koereurke
Cedric
Inhoud blog
  • Ons toekomstig huisje.
  • OVWF koers te Kuurne
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Cedric Maertens
    Ik ben een man en woon in Zulte (Belgie) en mijn beroep is CNC draaier.
    Ik ben geboren op 26/07/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Koers, muziek, auto's, lekker eten,....
    Foto
    28-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ons toekomstig huisje.

    Totaal onverwachts botsten we op dit gezellig huisje die volledig onze goesting was en beslisten we om dit huisje te kopen.








    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-07-2008, 12:16 geschreven door Cedric  
    27-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVWF koers te Kuurne

    Vandaag gaan koersen te Kuurne, was me dat het weer amai zo warm. Had er eigenlijk niet zoveel zin in waardoor ik mij in het eerste deel van de koers wat gedeisd hield maar toen er een 4-tal renners wegreden en al een mooie voorsprong hadden heb ik mij toch eens dubbel geplooid om in de achtervolging te gaan. Met succes want we reden met 7 weg van het peleton en kwamen tot op een sec. of 15. Maar toen begonnen ze aan de finale vooraan en wij zaten ook al wat door onze beste krachten heen, we konden toch nog een geloste renner van bij de koplopers terugnemen en in de sprint was ik 2de van mijn groepje. Zo heb ik toch nog een 5de plaats op 69 renners waarmee ik ook heel tevreden ben. Nu gaat de riem er voor een weekje af om samen met mijn vriendin van mijn verlof te genieten. Heb er dan ook al een goed seizoen opzitten en zou graag nog sterk voor de dag komen in het laatste deel van het seizoen.

    27 juli Kuurne

    A
    69 deelnemers
    B 36 deelnemers C 29 deelnemers
    1 Glorie Kevin 1 Verchuere luc 1 Moeyaert Willy
    2 Vercruysse Sammy 2 Coupille Roland 2 Claeys Roger
    3 Vercoillie Kristof 3 Lagae Wim 3 Dewaele Patrick
    4 Vandenbulcke Bruno 4 Goddaer Jan 4 Deblauwe Roland
    5 Maertens Cedric 5 Devisschere Rudy 5 Vanthuyne Bernard
    6 Maesen dave 6 Decaestecker Patrick 6 Deseure Geert
    7 Vaeyens Patrick 7 Tas Helmuth 7 Verslijpe Andre
    8 Demol Daan 8 Leman Frankie 8 Opbrouck Danny
    9 Meurisse Dominiek 9 Hinninck Paul 9 Robaert Jacky
    10 Vansieleghem Lander 10 Calus Johan 10 Hendrickx Marc
    11 Vanheule Frank 11 Vangeluwe Johny 11 Hoebeke Robert
    12 Clynhens Alexander 12 Vandamme Ronny 12 Fraeye Katleen
    13 Caen Dave 13 Dekeerle Dirk 13 Serruys Maurice
    14 Folens Thierry 14 Pyra Frans 14 Jooris Daniel
    15 Verplancke Patrick 15 D'Hollander Geert 15 Bultinck Eric





    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    27-07-2008, 00:00 geschreven door Cedric  
    Archief per week
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    achturencultuur
    www.bloggen.be/achture

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs