Inhoud blog
  • jantje
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    mopjes!!
    de beste moppen hier!
    19-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jantje
  • De moeder van Jantje zet een bord soep voor hem op tafel. Ze zegt: "Ik heb het tafelkleed net gewassen, dus maak het niet vies! Anders houd ik per vlek twee euro op je zakgeld in." Vervolgens gaat ze de keuken weer in. Als ze terugkomt, ziet ze jantje met zijn lepel soep uit te smeren over het laken. Woedend schreeuwt ze: "Jantje! Wat ben je aan het doen viespeuk?!" Jantje: "Ik maak van drie vlekken één vlek."
     
  • Jantje's vader zit te wachten tot Jantje thuis komt. En Jantje komt niet thuis. Dus gaat zijn vader maar eens kijken waar zoonlief blijft. Bij de school van Jantje treft hij hem aan. "Jantje," vraagt hij, "waarom kom je niet naar huis?" Jantje antwoordt: "Nou, we hebben met aardrijkskunde gehad dat de aarde draait. Ik zit hier te wachten tot ons huis voorbij komt."
     
  • Jantje zit met zijn moeder in de kerk. En Jantje was misselijk geworden en moest overgeven. Zijn moeder zei: 'Vlug naar buiten jij!'. Dus Jantje naar buiten... 2 seconde later was Jantje al terug in de kerk. Moeder zei: 'Ben je nu al terug?!' 'Ja' zei Jantje 'achteraan de kerk stond er een schaal waarop stond: Voor de zieken'
     
  • Jantje komt thuis met een slecht rapport. "Voor zo'n rapport lijkt een flink pak slaag wel op zijn plaats!" zegt vader boos. Jantje antwoordt: "Dat lijkt me een goed idee, pa. Ik weet wel waar de meester woont."
     
  • Jantje vraagt op een gegeven moment aan zijn leraar: 'Meester, wat is het verschiltussen GRATIS en VOOR NIKS?' 'Nou, dat is in jouw geval erg simpel: Je mag gratis naarschool, maar voor jouw is dat voor niks.
  • 19-09-2009 om 19:55 geschreven door Cedje!!  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)


    Archief per week
  • 14/09-20/09 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs