetel,op de achtergrond Radha.
    Foto
    Dagelijks komt opa over de vloer, en ja hoor de hondjes moeten eens geaait worden.
    Foto
    Twix onze allereerste chihuahua !!!!
    Hij is gecastreerd.
    Foto
    Gabbana of Pico Diablo's  is ons enige dekreutje.
    Gabbana of Pico Diablo's hier als puppy 6 weken
    Foto
    Gabbana of Pico Diablo's zoals hij nu is, mei 2008
    Foto
    Lara met Psamathe'tje, toen als puppie,verleden week hebben ze haar eens een namiddagje bij zich gehad,Psamathe is nu 8 maanden, mei 2008
    Foto
    Psamathe toen 6 maanden
    Foto
    Chanti'tje 8 weken zwanger
    Foto
    Chanti, hier de dag voor de bevalling,wat was zij dapper !!!!
    Foto
    hier een pupje van Chanti.Schattig zo mooi.
    Foto
    hier is ons flink mama'tje,wat heeft zij dat supergoed gedaan.
    Foto
    23 mei 2008 chanti met haar 4 puppie's, wat is zij een supergoede mama, ik ben zo trots op jou mijn meisje, ze wijkt geen seconde van hun zijde en zorgt zo goed voor hen.Ik ben superblij, maar wel heel zenuwachtig, ik hoop dat alles verder goed mag verlopen.
    Foto
    puppie's 4 dagen oud
    Foto
    Elke dag op het weegschaaltje, en ja hoor de puppie's doen het prima ongeveer 10 gram per dag komt er bij !!!!!
    Foto

    Puppie's eten, mama ook eten !!!!

    Foto
    Eten en slapen dat is alles wat ze doen, ze zijn zo schattig, ik kan er uren naar kijken.hier zijn ze 6 dagen oud.
    Foto
    30 mei 2008 vandaag zijn de pups juist 1 week !!!
    Foto
    pups 1 week de oortjes beginnen al recht te staan !!!
    Foto
    Mieke was zondag bij ons op bezoek en ze had haar 2 chihuahua'tje mee Gucchi'tje en Flushke,ook hele mooi'tje het ene is het zusje van ons Gloria'tje !!!!
    Foto
    Het was een mooie namiddag, ik was blij dat je de hondjes mee had Mieke !!!!
    Foto
    wat doen ze goed hier op 1 juni 2008 zijn ze 9 dagen oud !!!
    Foto
    4 juni 2008 de pups zijn 12 dagen oud
    Foto
    216 gram 12 dagen oud
    Foto
    12 dagen oud
    Foto
    ons zwartje met 1 klein vlekje op het borstje 12 dagen oud
    Foto
    5 juni 2008 13 dagen oud
    Foto
    pups Chanti 13 dagen oud

    Joyce (mijn dochter) haar wangen staan nog dik, ze heeft haar wijsheid tanden laten trekken, ocharme Joyce'ke

    Foto
    mama'tje ligt al wat minder bij de pups, maar blijft trouw in de werpkist ze verliest haar pupjes geen seconde uit het oog!!!
    Foto
    Gabbana'tje moet weer in de gaten gehouden worden want er is hier weer eentje loops !!!!
    8 juni 2008 vandaag puppie's 16 dagen oud.Joepie !!! ons kleinste zwartje heeft als eerstes zijn oogjes open, de foto's moet ik nog nemen, maar wacht eventjes tot het ietsjes klaarder is in huis zodat ik de flits niet nodig heb, zo wil ik de oogjes een beetje beschermen.
    Foto
    8 juni vandaag zijn er pupjes waar de oogjes van open zijn zo schattig !!!
    Foto
    10 juni 2008 pups 18 dagen oud !!!
    Foto
    Peggy en Erwin zijn komen puppie'tjes kijken, ik ben zo blij want het zijn echt hele lieve mensen,
    ik wens jullie heel veel geluk met jullie klein Bijou'tje !!!!
    Foto
    mooi he die kleine schatjes !!!!
    Foto
    11 juni 2008 ons teefje vandaag 19 dagen 302 gram heeft haar eerste pasjes al kruipende gezet !!!
    12 juni ik heb vandaag nog geen kans gekregen om een foto'tje te nemen, ik heb de werpkist anders ingericht, want die kleine prutskes klimmen zomaar uit het mandje hihihi, nu heb ik het mandje eruit genomen en liggen ze op een dekentje.
    Foto
    14 juni 2008 de pups zijn vandaag 22 dagen oud, ze beginnen al al waggelde weg overelkaar te kruipen echt grappig om te zien !!!
    Foto
    22 dagen oud, ze slapen nog heel veel !!!
    Foto
    16 juni 2008, 24 dagen oud, ze drinken nog veel bij mama, maar gaan ook op zoek naar eten, ik stel het nog een beetje uit, want de darmpjes zijn nog te fragiel ,eind deze week zullen ze hun eerste papje krijgen dan zijn ze 4 weken oud !!!
    Foto
    de pups zijn niet meer te houden ,van zodra ze mama horen eten, zijn ze daar ook al huppelend !!!
    ik laat hen enkel maar eens proeven.
    Foto
    24 dagen oud en ze willen ook eens proeven wat mama eet !!!
    Foto
    Gabbana'tje met zijn nieuw jasje tegen dat het regend !!!!
    Foto
    18 juni de pups zijn 26 dagen oud,en hebben voor de eerste maal 5 minuten buiten de werpkist eventjes mogen nieuwe omgeving verkennen
    Foto
    Chelsey was net aan het geeuwen hihihi
    Foto
    Foto
    Foto
    Bijou en Smokey aan het eten, mmm lekker!!!! op de achtergrond zie je Chelsey'tje een kakje doen hihihi.
    Foto
    Chelsey en Bijou aan het eten 27 dagen oud op 19 juni 2008 !
    Foto
    21 juni 2008 de puppie's zitten in hun nieuw paradijsje !!!
    Foto
    het beschikbare reu'tje op 24 juni 2008, 32 dagen oud !!!
    Foto
    chelsey en bijou 32 dagen oud op 24 juni 2008.
    Foto
    Jacqueline het baasje van Smokey'tje.
    Het gaat goed met de puppie's ,ik probeer morgen mooi foto's te maken,maar vandaag waren ze ofwel aan het slapen of wel aan het eten, ofwel had ik geen tijd maar ik doe mijn best groetjes Dominique
    Foto
    29 juni 2008 vandaag zijn de puppie's 37 dagen oud, hier is ons reu'tje wat nog een lief baasje zoekt !!!
    Foto
    Smokey'tje!!! wat deed hij dat goed om te poseren,hij is vandaag op 29 juni 2008 ,37 dagen oud.
    Vandaag zondag 29 juni is zo'n prachtige dag om eens een wandeling met de hondjes te maken maar ik durf niet lang meer de deur uit, want gisteren heb ik er eentje glucose moeten geven, gelukkig dat ik heel veel naar de puppie'tje ga kijken,want als je ook maar een beetje te laat bent kan er eentje in coma geraken met zelfs de dood als gevolg, ik mag er niet aan denken dat er eentje door zo iets zou sterven, daarom ga ik om de haverklap eens vlug een kijkje nemen en hef hun kopje op zo voel ik of ze niet te slap zijn (suiker tekort) ik heb ook direckt naar de dierenarts gebeld, om te vragen of ik beter preventief suiker geef in hun drinkwater, en ik mag dat zeker niet doen, alleen in de gaten houden en indien nodig dan pas mag ik suiker geven, want teveel is ook gevaarlijk. Niet zo simpel om chihuahua'tjes te fokken.
    Foto
    1 juli 2008 wat zijn de pups mooi en grappig hier zie je Chelsey en Bijou'tje, samen aan het spelen !!!!
    Foto
    hier is ons kleine spruit dan op 3 juli 2008 geboren ,,Alicia,,
    Foto

    4 juni 2008 vandaag zijn de pups 6 weken en mochten eens kennis maken met de hondenbuggy,als het morgen mooi weertje is gaan we 5 min op straat zodat ze het verkeer eens horen !!! 

    Foto
    4 juli de pups zijn nu 6 weken en hebben vandaag hun eerste vaccin gekregen, ze zijn er wel een beetje ziek van geweest maar nu is alles ok !!!!
    Foto
    de hondjes mogen vrij spelen,maar als ik er mij bij zet ,ja dan komen ze allemaal naar mij ,hoe lief !!!
    Foto
    Radha, is al 3 weken zwanger !!!! ze is uitgerekend ongeveer 20 augustus 2008
    Foto
     10 juli 2008 Chelsey morgen 7 weken !!!!
    Foto
    10 juli 2008 morgen zijn de pups 7 weken
    Foto
    10 juli 2008 Mieke en haar mama waren op bezoek, puppie's kijken !!!!
    Foto
    11 juli 2008 lauren heeft eventjes bij de puppie's staan wachten , terwijl ik vlug de kodak wou halen om hun eerste uitstapje te kunnen trekken!!!!
    Foto
    11 juli 2008 , eerste wandeling buiten !!!!
    Vandaag zijn de puppie's gechipt, ze hebben een beetje gehuild maar dat heeft niet lang geduurd, vrijdag zijn ze acht weken wat gaat dat vlug.
    ik wou foto's trekken maar de batterijen moesten eerst opgeladen worden, morgen probeer ik foto'tjes van in de tuin spelen met de andere hondjes te maken.
    Foto
    16 juli 2008 de puppie's zijn gechipt en nog eens ontwormd ze doen het supergoed !!!
    Foto
    17 juli 2008,  Smokey morgen 8 weken oud !!!
    Foto
    nog eens Smokey'tje
    Foto
    Foto
    18 juli 2008 de pups zijn 8 weken oud !!!
    Foto
    20 juli Kleine bijou trok uit alle macht aan de paraplu,zo sterk hij zich voelde ,wat mooi om te zien
    Foto
    de pups zijn 8 weken geweest
    Ons laatste reu'tje heeft ook een warm nestje gevonden, hij is naar Wondelgem verhuist gisteren!!! Die mensen gaan er ook heel goed voor zorgen ,ze zijn wel heel streng, maar het hondje zal niets tekort komen hebben ze mij beloofd !!!
    het deed wel raar zo op 1 2 3 een puppie'tje moeten afgeven, ja dat is nu eenmaal zo, als je hondjes fokt is het de bedoeling ,andere mensen gelukkig  maken met een gezonde puppie die een hele goede basis geeft meegekregen, ja het doet wel wat, want vandaag zag ik Tim en Aurelie met Laura in de buggy en wie daar bij zat,  ja hoor onze kleine Chelsey, wat mooi en schattig om te zien, ze had een mooi kleedje en riempje aan het was net een prinsesje zo mooi en zo braafjes ze in het buggy'tje zat ,ik was zo trots, ja jullie doen dat super goed Tim en Aurelie.Bedankt groetjes Dominique
    Foto

    Chelsey is een dagje of drie blijven logeren .Wat ziet ze er mooi uit met haar kleedje!

    Foto
    Anouk met Bijou'tje, ons babbelkontje maar,o zo lief is ze hoor !!!
    Foto
    Radha met pups 1 week oud !!!
    Foto
    pups van Radha de shiba inu ,vandaag mag het bruintje naar huis ,hun nieuwe baasjes zijn Lara en Gunther
    Foto
    puppie's  van Dolce 12 dagen oud !!!
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tascha456
    www.bloggen.be/tascha4
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    djkenghi
    www.bloggen.be/djkengh
    http://bloggen.be/RanEbook
  • http://bloggen.be/RanEbook
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    lucky007
    www.bloggen.be/lucky00
    Categorieën
  • geen (998)
  • Chihuahua liefhebber Dominique
    chihuahua kennel Andojo
    30-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ook eens op bezoek bij Alicia

    Alicia was zo blij, dat ik ook nog eens bij haar binnen sprong, Toen ik bij Kimberly aankwam  ben ik direct met de pupjes naar buiten gegaan want ze hadden een beetje geslapen na ons bezoekje bij Karen, en ja hoor allemaal een grote plas gedaan super he

    toen we terug thuis kwamen, hebben ze geslapen als roosjes





    30-12-2013 om 23:10 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoekje bij de baasjes van Mabel

    Dank je wel Karen, de pupjes hebben zich geamuseerd en vielen allemaal in slaap bij en rond Laurien

    Kyara is het eerste chihuahua'tje van Karen en is een dochter van Chanti  en Gabbana










    30-12-2013 om 20:37 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gunnar en zijn mama Chantal kwamen eens kijken naar de hondjes

    Zo leuk dat Chantal en Gunnar eens kwamen kijken naar de hondjes






    30-12-2013 om 14:53 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dank je wel Maggy'tje voor de prachtige foto's van Isha

    Zo lief van Maggy'tje dat we weer mooie foto's van Isha mogen zien, Isha is een dochter van Chanti en Gabbana ... Isha gelijkt zo goed op haar mama'tje

    Dank je wel Maggy'tje ik ben heel blij met de foto'tjes xxx







    30-12-2013 om 14:51 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    29-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alicia haar huisdieren

    Alicia heeft vandaag komen spelen met haar pupje Mano

    hier nog wat foto'tjes van haar andere huisdieren, Mano Andojo zal zich zeker niet vervelen !!!







    29-12-2013 om 18:01 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    28-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo mooi Cindy

    Op Cindy haar blogje,"onzehartendroom" zag ik dat jullie een mooi tasje en een jasje zijn gaan kopen voor Mylo, jullie zullen kleine Mylo zo goed verzorgen dank je wel daarvoor

    de foto van Jamie ook een chi'tje van hier ziet er heel mooi uit en zo'n mooie nieuwjaars wensen ... heel mooi ... Cindy, Marnix de kindjes en Jamie tot het volgend puppie bezoekje aan kleine Mylo





    28-12-2013 om 22:13 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kimberly, Bjorn en Alicia worden de baasjes van het reu'tje van Jiva

    Alicia mocht gisteren blijven slapen en droomt al heel lang van een chi'tje ... als ze hier op bezoek komt ziet ze altijd de pupjes, ze zegt mama "ik wil ook graag een chihuahua'tje "

    we hadden nog nooit een pupje over, her reu'tje van Jiva heeft nog geen baasje en ik vindt het zo'n zonde van zo'n mooi chi'tje met zo'n mooie bloedlijn niet verder te gebruiken

    ik ben zo blij dat Bjorn erachter staat, dat Kimberly en Alicia een chi'tje krijgen, het is een grote verantwoordelijkheid maar Kimberly heeft al een kindje en een grote duitse herdershond en een poes en een konijntje dus ze weet heel goed wat het inhoud

    we hebben mooie plannen samen, het reu'tje mag showlopen en als dekreu'tje gebruikt worden wat ben ik blij

    ik vondt het zo'n mooi reu'tje maar ik kon het zelf niet houden, en nu komt het goed uit, zo is iedereen heel gelukkig, Alicia en Kimberly hun droom komt uit en ik mag het als dekreu'tje gebruiken

    De bloedlijn is heel goed en zou ik het zonde vinden moest die niet verder gezet worden, zo gaan de Andojo'tje zich toch nog voortplanten ....















    28-12-2013 om 22:04 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    26-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kannelle en Honey hun persoonlijke kerstkaartje
    zo lief van de baasjes dank je wel ... prachtig !!!




    26-12-2013 om 23:34 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.uitstapje naar de euroshop met de pups van Jiva

    Het was zonnig dus het gepaste moment om eens met de buggy tot aan de euroshop te gaan

    ik heb toch maar weer geluk ,want er kwam net een zware moto voorbij gereden goed voor de inprenting van harde geluiden

    dan een ambulance met gierende sirene kwam voorbij gereden, we hebben heel veel oooh en ahhh gehoord van heel veel mensen de pupjes hebben het goed doorstaan


    Dank je wel Dominique voor de mooie kerstfoto van Honey ... prachtig

    Ook dank aan Christel om steun te betuigen via mijn gastenboekje en alle lieve mensen die hun medeleven tonen met het verlies van onze Radha





    26-12-2013 om 23:21 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mientje en Merlot naar huis
    Super bedankt aan de baasjes van Mientje en Merlot ik wens jullie heel veel Liefde, geluk en vriendschap met jullie pupje










    26-12-2013 om 23:11 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze dank aan het dierencrematoruim "Zeeuws Vlaanderen

    Zo goed dat we begeleid zijn, en warm onthaald en een dierbare verrassing .... prachtige tekst met een plukje haar van Radha,

    Ik ben zo blij dat we haar individueel laten cremeren hebben zo is ze helemaal geen stukje van haar maar helemaal weer dicht bij ons, ze staat in de living op een heel bijzonder plaatsje waar ze altijd in de buurt zal zijn van ieder nieuw geboren pupje waar ze zo graag naar kijkt, Lieve Radha dank je wel en rust zacht meisje !!! Je bent niet alleen !!!





    26-12-2013 om 23:03 geschreven door dominique


    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Melissa met haar Radha

    Een mooie herinnering aan Melissa met haar Radha vorig jaar in de sneeuw, hij was alles voor haar.

    Radha is geboren op 16/05/2007 en heeft haar lichtje laten uitgaan gisteren 24/12/2013 een paar maanden geleden was ze van de ene op de andere moment gelijk 10 jaar ouder geworden haar gedrag ze verdikte heel veel

    we dachten dat ze suiker had of zoiets nooit gedacht dat het iets te

    maken zou hebben met het centraal zenuwstelsel, we hebben haar bloed laten onderzoeken suiker testen ze kreeg medicijnen voor haar nekhernia en baarmoeder ontsteking

    na die medicatie zag ze er al veel beter uit maar was niet meer zo actief, ze deed haar best om overal bij te zijn maar had het lastig

    haar ademhaling hoorde je heel goed, zoals altijd heeft ze zich dapper gehouden en haar best gedaan tot de laatste seconde ongelooflijk hoe een Shiba Inu is

    zelfs nadat ze door haar pootjes zakte wilde ze nog flink zijn maar dat kon ze niet meer, haar centraalzenuwstelsel was beschadigd en ze kon niets meer... 

    Rust nu maar Radha je zult nu geen pijn meer hebben, doe de groetjes aan de pupjes die het niet gehaald hebben en ook een sterretje aan de hemel zijn

    ook jij krijgt een kusje al ik naar de hemel kijk, dank je wel lieve Radha voor  je oprechte vriendschap en trouwheid die je ons 6 jaar hebt gegeven


    dank je wel Thomas voor het mooie gedichtje en iedereen die met ons meeleeft





    26-12-2013 om 00:09 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    25-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dank je wel lieve Radha, voor al jou liefde en trouw dat je gegeven hebt

    Dank je wel Lieve Radha voor al je liefde en trouw die we gekregen hebben van jou... gisteren rond 18.15 uur ben je in ons bijzijn gestorven, je was al een paar maanden ziek en altijd was je dapper en wou je ons nooit tot last zijn, nooit klaagde je je ging zelfs altijd uit de weg als we moesten passeren

    gisteren begreep ik niet waarom je buiten aan de veranda deur in de regen en wind lag ik riep je binnen, meisje toch jij moet pijn gehad hebben ... jij lag mooi te slapen en zoals altijd als ik met een chi'tje kwam om te verzorgen ging jij uit de weg, je wou weggaan maar je pootje reageerde niet meer waardoor je door je andere pootje zakte, toen begon je helemaal te draaien en viel je neer, tot op de laatste seconde wou je ons bekoren, de dierenarts heeft jou nog een spuitje gegeven met medicatie maar hij zei dat het er niet goed uitzag ... dat het centraal zenuwstelsel beschadigd was, je deed je best om recht te komen maar het lukte niet meer, toen ben je heel stilletjes geen gegaan je was niet alleen, Melissa die bijna nooit thuis was was gelukkig bij jou gans de tijd

    Melissa we maakten nog ruzie op de terug weg naar huis, dat ik wou dat je Radha nog even buiten deed voor haar plasje .. ze zei mama hoe kun je !!! Het spijt me Melissa je hebt gelijk ik mocht dit niet gedaan hebben 

    Ik die altijd mijn beklag deed als er iemand op bezoek kwam omdat je Melissa jou niet kamde, ik vondt dat het haar taak was om Radha te verzorgen

    Radha ... ik heb je altijd graag gezien, had te doen met je omdat ik niet veel tijd had voor jou omdat ik het beste aan mijn chi'tjes en de pups wou geven

    je verdiende veel meer, gelukkig waren er ook hele mooie momenten, toen ik vroeger beneden sliep om bij de pupjes te waken ... lag je altijd bij mij aan het voeteinde

    je hebt nooit of nooit een plasje binnen gedaan zelfs als pup niet ... ik kan alleen maar trots zijn op jou ..." je bent niet weg maar in ons hartje"

    er is een hele lieve Mevrouw gekomen en heeft jou met heel veel zorg mee genomen om te cremeren, Ik ben zo blij Radha dat ook die mevrouw zoveel liefde voelt voor dieren

    het deed pijn toen we je daar in de auto moesten leggen, vrijdag komen we achter jou en zal je voor altijd bij ons zijn, rust zacht lieve Radha ... bedankt voor al je liefde en trouw .... Rust nu maar .... in ons hartje blijf je bestaan !!! 















    25-12-2013 om 00:00 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    24-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar
    Wij wensen iedereen een zalig kerstfeest en een heel Gelukkig liefdevol Nieuwjaar dat al jullie wensen mogen uitkomen, en dat er vrede is en voorspoed voor iedereen !!!




    24-12-2013 om 23:44 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    23-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heel mooi op de scheurkalender

    dat is juist de kunst van gelukkig zijn







    23-12-2013 om 07:45 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    22-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Samyukta het nieuwe baasje van Delphie"tje
    Ik ben blij dat het goed daar met Delphie, het kon ook niet anders "zo"n lief baasje dat Samyukta is !!!!




    22-12-2013 om 18:56 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    21-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.opgelet met kerstbomen

    Een echte kerstboom is heel mooi en ruikt lekker in huis maar de naalden die vallen op de grond kunnen giftig zijn voor puppie's, aangezien puppie's alles proeven

    wil ik graag bij deze er iedereen op attent maken daar rekening mee te houden

    21-12-2013 om 22:58 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dank je wel Katja, Samyukta

    zo lief van Katja'tje om foto's door te sturen van Louis en Vuitton en Honey die op bezoek was bij jullie ... super om te zien hoe gelukkig iedereen is met zijn chi'tje

     een missie in mijn leven die geslaagd is, mensen gelukkig maken met een prachtig goed verzorgd hondje

    Samyukta en Delphie maken het zeer goed, dank je wel Samyukta voor de goede zorgen

    Joyce heeft een verstandige keuze gemaakt en heeft een wijze volwassene beslissing genomen, Macy mag naar een baasje die heel veel om haar geeft en die tijd heeft voor haar

    ik weet hoe moeilijk het is als je heel veel liefde voelt en het kan niet zijn, Macy blijft ons speciaal chi'tje dat zal nooit veranderen









    21-12-2013 om 22:55 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het was een prachtige dag

    Zoveel blijde gezichtjes en warme harten, het doet zo goed de baasjes terug te zien, dank je wel Truus en Dick voor het mooie kerststukje, jullie zijn zo'n lieve mensen met een hart van goud, Sacha en Dick zijn 2 handen op 1 buik

    kijk hoe mooi ze op zijn hand kan zitten

    De baasjes van Mylo wil ik ook heel graag bedanken voor de mooie geschenkjes die jullie mee hadden, jullie zijn ook superlieve baasjes Jamie was aan het spelen, Alyssa speelde met de pupjes van Goya

    ik ben zo blij dat we de pupjes van Jiva hebben mee gepakt naar het station zo konden de pups de treinen horen passeren weeral ervaringen op gedaan en Marnix jij ook bedankt om toen we aan het rijden waren foto's te trekken van de pups hun eerste lange rit met de auto

    Jolie'ke mocht ook op de foto samen met Sacha









    21-12-2013 om 22:22 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    20-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.scheurkalender
    we komen er wel achter, als je inzicht krijgt weet je wat goed is




    20-12-2013 om 08:05 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    19-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.prachtige fotoshoot gemaakt door Wendy
    heel mooi dank je wel Wendy, Joeri en Joyce het was teamwerk en weeral super mooi gedaan !!!














    19-12-2013 om 21:56 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dank je wel Wendy
    Dank je wel Wendy je hebt dat weer zo mooi gedaan .... ik kan je niet genoeg bedanken super super super bedankt


















    19-12-2013 om 21:54 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pupjes van Goya, gechipt, gevaccineerd, en dna afname

    Ik was zo blij dat Maaike mij gebracht heeft naar de dierenarts en de foto'tjes heeft getrokken, super bedankt Maaike !!!

    de pupjes waren heel rustig, Merlot was heel flink een klein piepke en het was over, Mientje gromde even (een echte chihuahua hihihi ) en Macy schreeuwde het uit maar herstelde zicht heel vlug zodra alles voorbij was

















    19-12-2013 om 19:21 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dank je wel aan de baasjes van Milo en Masto

    zo fijn dat ik op dezelfde dag gisteren van de 2 broertjes foto'tjes kreeg ..... Thomas je hebt dat prachtig gedaan de foto van Masto super bedankt

    Lore jij ook bedankt en tot gauw .... jullie doen dat super !!!    Milo en Masto zijn 2 zonen van Glorya en Gabbana





    19-12-2013 om 19:17 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    18-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de pupjes van Jiva mogen ook buiten zijn

    Ik ben zo blij dat Samyukta en Sunar mij zoveel geholpen hebben met het ontwormen, foto'tjes trekken, buiten gaan met de pups, hondjes kammen tandjes poetsen haartjes kammen, met de puppie's spelen

    en zelfs de kaka'tjes opgeruimd, jullie zijn superbedankt  .... vrijdag krijgen jullie Delphie'tje dan is ze helemaal van jullie, ze zal een gouden mandje hebben daar ben ik zeker van

    dank je wel Samyukta en Sunar

















    18-12-2013 om 23:40 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2 de ontworming pups van Jiva
    gelukkig konden Samyukta en Sunar foto'tjes trekken. super bedankt kindjes !!!












    18-12-2013 om 23:30 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.plasje doen buiten
    de rest van de foto's volgen






    18-12-2013 om 18:36 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn hart breekt in twee

    Joyce mijn steun en toeverlaat heb ik heel diep gekwetst, ik begrijp haar volkomen dat ze een band geeft met Macy , en ik besloot dat Axelle haar mocht hebben

    ik was heel hard en dacht alleen aan mezelf of ik nog een pup extra wel aan zou kunnen, zonder daar rekening mee te houden hoe Joyce zich daarover voelde,

     gevolg al drie dagen passeren we elkaar met heel veel pijn en spreekt Joyce niet meer tegen me,

    daardoor had ik gisteren ook geen foto'tjes van de ontworming en de eerste geweekte korreltjes want Joyce spreekt niet meer tegen me,

    nu heb ik een oplossing bedacht, ik laat iedereen zelf beslissen, zodat Macy bij het juiste baasje terecht komt





    18-12-2013 om 16:04 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    17-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heel mooi
    heel mooi




    17-12-2013 om 07:30 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    16-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pupjes van Goya ontwormd

    de pupjes van Goya zijn vandaag 6 weken oud en hebben hun derde ontworming gekregen

    de pupjes van Jiva hebben vandaag hun eerste geweekte korreltjes gekregen, en zijn eens buiten gemogen voor een plasje het is met 1 pupje gelukt

    16-12-2013 om 19:05 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.doordenkertje op de scheurkalender

    eventjes nog een doordenkertje tussendoor

    niets willen is de rust in onze ziel





    16-12-2013 om 16:37 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    15-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pups van Jiva

    Gisteren belde de baasjes van Mylo eens om te vragen hoe het was met hem

    zo jammer dat ze zo lang moeten wachten om hem nog eens te zien, dus heb ik de pupjes wakker gemaakt voor een foto'tje

    Mooi he Cindy zaterdag zien jullie hem in het echt dat is nog veel mooier !!! geduld wordt beloont !!!











    15-12-2013 om 19:53 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pupjes van Goya morgen 6 weken

    Macy is als eerste door het luikje gekropen, grappig hoe die kleintjes alles bestuderen om dan te proberen

    ik ben super trots op hen









    15-12-2013 om 19:49 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.prachtig op de scheurkanlender
    Dat vindt ik nu eens heel mooi,




    15-12-2013 om 11:17 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    14-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maya kwam eens langs zo fijn om jullie nog eens te zien

    Zo'n verrassing .... Maya stuurde vanmorgen een smsje of we thuis waren, ja hoor het was een fijn weerzien, haar chi'tjes zijn ook heel mooi

    Maya mocht eens het pupje van Jiva vasthouden ze vondt dit het mooiste pupje, ja het is een mooike ook

    Karen en Laurien kwamen nog eens langs naar Mabelke kijken ... dank je wel voor de lekkere pralines mmmm

    ook Els en Peter wil ik graag nog eens bedanken voor hun geschenkje gisteren ik wordt nog al in de watte gelegd, jullie zijn allemaal super bedankt !!!

    Joeri had Macy in zijn pijpzakje gestoken ... altijd klaar voor iets grappigs

















    14-12-2013 om 21:19 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    13-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delphie en Dolce mogen weer logeren bij Samyukta en Sunar

    Zo mooi de foto'tjes je bent een engeltje Samyukta en je broertje is ook heel flink met de hondjes, ik ben trots op jullie,

    jullie doen dat super, Delphie en Dolce voelen zich al helemaal thuis ... dat kan ook niets anders ze krijgen zoveel aandacht en worden in de watte gelegt





    13-12-2013 om 21:20 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dank je wel Els en Peter

    Super super bedankt Els en Peter om nog eens langs te komen met Lotje sprotje, ze is een heel mooi lief chi'tje en jullie maken haar heel gelukkig

    dat maakt me heel blij

    Ik ben heel blij dat ik de baasjes nog eens zie met hun chi'tje van hier, het was leuk dank je wel Els en Peter





    13-12-2013 om 20:56 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eerste papje voor de pups van Jiva

    Deze nacht om 4 uur werden we wakker gemaakt door heel veel lawaai, de babyfoon met camera toonde hoe hevig de pupjes waren

    eens beneden zag ik dat de pupjes aan hun eerste papje toe waren ... ik volg altijd mijn gevoel en nooit de leeftijd door ervaring zie ik wanneer de pupjes behoefte hebben aan meer eten

    ongelooflijk hoe ze op een paar uur veranderen
















    13-12-2013 om 20:52 geschreven door dominique


    >> Reageer (1)
    12-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wijze spreukjes
    heel mooi ...




    12-12-2013 om 07:57 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    11-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pups van Jiva 3 weken, ze mogen nu ook spelen

    Dank je wel Joyce ... je bent super, hoe jij de pupjes doet spelen met elkaar en dan nog zo'n mooie foto'tjes die je getrokken hebt

    super bedankt meid !!!









    11-12-2013 om 22:38 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de fotoshoot van de pupjes van Goya
    Super bedankt Wendy ... de foto'tjes zijn weer prachtig ... ik ben heel blij














    11-12-2013 om 22:36 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11/12/13 om 14:15uur

    11 12 13 14 15 ..... om 14.15 uur op 11 / 12 / 13 kwam Joanna met Midasje op bezoek, zo speciaal hij heeft een speciaal plaatsje in mijn hart ons wondertje

    dank je wel Joanna om zo goed voor hem te zorgen .... ook Lennert en Lize waren mee, Lize zou heel graag een chi'tje hebben







    11-12-2013 om 22:33 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    10-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De pupjes mee langs de grote baan

    Vandaag was het zo'n mooi weertje, dat ik met de pups in de buggy te voet naar het dorp ben geweest, de pupjes hebben moto's en auto's en vrachtwagens gehoord en zelfs een tractor waw

    ik was blij dat ze dat allemaal konden meemaken, Maxim kreeg de eer de pupjes eens voor de foto vast te houden, bedankt hoor Maxim dat ik altijd met de hondjes binnen mag

    zo zijn ze dat ook weer gewend mogen worden, dan eventjes vlug naar de bank, de geldautomaten hun geluid ontdekken, en dan weer mooi hun plasje buiten gedaan toen we terug thuis kwamen

    het was een mooie dag het was 15.34 u en de maan stond aan de hemel recht voor mij toen ik naar huis keerde, toch speciaal zo de maan overdag !!!













    10-12-2013 om 21:25 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    09-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pups mogen voor de eerste keer in het gras

    Wat doet baasje nu weeral met ons ... 2 minuutjes en ze waren het al gewoon in het gras ... ze hebben veel gespeeld en na het spelen was mama daar om ons lekkere melk te geven ... super he

    Brenda had een mooi geschenkje mee voor onze hondjes allemaal ... super bedankt en Louis is heel braaf geweest !!!

    de pupjes van Jiva zijn 19 dagen

















    09-12-2013 om 21:45 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mooie spreukjes
    heel mooi ...




    09-12-2013 om 07:52 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    07-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.om 14.00 u naar Chokka geweest te Adegem

    Deze namiddag had ik afgesproken met An, Samyukta en Sunar om eens tot aan de kersthappening te gaan van Chokka te Adegem

    daar kun je allerlei handgemaakte spulletjes kopen die rechtstreeks zijn meegebracht uit Indonesie voor een eerlijke prijs aan de mensen daar betaald

    Samyukta heeft zich over Merlot ontfermd hij was mee in zijn knuffeltas waar hij zo graag in zit hij heeft weer heel de tijd geslapen ... en Sunar mocht Macy even vasthouden

    ik ontfermde mij over Goya en Mientje zo hebben ze weer van alles meegemaakt vandaag weer een mooi dag, dank je wel Samyukta en Sunar om te helpen zorgen voor de pupjes








    07-12-2013 om 19:35 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.deze morgen om 11.00 u ons uitstapje naar de Casa

    Naomi had mooi kleertjes mee voor Merlot nadat hij zijn plasje had gedaan en een beetje gegeten heeft Naomi heel zachtjes met heel veel tijd Merlot zijn kleertjes gepast

    zo goed dat je dat gedaan hebt Naomi !!! Merlot vondt het allemaal oké en o wat was hij mooi,

    dan nog een keer in zijn knuffelzak in een super mooie warme tas, hij vondt het zo fijn dat hij is blijven slapen tot 13.15 u, Naomi heeft de tas hier gelaten zodat Merlot zijn tasje gewend wordt , lief he

















    07-12-2013 om 19:27 geschreven door dominique


    >> Reageer (11)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dank je wel ....

    een woordje dank aan alle baasjes die zo goed voor hun hondje zorgen,

    mooi tekstjes ....





    07-12-2013 om 09:40 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    06-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op bezoek bij de baasjes van Mabel

    Dank je wel Karen voor de hartelijke ontvangst je had het zo gezellig gemaakt met kaarsjes, hapjes alles erop en eraan en dan kom ik alleen, Luc kon niet mee komen hij was een beetje ziek

    zo jammer vondt ik dat

    maar het was toch een mooie avond, Kyara toonde veel respect door ruimte te geven aan het pupje Mabel dat komt zeker goed , het worden 2 dikke vriendjes

    James mocht voor de eerste keer hun pupje in het echt zien dat is toch heel anders dan op foto, nog een chi'tje die een heel warm nestje zal krijgen

    Karen genoot ook van Mabel en Laurien mocht het reu'tje die over is  vasthouden, zo krijgt ieder pupje aandacht en worden ze handen gewend

    super is dat, als ik maar kan mensen en pupjes gelukkig maken dan ben ik blij ...











    06-12-2013 om 08:08 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    04-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naomi kreeg honderd likjes en Noa mocht met de andere pupjes spelen
    Zo lief zo veel likjes Naomi kreeg van Merlot niet te doen, Noa vondt het ook leuk met Mientje en Macy , ik vindt het ook fijn dat de pupjes zoveel aandacht krijgen






    04-12-2013 om 20:50 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dank je wel Samyukta
    Super bedankt meisje




    04-12-2013 om 20:48 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.al drie keer na elkaar proper

    Deze middag om 14.00 u kwamen Maaike en Emma naar de pupjes kijken, eerst mochten ze netjes hun plasje buiten doen, dan een beetje eten en dan mee naar de euroshop

    zo jammer dat ik mijn kodak niet mee had, Samyukta en Sunar waren er ook bij en elk mochten ze een pupje vasthouden, met het kopke naar de buiten wereld toe zo konden ze alles

    ontdekken, dan weer naar huis plasje gedaan

    thuis gekomen heeft Samyukta mij geholpen de pupjes van Jiva ontwormen, foto'tjes trekken jij mocht fotograaf zijn, je hebt dat super gedaan meisje wel bedankt

    dan om half vijf nog eens met de pupjes naar buiten zo hebben ze drie keer na elkaar mooi hun plasje buiten gedaan super he













    04-12-2013 om 20:44 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    03-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.spannend
    Vanmorgen was er een pupje van Jiva zijn oogjes open
    Mylo begon al een openingetje te krijgen de twee teefjes hun oogjes waren nog dicht maar vanavond
    kreeg Mabel ook al een openingetje spannend he

    het lichtkleurig teefje Macy van Goya is Joyce haar knuffeltje ze neemt haar overal mee in huis lekker in het handdoekje
    als dat geen verwend nestje zal worden .....









    03-12-2013 om 20:24 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    02-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.uitstapje met Naomi en Noa met de pupjes van Goya
    Dat was een leuke ervaring voor de pupjes, eerst mochten de pupjes hun plasje doen, dan een beetje eten dan kregen ze hun ontworming
    en dan zijn we een uurtje naar de euroshop geweest, de pupjes waren heel voorbeeldig dank je wel Naomi en Noa het was fijn

    Joyce en Joeri hebben weer veel gespeelt met de pupjes en Joeri heeft weer prachtige foto's getrokken .... super bedankt !!!













    02-12-2013 om 20:32 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pups van goya 4 weken tweede ontworming
    Dank je wel Naomi om te helpen de pupjes vast te houden voor de ontworming
    en Luc om de foto'tjes te trekken, zo kunnen we iedereen de ontworming laten zien

    Jiva haar pupjes zijn 12 dagen oud,







    02-12-2013 om 20:27 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    01-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 December, scheurkalender

    Prachtig op de scheurkalender
    ik had ook nog een prachtig gedichtje gekregen van Thomas die hij helemaal zelf gemaakt heeft, prachtig !!!
    over kometen de andere spreukjes heb ik er zelf bij geplaatst





    01-12-2013 om 09:26 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    30-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dank je wel voor de foto'tjes van vanavond nog door te sturen
    Super bedankt Katja om de foto'tjes nog door te sturen, ik wou heel graag Karen laten zien welk mooi chi'tje Louis is
    hij is een zoon uit het eerste nestje van Jiva en Gabbana geboren januari 2012

    Samyukta heeft ook al  foto'tjes door gestuurd van Delphie en Dolce die mooi liggen te slapen, dank je wel kindjes
    om zo goed voor de chi'tjes te zorgen









    30-11-2013 om 22:51 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van harte bedankt Naomi
    Van harte bedankt lieve Naomi, voor de lekkere mooie fles wijn, zo speciaal met Merlot zijn naam erop
    Heel origineel bedacht Merlot genoemt naar jullie huiswijn Merlot ... Ik wens jullie veel vreugde, liefde en blijdschap met Merlot'tje



    30-11-2013 om 22:10 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cindy en haar gezinnetje kwamen kijken naar Mylo
    Cindy en haar gezinnetje kwamen vandaag eens kijken naar hun pupje
    Mylo is een heel schoontje en zal een vriendje worden van Jamie hun eerste chi'tje geboren in maart  2010 een zoon van Goya en Gabbana
    dank je wel en nog eens proficiat met jullie Mylo














    30-11-2013 om 22:04 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)

    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008

    Wil je meer weten over de chihuahua !!!! kijk eventjes op www.begianchihuahuaclub.be .. echt intressant om eens te kijke
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    http://nailpolishallaboutit.weebly.com/nail-polish-reviews--designs 

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Laatste commentaren
  • Sta altijd open voor een wonder (Evie)
        op Groetjes uit Lokeren
  • O wat zijn ze prachtig! (Els en Peter)
        op Waw Joeri... de fotoshoot is prachtig!!!
  • els (anne)
        op Super bedankt Anne en Kurt
  • O wat zijn ze prachtig! (Els en Peter)
        op Super bedankt Anne en Kurt
  • proficiat (anne)
        op de pupjes zijn 10 dagen jong
  • Over mijzelf
    Ik ben Naessens Dominique
    Ik ben een vrouw en woon in Maldegem () en mijn beroep is huisvrouw.
    Ik ben geboren op 21/09/1964 en ben nu dus 59 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat chihuahua'tjes aangaat en wandelen, spelen, en vooral knuffelen met de hondjes.
    als je vraagjes over chihuahua'tjes hebt,het is mijn hobby,ook ervaringen delen met andere fokkers
    Foto

    Foto

    Foto

    LOSH - Koninklijke Maatschappij Sint-Hubertus, vzw
    Foto

    http://users.telenet.be/onzechihuahuas

    Koen zijn site, blogje van Hope en Oona


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    heb weer nieuwe chihuahua'tjes leren kennen zooo mooi amai !!!!!!
    Foto

    Foto

    Een Gouden Tip !!!!
    Als je ooit een chihuahua'tje aanschaft,
    zorg dan dat je altijd een beetje glucopar(druivensuiker)
    bij je hebt als je ergens naartoe gaat,
    want ze kunnen wel eens een hypo (suikerval)
    krijgen,dat merk je wanneer het hondje helemaal slap gaat hangen,
    met een klein beetje suiker op de tong is je chi'tje weer helemaal op kracht
    dat is niet bij elke chihuahua, maar ik vind het een hele geruststelling als ik het bij me heb.


    Foto

    Trotse Kimberly met Chanti op de arm, Kimberly is al 7 maanden zwanger!!!!
    Foto

    Kimberly'tje met Chanti haar lievelingetje.
    Foto

    Kimberly mei 2008
    GOUDEN RAAD !!!!
    Geef je puppie altijd iets om op te knagen, buffelbeentje of zo als hij maar kan knabbelen, zo zal hij nooit de zin krijgen om in de meubelen te bijten, natuurlijk moet je ook een foei roepen als hij het toch zou proberen!!! van zodra hij jou foei hoort zal hij aangelopen komen en dan kun je hem een beentje geven en zeggen goed zo daar mag je op bijten,hij is allang de meubelen vergeten, en het beentje die hij van het blije baasje krijgt doet hem heel veel plezier, want chihuahua'tjes doen alles om in een goed blaadje te staan bij baasje.
    Foto

    lekker spelen in de tuin april 2008
    Foto

    Radha mei 2008
    Foto

    Gunther met psamathe, ja ze hebben psamathe eens een namiddagje mogen bij zich hebben, het is echt hun lievelingetje...
    Foto

    Goya en Gabbana samen spelen
    Foto

    hier is ze dan ons kleine puppie'tje,zo lief.
    Foto

    Ons Chanti'tje, wat zorgt zij goed voor haar puppie's
    Foto

    nestje maken voor de pups, 2 dagen oud

    Een woordje dank aan al de mensen die mij zo goed bij staan voor al de vraagjes die ik nu heb, Anja, Erna, Vera, Josiane, Louise
     allemaal topfokkers.
    Ik ben jullie zeer dankbaar, want het is allemaal nieuw voor mij, en ik wil het beste voor mijn puppie'tjes, bedankt voor al de tips die ik gekregen heb van jullie !!!!


    Foto

    S'morgens en s'avonds worden wij gewogen, baasje houd alles goed bij. 
    Foto

    puppie wegen 5 dagen oud
    Foto

    ons dikkertje van de bende, 5 dagen oud
    Foto

    wat schattig^puppie is al 6 dagen oud amai wat gaat dat vlug !!!!
    Foto

    wat doen de pups het goed zeg, ik ben zo gelukkig !!!! 1 week oud
    Foto

    30 mei 2008 hier 1 weekje oud, ze zijn al veel lichter van kleur geworden !!!! de oogjes moeten ook binnekort open gaan, ik hoop op zondag want dan komt Mieke op bezoek joepie !!!!!
    Foto

    1 juni 2008, Mieke en haar mama zijn komen kijken naar de puppie's !!!!
    Foto

    Ze heeft 2 toffe chihuahua'tje, ja hoor als ik ooi't een ,,witje,, heb ben jij de eerste die de kans krijgt, ik zal het niet vergeten !!!


    Foto

    er zijn 2 lichtere bij !!!!
    Foto

    Ze zijn al ietsjes rustiger al ik ze eens oppak om te wegen !!!
    Vandaag zijn er 2 puppie'tjes gereserveerd, eentje zal er bijou'tje genaamd zijn, ik ben zo gelukkig dat het zo'n fijne mensen zijn met een hart van goud, ik kan mij geen betere baasjes voorstellen!!!! Wat zullen de chie'tjes geluk hebben en verwend worden hihihi !!!!
    Foto

    5 juni 2008 puppie 13 dagen oud
    Foto

    puppie van chanti 13 dagen oud
    Foto

    7 juni 2008  gisteren zijn de puppie's  14 dagen oud, ontwormd !!! ze  doen het heel goed, o ik heb goed nieuws vandaag is er eentje die een openingetje kreeg bij het ene oogje spannend he,
    Foto

    Gabbana'tje moet eventjes in afzondering !!!!
    Foto

    op 8 juni 2008,16 dagen oud vandaag zijn de oogjes open wat mooi !!!!
    Foto

    puppie 18 dagen oud !!!
    Foto

    10 juni 2008 18 dagen oud !!!! 
    Foto

    De puppie'tjes lagen heel knusjes en op hun gemakjes, zo liefdevol ik ben zo blij.


    Foto

    11 juni 2008 ons teefje vandaag 19 dagen oud en ze weegt 302 gram en ze zette haar eerste stapjes, hoe wonderbaarlijk !!!!
    Foto

    Groot nieuws !!! onze (Radha) shiba inu, mag morgen naar de dekreu, we hebben gisteren de waarden in haar bloed laten meten in het labo of ze al bij de dekreu mocht, het was nog ietsjes te vroeg ,maar morgen avond mag ze al eens kennis maken, om uiteindelijk dit weekend gedekt te worden, ben reuze benieuwd !!!!
    Foto

    vandaag vrijdag  13 juni 2008  hebben we Radha naar de dekreu gebracht !!!

    Ons kleine reu'tje zal ,,Smokey ,, heten !!! Genoemd naar een zanger, het was een mooie verjaardag voor Jacqueline toen ik het goede nieuws vertelde dat het kleine zwarte reu'tje nog beschikbaar was, en dat op vrijdag de 13 de nogwel  !!!! ik wens jullie ook heel veel geluk met jullie chihuahua'tje die rond 23 juli 2008 bij hun nieuwe baasje mag gaan wonen !!!!


    Foto

    Smokey'tje
    Foto

    16 juni 2008 , de pups zijn 24 dagen oud, en drinken nog heel veel bij de mama !!!
    Foto

    16 juni 2008 de  andere hondjes mogen ook eens geknuffeld worden !!!
    Foto

    16 juni 2008 ,Chanti komt al eens wat langer uit de werpkist !!!
    Foto

    het nog beschikbare reu'tje, 26 dagen oud op 18 juni 2008
    Foto

    18 juni 2008, Smokey'tje en Bijou'tje met mama chanti, en Chelsey wou vlug nog eventjes drinken bij mama.
    Foto

    Bijou en Chelsey zijn hun buikje aan het vullen, 27 dagen oud.
    Hoera Radha is gedekt !!!

    Foto

    ik heb ze al op de puppie trainer geplaatst en ja hoor ze hebben alle 4 hun eerste beloning gehad,, goed zo flinke hondjes ,,,,
    Foto

    21 juni gisteren ontwormd en vandaag 29 dagen oud,ze doen het echt super goed , Bijou'tje weet al de korreltjes staan en ja hoor ze smult er al van !!!
    Foto

    dit hondje wacht nog op een lief baasje.
    Foto

    Chelsey en Smokey samen aan het spelen 32 dagen oud.
    Foto

    Smokey met zijn toekomstige baasjes op 24 juni 2008, 32 dagen oud.
    Foto

    26 juni 2008 Peggy en Sonja kwamen kijken hoe het met Bijou'tje gaat.vandaag is ze 34 dagen oud.
    Foto

    Bijou'tje ging al direckt op verkenning het sloebertje hihihi, ik had 3 foto'tjes nodig eer ze eventjes wou stilzitten, het is echt een schatje.
    37 dagen oud.
    Foto

    Chelsey'tje vond er maar niets aan hihihi, ze was liever terug bij haar broertjes en  37 dagen oud.
    Foto

    Tim met Chelsey 30 juni 2008
    Foto

    hier is het reu'tje dat nog geen baasje heeft !!! 5 weken oud
    Foto

    heel mooi reu'tje vindt ik hem,zo lief !!!
    Foto

    de dag voor de bevalling , nog vlug een foto van Kimberly haar buikje !!!
    Foto

    Alicia geboren op 3 juli 2008
    Foto

    bijou'tje 6 juli 2008 , 6 weken oud het kleine deugnietje overal aan bijten om te spelen, ja we zijn al volop aan het opvoeden, dat mag of dat mag niet !
    Foto

    hier nog eens Bijou'tje.
    Foto

    ons nog bedschikbare reutje, 6 weken oud !!!! spelen met Joyce haar armbandje.
    Foto

    10 juli 2008 de pups zijn 7 weken we hebben nog 1 reu'tje beschikbaar !!!
    Foto

    10 juli 2008 Mieke en haar mama op bezoek !!!!


    Foto

    11 juli 2008 eerste wandeling buiten de pups zijn 7 weken oud !!!!
    Foto

    Jade op bezoek , met het nog beschikbare reu'tje 7 weken oud !!!


    Foto

    17 juli 2008 chelsey 8 weken oud, spelen in het gras.
    Foto

    17 juli 2008 Bijou'tje,morgen 8 weken oud,  het is de derde maal dat ze hun plasje mooi buiten in het gras doen,wat flink zeg !!!!
    Foto

    samen buiten spelen de pups zijn morgen 8 weken oud !!!
    Foto

    de pups zijn 8 weken oud !!!
    Foto

    18 juli 2008 de pups zijn 8 weken en volledig in orde,klaar om volgende week naar hun nieuwe baasjes te gaan !!!
    Foto

    Chanti en Gabbana mama en papa van dit nestje pups, nu begint mama al een beetje afstand te pakken van de pups, maar ze is nog altijd alert hoor !!! En de pups mogen nog af en toe eens drinken bij haar !!!!
    Ik heb vanmorgen vlug eens gebeld, hoe het met Bijou'tje gesteld was, hij is heel braaf, heeft wel gehuild zoals alle puppie's doen s'nachts,hij heeft niet zoveel honger vanmorgen, maar ik heb Peggy verteld dat ze bij het bordje moet gaan zitten met haar hoofd dit bij Bijou en een beetje eten op haar vinger zodat hij zich niet alleen voelt en ja hoor s'middags is het gelukt en heeft hij gegeten, ja als fokker ben je toch wel begaan met je hondjes ook al zijn ze bij hun nieuw baasje , je blijft er toch zijn voor hen, Peggy, Erwin, en zonen,  heel erg bedankt voor al de lieve zorgen die je geeft aan Bijou, ik wens jullie heel veel plezier met jullie Bijou'tje , liefs Dominique
    Smokey'tje stelt het heel goed, en is al hele goede vriendjes geworden met het chi'tje dat Jacqueline al had ze zijn overal samen , eten samen goed he, het doet goed eens te horen dat alles goed gaat met de pups, en Peggy heeft ook gebeld dat Bijou'tje mee is geweest in het mandje van de fiets ,o wat ben ik blij dat alles goed verloopt.
    De puppie'tjes zijn supergelukkig in hun nieuw huisje, joepie!!!!
    Foto

    Foto

    hier zijn ze dan de pups van onze shiba inu ze is ook een hele goed moeder.
    Foto

    puppie van Radha hier 1 week oud, 670 gram.
    Foto

    de pups van radha 9 weken ze zijn al groter dan de chihuahua'tjes
    Foto

    Lara en Gunther hebben hun Ilya'tje komen ophalen, ik heb vanmorgen eens gebeld en ze heeft mooi tot s'morgens gewacht om haar behoefte te doen, de pups zijn sinds 5 weken en een half dag en nacht proper, super he
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hdb
    www.bloggen.be/hdb
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u
    www.bloggen.be/cat4u
    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs