Inhoud blog
  • Zac & vanessa trg samen?
  • Selena Gomez Naakt?!
  • JB en sel. gom. (ruzie?)
  • Demi lovato vs. instelling
  • taylor swift eet niet meer
    Categorieën
  • BOYS (0)
  • JB en selena gomez (3)
  • LVDV (1)
  • Taylor en jake (2)
  • zac en vannessa (2)
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    forum
  • news about celebs?
  • Hoeft niet meer
  • girlz €3.25
  • hih mira
  • hih

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum

    Rondvraag / Poll
    Wat is je favo gsm-merk?
    Nokia
    Samsung
    LG
    Apple ( I-phone)
    sonny ericson
    black berry
    ander...
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    Wat is je favo gsm-kleur?
    Rood
    Grijs
    Wit
    zwart
    geel
    zilver
    groen
    roos
    blauw
    oranje
    ander...
    Bekijk resultaat

    Fien's celebs news
    celebs gespot!
    15-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LVDV
    hi beste bloggers 
    weten jullie hoe vannessa hudgens haar LVDV verwerkt? ik wel
    -ze gaat fitnessen met haar moeder en 2vrieninnen

    - en gaat solden doen in LA.
    - en... na haar bezoek aan de ostheopaat krijgt ze een sms van zac dat hij even langskomt..

    heb jij ook LVDV? 

    hier vind je tips om dat te verwerken;
    - zoek hem niet op
    - bel hem niet
    - neem je tijd
    - geen rebound (begin niet meteen een nieuwe relatie om hem te vergeten)
    - toon je emoties
    - vertroetel jezelf
    - spreek af met vriend(inn)en
    - sport
    - doe nieuwe dingen

    Een ster over haar LVDV

    -cherly cole
    => de breuk met mijn ex was moeilijk, maar het was het beste wat ik
    ooit heb gedaan. Ook al vond ik het in het begin erg beangstigend om single
    te zijn. Nu pas, na een jaar, valt alles op zijn plaats.

    x Fien








    15-01-2011 om 00:00 geschreven door Fien  


    Categorie:LVDV



    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    mijn favo Links
  • bloggen.be
  • Mira's fashion blog
  • Fiens website




  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs